Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(114)
Forma i typ
Książki
(112)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(91)
dostępne
(73)
Placówka
Wypożyczalnia
(73)
Czytelnia
(91)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Dębniewska Maria
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Masłowski Andrzej
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Szydło Marek (1977- )
(2)
Turkowski Marek
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Appiah K. Anthony Appiah
(1)
Bajan Konrad
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Beckwith Harry
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bodo Monika
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdan Łukasz
(1)
Borkowski Tadeusz
(1)
Brandstaetter Albert (1962- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dileep M.R
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gupta Praveen
(1)
Górska Grażyna
(1)
Herrmann Peter (1955- )
(1)
Hollins Bill
(1)
Hormess Markus
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jaroszewska Emilia (1972- )
(1)
Jaworska Agata
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Knapik Alina
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(113)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(114)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Usługi
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prawo bankowe / Zbigniew Ofiarski. - Wyd. 2. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2005. - 443 s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
R.1 System bankowy w Polsce, R.2 Reglamentacja działalności banków, R.3 Formy zrzeszania i łączenia banków, R.4 Czynności bankowe zastrzeżone dla banków, R.5 Pozostałe czynności bankowe, R.6 Szczególne obowiązki i uprawnienia banków, R.7 Zasady gospodarki finansowej banków, R.8 Bankowy Fundusz Gwarancyjny, R.9 Narodowy Bank Polski, R.10 Nadzór bankowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo bankowe / Zbigniew Ofiarski. - Wyd. 3 Stan prawny na 1.01.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 455, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
R.1 System bankowy w Polsce, R.2 Reglamentacja działalności banków, R.3 Formy zrzeszania i łączenia banków, R.4 Czynności bankowe zastrzeżone dla banków, R.5 Pozostałe czynności bankowe, R.6 Szczególne obowiązki i uprawnienia banków, R.7 Zasady gospodarki finansowej banków, R.8 Bankowy Fundusz Gwarancyjny, R.9 Narodowy Bank Polski, R.10 Nadzór bankowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo bankowe / Zbigniew Ofiarski. - Wyd. 4 Stan prawny na 1.03.2011 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 570, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
R.1 System bankowy w Polsce, R.2 Reglamentacja działalności banków, R.3 Formy zrzeszania oraz łączenia i współdziałania banków, R.4 Czynności bankowe zastrzeżone dla banków, R.5 Pozostałe czynności bankowe, R.6 Szczególne obowiązki i uprawnienia banków, R.7 Zasady gospodarki finansowej banków, R.8 Bankowy Fundusz Gwarancyjny, R.9 Narodowy Bank Polski, R.10 Nadzór bankowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stres w pracy zawodowej, 2. Konwencje stresu zawodowego, 3. Rola zasobów osobistych w radzeniu sobie ze stresem zawodowym, 4. Cel i procedura badań własnych, 5. Stres zawodowy w różnych grupach pracowników, 6. Konsekwencje stresu zawodowego, 7. Zasoby jednostki i strategie radzenie sobie ze stresem, 8. Konsekwencje stresu zawodowego a obciążenia w pracy oraz zasoby i strategie radzenie sobie, 9. Charakterystyka badanych grup pracowników reprezentujących zawody usług społecznych - podsumowanie wyników, 10. Predyktory konsekwencji stresu zawodowego, 11. Zapobieganie negatywnym skutkom stresu zawodowego - zarządzanie stresem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie jakości w usługach zdrowotnych, 2. Podstawy zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Koszty zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Współczesna gospodarka światowa. Jej istota i struktura, 2.Międzynarodowy handel towarowy, 3.Międzynarodowy handel usługami, 4.Kształtowanie się cen we współczesnym handlu światowym, 5.Zagraniczna i międzyanrodowa polityka handlowa, 6.Międzynarodowe przepływy kapitałowe we współczesnej gospodarce światowej, 7.Migracja zasobów pracy w skali międzynarodowej, 8.Międzynarodowy transfer technologii i wiedzy naukowo-technicznej, 10.Współczesny międzynarodowy rynek finansowy, 11.Wahania koniunkturalne we współczesnej gospodarce światowej, 12.Procesy międzynarodowej integracji gospodarczej i ich znaczenie dla współczesnej gospodarki światowej, 13.Globalizacja ws współczesnej gospodarce światowej i jej skutki, 14.Probhlemy globalne współczesnego swiata, Międzynarodowe organizacje i ugrupowania gospodarcze wywierające największy wpływ na współczesną gospodarkę światową i jej funkcjonowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Postrzeganie ryzyka przez konsumentów, 2. Postrzeganie marki, 3. Postrzeganie jakości usług, 4. Konsumpcja symboliczna i jej znaczenie, 5. Prezent jako motyw zakupu, 6. Obraz samego siebie a preferencje konsumentów - koncepcja konkurencji, 7. Kompensacyjna funkcja symbolicznej konsumpcji, 8. O niezupełnie hedonistycznych korzyściach wynikających z konsumpcji, 9. Konsument w Sieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / Adrian Payne ; tł. Grażyna Górska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 300, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Charakterystyka marketingu usług; Marketing usług a marketing partnerski; Opracowanie misji firmy usługowej; Segmentacja rynku usług; Plasowanie i różnicowanie usług; Marketing-mix; Plan marketingowy w działalności usługowej; Firma usługowa zorientowana na klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zarządzanie systemem turystyki. 1. Wprowadzenie. 2. Sektor usług noclegowych - zarządanie podporządkowane jakości. 3. Linie lotnicze, porty lotnicze i międzynarodowy transport lotniczy. 4. Zarządzanie w sferze organizacji imprez turystycznych. 5. Zarządzanie dystrybucją usług turystycznych. Część II: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w turystyce. 7. Zarządzanie marketingiem w turystyce. 8. Strategia w branży turystycznej. 9. Zarządzanie finansami w turystyce. 10. Turystyka a prawo. Część III: Zarzaądzanie turystyką a środowisko. 11. Zarządzanie turystyką miejską. 12. Zarządzanie obszarami wiejskimi pod kątem turystyki. 13. Zarządzanie turystyką a rozwój. 14. Zarządzanie atrakcjami turystycznymi. Część IV: Współczesne problemy zarządzania turystyką. 15. Rola państwa w zarządzaniu turystyką. 16. Technologie informatyczne i telekomunikacyjne w turystyce. 17. Marketing obszarów turystycznych a nowe technologie. 18. Turystyka a środowisko. 19. Zarządzanie kryzysowe w turystyce międzynarodowej. 20. Etyka w zarządzaniu turystyką. 21. Turystyka kulturowa a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługa - geneza, pojęcie, istota produkcji i jej mierniki, 2. Podziały i klasyfikacje usług, 3. Usługi - trzeci sektor gospodarki, 4. Marketing relacji w procesach usługowych, 5. Czynnik ludzki w usługach, 6. Pozycjonowanie usług, 7. Tożsamość organizacji usługowej, 8. Jakość usług, 9. Komunikacja marketingowa w usługach, 10. Strategie marketingowe firm usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo telekomunikacyjne : komentarz / Stanisław Piątek. - Wyd.2. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 1024 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
Prawo telekomunikacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w gospodarce opartej na usługach: Rozwój i tendencje zmian na rynku usług; Innowacje w usługach; Działalność przedsiębiorstw usługowych; Usługi sektora non profit; 2. Klient w gospodarce opartej na usługach: Klient na rynku usług; Kształtowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; Jakość usług; Zachowania klienta na rynku usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej- wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe- aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej