Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(31)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Gejmo Beder
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Munce Howard
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pociecha Józef (1947- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudelius William
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(41)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Badania marketingowe
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Podróże i turystyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy marketingu: Istota marketingu; Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; Postępowanie konsumenta na rynku; Segmentacja rynku; Polityka produktu; Polityka cen; Polityka dystrybucji; Promocja; Badania marketingowe; Marketing dóbr i usług przemysłowych; Marketing usług. II. Kontrowersje marketingu. Wybrane problemy: Marketing wobec wyzwań społecznych i ekologicznych; Kłamstwo w reklamie; Reklama telewizyjna jako środek perswazji wobec dzieci; Marketing i media; Marketing bezpośredni, szanse i zagrożenia; Dualizm w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej