Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(209)
Forma i typ
Książki
(203)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(163)
dostępne
(136)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(136)
Czytelnia
(164)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Kall Jacek
(5)
Doliński Dariusz (1959- )
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Bralczyk Jerzy
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pers Jolanta
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Caples John
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Hahn Fred E
(2)
Heath Robert
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skubisz Ryszard (1950- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Balon Urszula
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brock Timothy C
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burgers Willem
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(147)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(206)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(206)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Reklama
(209)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1201-1300
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Akta normatywne
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
209 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Dezerterzy społeczeństwa konsumpcji, 2. W paszczy konsumpcji, 3. Infogra. Kilka słów o mediach, 4. Szkoła bez
klasy, 4.Frustracja polityka. O kryzysie rozumu i po trzebie odnowy ideologii, 5.68%. Kościół, demokracja i
przemiany religijne w Polsce po 1989 roku, 6.Bez prac y nie ma kołaczy, 7.Superman i SuperEwa w supermarkeci e. Reklamowa wizja raju, 8.0.00 PLN+VAT. Młoda polska (pod)kultura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Focusing-cleary defining what you do; 2. Nichting-decining what you want to become known for; 3. Mastery-emonstrating why you're the Best choice; 4. Developing your tailor-made marketing campaign; 5. Describing what you do in a memorable way; 6. Making a name for yourself; 7. Creating an Unforgettable Impression; 8. Developing Your Promotional Package; 9. Making Personal Contacts; 10. Getting Others Talking About You; 11. Telling All About it; 12. Showing what you can do; 13. Turning Interst into Business again ang again.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacja menedżerska - kreatywny aspekt kształcenia przywódcy, 2. Kształcenie dla innowacyjności w dydaktyce, 3. Tworzenie nowej wiedzy i innowacji w organizacyjnych warunkach, 4. Dokonywanie skojarzeń źródłem pomysłów w reklamie oraz nowości produktowych, 5. Analiza morfologiczna czyli trysocjacyjne ujęcie odkrycia, 6. Wykorzystywanie umysłowych transformacji w tworzeniu nowych produktów i usług, 7. Antologie i metafory źródłem nowego produktu widzenia na rozpatrywany problem, 8. Sonety oraz myślenie krytyczne w ocenie tworzenia sonetów, 9. Pomysły na logo firmy oraz myślenie krytyczne w ocenie loga firm istniejących, 10. Definiowanie problemów, 11. Rozwiązywanie problemów - sesja "burzomózgowa" i jej wyniki, 12. Rozwiązywanie rzeczywistych problemów przez studentów, 13. Twórczość w praktyce - -pomysły na nowe i rozszerzone usługi w przewozach pasażerskich, 14. Skojarzenia i cechy dobrej organizacji źródłem sloganów reklamowych, 15. Analiza morfologiczna w projektowaniu systemów zarządzania jakością, 16. Myślenie przez analogie, 17. Myślenie krytyczne w ocenie informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Reklama sprzeczna z prawem; Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami; Reklama uchybiająca godności człowieka; Reklama wprowadzająca klienta w błąd; Reklama nierzeczowa; Reklama imitująca neutralną informację; Reklama ingerująca w prywatność klienta; Reklama porównawcza; Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej; Reklama zakazana przez etykę zawodową; Sponsorowanie - inna forma reklamy; Zasady etyczne agencji reklamowych; Uwaga na prawa autorskie; Ostrożnie z wizerunkami; telewizja i radiofonia publiczne; Zasady podatkowe dla reklamujących się; Zalecane lektury; Aneks - przepisy dotyczące reklamowania się i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd.2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. ; 24 cm.
Temat
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : cop. by Business Press, [b.r.w.]. - 198 s. ; 21 cm.
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Perswazja - jak ją widzą, jak ją piszą, 2. Socjologiczne zaplecze języka perswazji publicznej, 3. Potoczne emocje w perswazji, 4. Perswazja językowa - prolegomena historyczne, 5. Perswazja w nauczaniu Kościoła katolickiego, 6. Perswazja w tekstach reklamowych - wprowadzenie do dyskusji, 7. Perswazja w tekstach reklamowych - spojrzenie językoznawcy, 8. Perswazja w tekstach reklamowych - spojrzenie psychologa, 9. Tekst i obraz w reklamie prasowej, 10. Perswazja w tekstach politycznych - wprowadzenie do dyskusji, 11. Perswazja w tekstach politycznych - spojrzenie politologa, 12. Perswazja w tekstach politycznych - spojrzenie socjologa, 13. Funkcja perswazyjna w polskiej poezji lat dziewięćdziesiątych, 14. Edukacyjna wartość perswazji, 15. Perswazja w słownikach, 16. Perswazja w języku prawnym i prawniczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja ; 17)
I. Zagadnienia ogólne: Konsiliencja, czyli o porozumieniu między naukami w trzecim tysiącleciu; Nazywanie emocji u młodych dorosłych użytkowników języka; Ikoniczność w gramatyce generatywnej; Minimalizm a polska terminologia językoznawcza; Struktura językowa narracyjnych gier fabularnych; Językowa i wizualna reprezentacja stereotypu (rekonesans badawczy); Porażka komunikacyjna i jej pragmatyczne uwarunkowania. II. Odmiany i rejestry języka: Odmiany polszczyzny, typy tekstów, rodzaje komunikacji: Rozmowa studentów - komunikat ekspresji i rytuału; O socjolekcie "komórkowców" (na przykładzie wariantów wyrażenia puścić komuś sygnał); Paralele zmian kolokacji w stylu publicystycznym i struktury potocznego obrazu świata; Wpływ reklamy na językowe zachowania dzieci i młodzieży; Analiza dyskursu CB radio: profesjolekt kierowców TIR-ów. Studium pilotażowe; O kilku strategiach dyskursowych w rozmowie handlowej; Funkcja języka W w języku sportu - próba analizy; Interakcyjność elektronicznych gatunków mowy: przykład internetowego dyskursu naukowego; Charakterystyka genologiczna i stylistyczna ulotki medycznej; Gatunkowa odrębność konsultacji lekarskiej w świetle wybranych nurtów genologii lingwistycznej; Język "komputerowców". Zagadnienia leksykalne: Nieścisłości w polskich słownikach obcych; Nowe wyrazy w języku najstarszych mieszkańców wsi południowo-wschodniej Rzeszowszczyzny; Formy apelatywne we współczesnym języku polskim; aktualne problemy z feminizacją nazewnictwa w języku polskim. Język prasy, telewizji i reklamy: Wartościowanie ksiązki w programie telewizyjnym "Książki z górnej półki"; Informacja i komentarz - dwa sposoby konceptualizowania wydarzeń w wiadomościach telewizyjnych; Reklamie czasopism w czasopismach; Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego; Obraz jako element argumentacyjnej - kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych; Informacja czy argumentacja? Wpływ kultury na styl reklamy; Współdziałanie słowa i obrazu w prasie tabloidowej. Ujęcie semiotyczne; Najczęstsze przykłady normy językowej w prasie. Język polityki: Poselska gra na słowa - analiza perswazji w dyskursie sejmowym; Kreowanie wizerunku przeciwnika politycznego w rozmowie publicznej; Kampania wyborcza to wojna - o metaforach w tekstach prasowych w czasie kampanii wyborczej 2005; Językowa charakterystyka politycznych wypowiedzi Jana Marii Rokity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Reklama jako element komunikacji marketingowej. Aspekt werbalny: Ogólne zagadnienia komunikacji marketingowej; Rola reklamy w komunikacji promocyjnej; Komunikat reklamowy; Ch-ka jęz. reklamy; Psychologia komunikacji. R.2 Slogan reklamowy - okrzyk wojenny firmy: Funkcje i cechy sloganu; O czym mówią slogany; pomocny slogan reklamowy; Językowe aspekty sloganu. R.3 Język sloganu, czyli jak skutecznie dotrzeć do od biorcy: Jak powstaje slogan?; Metody prezentacji sloganu; Slogan skuteczny; Slogan idealny. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 317, [3] s. ; 24 cm.
1. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: Egzystencjalizm; Fenomenologia; Strukturalizm; Psychoanaliza; Psychologia głębi; Intuicjonizm; Logicyzm; Relatywizm; Symboliczny interakcjonizm; Amerykanizm; Ogólne aspekty komunikowania. 2. Szczegółowe aspekty komunikowania jako procesu społecznego: Lingwistyczny kontekst komunikacji biznesowej; Kulturowy kontekst komunikacji biznesowej; Literacki kontekst komunikacji biznesowej; Dialogiczny kontekst komunikacji biznesowej; Biznesowy kontekst komunikowania. 3. Mit, iluzja i slogan w kulturze, biznesie i komunikacji społecznej: Mit i metafora w komunikacji biznesowej; Iluzja i przesąd w komunikacji biznesowej; Hasło i slogan w komunikacji biznesowej; Kulturowe i biznesowe środowisko języka reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Języka w systemie komuniakcji, 2. Perswazja, 3. Reklama
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej