Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(114)
Forma i typ
Książki
(112)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(91)
dostępne
(73)
Placówka
Wypożyczalnia
(73)
Czytelnia
(91)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Dębniewska Maria
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Masłowski Andrzej
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Szydło Marek (1977- )
(2)
Turkowski Marek
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Appiah K. Anthony Appiah
(1)
Bajan Konrad
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Beckwith Harry
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bodo Monika
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdan Łukasz
(1)
Borkowski Tadeusz
(1)
Brandstaetter Albert
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dileep M.R
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gupta Praveen
(1)
Górska Grażyna
(1)
Herrmann Peter
(1)
Hollins Bill
(1)
Hormess Markus
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jaroszewska Emilia
(1)
Jaworska Agata
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Knapik Alina
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(113)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(114)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Usługi
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Transport i logistyka
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Sektor turystyki w świetle polityki gospodarczej Unii Europejskiej, 2. Prawne podstawy ochrony środowiska w sektorze usług turystycznych, 3. zasady ochrony środowiska w sektorze usług turystycznych, 4. Horyzontalne instrumenty wspomagajace ochronę środowiska w sektorze usług turystycznych, 5. Programy europejskie wspierające ochronę środowiska naturalnego w sektorze usług turystycznych, 6. Ochrona środowiska w wybrnaych regionach turystycznych Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Zarządzanie strategiczne organizacjami pozarządowymi; Konkurenci jako istotny czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie klastrów; Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w ramach programów wsparcia środkami Unii Europejskiej; Realizacja procesów innowacyjnych w mikoroprzedsiębiorstwach w sektorze MŚP; Problematyka zarządzania mikro przedsiębiorstwem na rynku usług transportowych; Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim metodą budowy wartości przedsiębiorstwa; Czynniki determinujące strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa; Budowanie zaufania w handlu elektronicznym; Wpływ cen na kształtowanie preferencji klientów biura turystycznego; Efekty rynkowe i marketingowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja kadry urzędniczej na przykładzie rozwiązań ustrojowych; Partycypacja jako element rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; Zdolność kontynuacji działalności jednostki gospodarczej; Ekonomiczne konsekwencje edukacji przyrodniczno-leśniej i ochrony przyrody w nadleśnictwie Janów Lubelski; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie (cz.1- założenia teoretyczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. DLACZEGO PROJEKTOWANIE USŁUG?: 1.1. Czego pragną klienci?; 1.2. Wyzwania dla organizacji; 1.3. Dlaczego projektowanie usług jest najlepszą odpowiedzią?; 2. CZYM JEST PROJEKTOWANIE USŁUG?: 2.1. Definicje projektowania usług; 2.2. Różne spojrzenia; 2.3. Korzenie i rozwój; 2.4. Czym nie jest projektowanie usług?; 2.5. Zasady projektowania usług - nowe spojrzenie; 3. PODSTAWOWE NARZĘDZIA DO PROJEKTOWANIA USŁUG: 3.1. Dane badawcze; 3.2. Persony; 3.3. Mapy podróży; 3.4. Mapy systemów; 3.5. Prototypy usług; 3.6. Szablon modelu biznesowego; 4. GŁÓWNE CZYNNOŚCI W RAMACH PROJEKTOWANIA USŁUG: 4.1. W poszukiwaniu procesu projektowania usługi; 4.2. Główne schematy w procesie projektowania; 4.3. Prezentacja najważniejszych czynności w metodach projektowania usług TiSDD; 5. BADANIA: 5.1. Proces badawczy w projektowaniu usług; 5.2. Metody zbierania danych; 5.3. Metody wizualizacji, syntezy i analizy danych; 5.4. Studia przypadków; 6. IDEACJA: 6.1. Pomysły; 6.2. Decyzje; 6.3. Proces ideacji; 6.4. Metody ideacji; 6.5. Studia przypadków; 7. PROTOTYPOWANIE: 7.1. Proces prototypowania usług; 7.2. Metody prototypowania; 7.3. Studia przypadków; 8. IMPLEMENTACJA: 8.1. Od prototypu do produkcji; 8.2. Projektowanie usług a zarządzanie zmianami; 8.3. Projektowanie usług a tworzenie oprogramowania; 8.4. Projektowanie usług a zarządzanie produktem; 8.5. Projektowanie usług a architektura; 8.6. Studia przypadków; 9. PROCES PROJEKTOWANIA USŁUG I ZARZĄDZANIE NIM: 9.1. Zrozumieć proces projektowania usług: przyspieszony przegląd; 9.2. Planowanie pod kątem procesu projektowania usług; 9.3. Zarządzanie procesem projektowania usług; 9.4. Przykłady: szablony procesów; 9.5. Studia przypadków; 10. PROWADZENIE WARSZTATÓW: 10.1. Najważniejsze pojęcia związane z facylitacją; 10.2. Style i role w facylitacji; 10.3. Czynniki sukcesu; 10.4. Najważniejsze techniki facylitacji; 10.5. Metody prowadzenia warsztatów; 10.6. Studia przypadków; 11. TWORZENIE PRZESTRZENI DLA PROJEKTOWANIA USŁUG: 11.1. Rodzaje przestrzeni; 11.2. Organizowanie przestrzeni; 11.3. Przestrzeń - potrzebna czy niepotrzebna?; 11.4. Studia przypadków; 12. OSADZANIE PROJEKTOWANIA USŁUG W ORGANIZACJACH: 12.1. Pierwsze kroki; 12.2. Skalowanie; 12.3. Dążenie do biegłości; 12.4. Sprinty projektowe; 12.5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcje państwa wobec gospodarki, 2. Możliwe konotacje znaczeniowe terminu regulacja. Pojęcie regulacji sektorów infrastrukturalnych, 3. Cele regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 4. Rodzaje regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 5. Krajowe organy regulacyjne w sektorach infrastrukturalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Traktatowa swoboda prowadzenia działalności gospodarczej 1. Ogólna charakterystyka prawna traktatowych przepisów o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej 2. Podmioty będące beneficjentami swobody prowadzenia działalności gospodarczej( osoby fizyczne, spółki lub firmy). 3. Pojęcie działalności gosp. w rozumieniu przepisów Traktatu. 4. Rodzaje działań (czynności) objętych traktatową swobodą prowadzenia działalności gosp. 5. Rozróżnienie pomiędzy pierwotną a wtórną swobodą prowadzenia działalności gosp. Rozdział II. Traktatowa swoboda świadczenia usług; 1. Ogólna charakterystyka prawna o swobodzie świadczenia usług. 2. Pojęcie usługi w rozumieniu traktowanych przepisów o swobodzie świadczenia usług. Rozdział III. Działania państw członkowskich polegające na ograniczeniu swobody prowadzenia działalności gosp. oraz swobody świadczenia usług. 1. Działania państw członkowskich dyskryminujące przynależnych wspólnotowych jako podstawowy rodzaj działań ograniczających swobody traktatowe. 2. Działania państw członkowskich o charakterze bezpośrednio dyskryminującym. 3. Działania państw członkowskich o charakterze pośrednio dyskryminującym. 4. Działania państw członkowskich o charakterze niedyskryminującym. 5. Wymóg przestrzegania przez państwa członkowskie w ramach działań ograniczających swobody traktatowe zasady proporcjonalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przepływy usług: ujęcie teoretyczne. Globalizacja rynku usług. Usługi w handlu międzynarodowym, Międzynarodowa wymiana usług w świetle teorii, Usługi: charakterystyka i transakcje międzynarodowe, Bariery naturalne i regulacyjne dla świadczenia usług w skali miedzynarodowej, Rola usług w rozwoju społecznym i obrocie międzynarodowym, Globalizacja rynku usług, Długofalowe tendencje wzrostu roli usług w handlu międzynarodowym, Liberalizacja handlu usługami w ramach GATT/WTO, przepływy usług w Unii Europejskiej, II. Offshoring, outsourcing, delokalizacja usług, Nowoczesne formy świadczenia usług w skali międzynarodowej. Wprowadzenie do problematyki, Outsourcing i offshoring usług. Siatka pojęć,trendy i bariery rozwojowe, Outsourcing i przenoszenie usług w dobie globalizacji oraz informatyzacji, Offshoring i outsourcing w Unii Europejskiej a wzrost gospodarczy i zatrudnienie, Globalizacja a offshoringusług sektora IT, Indyjski model offshoringu. Wnioski dla Polski, Polska w rankingach atrakcyjności dla offshoringu usług, III. Centra usług wspólnych: koncepcja, implementacja i praktyka działania w Polsce, Centra usług wspólnych. Stan obecny i perspektywy rozwojowe, Centrum usług wspólnych-magia, mit, konieczność, Od decyzji do implementacji: praktyczne aspekty budowy centrum usług księgowych, Zagadnienia podatkowe przy zakładaniu i bieżącej działalności centrów usług wspólnych, Centrum usług wspólnych z perspektywy audytora finansowego, Ceny transferowe a zagadnienie centrów usług wspólnych, Accenture w Polsce i na świecie. Outsourcing i usługi typu shared service, Outsourcing w działalności Capgemini na przykładzie centrum BPO i ITO w Polsce, Atos Origin Global Workplace Services. Działalność w Polsce, IV. Marketing miast w zakresie lokalizacji nowoczesnych inwestycji usługowych, Atrakcyjność aglomeracji wrocławskiej dla inwestycji offshoringowych i BPO, Pozyskiwanie inwestorów z branży BPO jako element strategii rozwoju gospodarczego Łodzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 592)
1. Integracja rynków usług państw Unii Europejskiej. Uwarunkowania i koncepcja; 2. Polityka Unii Europejskiej w zakresie integracji rynków usług; 3. Postępy w integrowaniu rynków usług państw Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Lojalność konsumentów na rynku; 2. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych jako podstawa działalności lojalnościowej firm; 3. Lojalność na rynku usług bankowych; 4. Marketing w kształtowaniu lojalności klientów przedsiębiorstw handlowych; 5. Marka w kreowaniu lojalności konsumentów na rynku produktów żywnościowym; 6. Wizerunek organizacji non profit w kształtowaniu lojalności donatorów i wolontariuszy; 7. Lojalność na rynku usług artystycznych; 8. Lojalność na rynku politycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313 s. : rys. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zrozumienie specyfiki pomiaru wyników działalności firm w sektorze usług: Zarządzanie efektywnością i karty wyników; Wyzwania związane z pomiarem wyników działalności w sektorze usługowym; Six Sigma dla usług; Zarządzanie wynikami działalności firmy w sektorze usług; 2. Omówienie karty wyników dla przedsiębiorstw usługowych: Charakterystyka karty wyników dla usług; Projektowanie karty wyników dla usług; Przywództwo i przyspieszenie; Współpraca; Innowacja i wykonanie; Zatrzymanie i wzrost; 3. Karta wyników dla usług w praktyce: Wdrożenie karty wyników dla usług; Integracja karty wyników dla usług i inicjatywy udoskonaleń; Zatwierdzenie karty wyników dla usług; Najlepsze praktyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do marketingu usług; Jak przygotować swą frime do marketingu; Jak napisać plan marketingowy Opracuj na piśmie dewizę działania; Zbierz informacje o sej firmie; Ludzie - piąty element merketingu; Zbieranie informacji o czynnikach zewnetrznych; Odkrywanie problemów i możliwości; Wyznaczanie celów i zadań; Rynki docelowe i upozowane; Strategie; Plan działania w marketingu; Wprowadzenie w życie planu działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy teorii usług: Kwestie definicyjne; Miejsce usług w historii myśli ekonomicznej; Teoretyczne ujęcia międzynarodowej wymiany usług; 2. Sektor usług w gospodarce narodowej i wymianie międzynarodowej: Rola usług w rozwoju gospodarczym państwa; Rozwój międzynarodowego handlu usługami; Specyfika międzynarodowych obrotów usługowych; 3. Protekcjonizm i liberalizacja międzynarodowego handlu usługami: Narzędzia polityki handlowej odnoszące się do sfery usług; Rola państwa w procesie liberalizacji handlu usługami; Między wolnym handlem a protekcjonizmem; Argumenty na rzecz liberalizacji usług; Podejście globalne i regionalne w likwidacji protekcjonizmu w handlu usługami; 4. Polityka liberalizacji handlu usługami w ramach GATT/WTO: Geneza liberalizacji międzynarodowego handlu usługami; Układ ogólny w prawie handlu usługami GATS; Poziom zobowiązań liberalizacyjnych; Dynamika procesu liberalizacji handlu usługami; Runda Doha0 konfrontacja zwolenników protekcjonizmu i liberalizacji handlu usługami; 5. Liberalizacja handlu usługami w układach regionalnych: Liberalizacja handlu usługami w Unii Europejskiej; Proces liberalizacji handlu usługami na półkuli zachodniej; Liberalizacja handlu usługami w regionie Azji i Pacyfiku; Liberalizacja handlu usługami w wybranych bilateralnych porozumieniach o wolnym handlu; 6. Znaczenie procesu liberalizacji międzynarodowych obrotów usługowych: Efekty liberalizacji międzynarodowego sektora usług; Efekty sektorowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój i charakterystyka nowego modelu „gospodarki usług” na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 2. Usługi biznesowe oparte na wiedzy w wybranych krajach Unii Europejskiej; 3. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na innowacyjność gospodarki - przegląd badań i analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 4. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - stan badań i opis metody badawczej zastosowanej w pracy; 5. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 6. Intensywność wykorzystania w gospodarce krajowych usług biznesowych opartych na wiedzy a ich konkurencyjność międzynarodowa na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Działalność gospodarcza w turystyce - zagadnienia ogólne, 2.Regulacje horyzontalne, 3.Regulacje sektorowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przedsiębiorcy - uregulowania ogólne: Zakładanie i prowadzenie przedsiębiorstwa; Zatrudnienie; Zamówienia publiczne; Ochrona danych osobowych; Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej; Wymogi dotyczące środow iska; Handle Polski z krajami Unii Europejskiej; Hamdel z krajami trzecimi; Wsparcie dla przedsiębior ców; Warunki udzielania pomocy publicznej; Prawo anty monopolowe. 2.Producenci towarów: Wprowadzenie na rynek towarow przemysłowych; Bezpieczeństwo żywności. 3.Rolnicy: Dopłaty bezpośrednie; Wspólne Organizacje Rynków Rolnych; System ochrony oznaczeń geograficznych produktów rolnych; Wsparcie rolnictwa i rozwoju obsza rów wiejskich; Ustawodawstwo weterynaryjne; Prawo paszowe; Ochrona roślin uprawnych; Nasiennictwo; Wymogi dot. ochrony śorodwiska w rolnictwie. 4.Producenci artykułów rybnych. 5.Usługodawcy: Przewoźnicy (transport); Dostawcy i pro ducenci energii; Dostawcy usług telekomunikacyjnych; Dostwacy usług w dziedzinie społeczeństwa informacyjne go; Dostawcy usług pocztowych; Dostwacy usług finanso wych; Producenci i nadawcy programów telewizyjnych. 6.Ochrona konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej