Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(76)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(63)
dostępne
(51)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(63)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Berkley Holly
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Kall Jacek
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Brady Regina
(1)
Brock Timothy C
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burgers Willem
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Eager Bill
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Green Melanie C
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Guziur Piotr
(1)
Heath Robert
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Hughes Mark
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones John Philip
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Król Hanna
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lane Ronald W
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Loewe Iwona
(1)
Machowski Michał
(1)
Mahon Nik
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majewski Piotr
(1)
McCall Cathy
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Musz Anna
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nelson Carol
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Russell Thomas J
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sagan Adam
(1)
Schenck Barbara Findlay
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Simonson Alex
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Tassinari Giorgio
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
White Roderick
(1)
Wiszniewska Irena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(74)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(74)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Reklama
(53)
Marketing
(19)
Reklama internetowa
(15)
Internet
(12)
Marketing elektroniczny
(11)
Public relations
(10)
Środki masowego przekazu
(8)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Promocja handlowa
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Strony WWW
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sponsoring
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka*
(3)
Marketing polityczny
(3)
Polityka
(3)
Prawo autorskie
(3)
Promocja
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Rynek
(3)
Targi i wystawy
(3)
Znaki towarowe
(3)
Branding (marketing)
(2)
Dane osobowe
(2)
Etyka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Merchandising
(2)
Prawo reklamy
(2)
Psychologia
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama radiowa
(2)
Socjologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Telewizja
(2)
Usługi
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Ankieta
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Estetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Grupy społeczne
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja wizualna
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kino
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona praw konsumenta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Plakat
(1)
Polityka konsumencka UE
(1)
Polska
(1)
Postawy
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo mediów
(1)
Product placement
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Akta normatywne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama : echniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1999. - 217 s. : fot., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakresie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo-rządzania briefu reklamowego; Plan mediów - wybór środków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne formy reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : według Ottona Kleppnera / Thomas J. Russell, Ronald W. Lane. - Warszawa : FELBERG SJA, 2000. - 818 s. : fot., il. kolor. ; 26 cm.
Znaczenie reklamy; Reklama rys historyczny; Funkcje reklamy; Planowanie i reklama; Spirala reklamy i pla- nowanie marki; Marketing ukierunkowany; Zarządzanie reklamą; Agencja reklamowa, usługi medialne i inne; Działania marketingowe i reklamowe reklamodawców; Me- dia; Podstawowe strategie medialne; Telewizja; Radio; Prasa; Czasopisma; Reklama zewnętrzna; Reklama z re- akcją bezpośrednią i reklama wysyłkowa; Promocja sprzedaży; Tworzenie reklam; Jak powstaje reklama; Koncepcja całości: słowa i obrazy; Sztuka drukarska; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Znaki handlowe i opakowania; Pełna kampania reklamowa; Świat wokół reklamy; Reklama w działalności detalicznej; Reklama międzynarodowa; Prawne i inne ograniczenia działalno- ści reklamowej; Gospodarcze i społeczne konsekwencje reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media cyfrowe: możliwości wcześniej nieosiągalne 1.1. Czym jest reklama cyfrowa? 1.2. O czym jest ta książka? 2. Historia i zakres działania reklamy cyfrowej 2.1. Historia reklamy cyfrowej 2.2. Reklama cyfrowa: kwestia skali 2.3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej 2.4. Kontekst cyfrowy 2.5. Agencje cyfrowe 2.6. Wiodące media cyfrowe 2.7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy 2.8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? 2.9. Blokowanie reklam 2.10. Prywatność 2.11. Kultura promocyjna 2.12. Konwergencja 2.13. W stronę social 2.14. Cyfrowy sprzeciw 3. Jak to działa: standardowe media cyfrowe 3.1. Reklama w wyszukiwarkach 3.2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) 3.3. Display advertising 3.4. Zakup bezpośredni 3.5. Sieci reklamowe 3.6. Zakup poprzez ad exchange 3.7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) 3.8. Programmatic 3.9. Mobile display 3.10. Ogłoszenia 4. Jak to działa: niestandardowe media cyfrowe 4.1. In-game advertising i advergaming 4.2. In-game advertising – reklama w grach komputerowych 4.3. Advergaming 4.4. Grywalizacja 4.5. Media społecznościowe 4.6. Reklama w mediach społecznościowych 4.7. Reklama płatna a shared/earned media 5. Kreatywność 5.1. Kontekst branżowy 5.2. Pomysły (big i small ideas) 5.3. Storytelling 5.4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? 5.5. Doświadczenie 5.6. Koncepcje sensoryczno-afektywne 5.7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie 5.8. Culture hacking: kombinacje 5.9. Eksploracja 5.10. Transformacje 5.11. Podsumowanie 5.12. Podstawowe zasady kreatywności 6. Non-interruptive: uwaga, autentyczność i reklama natywna 6.1. Odbiorcy 6.2. Odbiorcy interaktywni 6.3. Pozyskiwanie uwagi 6.4. Influencerzy 6.5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed 6.6. Branded entertainment 6.7. Virality 6.8. Metryka wciąż ma znaczenie 6.9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 7. Media hacking 7.1. Wymagania w zakresie media hacking 7.2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel 7.3. Hacked media i reinterpretacje historii 7.4. Mixed reality i transmedia 7.5. Rola zabawy 7.6. Kluczowe terminy 8. Blokowanie reklam i nieuczciwość: zagrożenia dla reklamy 8.1. Web adblocking 8.2. AdBlock Plus 8.3. Mobile adblocking 8.4. Anti-adblocking 8.5. Uciekanie się do oszustwa 9. Reklama adresowana do dzieci: przepisy i etyka mediów cyfrowych 9.1. Badanie etyki w reklamie 9.2. Prawodawstwo i samoregulacja 9.3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii 9.4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya 9.5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego 9.6. Advergames 9.7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil 10. Techniki reklamowe: analityka, big data, profilowanie i tożsamość 10.1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie 10.2. Kontekst big data 10.3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja 10.4. Big data i reklama 10.5. Profilowanie i tożsamość 10.6. Analityka społeczna 10.7. Tekst 10.8. Obraz 10.9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) 11. Media empatyczne: emotiveillance i przyszłość reklamy zewnętrznej 11.1. Billboardy wrażliwe na emocje 11.2. Sztuczna inteligencja 11.3. Tam na Wimbledonie 11.4. Teorie podejść emocjonalnych 11.5. Emotiveillance 11.6. Media empatyczne 11.7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności 12. Prywatność: przykład aplikacji mobilnych na Android 12.1. Test praktyczny 12.2. Co jest śledzone? 12.3. Pliki cookie 12.4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym 12.5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół 12.6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android 12.7. Zaufanie 12.8. Zgoda 12.9. Opt-in/opt-out 12.10. Kontekst prawny 12.11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej… bez jej zgody 13. Podsumowanie: między sztuką a nauką w reklamie 13.1. Wzniosłość danych 13.2. Riposta kreatywnych 13.3. Podwójne złudzenie 13.4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? 13.5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna 13.6. Napędzanie maszyny; Aneks; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama, przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 254, [1] s. : fot., 16 kart tabl. ; 24 cm.
Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw, Reklama jako element marketingu, Komunikacja - formuła klasyczna, Reklama jako forma komunikacji, Komunikat reklamowy, Obraz produktu, Perswazja, kampania reklamowa; Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego, Obraz, Tekst, Slogan, Kampania reklamowa, 12 kampanii reklamowych, Reklama o reklamie, Wybrane problemy badań reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw, Reklama jako element marketingu, Komunikacja - formuła klasyczna, Reklama jako forma komunikacji, Komunikat reklamowy, Obraz produktu, Perswazja, kampania reklamowa; Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego, Obraz, Tekst, Slogan, Kampania reklamowa, 12 kampanii reklamowych, Reklama o reklamie, Wybrane problemy badań reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Wprowadzenie; Czy powinieneś się reklamować, a jeżeli tak, to w jakim stopniu?; Czy jest mi potrzebna agencja?; Udany miraż (jak znaleźć i pokochać agencję? Spotkanie z agencją; Jak działa reklama; Planowanie reklam; tworzenie reklam; Jak oceniać reklamy; Nośniki reklamy: gdzie można zobaczyć pomysły; reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Drugorzędne nośniki reklamy; Zbieranie wszystkiego w jedną całość - planowanie kampanii; Reklama a prawo; Prawne aspekty reklamy w Polsce; reklama a społeczeństwo; Reklama a gospodarka; reklama międzynarodowa, wielonarodowa, globalna; Dalsze źródła informacji; Informacja o rynku polskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Dziedzictwo Krugmana, 3. Z perspektywy świata reklamy, 4. Dylematy konsumenta, 5. Jak przetwarzamy wiedzę o markach?, 6. Jak przechowujemy wiedze o markach?, 7. Natura pamięci ukrytej, 8. Uczenie się - aktywne a ukryte, 9. Uwaga, kreatywność i filtry percepcyjne, 10. Model płytkiego przetwarzania, 11. Siedem zwycięskich marek - studia przypadków, 12. Implikacje dla badań reklamy i marki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska i in. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN Sp. z o.o., 2009. - 359, [1] s. : il., rys., fot. ; 25 cm.
(ParkEdukacja )
1. Dzieje reklamy: Reklama na świecie; Reklama w Polsce; 2. Teoria reklamy: Język reklamy; Podstawy psychologii reklamy; Retoryka reklamy; 3. Reklama w praktyce: Agencje reklamowe i domy Medowie; Badania marketingowe; Strategia reklamowa; Planowanie mediów; Badanie skuteczności reklamy; 4. Prawo reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodologia etyki gospodarczej i zawodowej, 2. Relacja firma - organy władzy, 3. Relacja pracownik - firma, 4. Relacja pracownik - przełożony, 5. Relacja firma - klient, 6. Relacja firma - otoczenie, 7. Relacje między partnerami -etyka konfliktu i negocjacji, 8. Relacja mistrz - uczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy, 2.Techniki pomiaru świadmości marki, 3.Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe, 4.Techniki pomiaru wizerunku marki -- badania ilościowe, 5.Pomiar efektów behawioralnych, 6.Wprowadzenie marki na rynek, 7.Zarządzanie portfelem marek, 8.Reklama jako instrument wspierający wizerunek marki, 9.Finansowe aspekty wartosci amrki, 10.Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej