Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(470)
IBUK Libra
(43)
ebookpoint BIBLIO
(31)
Forma i typ
Książki
(458)
E-booki
(74)
Publikacje fachowe
(47)
Publikacje naukowe
(47)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(389)
dostępne
(280)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(283)
Czytelnia
(390)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Bartosiewicz Adam
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(8)
Rogala Elżbieta
(7)
Chodyński Andrzej
(6)
Kubacki Ryszard
(6)
Dąbrowska Anna
(5)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Chądzyński Jacek
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Głuchowski Jan (1940- )
(4)
Janoś-Kresło Mirosława
(4)
Kosacka-Łędzewicz Dorota
(4)
Maruchin Wojciech
(4)
Mazur Jolanta
(4)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(4)
Wojciechowski Eugeniusz
(4)
Łazowski Adam
(4)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Krasuski Andrzej
(3)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(3)
Kucia-Guściora Beata (1974- )
(3)
Martini Jerzy
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(3)
Paradowski Mariusz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smoleń Paweł
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wawrzyńczak-Jędryka Beata
(3)
Wójtowicz Wanda (1941- )
(3)
Zubrzycki Janusz
(3)
Łazarek Roman
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Baran Krzysztof Wojciech
(2)
Barcz Jan (1953- )
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Brzeszczyńska Stella
(2)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(2)
Burzec Marcin
(2)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(2)
Chróścielewski Wojciech (1952- )
(2)
Chudzik Mariusz
(2)
Cybula Piotr
(2)
Czaplewski Maciej
(2)
Czechowska Iwona Dorota
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Duda-Hyz Michalina (1976- )
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Dębniewska Maria
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(2)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gorgol Andrzej
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Gołembska Elżbieta
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Harasim Janina
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kacprzak Andrzej
(2)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(2)
Karpiesiuk Łukasz
(2)
Kaźmierski Aleksander
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Koniecka Marta
(2)
Koperkiewicz-Mordel Katarzyna
(2)
Kostrzyńska Małgorzata
(2)
Krasuń Aneta
(2)
Kuchciak Iwa
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Kuźma Inga B
(2)
Lemańska-Majdzik Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(126)
2000 - 2009
(345)
1990 - 1999
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(541)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(541)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi
(114)
Banki
(78)
Podatek od towarów i usług
(78)
Turystyka
(48)
Usługi elektroniczne
(45)
Marketing
(43)
Bankowe usługi detaliczne
(39)
Konsumenci (ekon.)
(30)
Przedsiębiorstwo
(26)
Swobodny przepływ usług
(25)
Usługi turystyczne
(25)
Podatek
(24)
Jakość usług
(23)
Unia Europejska
(23)
Akcyza
(22)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(22)
Handel elektroniczny
(21)
Internet
(21)
Swobodny przepływ osób
(21)
Konkurencja
(20)
Prawo podatkowe
(20)
Zarządzanie jakością
(20)
Banki internetowe
(19)
Kredyt
(18)
Hotelarstwo
(17)
Obsługa klienta
(17)
Swobodny przepływ kapitału
(17)
Swobodny przepływ towarów
(17)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(16)
Przedsiębiorstwo usługowe
(16)
Logistyka gospodarcza
(15)
Rynek finansowy
(15)
Postępowanie podatkowe
(14)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(13)
Podatek rolny
(13)
Usługi finansowe
(13)
Globalizacja
(12)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Jakość produktu
(12)
Prawo wspólnotowe europejskie
(12)
Usługi logistyczne
(12)
Podatek od nieruchomości
(11)
Służba zdrowia
(11)
Zarządzanie
(11)
Pieniądz elektroniczny
(10)
Podatek od gier
(10)
Podatek od spadków i darowizn
(10)
Podatek od towarow i usług
(10)
Produkt turystyczny
(10)
Społeczeństwo informacyjne
(10)
Transport
(10)
Usługi publiczne
(10)
Bankowość elektroniczna
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Podatek dochodowy
(9)
Podatek leśny
(9)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(9)
Prawo Unii Europejskiej
(9)
Ulgi podatkowe
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(8)
Handel
(8)
Instytucje europejskie
(8)
Karty płatnicze
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Organizacja
(8)
Telekomunikacja
(8)
Umowa
(8)
Unia Europejska (UE)
(8)
Handel międzynarodowy
(7)
Integracja europejska
(7)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(7)
Logistyka
(7)
Nadzór bankowy
(7)
Podatek od środków transportowych
(7)
Podatki i opłaty lokalne
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Prawo bankowe
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Ubezpieczenia
(7)
Zdrowie publiczne
(7)
Bank centralny
(6)
Gastronomia
(6)
Gospodarka
(6)
Infrastruktura społeczna
(6)
Innowacje
(6)
Polska
(6)
Prawo gospodarcze
(6)
Ryzyko bankowe
(6)
Samorząd gminny
(6)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Administracja
(5)
Administracja publiczna
(5)
Badania marketingowe
(5)
Branża TSL
(5)
Budżety terenowe
(5)
Dane osobowe
(5)
Elektroniczna wymiana danych
(5)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Konstytucja Albanii (1998)
(1)
Temat: czas
2001-
(37)
1989-2000
(12)
1901-2000
(8)
1989-
(3)
1301-1400
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Kraje Unii Europejskiej
(18)
Niemcy
(4)
Albania
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(73)
Opracowanie
(39)
Praca zbiorowa
(39)
Monografia
(10)
Czasopismo naukowe
(9)
Materiały konferencyjne
(5)
Materiały pomocnicze
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Komentarz do ustawy
(3)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Komentarz prawny
(2)
Akty prawne
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Komentarz
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Zarządzanie i marketing
(70)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(56)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(28)
Podróże i turystyka
(13)
Transport i logistyka
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Medycyna i zdrowie
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
544 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania rynku, czyli czego nie powie ci nawet najlepszy przyjaciel; Marketing to nie dział firmy; Planowanie - 18 złudzeń; Zakotwiczanie, przywary i American Express, czyli co się dzieje w głowie klienta Im więcej mówisz, tym gorzej cię słychać, czyli pozycjonowanie i koncentracja; Paskudne koty, świetne mokasyny i przeceniona biżuteria, czyli polityka ce- nowa; Monogramy są dobre na koszulach, a nie w firmie, czyli nazwy i marki; Jak zaoszczędzić pół miliona dolarów, czyli procesy komunikacji i sprzedaży; Utrzymanie stanu posiadania, czyli jak hołubić klientów i zdobyć ich lojalność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota oraz przejawy globalizacji w procesach gospodarczych; R.2 Stan i tendencje rozwoju sektora usług w Polsce na przełomie wieków XX i XXI; R.3 Kapitał zagraniczny w sektorze usług w Polsce; R.4 Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektorze usług w Polsce; R.5 Zagraniczne obroty usługowe Polski; R.6 Procesy globalizacji w sektorze bankowym oraz w dziedzinie usług ubezpieczeniowych; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zainteresowania nauki prawa administracyjnego a potrzeby życia, 2. Usługi i związane z nimi pojęcia, 3. Charakterystyka świadczeń usług, 4. Charakterystyka działań organizujących usługi, 5. Determinacja prawna działań organizujących, 6. Postać prawna działań organizujących, 7. Sytuacja prawna zainteresowanych. Cz. II
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy teorii usług: Kwestie definicyjne; Miejsce usług w historii myśli ekonomicznej; Teoretyczne ujęcia międzynarodowej wymiany usług; 2. Sektor usług w gospodarce narodowej i wymianie międzynarodowej: Rola usług w rozwoju gospodarczym państwa; Rozwój międzynarodowego handlu usługami; Specyfika międzynarodowych obrotów usługowych; 3. Protekcjonizm i liberalizacja międzynarodowego handlu usługami: Narzędzia polityki handlowej odnoszące się do sfery usług; Rola państwa w procesie liberalizacji handlu usługami; Między wolnym handlem a protekcjonizmem; Argumenty na rzecz liberalizacji usług; Podejście globalne i regionalne w likwidacji protekcjonizmu w handlu usługami; 4. Polityka liberalizacji handlu usługami w ramach GATT/WTO: Geneza liberalizacji międzynarodowego handlu usługami; Układ ogólny w prawie handlu usługami GATS; Poziom zobowiązań liberalizacyjnych; Dynamika procesu liberalizacji handlu usługami; Runda Doha0 konfrontacja zwolenników protekcjonizmu i liberalizacji handlu usługami; 5. Liberalizacja handlu usługami w układach regionalnych: Liberalizacja handlu usługami w Unii Europejskiej; Proces liberalizacji handlu usługami na półkuli zachodniej; Liberalizacja handlu usługami w regionie Azji i Pacyfiku; Liberalizacja handlu usługami w wybranych bilateralnych porozumieniach o wolnym handlu; 6. Znaczenie procesu liberalizacji międzynarodowych obrotów usługowych: Efekty liberalizacji międzynarodowego sektora usług; Efekty sektorowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2001. - 244 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Temat
Charakterystyka rynku usług; jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej; Plan marketingowy firmy usługowej; Strategia marketingowa firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 244,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Temat
Charakterystyka rynku usług; jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej; Plan marketingowy firmy usługowej; Strategia marketingowa firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry (ATHTSI))
Zawiera: Foreword. Preface. Acknowledgement. Chapter 1: Impacts of Antropogenic and Tourism Activities on River Water Quality: A Case Study of Betwa River Stretch, Madhya Pradesh, India. Chapter 2: Revaluing Saltscapes in Portugal: Ecotourism, Ecomuseums, and Environmental Education. Chapter 3: Guest Retention Through Automation: An Analysis of Emerging Trends in Hotels in Indian Sub-Continent. Chapter 4: Restaurant Management System (RMS) and Digital Conversion: A Descriptive Study for the New Era. Chapter 5: Urban and Rural Ecotourism in and Around Bolpur: A Study of Destination Marketing and Challenges – Ecotourism Practices in West Bengal, India. Chapter 6: Sustainable Development and Ecotourism Consciousness: An Empirical Analysis for Kallakurichi, Tamal Nadu, India. Chapter 7: Understanding the Importance of the Banking System in the Romanian Tourism and Hospitality Industry. Chapter 8: Indian Tourism Industry: Current Trends and Future Outlook. Chapter 9: Pricing for Hill Tourism Destination: An Empirical Analysis of Sikkim Himalaya, India – Linear Price Model for Himalayan Hill Station. Chapter 10: FIBRAs as a Tool for Investment Diversification in the Mexican Hotel Sector: The Case of FIBRA Inn. Chapter 11: Christianity and Tourism Development in Nigeria: A Socio-Economic Discourse. Chapter 12: Assessment of the Internal Control System in the Accommodation Firm and Its Relation to Performance. Chapter 13: Academic Tourism: A Segment on the Rise. Compilation of References. Related References. About the Contributors. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług: 1.1. Znaczenie usług; 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług; 1.3. Rodzaje usług; 1.4. Specyfika marketingu usług; Pytania i zadania. Rozdział 2. Promocja na rynku usług: 2.1. Specyfika promocji na rynku usług; 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług; 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach: 3.1. Istota ambient marketingu; 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing); 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing); 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing); 3.5. Trendsetting; 3.6. Marketing Kontrowersyjny; 3.7. E-mail Marketing; 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych; 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług: 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej; 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej; Pytania i zadania. Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług: 5.1. Usługi bankowe; 5.2. Usługi gastronomiczne; 5.3. Usługi hotelarskie; 5.4. Usługi pośrednictwa; 5.5. Usługi transportowe; 5.6. Usługi ubezpieczeniowe; Pytania i zadania. Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych: 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki; 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT); 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT); 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT); 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce; 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich; Pytania i zadania. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi: produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza wiedzy ekonomicznej o usługach; Pojecie sfery usług i ich systematyzacja; Elementy produkcji usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Istota rynku usług i zasady jego funkcjonowania; Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i klasyfikacja usług, 2. Wzrost znaczenia usług w gospodarce, 3. Formy międzynarodowego handlu usługami i jego struktura, 4. Zakres i formy liberalizacji międzynarodowego obrotu usługowego, 5. Zmiany w międzynarodowym handlu usługami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Agroturystyka : koszty, ceny, efekty / Maria Dębniewska, Maria Tkaczuk. - Warszawa : Poltext, 1997. - 180,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Agroturystyka - stan i perspektywy rozwoju w Polsce; Koszty działalności agroturystycznej; Zasady kształtowania cen usług agroturystycznych; Polityka cenowa w agroturystyce; Oferta kredytowa dla rolnictwa; Kategoryzacja obiektów turytycznych; Słownik terminologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logistyka w globalizacji usług: Istota usług w XXI wieku; Ważniejsze przesłanki globalizacji usług; Zadania logistyki globalnej w zarządzaniu usługami; 2. Rola i miejsce logistyki w usługach: Przedmiot i zakres logistyki w globalizujacych się usługach; Wybrane sposoby realizacji operacji logistycznych w usługach; Kierunki rozwoju logistyki w usługach; 3. Ocena efektywności procesu logistycznego w usługach: Proces logistyczny w usługach; Ważniejsze modele jakości usług; Metody pomiaru efektów działalności logistycznej w usługach; 4. Usługi logistyczne: Mierniki i wskaźniki systemu logistycznego w przedsiębiorstwie usługowym; Siły konkurencyjne na rynku usług logistycznych; Ceny i koszty usług logistycznych; 5. Ważniejsze problemy zarządzania ryzykiem logistycznym w usługach: Istota ryzyka w logistyce w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie ryzykiem logistycznym; Zarządzanie ryzykiem w praktyce; 6. Zarządzanie ryzykiem w usługach logistycznych: Narzędzia i metody zarządzania ryzykiem w usługach logistycznych; Ważniejsze instrumenty oceny ryzyka; Zasady wdrażania zarządzania ryzykiem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Tourism: An Introduction: 1.1. Introduction; 1.2. Basic Concept of Tourism; 1.3. The Tourist; 1.4. Multidisciplinary Aspects of Tourism; 1.5. Tourism System; 1.6. Evolution and History of Tourism; 1.7. Evolution of Indian Tourism; 1.8. Reasons for the Growth of Tourism; 1.9. Why is Tourism Promoted?; 1.10. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 2. Classification of Tourism: 2.1. Introduction; 2.2. International Tourism; 2.3. Domestic Tourism; 2.4. Inbound and Outbound Tourism; 2.5. Intraregional and Interegional Tourism; 2.6. Leisure and Business Tourism; 2.7. Mass Tourism and ‘Niche’ Tourism; 2.8. Culture Related Tourism Types; 2.9. Cultural Tourism; 2.10. Historical Tourism; 2.11. indigenous Tourism; 2.12. Film-induced Tourism; 2.13. Literary Tourism; 2.14. Music Tourism; 2.15. Ethnic Tourism; 2.16. Pilgrimage Tourism; 2.17. Red Tourism; 2.18. Yoga Tourism; 2.19. Industrial Tourism; 2.20. Alternative Tourism; 2.21. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 3. Tourism Motivation and Demand; 3.1. Introduction; 3.2. Travel Motivation Theories; 3.3. demand for Tourism; 3.4. Indicators of Tourism Demand of a Population; 3.5. Determinants of Tourism Demand; 3.6. Measuring Demand for Tourism; 3.7. Problems of Measuring Tourism Demand; 3.8. Tourist Statistics; 3.9. Volume Statistics; 3.10. Value Statistics; 3.11. Visitor Profile Statistics; 3.12. Methods of Measurement; 3.13. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 4. Tourism Industry: 4.1. Introduction; 4.2. Tourism Industry: The Concept; 4.3. Business Environments; 4.4. Components of Tourism Industry; 4.5. Destinations and Attractions; 4.6. Government Organizations; 4.7. National Tourism Organization (NTO); 4.8. Intermediaries; 4.9. Travel Agent; 4.10. Tour Operator; 4.11. Types of Tour Operators; 4.12. Transportation; 4.13. Modes of Transport; 4.14. Accomodation and Hospitality; 4.15. Food and Beverage; 4.16. Entertainment and Recreation; 4.17. Shopping; 4.18. Infrastructure; 4.19. Conclusion; Key Terms; ReviewQuestions. 5. Transport and Tourism: 5.1. Introduction; 5.2. Tourism and Transport: The Interrelationship; 5.3. Air Transport; 5.4. Evolution of Air transport; 5.5.Air Transport Industry; 5.6. Airports; 5.7. Structure of an Airport; 5.8. Navigation and Air Traffic Control; 5.9. Airlines; 5.10. Aircraft and Equipment Manufacturers; 5.11. Air transport Regulations; 5.12. Surface transport; 5.13. Road Transportation; 5.14. Rail Transportation; 5.15. Water Transportation; 5.16. Cruise Tourism; 5.17. Conclusion; Key terms; Review Questions. 6. Tourist Destination: 6.1. Introduction; 6.2. Destination: Concept and Definitions; 6.3. Common Characteristics of Destinations; 6.4. Fundamental Elements of Tourism in a Destination; 6.5. Attractions; 6.6. Accessibility; 6.7. Accomodation; 6.8. Amenities; 6.9. Ancillary Services; 6.10. Activities; 6.11. Awareness; 6.12. Evolution and Growth of Tourism in a Destination; 6.13. Destination Elements and Tourist Flows; 6.14. Destination Image; 6.15. Destination Marketing Organisation (DMO); 6.16. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 7. Tourism Organisations: 7.1. Introduction; 7.2. international Organisations; 7.3. United Nations World Tourism Organisation (UNWTO); 7.4. international Air Transport Association (IATA); 7.5. International Civil Aviation Organisation (ICAO); 7.6. World Travel and Tourism Council (WTTC); 7.7. United Federation of Travel Agents Association (UFTAA); 7.8. Pacific Asia Travel Association (PATA); 7.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 8. National Tourism Organisations in India: 8.1. Introduction; 8.2. India Tourism Development Corporation (ITDC); 8.3. Directorate General of Civil Aviation (DGCA); 8.4. Airports Authority of India (AAI); 8.5. Archeological Survey of India (ASI); 8.6. Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC); 8.7. Tourism Finance Corporation of India (TFCI); 8.8. Travel Agents Association of India (TAAI); 8.9. India Association of Tour Operators (IATO); 8.10. Travel Agents Federation of India (TAFI); 8.11. Association of Domestic Tour Operators of India (ADTOI); 8.12. Association of Tourism Trade Organisations India (ATTOI); 8.13. Adventure Tour Operators’ Association of India (ATOAI); 8.14. Indian Medical Travel Association (IMTA); 8.15.Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry (FICCI); 8.16. Confederation of Indian Industry (CII); 8.17. India Convention Promotion Bureau (ICPB); 8.18. Rajasthan Tourism Development Corporation (RTDC); 8.19. Delhi Tourism and Transportation Development Corporation (DTTDC); 8.20. Goa Tourism Development Corporation (GTDC); 8.21. Uttarakhand Tourism Development Board (UTDB); 8.22. Kerala Tourism Development Corporation (KTDC); 8.23. Himachal Pradesh Tourism Development Corporation (HPTDC); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 9. Tourism Planning: 9.1. Introduction; 9.2. Planning in Tourism; 9.3. Significance of Planning in Tourism; 9.4. Planning Levels in Tourism; 9.5. Approaches to Tourism Planning; 9.6. Tourism Planning Process; 9.7. Tourism Policy; 9.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 10. Benefits of Tourism: 10.1. Introduction; 10.2. Economic Benefits of Tourism; 10.3. Economic Growth and Diversification; 10.4. Local Entrepreneurship Development; 10.5. Redistribution of Wealth; 10.6. Direct, Indirect and Induced Benefits; 10.7. Multiplier Effect; 10.8. Measuring Economic Impacts; 10.9. Social Significance of Tourism; 10.10. Positive Cultural Impacts of Tourism; 10.11. Environmental Benefits of Tourism; 10.12. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 11. Impacts of Tourism: 11.1 Introduction; 11.2. Economic Impacts; 11.3. Social Consequences; 11.4. Cultural Impacts; 11.5. Environmental Impacts of Tourism; 11.6. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 12.Sustainable Tourism: 12.1. Introduction; 12.2. Sustainable Development; 12.3. Sustainable Tourism Development; 12.4. Components of Sustainable Tourism; 12.5. Carrying Capacity; 12.6. Environmental Impact Assessment (EIA); 12.7. Visitor Management; 12.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 13. Ecotourism and Responsible Tourism: 13.1. Introduction; 13.2. Definition ad Concept of Ecotourism; 13.3. Ecotourism Resources of India; 13.4. Responisble Tourism; 13.5. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 14. Tourism Marketing: 14.1. Introduction; 14.2. Tourism Marketing; 14.3. Tourism: the Product and Its Characteristics; 14.4. Characteristics of Tourism Products; 14.5. Tourist as the Customer and the Purchase Decision Making; 14.6. Market Segmentation and target Marketing; 14.7. Marketing Mix for Tourism; 14.8. Product; 14.9. Price; 14.10. Promotion; 14.11. Place; 14.12. People; 14.13. Physical Evidence; 14.14. Process; 14.15. Customer Relationship Management (CRM); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 15. Tourism Information technology: 15.1. Introduction; 15.2. Significance of Information Technology in Tourism; 15.3. IT Application in Tourism; 15.4. e-Tourism; 15.5. e-Business in Tourism; 15.6. Cyber Tourism; 15.7. IT Application in Transport Sector; 15.8. Information Systems in Travel Intermediaries; 15.9. Influence of Technology in the Distribution of Travel Products; 15.10. Global Distribution System; 15.11. m-Commerce Distribution; 15.12. Disintermediation and Reintermediation; 15.13. IT Application in Hospitality Industry; 15.14. Destination’s Use of ICT for Competitive Advantage; 15.15. mobile Applications; 15.16. e-Marketing in Tourism; 15.17. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 16. The Future of Tourism: 16.1. Introduction; 16.2. Unethical Tourism Practises; 16.3. Sex Tourism and Child Sex Tourism; 16.4. Terrorism and Political Crisis; 16.5. Climate Change and Tourism; 16.6. Globalization and Tourism; 16.7. Growth of Tourism and the Challenges; 16.8. The Future; 16.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. References and Bibliography. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej