Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje naukowe
(20)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
tylko na miejscu
(37)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(37)
Autor
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Doroba Anita
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białecki Marcin
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Li Charlene
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Malujada Rafał
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Stefan
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(13)
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Media społecznościowe
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Marketing
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Organizacja
(5)
Socjologia
(5)
Społeczeństwo
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Psychologia pracy
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Autoprezentacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing polityczny
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Polityka
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama
(2)
Reklama społeczna
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rynek pracy
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia miasta
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Socjologia pracy
(2)
Społeczeństwo otwarte
(2)
Sukces
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blog
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czynności procesowe
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Image
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-2000
(6)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Monografia
(10)
Podręcznik
(8)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 45)
Edukacja w XXI wieku; Polityka regionalna w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Austriacki Konsulat Generalny w Krakowie. Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy: Komunikacyjna redukcja ryzyka w społeczeństwie informacyjnym; Koncepcja rozwoju kapitału intelektualnego organizacji; Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Esej o twórczym zarządzaniu; Menedżer w gospodarce opartej na wiedzy; Przywództwo w erze informacji; Telewizja regionalna w społeczeństwie wiedzy. Nowoczesne narzędzia zarządzania: Edukacja ekologiczna i świadomość społeczna. Wybrane aspekty ekologii społecznej; Sygnały w systemach wczesnego ostrzegania; Usługi telefoniczne w bankowości elektronicznej; Kreowanie tożsamości marki; Outsourcing informatyczny jako narzędzie konkurencji we współczesnej gospodarce; Public relations jako forma komunikacji; Wykorzystanie potencjału Internetu w reklamie; Partnerstwo w relacjach dostawca - odbiorca na rynkach business-to-business; Wizerunek jako składowa współczesnego biznesu; Komentarz do uregulowań instytucji zamówień publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele karier : przewidywanie kolejnego kroku / Marek Suchar. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 147, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
1. Wielowymiarowy scenariusz życia zawodowego; 2. Perspektywa egzystencjalna- etapy kariery; 3. Motory i hamulce kariery- priorytety związane z pracą; 4. Wizualizacje i symbole- wykresy karier zawodowych; 5. Podejście naukowe- kariera jako przedmiot badań; 6. Numerologia na serio- ilościowe parametry kariery; 7. Mobilność- między dynamizmem a stabilnością; 8. Rotacyjność- rozwojowy potencjał jednostki; 9. Płynność- ciągłość- przewidywalność; 10. Wertykalizm- kształt wykresu kariery; 11. Typologia- 24 modele kariery; "Metod przewidywania kolejnego kroku"- wykorzystanie parametrów w analizie karier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2843)
1. Miejsce i rola mediów masowych w procesach demokratyzacyjnych, 2. Niezamierzone skutki "komunikacyjnej ideologii" w kontekście społeczeństwa informacyjnego, 3. Wolność słowa w Maroku: normy, ograniczenia i demokratyzacja , 4. Transformacja mediów w Europie Środkowo-Wschodniej: komplikacje wolności dla każdego, 5. Problem upolitycznienia mediów elektronicznych w Czechach i na Słowacji, 6. Wpływ "pomarańczowej rewolucji" na wolność słowa w wyborach prezydenckich na Ukrainie w 2004 roku, 7. Kwestia wolności mediów na Białorusi, 8. Agresja, przemoc i terror w telewizyjnych programach informacyjnych w Polsce, 9. Ugrupowania zielonych jako uczestnicy sfery komunikowania politycznego w Polsce w latach 1989-2004
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.5, Nr 2 (2005))
Polityka i informacja w dobie globalizacji; Oportunizm i społeczeństwo otwarte; Relewancja i redundancja w tekstach o treści politycznej; Polskie media w czasach "Solidarności"; Cyceroński ideał kampanii politycznej (ze współczesnej perspektywy); Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu; Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej; Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich; Obraz polskiej polityki na łamach prasy austriackiej; Spiegelowski wizerunek polskiej polityki; III czy IV Rzeczpospolita - spór o Polskę na łamach prasy opiniotwórczej; Lustracja w publicystyce polskich konserwatystów; Wizerunek kobiety aktywnej politycznie; Państwo a gospodarka w koncepcjach programowych głównych ugrupowań politycznych RP; Naród a społeczeństwo obywatelskie - konflikt czy zgodne współistnienie?; Siła "czwartej władzy": mit czy rzeczywistość; Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie i marketing : 1. Przesłanki i koncepcja euromarketingu, 2. Wykorzystanie Interentu w biznesie międzynarodowym - wybrane aspekty, 3. Ewolucja turystyki uzdrowiskowej w Europie, 4. Doświadczenia współczesnej reklamy w przekazie religijnym?, 5. Integracja Polski z Unią Europejską w świetle założeń teorii sytemów, 6. Kluczowe kompetencje jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 7. Globalizacja gospdoarcza oraz kultura medialna pod kontrolą społeczeństwa otwartego, 8. Problemy wyższych uczelni w Polsce i w Europie Zachodniej. Cz.II Prawo : 1. Europeizacja polskiego prawa administracyjnego, 2. Odpowiedzialność prawna za szkody ekologiczne w Unii europejskiej, 3. System zabezpieczenia emerytalnego w Poslce na tle rozwiązań stosowanych w krajach Unii Europejskiej, 4. Granice wolnośći prasy w świetle prawa polskiego i europejskiego, 5. Polityczne znaczenie władzy sądowniczej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-ekonomiczne przesłanki tworzenia kapitału ludzkiego 1.1 Proces tworzenia kapitału ludzkiego ekonomicznym podejściem do kreatywnego działania 1.2 Kapitał ludzki a kapital społeczny 1.3 Wybrane metody pomiaru kapitału ludzkiego 1.4 Zasoby wiedzy jako dobro ekonomiczne i społeczne 2. Komponenty metodologii prognostyczno-planistycznej w relacji edukacja a gospodarka 2.1 Aspekty współzależności społeczno-ekonomicznego rozwoju 2.2 Kwantyfikacja kategorii społecznych 2.3 Strumienie współzależności między czynnikam społecznymi a gospodarczymi 3. Współczesna gospodarka rynkowa wobec wyzwań nowej ekonomii 3.1 Sektor wiedzy a poziom rozwoju gospodarczego 3.2 Kapitał ludzki jako stymulator tempa wzrstu polskiej gospodarki 3.3 Prognostyczne ujęcie rozwoju sektora wiedzy w Polsce w relacji z Unią Europejską 3.4 Możliwosci i bariery wdrażania w Polsce gospodarki opartej na wiedzy 4. Transformacja polskiego rynku edukacyjnego 4.1 Przemiany edukacyjne w Polsce na tle zmian ustrojowych 4.3 Scenariusze reform oświatowych w realizacji idei ustawicznego kształcenia 4.3 Podmiotowość edukacji w systemie transformacji gospodarczej 4.4 Czynniki determinujace proces przemian edukacyjnych 4.5 Edukacja wobec gospodarki opartej na wiedzy 4.6 Przewidywane koszty ksztalcenia jako składnik kapitału ludzkiego - ujecie modelowe 5. Przedsiębiorstwa wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy 5.1 Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjnosci przedsiebiorstw 5.2 Kształtowanie innowcyjnosci polskich przedsiębiorstw w procesie transformacji gospodarki 5.3 Edukacja jako czyynnik konkurencyjności podmiotów gospodarczych 6. Regionalny wymiar innowacyjnosci w gospodarce Warmii I Mazur 6.1 Przedsiębiorstwa w strukturze gospodarki regionu warmińsko-mazurskiego 6.2 Przesłanki innowacyjności w gospodarce regionu 6.3 Problematyka badań innowacyjności w obszarze regionu 6.4 Źródła innowacyjności w badanych przedsiębiorstwach 7. Specyfika współczesnego rynku pracy w powiązaniu z edukacją 7.1 Własciwości społeczno-ekonomiczne współczesnego rynku pracy 7.2 Aktualne kierunki zmian w podejściu do rynku pracy 7.3 Elastyczność polskiego rynku pracy 7.4 Kierunki kształcenia dla potrzeb krajowego rynku pracy na tle rozwiązań europejskich 8. Społeczeństwo informacyjne szansą i wyzwaniem dla współczesności 8.1 Podstawy naukowego myślenia w kategoriach postępu informacyjnego 8.2 Globalne procesy tworzenia społeczeństwa informacyjnego 8.3 Obywatele globalnego społeczeństwa informacyjnego 8.4 Strategia kształtowania społeczeństwa informacyjnego w procesie europeizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiany w sferze usług edukacyjnych w Polsce. 2. Rola usług edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym. 3. Transfer nowych technologii do systemów kształcenia i szkolenia. 4. Dydaktyka i komunikacja w szkołach wyższych a nowe technologie - wyniki badań. 5. Nowe wyzwania dla rozwoju usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej