Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(12)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Komunikacja społeczna
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Marketing polityczny
(5)
Komunikacja polityczna
(3)
Demokracja
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Atak terrorystyczny w Madrycie (2004)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kortezy Generalne
(1)
Propaganda
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Teoria komunikacji i mediów
(1)
Terroryzm
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wybory parlamentarne w Hiszpanii (2004)
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Czechy
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Hiszpania
(2)
Polska
(2)
Ukraina
(2)
Austria
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Rumunia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2918)
I. Terroryzm i media 1. Terroryzm jako proces komunikacji 2. Sposoby wykorzystania mediów przez terrorystów 3. Media jako wrogowie terrorystów 4. Perpektywa mediów 5. Perpektywa rządów - problem cenzury, kontroli, bezpieczeństwa i reakcji 6. Bezpośrednie kanały komunikacyjne. Terroryzm a Internet 7. Konkluzja II. Tragedia w Madrycie, 11-14 marca 2004 r. 1. Czwartek. Dzień zamachów 2. Piątek. Manifestacje 3. Sobota. Przerwana cisza wyborcza 4. Niedziela. Wybory w cieniu zamachów 5. Wynik wyborów III. Kronika 11 marca: terroryzm i polityczna zmiana w Hiszpanii 1. 11 marca: dzień hańby 2. 12 marca: cała Hiszpania wychodzi na ulice 3. 13 marca: dzień refleksji 14 marca: polityczna zmiana 5. 11 marca: nietóre kwestie kluczowe IV. Wybory parlamentarne a zamachy terrorystyczne: kwestie najważniejsze dla Hiszpanów (2000-2004) 1. Kadencja parlamentarna 2000-2004: kontekst wyborczy 2. Metodologia 3. Rezultaty 4. Dyskusja V. Wyjaśnienie procesu kształtowania się stanowisk. Model "aktywacji kaskadowej" na przykładzie madryckich ataków bombowych z 11 marca 2004 r. 1. Formowanie się poglądów w politycznym kryzysie 2. Model "aktywacji kaskadowej" 3. Model "aktywizacja kaskadowej" w przypadku hiszpańskich ataków z 11 marca 3.1 Pierwsze wydarzenia 3.2 Odpowiedź rządu 3.3 Media i inne środowiska 4. Zagadnienia prezentowane w artykułach prasowych 4.1 11 marca. Kto jest najskuteczniejszy, a kto najsłabszy w zwalczaniu terroryzmu? 4.2 12 i 13 marca. Ugruntowanie różnic w poglądach: co ujawniły ataki w kontekście wyborów? 4.3 14 marca. Skutek odwrotny do zamierzonego: kto to naprawdę zrobił? 5. Dynamika kształtowania się stanowisk VI. Rola nowych mediów w relacjonowaniu madryckich ataków terrorystycznych, mobilizacji opinii puvblicznej i ich wpływ na wybory paralmentarne z 14 marca 2004 r 1. Rola nowych mediów podczas kryzysu wywołanego madryckimi atakami terrorystycznymi z 11 marca 2. Przyczyny spełecznej mobilizacji 3. Internet jako forum publicznej ekspresji 4. Telefonia komórkowa: narzędzie obywatelskiego nieposłuszeństwa 5. Madrycki flash mob z 13 marca 6. 13 marca w Madrycie i wirusowy marketnig 7. Odpowiedź opinii publicznej: konspiracja czy obywatelska aktywbość? 7.1 Teoria kospiracji 7.2 Obywatelskie niposłuszeństwo i akcja sieciowa 8. Konsekwencje obywatelskiej mobilizacji 9. Podsumowanie VII. Reakcja polskich mediów masowych na atak terrorystyczny w Madrycie 11 marca 2004 r. 1. Charaktersytyka reakcji polskich mediów 1.1 Dzienniki prasowe 1.2 Tabloidy 1.3 Wieczorne programy informacyjne 2. Podsumowanie VII. Reakcje prasy amerykańskiej na madrycki atak terrorystyczny z 11 marca 2004 r. 1. 11 września w amerykańskich mediach 2. Amerykanie a wiadomości zagraniczne 3. Ataki madryckie w amerykańskich mediach 3.1 Framing 3.2 Sensacyjne i upolitycznione podejscie tabloidów 3.3 Większa priorytetowość i obiektywność przekazu w poważnych gazetach 3.4. Konsekwencje ekonomiczne i bezpieczeństwo 3.5 Stosunki międzynarodowe 3.6 11 marca a amerykańskie wybory prezydenckie 2004 r. 3.7 11 marca a amerykańskie media hiszpańskojęzyczne 4. Podsumowanie IX. Ataki z 11 marca widziane oczami polskich studentów przebywających w Hiszpanii w ramach programu Socrates-Erasmus 1. Wprowadzenie 2. 11 marca 3. 12 marca 4. 13 marca 5. 14 marca 6. Kształtowanie się postaw Polaków wobec wydarzeń z 11 marca 7. Zamach madrycki w polskiej prasie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2594)
I. Komunikowanie polityczne. Założenia metodologiczne : 1.1. Komunikowanie polityczne - interpretacja pojęcia 1.2. Podejście badawcze w studiach nad komunikowaniem politycznym 1.3. Obszary tematyczne badań 1.4. Współczesne koncepcje komunikowania politycznego 2. Media i komunikowanie masowe a komunikowanie polityczne: 2.1. Miejsce mediów masowych w procesach komunikowania się ludzi 2.2 Poziomy analityczne mediów masowych 2.3. Media masowe w ekonomicznej sferze oddziaływania 2.4. Media masowe w politycznej sferze oddziaływania 3. Media masowe a demokracja: 3.1. Media masowe w dojrzałych reżimach demokratycznych 3.2. System medialny w demokratyzujących się reżimach politycznych 4. Aktorzy polityczni a komunikowanie polityczne: 4.1. Zbiorowi aktorzy sceny politycznej 4.2. Indywidualni aktorzy polityczni 4.3. Relacje aktorów politycznych i mediów masowych 5. Profesjonalizacja komunikowania politycznego i jej konsekwencje: 5.1. Aktorzy polityczni w dobie wysoko rozwiniętych technologii komunikacyjnych 5.2. Nowe strategie komunikacyjne aktorów politycznych 5.3. Kształtowanie umiejętności i kompetencji aktora politycznego 5.4. Zawodowi komunikatorzy świadczący usługi na rzecz aktora politycznego.
1. Komunikowanie polityczna-interpretacja pojęcia, 2. Podejście badawcze w studiach nad komunikowaniem poli tycznym, 3. Obszary tematyczne badań, 4. Współczesne kon cepcje komunikowania politycznego. II. Media i komunikowanie masowe a komunikowanie polit yczne : 1. Miejsce mediów masowych w procesach komuniko wania się ludzi, 2. Poziomy analityczne mediów masowych , 3. Media masowe w ekonomicznej srerze oddziaływania, 4. Media masowe w politycznej sferze oddziaływania. III. Media masowe a demokracja : 1. Media masowe w dojrz ałych reżimach demokratycznych, 2. System medialny w demokratyzujących się reżimach politycznych. IV Aktorzy polityczni a komunikowanie polityczne : 1. Zbiorowi aktorzy sceny politycznej, 2. Indywidualni akto rzy polityczni, 3. Relacje aktorów politycznych i medió w masowych. V Profesjonalizacja komunikowania politycznego i jej konsekwencje : 1. Aktorzy polityczni w dobie wysoko roz winiętych technologii komunikacyjnych, 2. Nowe strategi e komunikacyjne aktorów politycznych, 3. Kształtowanie umiejętności i kompetencji aktora politycznego, 4. Zawodowi komunikatorzy świadczący usługi na rzecz aktorów politycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2938)
1. Współczesne systemy medialne: zewnętrzne ograniczenia rozwoju. Cz.I Wielkie rynki medialne: 1. Amerykański rynek telewizyjny, 2. Rola i pozycja koncernów CBS Corporation i Viacom w amerykańskim systemie medialnym, 3. System medialny Japonii. Cz.II Systemy medialne w krajach Europy Zachodniej. Model liberalny - Wielka Brytania: 1. Prasa w Wielkiej Brytanii - rynek pracy informacyjnej, 2. Zmiany na rynku radiowo-telewizyjnym w Wielkiej Brytanii, 3. Prawne i etyczne podstawy funkcjonowania brytyjskiego systemu mediów elektronicznych. DZ.II Model demokratycznego korporacjonizmu - Austria i Norwegia: 1. System prasowy Austrii, 2. Transformacja rynku telewizyjnego w Austrii po 2001 r., 3. Media w Norwegii - historia rozwoju, struktura i norweska obecność w Polsce. Dz.III Model spolaryzowanego pluralizmu - Hiszpania: 1. system medialny Hiszpanii, 2. Dzienniki regionalne w hiszpańskiej Murcji. Cz.III Systemy medialne w krajach postkomunistycznych. Czwarty model/modele systemu medialnego?: 1. Nowe media w Rosji, 2. System prasowy w Czechach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2843)
1. Miejsce i rola mediów masowych w procesach demokratyzacyjnych, 2. Niezamierzone skutki "komunikacyjnej ideologii" w kontekście społeczeństwa informacyjnego, 3. Wolność słowa w Maroku: normy, ograniczenia i demokratyzacja , 4. Transformacja mediów w Europie Środkowo-Wschodniej: komplikacje wolności dla każdego, 5. Problem upolitycznienia mediów elektronicznych w Czechach i na Słowacji, 6. Wpływ "pomarańczowej rewolucji" na wolność słowa w wyborach prezydenckich na Ukrainie w 2004 roku, 7. Kwestia wolności mediów na Białorusi, 8. Agresja, przemoc i terror w telewizyjnych programach informacyjnych w Polsce, 9. Ugrupowania zielonych jako uczestnicy sfery komunikowania politycznego w Polsce w latach 1989-2004
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Komunikowanie polityczne w ujęciu teoretycznym: 1. Miejsce i rola mediów masowych w systemach demokratycznych 2. System demokratyczny i mediatyzacja polityki 3. W kierunku systemowej teorii komunikowania politycznego 4. Imagistyka społeczna czyli marketing polityczny Część II. Praktyka komunikowania politycznego. Analiza przypadków: 1. Komunikowanie polityczne w Stanach Zjednoczonych perswazja na arenie publicznej 2. Jakość oraz przemiany jakościowe w dziedzinie public relations 3. Błędy komunikacyjne w kampanii Lionela Jospina 3. Silvio Berlusconi. Od kampanii typu prezydenckiego do prezydenckiego rządu 4. Partia polityczna jako instytucja komunikacyjna. Diagnoza sytuacji na hiszpańskiej scenie politycznej w kontekście odnowy PSOE 5. Informacje parlamentarne w prasie włoskiej Część III. Komunikowanie polityczne na poziomie lokalnym 1. Komunikowanie polityczne w ymiarze gminy: lokalne i nielokalne 2. Bitwa o twierdzę Wrocław - rzecz o wyborach samorządowych we Wrocławiu w 2002 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2309)
Nauka o komunikowaniu: paradygmaty, szkoły, teorie, Funkcjonalizm amerykański w nauce o komunikowaniu, Teoria "użytkowania i korzyści" fazy rozwoju, podstawowe założenia, Teoria agenda-setting i jej zastosowanie, Interakcjonizm w komunikologii, Szkoła Palo Alto, Europejska teoria empiryczna, Szkoła frankfurcka i jej wkład w rozwój teorii krytycznej, Druga generacja szkoły frankfurckiej, Ekonomia polityczna komunikowania, Cultural Studies, Strukturalizm i semiologia a teoria krytyczna, Determinizm technologiczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Wstęp; R.1 Komunikowanie jako proces; R.2 Komunikologia jako dyscyplina naukowa; R.3 Modele komunikacyjne; R.4 Systemy komunikowania społecznego; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie jako proces: sposoby komunikowania się ludzi, formy komunikowania, typy komunikowania; Komunikologia jako dyscyplina naukowa: etapy rozwoju nauki o komunikowaniu, etap prekursorski, mass media research, podstawowe nurty empiryczne; Modele komunikacyjne: modele podstawowe, modele przepływu informacji, modele semiotyczne; Systemy komunikowania społecznego: system komunikowania organizacyjnego, system komunikowania politycznego, system komunikowania publicznego, system komunikowania masowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Z teorii komunikowania masowego: Wybrane teorie komunikowania masowego i próby ich empirycznej weryfikacji; Komunikowanie międzykulturowe. Cz.2 Obszary komunikowania masowego: Kino jako medium masowe; Public relations jako forma komunikowania masowego; Reklama polityczna a komunikowanie masowe. Cz.3 Środki masowego przekazu: Przedsiębiorstwa medialne i prasa masowa w Hiszpanii w pierwszym trzydziestoleciu XX wieku; Systemy telewizyjne na świecie; Wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Propaganda jako forma komunikowania; Klasyfikacja propagandy; System propagandowy; Opinia publiczna; Język propagandy politycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2335)
1. Przejście do demokracji a transformacja systemów medialnych w Europie Środkowej i Wschodniej po upadku komunizmu, 2. Transformacja rosyjskich środków masowej informacji ( lata osiemdziesiąta i dziewięćdziesiąte ), 3. Prasa na Ukrainie w latach 1991-2000, 4. Czeskie media po rozpadzie Czechosłowacji, 5. zmiany w sytuacji mediów na Słowacji po 1989 r., 6. Zmiany w kształceniu dziennikarzy na Słowacji po 1989 r., 7. Prasa i media elektroniczne na Węgrzech, 8. Transformacja czy kolonizacja? Media w nowych landach zjednoczonych Niemiec, 9. System medialny w postkomunistycznej Rumunii, 10. Radio i telewizja w Polsce po 1989 roku, 11. Koncesjonowane stacje radiowe na Dolnym Śląsku w latach dziewięćdziesiątych, 12. Kondycja prasy dolnośląskiej 10 lat po zmianach ustrojowych w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej