Podręcznik
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2655)
Forma i typ
Książki
(2648)
Publikacje fachowe
(890)
Publikacje naukowe
(779)
Publikacje dydaktyczne
(430)
Publikacje informacyjne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(3)
Dostępność
dostępne
(1895)
tylko na miejscu
(1544)
wypożyczone
(104)
nieokreślona
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(1996)
Czytelnia
(1560)
Autor
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(24)
Nowak Edward (1951- )
(20)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(19)
Izdebski Hubert (1947- )
(18)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(18)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(16)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Chmaj Marek (1969- )
(15)
Sęk Helena (1938- )
(15)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(14)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(14)
Adamiak Barbara (1949- )
(13)
Górczyński Robert
(13)
Hołyst Brunon (1930- )
(13)
Mruk Henryk (1948- )
(13)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Strelau Jan (1931-2020)
(13)
Wójtowicz Wanda (1941- )
(13)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(13)
Jagielski Jacek (1951- )
(12)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(12)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(12)
Filipiak Beata (1967- )
(11)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Kruczalak Kazimierz (1934-2002)
(11)
Olejniczak Adam (1952- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(11)
Borodo Andrzej (1949-2020)
(10)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(10)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(10)
Kukuła Karol (1948- )
(10)
Owsiak Stanisław (1946- )
(10)
Panowicz-Lipska Janina (1944-2022)
(10)
Petkowicz Helena
(10)
Walczak Tomasz
(10)
Watrak Andrzej
(10)
Wierzbowski Marek (1946- )
(10)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(9)
Doliwa Adam
(9)
Gardocki Lech (1944- )
(9)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(9)
Kawałko Agnieszka (1973- )
(9)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(9)
Materska Maria (1942- )
(9)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(9)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Radzicki Józef
(9)
Winczorek Piotr (1943-2015)
(9)
Witczak Hanna (1972- )
(9)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(8)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bień Witold (1927-2018)
(8)
Chróścielewski Wojciech (1952- )
(8)
Doliński Dariusz (1959- )
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(8)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(8)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(8)
Hryszkiewicz Ewa
(8)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(8)
Nowacki Józef (1923-2005)
(8)
Rakoczy Bartosz (1973- )
(8)
Sierpińska Maria (1950- )
(8)
Stępień Barbara
(8)
Szubiakowski Marek
(8)
Sójka-Zielińska Katarzyna (1931-2019)
(8)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(8)
Wiktorowska Aleksandra
(8)
Winiecka-Nowak Joanna
(8)
Łukasik Stanisława
(8)
Barzycka-Banaszczyk Małgorzata (1949- )
(7)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(7)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(7)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(7)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(7)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(7)
Kenig-Witkowska Maria Magdalena
(7)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(7)
Kuźniar Roman (1953- )
(7)
Misiuk Andrzej (1958- )
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Rajca Piotr (1970- )
(7)
Stawecki Tomasz
(7)
Stec Mirosław (1951- )
(7)
Stelmasiak Jerzy (1956- )
(7)
Sąsiadek Marek
(7)
Wierzbowski Błażej (1946- )
(7)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(7)
Zieliński Andrzej (1939-2018)
(7)
Łazowski Adam
(7)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(6)
Cialdini Robert B. (1945- )
(6)
Ciesielski Marek (1949- )
(6)
Cieślak Piotr
(6)
Czekaj Jan (1950- )
(6)
Rok wydania
2020 - 2024
(273)
2010 - 2019
(870)
2000 - 2009
(1159)
1990 - 1999
(344)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(4)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(562)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(2603)
Rosja
(16)
Wielka Brytania
(15)
Niemcy
(10)
Stany Zjednoczone
(7)
Australia
(1)
Węgry
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(2602)
angielski
(26)
rosyjski
(17)
niemiecki
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Szkoły zawodowe
(4)
Szkoły policealne
(2)
Technikum
(2)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(171)
Zarządzanie
(116)
Organizacja
(87)
Marketing
(84)
Samorząd terytorialny
(72)
Banki
(65)
Zarządzanie strategiczne
(61)
Finanse publiczne
(59)
Programowanie (informatyka)
(59)
Unia Europejska (UE)
(58)
Kadry
(56)
Prawo cywilne
(55)
Finanse przedsiębiorstwa
(53)
Prawo administracyjne
(53)
Prawo konstytucyjne
(53)
Prawo Unii Europejskiej
(51)
Postępowanie administracyjne
(50)
Prawo pracy
(46)
Ustrój polityczny
(46)
Prawo karne
(45)
Płaca
(45)
Budżety terenowe
(44)
Decyzje
(41)
Podatek
(41)
Prawo
(41)
Państwo
(40)
Prawo podatkowe
(40)
Prawo rzeczowe
(40)
Komunikacja społeczna
(39)
Logistyka gospodarcza
(39)
Prawo międzynarodowe
(39)
Rynek finansowy
(38)
Sprawozdawczość finansowa
(38)
Środki masowego przekazu
(38)
Metodologia
(37)
Postępowanie sądowe
(37)
Psychologia
(37)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(37)
Psychologia społeczna
(36)
Teoria prawa
(36)
Administracja publiczna
(35)
Prawo karne procesowe
(35)
Prawo zobowiązań
(35)
Socjologia
(35)
Administracja
(34)
Historia prawa
(33)
Kultura organizacyjna
(33)
Języki programowania
(32)
Rachunkowość
(32)
Osobowość
(31)
Postępowanie sądowoadministracyjne
(31)
Sądownictwo administracyjne
(31)
Koszty
(30)
Motywacja
(30)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(30)
Kara (prawo)
(29)
Planowanie strategiczne
(29)
Zarządzanie finansami
(29)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(28)
Nauczanie początkowe
(28)
Pedagogika
(28)
Prezydentura (urząd)
(28)
Rzecznik praw obywatelskich
(28)
Motywacja pracy
(27)
Rachunkowość zarządcza
(27)
Rynek kapitałowy
(27)
Badania marketingowe
(26)
Bezpieczeństwo publiczne
(26)
Marketing strategiczny
(26)
Nauczanie języków obcych
(26)
Papiery wartościowe
(26)
Prawo gospodarcze
(26)
Przestępstwo
(26)
Ubezpieczenia społeczne
(26)
Inwestycje
(25)
Prawa człowieka
(25)
Zarządzanie jakością
(25)
Ocena pracowników
(24)
Prawo rodzinne
(24)
Relacje międzyludzkie
(24)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(24)
Stres
(24)
Wychowanie
(24)
Zarządzanie projektami
(24)
Czas pracy
(23)
Język angielski
(23)
Praca
(23)
Przywództwo
(23)
Python (język programowania)
(23)
Spadek
(23)
Sądownictwo
(23)
Transport
(23)
Umowa
(23)
Egzekucja sądowa
(22)
Finanse
(22)
Konsumenci
(22)
Postępowanie cywilne
(22)
Psychoterapia
(22)
Public relations
(22)
Własność
(22)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(10)
Temat: czas
2001-
(404)
1989-2000
(122)
1901-2000
(89)
1945-1989
(28)
1801-1900
(12)
1701-1800
(9)
1918-1939
(5)
1601-1700
(4)
1501-1600
(3)
1914-1918
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
1901-1914
(1)
1939-1945
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
Bibliografia s. 262-281 i przy rozdz. Indeksy
(1)
Temat: miejsce
Polska
(839)
Kraje Unii Europejskiej
(74)
Europa
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(20)
Niemcy
(12)
Wielka Brytania
(11)
Świat
(10)
Rosja
(8)
Francja
(7)
Włochy
(7)
Europa Środkowo-Wschodnia
(6)
Japonia
(5)
Hiszpania
(3)
Czechy
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Kraje rozwijające się
(2)
Rumunia
(2)
Starożytny Rzym
(2)
Szwajcaria
(2)
Szwecja
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Bułgaria
(1)
Chiny
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Litwa
(1)
Norwegia
(1)
RFN
(1)
Skandynawia
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Słowenia
(1)
Ukraina
(1)
ZSRR
(1)
Łotwa
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2655)
Opracowanie
(1513)
Praca zbiorowa
(1345)
Monografia
(474)
Poradnik
(394)
Ćwiczenia i zadania
(232)
Komentarz do ustawy
(222)
Materiały konferencyjne
(219)
Materiały pomocnicze
(212)
Powieść
(142)
Analiza i interpretacja
(133)
Czasopismo naukowe
(120)
Raport z badań
(98)
Encyklopedia
(78)
Literatura polska
(65)
Esej
(61)
Powieść polska
(58)
Wzory dokumentów
(53)
Antologia
(51)
Case study (studium przypadku)
(48)
Powieść amerykańska
(48)
Księga pamiątkowa
(44)
Literatura angielska
(44)
Czasopismo prawnicze
(43)
Karty pracy ucznia
(42)
Publicystyka
(40)
Kompendia i repetytoria
(35)
Kazusy
(34)
Powieść angielska
(32)
Słownik terminologiczny
(32)
Dane statystyczne
(30)
Scenariusz zajęć
(29)
Komentarz prawny
(28)
Rocznik statystyczny
(28)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Kryminał
(27)
Czasopismo pedagogiczne
(24)
Wydawnictwa popularne
(24)
Reportaż
(23)
Literatura
(21)
Literatura amerykańska
(21)
Komentarz
(20)
Pamiętniki i wspomnienia
(20)
Literatura francuska
(19)
Pamiętniki polskie
(19)
Antologie
(18)
Artykuły
(17)
Dramat angielski
(17)
Poezja polska
(17)
Literatura japońska
(16)
Biografia
(15)
Publicystyka polska
(15)
Opowiadania i nowele
(14)
Akty prawne
(13)
Słownik angielsko-polski
(13)
Thriller
(13)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Reportaż polski
(12)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(11)
Powieść obyczajowa
(11)
Słownik języka polskiego
(11)
Felieton
(10)
Komedia angielska
(10)
Słownik
(10)
Słownik polsko-angielski
(10)
Tablice i wzory
(10)
Wywiady
(10)
Wzory umów
(10)
Dramat polski
(9)
Podręczniki
(9)
Sprawdziany i testy
(9)
Szkic literacki
(9)
Wykład
(9)
Atlas anatomiczny
(8)
Podręczniki akademickie
(8)
Powieść niemiecka
(8)
Konstytucja
(7)
Literatura szwedzka
(7)
Opowiadanie polskie
(7)
Powieść rosyjska
(7)
Raport
(7)
Audiobooki
(6)
Felieton polski
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Pamiętniki amerykańskie
(6)
Powieść francuska
(6)
Powieść młodzieżowa angielska
(6)
Powieść peruwiańska
(6)
Publicystyka polityczna
(6)
Szkic
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Bibliografia
(5)
Gry i zabawy
(5)
Listy
(5)
Literatura niemiecka
(5)
Literatura włoska
(5)
Poezja
(5)
Powieść brazylijska
(5)
Powieść szwedzka
(5)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(807)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(787)
Zarządzanie i marketing
(484)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(417)
Psychologia
(199)
Informatyka i technologie informacyjne
(190)
Edukacja i pedagogika
(154)
Medycyna i zdrowie
(139)
Socjologia i społeczeństwo
(118)
Matematyka
(64)
Media i komunikacja społeczna
(64)
Filozofia i etyka
(59)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(56)
Historia
(51)
Językoznawstwo
(49)
Transport i logistyka
(47)
Inżynieria i technika
(37)
Ochrona środowiska
(27)
Biologia
(25)
Nauka i badania
(25)
Podróże i turystyka
(14)
Kultura i sztuka
(13)
Fizyka i astronomia
(11)
Architektura i budownictwo
(6)
Literaturoznawstwo
(6)
Rolnictwo i leśnictwo
(6)
Chemia
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Religia i duchowość
(1)
2655 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437, [4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R. I Istota i znaczenie marketingu: Podmioty rynku; Ewolucja orientacji przedsiębiorstwa i geneza marketingu; Pojęcie marketingu; Ogólne zasady marketingu; Sektorowe uwarunkowania marketingu; Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu; Kierunki rozwoju marketingu. R. II Zachowanie nabywców na rynku: Proces postępowania nabywcy na rynku; Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy; Specyfika zachowań rynkowych klientów instytucjonalnych. R. III Segmentacja rynku: Pojęcie i rola segmentacji rynku; Segmentacja rynku a typy marketingu; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ogólne warunki wyodrębniania segmentacji rynku; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków i koncepcja ich obsługi; planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynku. R. IV Produkt: Pojęcie i struktura produktu; Klasyfikacja produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Eliminowanie produktów nietrafionych; Kryteria formowania asortymentu produktów; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dobór. R. V Wprowadzanie na rynku nowych produktów: Pojęcie nowego produktu; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu. R. VI Cena: Cena jako instrument marketingu; Strategiczne cele polityki cen; Metody ustalania cen; Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji; Strategie cen. R. VII Dystrybucja: Istota znaczenie dystrybucji w marketingu; Funkcje dystrybucji; Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa; Kanały dystrybucji; Czynniki wpływające na strukturę kanałów dystrybucji; Projektowanie kanałów dystrybucji; Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji; Zarzadzanie fizyczną dystrybucją produktów. R. VIII Hurt i detal: Funkcje hurtu; Klasyfikacja hurtowników; Tendencje rozwojowe hurtu; Funkcje detalu; Formy instytucjonalne detalu; Strategie marketingowe detalistów; Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej; Tendencje rozwojowe detalu. R. IX Promocja: Promocja w strukturze marketingu-mix; Promocja osobista; Reklama; Promocja dodatkowa; Public relations; Formy promocji w Internecie; Kształtowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa. R. X Marketingowy system informacji: Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Istota i rodzaje badań marketingowych; Obszary badań marketingowych; Marketingowe proces badawczy. R. XI Zarządzanie marketingiem: Proces zarządzania marketingiem; Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Planowanie marketingowe; Realizacja planów marketingowych; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu. R. XII Marketing na rynkach międzynarodowych: Czym jest marketing globalny?; Globalne rynki czy globalne segmenty? Przesłanki standaryzacji i adaptacji międzynarodowego marketingu; Marketing-mix na rynkach międzynarodowych; Przesłanki wchodzenia na rynki zagraniczne; Sposoby wejścia na rynki zagraniczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. o posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : rys. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami ( na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami (na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Funkcje podstawowe. Dyrektywy preprocesora. Makra. Kompilacja warunkowa. Wskaźniki zmiennych. Wybrane informacje szczegółowe dotyczące funkcji. Wskaźniki funkcji. Struktury. Podsumowanie. Rozdział 2. Od kodu źródłowego do pliku binarnego. Proces kompilacji. Preprocesor. Kompilator. Asembler. Linker. Podsumowanie. Rozdział 3. Pliki obiektowe. Interfejs binarny aplikacji. Formaty plików obiektowych. Relokowane pliki obiektowe. Wykonywalne pliki obiektowe. Biblioteki statyczne. Biblioteki dynamiczne. Podsumowanie. Rozdział 4. Struktura pamięci procesu. Układ pamięci procesu. Określanie struktury pamięci. Analiza statycznego układu pamięci. Analiza dynamicznego układu pamięci. Podsumowanie. Rozdział 5. Stos i sterta. Stos. Sterta. Zarządzanie pamięcią w ograniczonym środowisku. Podsumowanie. Rozdział 6. Programowanie zorientowane obiektowo i hermetyzacja. Myślenie w sposób zorientowany obiektowo. Dlaczego język C nie jest zorientowany obiektowo? Hermetyzacja. Podsumowanie. Rozdział 7. Kompozycja i agregacja. Związki między klasami. Obiekt kontra klasa. Kompozycja. Agregacja. Podsumowanie. Rozdział 8. Dziedziczenie i polimorfizm. Dziedziczenie. Polimorfizm. Podsumowanie. Rozdział 9. Abstrakcja i programowanie zorientowane obiektowo w C++. Abstrakcja. Zorientowane obiektowo konstrukcje w C++. Podsumowanie. Rozdział 10. UNIX - historia i architektura. Historia systemu UNIX. Architektura systemu UNIX. Interfejs powłoki dla aplikacji użytkownika. Interfejs jądra do warstwy powłoki. Jądro. Sprzęt. Podsumowanie. Rozdział 11. Jądro i wywołania systemowe. Wywołania systemowe. Jądro systemu UNIX. Podsumowanie. Rozdział 12. Najnowsza wersja C. C11. Określenie obsługiwanej wersji standardu języka C. Usunięcie funkcji gets(). Zmiany wprowadzone w funkcji fopen(). Funkcje sprawdzające granice bufora. Funkcja niekończąca działania. Makra typu generycznego. Unicode. Unie i struktury anonimowe. Wielowątkowość. Słowo o standardzie C18. Podsumowanie. Rozdział 13. Współbieżność. Wprowadzenie do współbieżności. Równoległość. Współbieżność. Jednostka zarządcy zadań. Procesy i wątki. Ograniczenie typu "zachodzi wcześniej". Kiedy należy używać współbieżności. Stan współdzielony. Podsumowanie. Rozdział 14. Synchronizacja. Problemy związane ze współbieżnością. Wrodzone problemy ze współbieżnością. Problemy pojawiające się po synchronizacji. Techniki synchronizacji. Blokada typu spinlock. Współbieżność w standardzie POSIX. Wieloprocesowość. Wielowątkowość. Podsumowanie. Rozdział 15. Wykonywanie wątków. Wątki. Wątki POSIX. Tworzenie wątków POSIX. Przykład stanu wyścigu. Przykład wyścigu danych. Podsumowanie. Rozdział 16. Synchronizacja wątków. Kontrola współbieżności w standardzie POSIX Wątki POSIX i pamięć. Podsumowanie. Rozdział 17. Wykonywanie procesów. API wykonywania procesu. Procedura wykonania procesu. Stan współdzielony. Wielowątkowość kontra wieloprocesowość. Podsumowanie. Rozdział 18. Synchronizacja procesów. Kontrola współbieżności w pojedynczym hoście. Nazwane semafory POSIX. Nazwane muteksy. Nazwane zmienne warunkowe. Kontrola współbieżności rozproszonej. Podsumowanie. Rozdział 19. Gniazda i IPC w pojedynczym hoście. Techniki IPC. Protokół komunikacyjny. Komunikacja w pojedynczym hoście. Wprowadzenie do programowania gniazd. Podsumowanie. Rozdział 20. Programowanie oparte na gniazdach. Podsumowanie informacji o programowaniu gniazd. Projekt kalkulatora. Gniazda domeny systemu UNIX. Gniazda sieciowe. Podsumowanie. Rozdział 21. Integracja z innymi językami programowania. Dlaczego integracja w ogóle jest możliwa? Pobranie niezbędnych materiałów. Biblioteka stosu. Integracja z C++. Integracja z Javą. Integracja z Pythonem. Integracja z Go. Podsumowanie. Rozdział 22. Testy jednostkowe i debugowanie. Testowanie oprogramowania. Testy jednostkowe. Testowanie komponentu. Biblioteki testowania kodu w C. Debugowanie. Podsumowanie. Rozdział 23. Systemy kompilacji. Czym jest system kompilacji? Make. CMake - to nie jest system kompilacji! Ninja. Bazel. Porównanie systemów kompilacji. Podsumowanie. Epilog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejście do uczenia się i pamięci; 2. Warunkowanie klasyczne; 3. Warunkowanie instrumentalne; 4. Wzmocnienia i uczenie się; 5. Pamięć przemijająca; 6. Zapamiętywanie; 7. Przechowywanie informacji w pamięci; 8. Wydobywanie z pamięci; 9. Nabywanie umiejętności; 10. Uczenie się indukcyjne; 11. Zastosowania w edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TAO Tajemnica Atak Obrona)
Część I. 1. Czym jest inżynieria zabezpieczeń? 2. Protokoły. 3. Hasła. 4. Kontrola dostępu. 5. Kryptografia. 6. Systemy rozproszone. Część II. 7. Ochrona wielopoziomowa. 8. Ochrona wielostronna. 9. Bankowość i księgowość. 10. Systemy monitorujące. 11. Dowodzenie i nadzór nad bronią nuklearną. 12 Zabezpieczenia drukarskie i pieczętowanie. 13. Metody biometryczne. 14. Odporność na fizyczne penetrowanie sprzętu. 15. Bezpieczeństwo emisji. 16. Wojna elektroniczna i informacyjna. 17. Bezpieczeństwo systemów telekomunikacyjnych. 18. Atak i obrona w sieci. 19. Ochrona systemów elektronicznego handlu. 20. Prawa autorskie i ochrona prywatności. Część III. 21. E-polityka. 22. Zagadnienia związane z zarządzaniem. 23. Ocena bezpieczeństwa systemu i uzasadnienie zaufania. 24. Konkluzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy bezpieczeństwa informacji : praktyczne wprowadzenie / Jason Andress ; przekład: Grzegorz Kowalczyk. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2022. - 259, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykres ; 23 cm.
Zawiera: O autorze; O korektorze merytorycznym; Podziękowania; Wprowadzenie; Kto powinien przeczytać tę książkę?; O książce; 1. Czym jest bezpieczeństwo informacji?: Definicja bezpieczeństwa informacji; Kiedy jesteś bezpieczny?; Modele dyskusji nad kwestiami bezpieczeństwa; Ataki; Obrona wielopoziomowa; Podsumowanie; Ćwiczenia; 2. Identyfikacja i uwierzytelnianie: Identyfikacja; Uwierzytelnianie; Popularne metody identyfikacji i uwierzytelniania; Podsumowanie; Ćwiczenia; 3. Autoryzacja i kontrola dostępu: Czym są mechanizmy kontroli dostępu?; Wdrażanie kontroli dostępu; Modele kontroli dostępu; Fizyczna kontrola dostępu; Podsumowanie; Ćwiczenia; 4. Audytowanie i rozliczalność: Rozliczalność; Korzyści dla bezpieczeństwa wynikające z rozliczalności; Audytowanie; Podsumowanie; Ćwiczenia; 5. Kryptografia: Historia kryptografii; Nowoczesne narzędzia kryptograficzne; Ochrona danych w spoczynku, w ruchu i w użyciu; Podsumowanie; Ćwiczenia; 6. Zgodność, prawo i przepisy: Czym jest zgodność z przepisami?; Osiąganie zgodności z przepisami dzięki mechanizmom kontrolnym; Utrzymywanie zgodności; Bezpieczeństwo informacji i przepisy prawa; Przyjęcie ram dla zgodności; Zgodność z przepisami w obliczu zmian technologicznych; Podsumowanie; Ćwiczenia; 7. Bezpieczeństwo operacyjne: Proces bezpieczeństwa operacyjnego; Podstawowe reguły bezpieczeństwa operacyjnego; Bezpieczeństwo operacyjne w życiu prywatnym; Początki bezpieczeństwa operacyjnego; Podsumowanie; Ćwiczenia; 8. Bezpieczeństwo czynnika ludzkiego: Gromadzenie informacji przydatnych do przeprowadzania ataków socjotechnicznych; Rodzaje ataków socjotechnicznych; Budowanie świadomości bezpieczeństwa użytkowników poprzez programy szkoleniowe; Podsumowanie; Ćwiczenia; 9. Bezpieczeństwo fizyczne: Identyfikacja zagrożeń fizycznych; Fizyczne środki bezpieczeństwa; Ochrona ludzi; Ochrona danych; Ochrona wyposażenia; Podsumowanie; Ćwiczenia; 10. Bezpieczeństwo sieciowe: Ochrona sieci; Ochrona ruchu sieciowego; Narzędzia do zabezpieczania sieci; Podsumowanie; Ćwiczenia; 11. Bezpieczeństwo systemu operacyjnego: Utwardzanie systemu operacyjnego; Ochrona przed złośliwym oprogramowaniem; Narzędzia bezpieczeństwa dla systemu operacyjnego; Podsumowanie; Ćwiczenia; 12. Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych, urządzeń wbudowanych oraz internetu rzeczy: Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych; Bezpieczeństwo urządzeń wbudowanych; Bezpieczeństwo internetu rzeczy; Podsumowanie; Ćwiczenia; 13. Bezpieczeństwo aplikacji: Luki w zabezpieczeniach oprogramowania; Bezpieczeństwo sieci Web; Bezpieczeństwo baz danych; Narzędzia do oceny bezpieczeństwa aplikacji; Podsumowanie; Ćwiczenia; 14. Ocena bezpieczeństwa: Ocena podatności; Testy penetracyjne; Czy to oznacza, że naprawdę jesteś bezpieczny?; Podsumowanie; Ćwiczenia; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Przedmowa 1.1. Magazyn i magazynowanie 1.2. Zagospodarowanie magazynu 1.3. Procesy magazynowe 1.4. Ocena wskaźnikowa i procesowa pracy magazynu 1.5. Urządzenia magazynowe 1.6. Środki transportu wewnętrznego 1.7. Dokumentacja magazynowa 2.1. Podstawowe wiadomości dotyczące zapasów 2.2. Koszty w gospodarce zapasami 2.3. Analiza popytu 2.4. Prognozowanie popytu 2.5. Profil popytu – rozkłady częstości występowania 2.6. Cykl uzupełniania zapasu 2.7. Poziom obsługi a zapas zabezpieczający 2.8. Optymalizacja zapasu cyklicznego 2.9. Systemy sterowania zapasami 2.10. Zapasy w wybranych strategiach logistycznych 3.1. Wspomaganie procesów magazynowych z wykorzystaniem systemów informatycznych; Ważniejsze wzory; Tablice pomocnicze do zadań rachunkowych; Słowniczek podstawowych pojęć w językach: polskim, angielskim i niemieckim; Wykaz angielskojęzycznych skrótów i akronimów; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Przedmowa; 1. Procesy transportowe w działalności logistycznej 1.1. Transport – podstawowe wiadomości 1.2. Gałęzie transportu oraz jego podział 1.3. Charakterystyka działalności transportowej 1.4. Struktura procesu transportowego 1.5. Transport w łańcuchach dostaw 1.6. Znaczenie transportu w systemach logistycznych 1.7. Outsourcing usług transportowych 1.8. Aspekty ekologiczne w zarządzaniu transportem 1.9. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 2. Infrastruktura transportu 2.1. Infrastruktura punktowa transportu samochodowego 2.2. Infrastruktura liniowa transportu samochodoweg 2.3. Infrastruktura punktowa transportu kolejowego 2.4. Infrastruktura liniowa transportu kolejowego 2.5. Infrastruktura punktowa transportu lotniczego 2.6. Infrastruktura liniowa transportu lotniczego 2.7. Infrastruktura punktowa transportu morskiego 2.8. Infrastruktura liniowa transportu morskiego 2.9. Infrastruktura punktowa transportu wodnego śródlądowego 2.10. Infrastruktura liniowa transportu wodnego śródlądowego 2.11. Infrastruktura punktowa transportu intermodalnego 2.12. Infrastruktura liniowa transportu intermodalnego 2.13. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 3. Funkcjonowanie rynku transportowo-spedycyjnego 3.1. Spedycja – podstawowe wiadomości 3.2. Podział spedytorów 3.3. Etapy spedycji 3.4. Funkcjonowanie firmy spedycyjnej na rynku usług transportowych 3.5. Popyt na rynku usług transportowych 3.6. Podaż na rynku usług transportowych 3.7. Czynniki wpływające na podaż usług transportowych i spedycyjnych 3.8. Przebieg procesu spedycyjnego w handlu międzynarodowym 3.9. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 4. Przepisy prawne stosowane w działalności transportowo-spedycyjnej 4.1. Prawo w działalności transportowej 4.2. Prawo w działalności spedycyjnej 4.3. Świadczenie usług transportowych w świetle przepisów prawnych 4.4. Świadczenie usług spedycyjnych w świetle Kodeksu cywilnego 4.5. Formuły handlowe INCOTERMS®2010 4.6. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 5. Podstawowe konwencje i ustawy dotyczące transportu 5.1. Podstawowe konwencje i ustawy dotyczące transportu drogowego 5.2. Podstawowe konwencje i ustawy dotyczące transportu kolejowego 5.3. Podstawowe konwencje i ustawy dotyczące transportu wodnego 5.4. Podstawowe konwencje i ustawy dotyczące transportu lotniczego 5.5. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 6. Dokumenty transportowo-spedycyjne 6.1. Dokumenty transportowo-spedycyjne – podstawowe wiadomości 6.2. Podstawy opracowywania dokumentów transportowo-spedycyjnych 6.3. Dokumenty towarzyszące spedycji i ich obieg 6.3.1. Zapytanie ofertowe 6.3.2. Zlecenie spedycyjne 6.3.3. Instrukcja wysyłkowa 6.3.4. Umowa spedycji 6.4. Dokumenty transportowe 6.5. Dokumenty transportowe – transport drogowy 6.6. Dokumenty transportowe – transport kolejowy 6.7. Dokumenty transportowe – transport wodny 6.8. Dokumenty transportowe – transport lotniczy 6.9. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 7. Przepływ informacji w procesach transportowych 7.1. Przepływ informacji w procesach transportowych – podstawowe wiadomości 7.2. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie procesami transportowymi 7.3. Giełdy transportowe i platformy logistyczne 7.4. Integracja przepływu informacji w procesach transportowych 7.5. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 8. Organizacja procesu transportowego 8.1. Organizowanie zadań transportowych – podstawowe wiadomości 8.2. Środki transportu i ich rola w organizacji procesów transportowych 8.3. Elementy procesu transportowego wpływające na czas dostawy 8.4. Planowanie przebiegu procesu transportowego 8.5. Planowanie zadań transportowych 8.6. Określanie przepustowości sieci transportowej 8.7. Kryteria wyboru środków transportu 8.8. Proste metody planowania procesów transportowych 8.9. Modele transportowe 8.10. Planowanie i harmonogramowanie przewozów w praktyce 8.11. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 9. Ceny i taryfy w transporcie 9.1. Ceny usług transportowych – podstawowe wiadomości 9.2. Systemy taryfowe w transporcie 9.3. Ceny i taryfy w transporcie drogowym 9.4. Ceny i taryfy w transporcie kolejowym 9.5. Ceny i taryfy w transporcie lotniczym 9.6. Ceny i taryfy w transporcie morskim 9.7. Ceny i taryfy w transporcie intermodalnym 9.8. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę 10. Efektywność procesów transportowych 10.1. Efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw transportowych – podstawowe wiadomości 10.2. Miary i wskaźniki oceny efektywności procesów transportowych 10.3. Analiza outsourcingu procesów transportowych 10.4. Analiza jakości procesów transportowych 10.5. Test sprawdzający umiejętności i wiedzę; Słowniczek podstawowych pojęć w językach: polskim, angielskim i niemieckim; Wykaz angielskojęzycznych skrótów i akronimów; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające, 2. Małżeństwo, 3. Ustanie małżeństwa i separacja, 4. Pochodzenie dziecka, 5. Władza rodzicielska, 6. Piecza zastępcza, 7. Przysposobienie (adopcja), 8. Obowiązki alimentacyjne, 9. Opieka prawna, 10. Ochrona rodziny w przepisach prawa karnego, 11. Postępowanie w sprawach nieletnich, 12. Ochrona praw dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo rodzinne i opiekuńcze / Marek Andrzejewski. - Wyd. 5 zm. i uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2014. - XII, [4], 265, [1] s. ; 24 cm.
(Skrypty Becka)
1. Zagadnienia wprowadzające, 2. Małżeństwo, 3. Rodzice-dzieci, 4. Opieka prawna i kuratela
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej