Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(31)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Gejmo Beder
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Munce Howard
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pociecha Józef (1947- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudelius William
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(41)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Badania marketingowe
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Podróże i turystyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R. 1. : Miejsce badań w marketingu - czyli po co nam badania jakościowe ; R. 2. : Ewolucja w rozumieniu konsumenta : od świadomości do nieświadomości ; R. 3. : Ewolucja w badaniach jakościowych : od zbierania informacj do poszukiwania zrozumeinia ; R. 4. : Najważniejszy pierwszy krok : od pytań marketnigowych do ptań badawczych ; R. 5. : Najtrudniejszy drugi krok : planowanie schematu badania ; R. 6. : Decyzje organizacyjne - proza badań jakościowych ; R. 7. : Scenariusz wywiadu , czyli czego chcemy się dowiedzieć , a o co możemy zapytać ; R. 8. : Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na wyjście poza deklaracje ; R. 9. : Prowadzenie wywiadu , czyli co każdy moderator wiedzieć powinien ; R. 10. : Analiza i interpretacja badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest zogniskowany wywiad grupowy; Zasadnicze etapy zogniskowanych wywiadów grupowych; Zasady prowa- dzenia wywiadu; Zastosowanie technik projekcyjnych i technik wspomagających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego; Pytania i zadania kontrolne. Część II. Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym – krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3 Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz z jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz) 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz) 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz) 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz) 12. Badania skuteczności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki; Pytania i zadania kontrolne; Bibliografia; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Kierunki rozwoju badań marketingowych 1.1. Ewolucja pojęcia badań marketingowych i ich roli w podejmowaniu decyzji biznesowych 1.2. Etapy rozwoju badań marketingowych 1.3. Rozwój metod zbierania danych w badaniach marketingowych 1.4. Źródła informacji o prowadzeniu badań marketingowych Rozdział 2. Badanie ankietowe satysfakcji pracowników 2.1. Ankieta - forma pozyskiwania i analizowania informacji 2.2. Techniki ankietowe 2.3. Etapy przygotowania badań ankietowych 2.4. Badania ankietowe satysfakcji pracowników Rozdział 3. Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych 3.1. Praktyki missellingu i metody ich rozpoznawania na rynkach usług finansowych 3.2. Badania marketingowe w służbie ograniczania ryzyka braku zgodności 3.3. Istota i etapy badania metodą tajemniczy klient 3.4. Metody badania zgodności praktyk sprzedażowych 3.5. Wykorzystanie wyników badań metodą tajemniczy klient 3.6. Tajemniczy klient - nowe narzędzie regulatora Rozdział 4. Eye-tracking w badaniach marketingowych 4.1. Charakterystyka eye-trackingu 4.2. Procedura badań metodą eye-trackingu 4.3. Narzędzia stosowane w badaniach eyetrackingowych 4.4. Zastosowanie badań eyetrackingowych w obszarze marketingu Rozdział 5. Badania doświadczeń użytkownika - w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi 5.1. Doświadczenie użytkownika - definicja 5.2. Cele i typowe miary badań doświadczeń użytkownika 5.3. Rola badań użytkownika w procesie projektowania doświadczeń 5.4. Spektrum metod badawczych wspierających projektowanie doświadczeń 5.5. Metody badawcze najczęściej wykorzystywane w projektowaniu doświadczeń użytkownika urządzeń elektronicznych Rozdział 6. Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń 6.1. Cykl życia klienta a mapa jego podróży 6.2. Mapy podróży klienta - definicja i cele 6.3. Proces badania doświadczeń przez mapowanie podróży klienta 6.4. Typowe błędy przy tworzeniu map podróży klienta Rozdział 7. Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych 7.1. Analiza czynnikowa - istota koncepcji 7.2. Procedura analizy czynnikowej 7.3. Przykłady zastosowań analizy czynnikowej w obszarze marketingu Rozdział 8. Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych 8.1. Perspektywa danych 8.2. Perspektywa narzędziowa 8.3. Perspektywa biznesowa 8.4. Perspektywa badawcza Rozdział 9. Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych 9.1. Charakterystyka Big Data - podstawy analityki zaawansowanej 9.2. Istota analityki zaawansowanej 9.3. Analityka marketingowa - przykłady zastosowań; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody statystyczne w badaniach marketingowych / Józef Pociecha. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1996. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
R. 1. Podstawowe uwarunkowania i problemy badań marketingowych. R. 2. Metody segmentacji rynku. R. 3. Metody badania potrzeb. R. 4. Metody badania produktu. R. 5. Modele ustalania cen. R. 6. Metody statystycznej analizy działalności promocyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing: spojrzenie na konsumenta; Powiązania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa; Zmiany w otoczeniu marketingowym; Postepowanie konsumenta; Rynki instytucjonalne i postępowanie nabywców; Badania marketingowe i ich wykorzystanie; Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego i pozycjonowanie; Marketing partnerski, technologia informacyjna, prognozowanie; Rozwój nowych produktów; Zarządzanie produktem; Zarządzanie usługami; Cena: związki celów z przychodami i kosztami; Cena: kalkulacja ceny końcowej; Kanały marketingowe, pośrednicy i zarządzanie logistyką; Sprzedaż detaliczna; Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej, promocja sprzedaży i public relations; Reklama; Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; Proces marketingu strategicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej