Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(114)
Forma i typ
Książki
(112)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(91)
dostępne
(73)
Placówka
Wypożyczalnia
(73)
Czytelnia
(91)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Dębniewska Maria
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Masłowski Andrzej
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Szydło Marek (1977- )
(2)
Turkowski Marek
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Appiah K. Anthony Appiah
(1)
Bajan Konrad
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Beckwith Harry
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bodo Monika
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdan Łukasz
(1)
Borkowski Tadeusz
(1)
Brandstaetter Albert
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dileep M.R
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gupta Praveen
(1)
Górska Grażyna
(1)
Herrmann Peter
(1)
Hollins Bill
(1)
Hormess Markus
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jaroszewska Emilia
(1)
Jaworska Agata
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Knapik Alina
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(113)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(114)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Usługi
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Transport i logistyka
(1)
114 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 548)
1. Usługa jako kategoria ekonomiczna i przedmiot badań, 2. -usługi jako efekt informatyzacji usług, 3. Charakterystyka rynku usług przed i po 1990 r., 4. Funkcjonowanie przedsiębiorstw usługowych w warunkach tworzącej się gospodarki rynkowej, 5. Rola i znaczenie usług dla współczesnego konsumenta i jego gospodarstwa domowego, 6. Rynek usług związanych z kapitałem ludzkim, 7. Rynek usług związanych z czasem wolnym, 8. Rynek usług związanych z finansami gospodarstwa domowego, 9. Rynek usług związanych z komunikowaniem się i przemieszczaniem, 10. Szanse rozwoju rynku usług w dobie integracji i globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy; 2. Kreatywna i efektywna reklama; 3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić; 4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam; A. Zalety i wady różnych form reklam; B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Agroturystyka : koszty, ceny, efekty / Maria Dębniewska, Maria Tkaczuk. - Warszawa : Poltext, 1997. - 180,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Agroturystyka - stan i perspektywy rozwoju w Polsce; Koszty działalności agroturystycznej; Zasady kształtowania cen usług agroturystycznych; Polityka cenowa w agroturystyce; Oferta kredytowa dla rolnictwa; Kategoryzacja obiektów turytycznych; Słownik terminologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konsulting finansowy - zagadnienia ogólne, 2.Konsulting finansowy w działalności przedsiębiorstw, 3.Wykorzystanie konsultingu w obsłudze klientów przez banki, 4.Konsulting na rynku kapitałowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Tourism: An Introduction: 1.1. Introduction; 1.2. Basic Concept of Tourism; 1.3. The Tourist; 1.4. Multidisciplinary Aspects of Tourism; 1.5. Tourism System; 1.6. Evolution and History of Tourism; 1.7. Evolution of Indian Tourism; 1.8. Reasons for the Growth of Tourism; 1.9. Why is Tourism Promoted?; 1.10. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 2. Classification of Tourism: 2.1. Introduction; 2.2. International Tourism; 2.3. Domestic Tourism; 2.4. Inbound and Outbound Tourism; 2.5. Intraregional and Interegional Tourism; 2.6. Leisure and Business Tourism; 2.7. Mass Tourism and ‘Niche’ Tourism; 2.8. Culture Related Tourism Types; 2.9. Cultural Tourism; 2.10. Historical Tourism; 2.11. indigenous Tourism; 2.12. Film-induced Tourism; 2.13. Literary Tourism; 2.14. Music Tourism; 2.15. Ethnic Tourism; 2.16. Pilgrimage Tourism; 2.17. Red Tourism; 2.18. Yoga Tourism; 2.19. Industrial Tourism; 2.20. Alternative Tourism; 2.21. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 3. Tourism Motivation and Demand; 3.1. Introduction; 3.2. Travel Motivation Theories; 3.3. demand for Tourism; 3.4. Indicators of Tourism Demand of a Population; 3.5. Determinants of Tourism Demand; 3.6. Measuring Demand for Tourism; 3.7. Problems of Measuring Tourism Demand; 3.8. Tourist Statistics; 3.9. Volume Statistics; 3.10. Value Statistics; 3.11. Visitor Profile Statistics; 3.12. Methods of Measurement; 3.13. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 4. Tourism Industry: 4.1. Introduction; 4.2. Tourism Industry: The Concept; 4.3. Business Environments; 4.4. Components of Tourism Industry; 4.5. Destinations and Attractions; 4.6. Government Organizations; 4.7. National Tourism Organization (NTO); 4.8. Intermediaries; 4.9. Travel Agent; 4.10. Tour Operator; 4.11. Types of Tour Operators; 4.12. Transportation; 4.13. Modes of Transport; 4.14. Accomodation and Hospitality; 4.15. Food and Beverage; 4.16. Entertainment and Recreation; 4.17. Shopping; 4.18. Infrastructure; 4.19. Conclusion; Key Terms; ReviewQuestions. 5. Transport and Tourism: 5.1. Introduction; 5.2. Tourism and Transport: The Interrelationship; 5.3. Air Transport; 5.4. Evolution of Air transport; 5.5.Air Transport Industry; 5.6. Airports; 5.7. Structure of an Airport; 5.8. Navigation and Air Traffic Control; 5.9. Airlines; 5.10. Aircraft and Equipment Manufacturers; 5.11. Air transport Regulations; 5.12. Surface transport; 5.13. Road Transportation; 5.14. Rail Transportation; 5.15. Water Transportation; 5.16. Cruise Tourism; 5.17. Conclusion; Key terms; Review Questions. 6. Tourist Destination: 6.1. Introduction; 6.2. Destination: Concept and Definitions; 6.3. Common Characteristics of Destinations; 6.4. Fundamental Elements of Tourism in a Destination; 6.5. Attractions; 6.6. Accessibility; 6.7. Accomodation; 6.8. Amenities; 6.9. Ancillary Services; 6.10. Activities; 6.11. Awareness; 6.12. Evolution and Growth of Tourism in a Destination; 6.13. Destination Elements and Tourist Flows; 6.14. Destination Image; 6.15. Destination Marketing Organisation (DMO); 6.16. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 7. Tourism Organisations: 7.1. Introduction; 7.2. international Organisations; 7.3. United Nations World Tourism Organisation (UNWTO); 7.4. international Air Transport Association (IATA); 7.5. International Civil Aviation Organisation (ICAO); 7.6. World Travel and Tourism Council (WTTC); 7.7. United Federation of Travel Agents Association (UFTAA); 7.8. Pacific Asia Travel Association (PATA); 7.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 8. National Tourism Organisations in India: 8.1. Introduction; 8.2. India Tourism Development Corporation (ITDC); 8.3. Directorate General of Civil Aviation (DGCA); 8.4. Airports Authority of India (AAI); 8.5. Archeological Survey of India (ASI); 8.6. Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC); 8.7. Tourism Finance Corporation of India (TFCI); 8.8. Travel Agents Association of India (TAAI); 8.9. India Association of Tour Operators (IATO); 8.10. Travel Agents Federation of India (TAFI); 8.11. Association of Domestic Tour Operators of India (ADTOI); 8.12. Association of Tourism Trade Organisations India (ATTOI); 8.13. Adventure Tour Operators’ Association of India (ATOAI); 8.14. Indian Medical Travel Association (IMTA); 8.15.Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry (FICCI); 8.16. Confederation of Indian Industry (CII); 8.17. India Convention Promotion Bureau (ICPB); 8.18. Rajasthan Tourism Development Corporation (RTDC); 8.19. Delhi Tourism and Transportation Development Corporation (DTTDC); 8.20. Goa Tourism Development Corporation (GTDC); 8.21. Uttarakhand Tourism Development Board (UTDB); 8.22. Kerala Tourism Development Corporation (KTDC); 8.23. Himachal Pradesh Tourism Development Corporation (HPTDC); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 9. Tourism Planning: 9.1. Introduction; 9.2. Planning in Tourism; 9.3. Significance of Planning in Tourism; 9.4. Planning Levels in Tourism; 9.5. Approaches to Tourism Planning; 9.6. Tourism Planning Process; 9.7. Tourism Policy; 9.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 10. Benefits of Tourism: 10.1. Introduction; 10.2. Economic Benefits of Tourism; 10.3. Economic Growth and Diversification; 10.4. Local Entrepreneurship Development; 10.5. Redistribution of Wealth; 10.6. Direct, Indirect and Induced Benefits; 10.7. Multiplier Effect; 10.8. Measuring Economic Impacts; 10.9. Social Significance of Tourism; 10.10. Positive Cultural Impacts of Tourism; 10.11. Environmental Benefits of Tourism; 10.12. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 11. Impacts of Tourism: 11.1 Introduction; 11.2. Economic Impacts; 11.3. Social Consequences; 11.4. Cultural Impacts; 11.5. Environmental Impacts of Tourism; 11.6. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 12.Sustainable Tourism: 12.1. Introduction; 12.2. Sustainable Development; 12.3. Sustainable Tourism Development; 12.4. Components of Sustainable Tourism; 12.5. Carrying Capacity; 12.6. Environmental Impact Assessment (EIA); 12.7. Visitor Management; 12.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 13. Ecotourism and Responsible Tourism: 13.1. Introduction; 13.2. Definition ad Concept of Ecotourism; 13.3. Ecotourism Resources of India; 13.4. Responisble Tourism; 13.5. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 14. Tourism Marketing: 14.1. Introduction; 14.2. Tourism Marketing; 14.3. Tourism: the Product and Its Characteristics; 14.4. Characteristics of Tourism Products; 14.5. Tourist as the Customer and the Purchase Decision Making; 14.6. Market Segmentation and target Marketing; 14.7. Marketing Mix for Tourism; 14.8. Product; 14.9. Price; 14.10. Promotion; 14.11. Place; 14.12. People; 14.13. Physical Evidence; 14.14. Process; 14.15. Customer Relationship Management (CRM); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 15. Tourism Information technology: 15.1. Introduction; 15.2. Significance of Information Technology in Tourism; 15.3. IT Application in Tourism; 15.4. e-Tourism; 15.5. e-Business in Tourism; 15.6. Cyber Tourism; 15.7. IT Application in Transport Sector; 15.8. Information Systems in Travel Intermediaries; 15.9. Influence of Technology in the Distribution of Travel Products; 15.10. Global Distribution System; 15.11. m-Commerce Distribution; 15.12. Disintermediation and Reintermediation; 15.13. IT Application in Hospitality Industry; 15.14. Destination’s Use of ICT for Competitive Advantage; 15.15. mobile Applications; 15.16. e-Marketing in Tourism; 15.17. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 16. The Future of Tourism: 16.1. Introduction; 16.2. Unethical Tourism Practises; 16.3. Sex Tourism and Child Sex Tourism; 16.4. Terrorism and Political Crisis; 16.5. Climate Change and Tourism; 16.6. Globalization and Tourism; 16.7. Growth of Tourism and the Challenges; 16.8. The Future; 16.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. References and Bibliography. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurowanie wartościami dla klienta, 2. Zarządzanie klientem w Internecie, 3. Budowa strategii marketingowe j w Internecie, 4. Elementy strategii e-marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Tendencje rozwoju marketingu. Tendencje rozwoju marketingu - refleksje teoretyczne.Tendencje rozwoju marketingu - analizy empiryczne. Część II: Zakres i dynamika rozwoju marketingu. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing terytorialny. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing międzynarodowy. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing usług. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing i kultura. Część III: Problemy kształcenia w dziedzinie marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teoria ekonomii / C.H.Beck)
1. Szacowanie wartości gruntów jako narzędzie wspierające proces inwestycyjny; 2. Analiza finansowa opłacalności inwestycji w nieruchomość użytkową za pomocą kredytu bankowego; 3. Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym; 4. Organizacja, finansowanie i zarządzanie usługami komunalnymi z uwzględnieniem aspektów jakościowych; 5. Współpraca przedsiębiorstw turystycznych i samorządu terytorialnego w zakresie promocji turystyki w regionie; 6. Kooperacja jako determinanta kształtowania struktur klastrowych w branży turystycznej; 7. Usługi przewozów przesyłek drobnych w małej firmie sektora TSL; 8. Outsourcing w sferze usług logistycznych; 9. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie logistyczno-spedycyjnym; 10. Wykorzystanie Informacji księgowych do zarządzania procesowego w ochronie środowiska; 11. Identyfikacja form i obszarów aktywności marketingowej podmiotów zarządzających portami morskimi w Polsce; 12. System zarządzania relacjami z klientem a jakość obsługi klienta; 13. Zarządzanie wiedzą w firmie usługowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja przedsiębiorstwa usługowego: Specyfika procesu zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Ogólne zasady organizacji i struktura przedsiębiorstwa usługowego; Outsourcing oraz wirtualizacja działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zmiana i doskonalenie organizacji przedsiębiorstwa usługowego. 2. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie usługowym: Istota i znaczenie procesu; Specyfika podejścia procesowego w przedsiębiorstwie usługowym; Pojęcie i charakterystyczne cechy zarządzania procesowego; Kulturowe aspekty zarządzania procesowego; Efekty zarządzania procesowego i diagnozy procesów w przedsiębiorstwie usługowym. 3, Zarządzanie kadrami w przedsiębiorstwie usługowym: Potrzeba i istota zarządzania zespołami ludzkimi; Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie usługowym; Proces kadrowy w przedsiębiorstwie usługowym; Systemy komunikowania wewnątrzzakładowego i informatyczne rozwiązania wspomagające zarządzanie kadrami; 4. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem usługowym: Uzasadnienie wyboru strategii dla firmy usługowej; Budowanie strategii dla małej firmy usługowej; Budowanie strategii dla dużej firmy usługowej; Rekomendacje dla przedsiębiorstwa usługowego w zakresie kształtowania strategii. 5. Rachunkowość zarządcza a controlling w przedsiębiorstwach usługowych: Rachunkowość zarządcza czy controlling; Rola rachunku kosztów w przedsiębiorstwach usługowych; Wybrane odmiany rachunku kosztów; Budżety jako narzędzie rachunkowości zarządczej. 6. Zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie usługowym: Pojęcie i klasyfikacja kosztów, Pojęcie zarządzania kosztami; Planowanie kosztów; Analiza kosztów i ich wykorzystanie w rachunkach decyzyjnych; Kalkulacja kosztów. 7. Zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie do problematyki kształtowania cen usług; Rodzaj ceny w usługach; Cena usługi w systemie decyzyjnym przedsiębiorstwa; Strategie zarządzania cen ą usług. 8. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie usługowym: Istota zarządzania finansami w przedsiębiorstwie usługowym; Decyzje finansowe w działalności przedsiębiorstwa usługowego; Finansowanie działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zarządzanie kapitałem pracującym w przedsiębiorstwie usługowym; Strategie finansowania działalności przedsiębiorstwa usługowego. 9. Zarządzanie kapitałem w przedsiębiorstwie usługowym: Koszt kapitału finansującego działalność przedsiębiorstwa; Dźwignia operacyjna i finansowa; Kształtowanie struktury kapitału przedsiębiorstwa; Polityka dywidend. 10. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie usługowym: Ryzyko w przedsiębiorstwie usługowym; Proces zarządzanie ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem przez ubezpieczenie. 11, Zarządzanie wartością przedsiębiorstw usługowych: Wpływ specyfiki działalności usługowej na wartość przedsiębiorstw; Oddziaływanie działalności usługowej na kształtowanie wartości dla interesariuszy; Teoretyczne podstawy wyceny przedsiębiorstw - metody, założenia, wyniki; Wykorzystanie metod majątkowych wyceny przedsiębiorstw; Podejście dochodowe do wyceny wartości przedsiębiorstw usługowych. 12. Corporate governence przedsiębiorstwa: Pojęcia i cele corporate governance; Typy i komponenty corporate governance w spółkach usługowych; Teorie corporate governance a wpływ rad nadzorczych na efektywność spółek świadczących usługi; Znaczenie kodeksu nadzoru korporacyjnego; Rating a corporate governance. 13. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwach usługowych: Innowacyjność sektora usług - aspekt gospodarczy; charakterystyka i rodzaje innowacji usługowej; Proces innowacyjny; Strategie innowacyjne w przedsiębiorstwie usługowym; Innowacje w usługach - wyzwanie i bariery. 14. Zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie usługowym: Informacja jako czynnik rozowju gospodarczego; Znaczenie informacji w procesach zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; strategiczne zarządzanie informacją w przedsiębiorstwach usługowych; Systemy zarządzania informacją w przedsiębiorstwach usługowych; bezpieczeństwo informacji w procesach usługowych. 15. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych: Znaczenie jakości w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa usługowego; Procesowe podejście do zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Wybrane techniki i metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Standardy systemu zarządzania jakością usług na przykładzie ISO 9000 i TQM; Zarządzanie jakością oparte na normach ISO 9000; Zarządzanie przez jakość (TQM). 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw w przedsiębiorstwa usługowego. 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw przedsiębiorstwa usługowego. 7. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach usługowych: Zarządzanie i planowanie marketingowe; Plan marketingowy w zarządzaniu marketingowym; Zarządzanie 7P w przedsiębiorstwie usługowym; Strategia marketingowa jako element zarządzania marketingiem; Wpływ otoczenia przedsiębiorstwa na zarządzanie marketingiem; Nowe trendy w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie. 18. Zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwach usługowych. 19. Zarządzanie relacjami klienta. 20. Zintegrowane podejście do rozwiązywania problemów konsumenta. 21. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka i jej podział; Czynniki rozwoju współczesnej turystyki; Krajowy i międzynarodowy ruch turystyczny; Turystyka a gospodarka narodowa; Usługi turystyczne; Funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd.5 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 370 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Turystyka i jej podział; Czynniki rozwoju współczesnej turystyki; Krajowy i międzynarodowy ruch turystyczny; Turystyka a gospodarka narodowa; Turystyka w Unii Europejskiej; Usługi turystyczne; Funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421, [3] s. : tab. ; 24 cm.
Turystyka i jej podział; Czynniki rozwoju współczesnej turystyki; Krajowy i międzynarodowy ruch turystyczny; Turystyka a gospodarka narodowa; Turystyka w Unii Europejskiej; Usługi turystyczne; Funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zagadnienia ogólne dot. konsumenta: Pojęcie konsumenta w prawie wspólnotowym i prawie polskim; Pojęcie konsumenta w ubezpieczeniach - uwagi o art. 384 § 5 k.c.; Realne możliwości zapoznawania się klientów z wzorcami umownymi. Ochrona konsumenta usług finansowych: Ochrona konsumenta usług finansowych świadczonych przez Pocztę Polską; Implementacja dyrektywy 2002/65/WE do krajowych porządków prawnych; Cywilnoprawna ochrona konsumenta usług finansowych w umowach zawieranych na odległość; Ochrona konsumenta usług finansowych w świetle prawa wspólnotowego - wybrane zagadnienia. Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej: Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej w świetle art. 807 § 2 k.c. - stan obecny i projektowany; Publicznoprawne instrumenty ochrony konsumenta usługi ubezpieczeniowej. Ogólne zagadnienia zabezpieczenia wierzytelności: Z problematyki przeniesienia praw w celu zabezpieczenia wierzytelności (przegla możliwości). Zabezpieczenia finansowe służące ochronie konsumenta usług turystycznych: Zabezpieczenie finansowe organizatorów turystyki w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości; Ochrona konsumenta usług turystycznych w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych i dobrowolnych. Wybrane zagadnienia związane z wierzytelnościami i długami konsumenckimi; Prawne aspekty przelewu wierzytelności konsumenckiej; Przekształcenie wierzytelności konsumentów na skutek ogłoszenia upadłości - pozycja prawna konsumenta w polskim prawie upadłościowym i naprawczym. Zagadnienia wybrane. Proceduralne aspekty ochrony konsumenta: Bankowy Arbitraż Konsumencki; Problematyka procesowa konsumenckich usług finansowych; Rozstrzyganie sporów konsumenckich w telekomunikacji; Formuła polubownego rozstrzygania sporów transgranicznych z udziałem konsumenta usług finansowych; Sprawozdanie z przebiegu konferencji (22-24 września 2005 r., Krynica Górska)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logistyka w globalizacji usług: Istota usług w XXI wieku; Ważniejsze przesłanki globalizacji usług; Zadania logistyki globalnej w zarządzaniu usługami; 2. Rola i miejsce logistyki w usługach: Przedmiot i zakres logistyki w globalizujacych się usługach; Wybrane sposoby realizacji operacji logistycznych w usługach; Kierunki rozwoju logistyki w usługach; 3. Ocena efektywności procesu logistycznego w usługach: Proces logistyczny w usługach; Ważniejsze modele jakości usług; Metody pomiaru efektów działalności logistycznej w usługach; 4. Usługi logistyczne: Mierniki i wskaźniki systemu logistycznego w przedsiębiorstwie usługowym; Siły konkurencyjne na rynku usług logistycznych; Ceny i koszty usług logistycznych; 5. Ważniejsze problemy zarządzania ryzykiem logistycznym w usługach: Istota ryzyka w logistyce w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie ryzykiem logistycznym; Zarządzanie ryzykiem w praktyce; 6. Zarządzanie ryzykiem w usługach logistycznych: Narzędzia i metody zarządzania ryzykiem w usługach logistycznych; Ważniejsze instrumenty oceny ryzyka; Zasady wdrażania zarządzania ryzykiem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej