Łopalewski Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(6)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Łopalewski Piotr
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Gospodarka narodowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kadry
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I: PODSTAWOWE ZADADY OCENY I ROZWOJU PRACOWNIKÓW 1. Organizacja, praca i psychologia, 2. Pracownik poszukiwany, 3. Alternatywna ocena, 4. W poszukiwaniu epizodów, 5. Testy psychologiczne, 6. Środki oceny... i rozwoju, Cz. II: WARTOŚCIOWE METODY OCENY I ROZWOJU PRACOWNIKÓW 1. Szkolenie i rozwój pracowników, 2. Menedżer uczący się, 3. Diagnoza i rozwój umiejętności działania w grupie - metoda SYMLOG, 4. Zespół doskonały, 5. Styl menedżerski, 6. Umysł menedżera, 7. Profil zainteresowań zawodowych J.Hollanda
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bilbioteka Menedżera)
1. Zrozumieć pracownika, czyli osobowość jako źródło patologii w firmie, 2. Szukanie własnego miejsca w firmie albo hodowla patologii, 3. Patologie w zespole pracowniczym, 4. Patologie - efekt walki bądź skutek dostosowania się do organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I Wprowadzenie do ekonomii; II Długookresowy wzrost gospodarczy: Elementy rachunkowości narodowej, Elementy wzrostu: praca, kapitał, zasoby naturlne, postęp techniczny; Kraje słabo rozwinięte - trudności wzrostu; III Równowaga krótkookresowa: Globalny popyt i globalna podaż; Pieniądz i banki; Bezrobocie; Inflacja; Rola Państwa i polityka ekonomiczna; IV Międzynarodowe stosunki monetarne; V Mikroekonomia w skrócie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Rozdział 1.Co to jest marketing?.Produkt czy usługi?;K im jest odbiorca?;Oddzielenie człowieka od jego pienię dzy.Czy cena jest najważniejsza?. Zalety i korzyści.Zn ajdź swój segment rynku.Niech twój towar się wyróżnia. Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu.Pozycjono wanie (plasowanie) produktu.Poszukując miejsca dla sie bie.Sieć dystrybucji.Marża i zysk.Identyfikacja marki towaru.W poszukiwaniu stałych klientów.Klient nasz pan .Ustalenie cen a zysk.Polityka cenowa.Niektóre problem y związane z usługami marketingowymi.Cykl życia produk tu.Marketing mix.Plan marketingowy.Podsumowanie. Rozdział 2 Badania rynku. Przydatna literatura.Targi i wystawy.Ocena konkurencji .Raporty firm.Testowanie akceptowalności produktu.Szuk ając nowych rynków zbytu.Zakres badań rynkowych. Rozdział 3 Reklama Myśląc o odbiorcy.Ustalenie celów.Pozycjonowanie.Gdzi się reklamować.Na jakie medium się zdecydować.Nieco ża rgonu reklamowego.Korzystanie z usług profesjonalnej a gencji reklamowej.Samodzielne projektowanie reklam.Nie które często popelniane błędy.Niektóre techniki reklam owe.Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze.Język rekla my.Reklama łączona.Praca nad pozytywnym wizerunkiem fi my . Materiały drukowane.Drukowanie na biurku.Garść te rminów drukarskich.Zdięcia.Odpowiedzialność za produkt . Podsumowanie. Rozdział 4 DIRECT RESPONSE MARKETING -Marketing bezpośredni. Gdzie należy szukać zysków.Wykorzystaj do maksimum spr zedaż wysyłkową.Dlaczego poczta bezpośrednia jest efek tywna finansowo.Listy konsumentów z uwzględnieniem upo dobań.Co wysyłać? Jak powinien wyglądać dobry list inf ormujący.Testuj,testuj i jeszcze raz testuj.Wszystko t o kosztuje.Strefy rozwoju.Od drzwi do drzwi.Załuż klub Party plan. Poczta elektroniczna i inne atrakcje. Po czta. Marketing telefoniczny. Network marketing. R.5 Public Relations: Cele public relations. Rozumie nie zasad funkcjonowania mediów. Inne techniki public relations. R.6 Sprzedawanie: Ludzie, którzy kupują innych ludzi. Wyznaczanie celu. Poznaj swój produkt. Planując oszczę dzasz czas. Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki. Prezentacja. Czym się martwi kupujący? Naucz sie słuchać. Trudni klienci. Znaki gotowości do zakupu.Taktyka ustępstw. Jak sobie radzić z zastrzeżen iami.Dodatkowy dostawca.Zamykając transakcję.Inne prod ukty i inni klienci.Minusy sprzedaży na zasadzie" sprz daż lub zwrot".Sztuka demonstracji.Rachunki,faktury i warunki płatności.Korzystanie z agentów i pośredników. Sprzedaż telefoniczna.Podsumowanie. Rozdział 7.Inne techniki sprzedaży. Promocja sprzedaży .Manipulacja cenami.Budowanie lojalności klientów.Konk ursy.Prezenty promocyjne.Opakowanie i produkt sprzedaż y.Franchising. Rozdział 8.Wystawy itargi.Jak wybrać właściwe targi.Ce le.Koszty.Wystrój stoiska.Reklama przed targami.Szkole nie personelu i sprzedawanie.Ciepłe powitanie.Jeszcze o literaturze.Zachowaj styl.Po zakończeniu targów.Pods umowanie. Rozdział 9. Zabierając się za eksport.Jak się to robi w Anglii.Eksport bezpośredni.Spedytorzy.Gdzie eksporto wać? Otrzymanie zapłaty.Kontakty z prasą.Garść terminó w związanych z eksportem. Rozdział 10.Nowe produkty:innowacje,patenty,licencje i wzornictwo.O co właściwie tyle zamieszania?Bądź reali stą.Zachowaj tajemnicę.Własność intelektualna.Licencje .Jakich można się spodziewać zysków? Opowieść z morałe m.Dwanaście przykazań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Teoretyczne podstawy wynagradzania pracowników; Motywacyjne aspekty wynagradzania pracowników; Doskonalenie systemu wynagradzania w firmie; Kontrakty menedżerskie; Metody oceny efektywności wynagrodzeń; Prawne aspekty wynagradzania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej