Usługi telekomunikacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Usługi telekomunikacyjne
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa i obowiązki abonentów usług telekomunikacyjnych / Andrzej Krasuski. - Stan prawny na 1.12.2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2021. - 248, [2] s. : tab. ; 21 cm.
Zawiera: I.Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych – charakter prawny i cechy: 1. Charakter prawny umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych; 2. Cechy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. II. Status prawny abonenta oraz dostawcy usług telekomunikacyjnych: 1. Uwagi wstępne; 2. Abonent, użytkownik, użytkownik końcowy oraz konsument; 3. Wybrane obowiązki związane z zawieraniem umów z konsumentami; 4. Przedsiębiorca telekomunikacyjny; 5. Sieć telekomunikacyjna; 6. Dostarczanie sieci telekomunikacyjnej. III. Usługa telekomunikacyjna: 1. Definicja usługi telekomunikacyjna; 2. Publicznie dostępna usługa telekomunikacyjna; 3. Usługa o podwyższonej opłacie; 4. Usługa medialna; 5. Usługa dostępu do Internetu a usługa powszechna; 6. Usługi towarzyszące; 7 Dodatkowe usługi przysługujące abonentowi. IV. Wybór umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. V. Ocena wiarygodności płatniczej abonenta. VI. Treść umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Wprowadzenie; 2. Zasady swobody umów a prawo telekomunikacyjne; 3. Minimalne wymogi dotyczące treści umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. VII.Obowiązywanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. VIII. Jakość usług telekomunikacyjnych. IX. Niezgodne z prawem wykorzystanie usług telekomunikacyjnych: 1. Wprowadzenie; 2. Przykłady niezgodnego z prawem wykorzystania usług telekomunikacyjnych; 3. Sposoby zabezpieczania przed naruszeniem umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. X.Prawa i obowiązki związane ze zmiana umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Uprawnienia abonenta do zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych; 2. Zwrot ulgi przyznanej abonentowi; 3. Zwłoka abonenta w regulowaniu zobowiązań do zapłaty wynagrodzenia za świadczone usługi telekomunikacyjne. XI. Prawa i obowiązki związane z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Uprawnienia abonenta do zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych; 2. Zwrot ulgi przyznanej abonentowi; 3. Zwłoka abonenta w regulowaniu zobowiązań do zapłaty wynagrodzenia za świadczone usługi telekomunikacyjne. XII. Sytuacja prawna abonentów z niepełnosprawnościami: 1. Wprowadzenie; 2. Status prawny osoby uprawnionej do skorzystania z udogodnień dla osób niepełnosprawnych; 3. Udogodnienia w zakresie miejsca sprzedaży usług telekomunikacyjnych i obsługi klienta; 4. Informacja o udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych; 5. Wymogi dotyczące aparatów publicznych; 6. Wymogi dotyczące telekomunikacyjnych urządzeń końcowych. 7. Osoba z niepełnosprawnością jako abonent. XIII. Rozstrzyganie sporów: 1. Zakres podmiotowy i przedmiotowy sporu konsumenckiego; 2. Prezes UKIE jako podmiot uprawniony do prowadzenia postępowania polubownego; 3. Przebieg postępowania polubownego. XIV. Rola prezesa UKE w zakresie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Wprowadzenie; 2. Uprawnienia Prezesa UKE do gromadzenia informacji o usługach telekomunikacyjnych; 3. Sprawozdawczość wobec Prezesa UKE; 4. Ochrona przed nadużyciem z wykorzystaniem sieci telekomunikacyjnej; 4. Stosowanie kar pieniężnych przez Prezesa UKE. XV. Tajemnica telekomunikacyjna: 1. Wprowadzenie; 2. Zakres tajemnicy telekomunikacyjnej; 3. Obowiązek informacyjny wobec abonenta; 4. Rejestracja danych o wykonanych usługach telekomunikacyjnych; 5. Obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanie danych osobowych abonentów; 6. Obowiązki związane z naruszeniem danych osobowych abonentów. XVI. Zachowanie ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w przypadku zmiany dostawcy usługi: 1. Podstawy prawne zapewnienia ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy usługi dostępu do sieci Internet; 2. Sposoby realizacji uprawnienia do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy usługi dostępu do sieci Internet; 3. Zapewnienie dostępu do poczty elektronicznej po rozwiązaniu umowy z dostawcą usługi dostępu do sieci Internet; 4. Roszczenia odszkodowawcze abonenta; 5. Kary finansowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej