Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(225)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(216)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(19)
Czasopisma
(9)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(174)
dostępne
(146)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(153)
Czytelnia
(180)
Autor
Tworzydło Dariusz
(12)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(10)
Budzyński Wojciech
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Wojcik Krystyna
(6)
Adamus-Matuszyńska Anna
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Murdoch Anna
(5)
Soliński Tomasz
(5)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Andrzejewski Piotr
(3)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Maćkowska Renata
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Olędzki Jerzy
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bielecka Olimpia
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Czarnowski Piotr
(2)
Davis Anthony
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierula Marian
(2)
Golinowski Janusz
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Gregory Anne
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hope Ewa
(2)
Jupowicz-Ginalska Anna
(2)
Kot Wiesław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mazur Marek
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Ociepka Beata
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szymańska Aneta
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Waściński Tadeusz
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zaporowski Leszek
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Arfin Ferne
(1)
Artemenko Lina
(1)
Augustyn Anna
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam
(1)
Bland Michael
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brittain Paul
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cader Jakub
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czekirda Anna
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(154)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(226)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(226)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(192)
Środki masowego przekazu
(38)
Komunikacja społeczna
(33)
Reklama
(30)
Przedsiębiorstwo
(28)
Marketing
(25)
Marketing polityczny
(15)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Sponsoring
(13)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Internet
(10)
Public relations w internecie
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Dziennikarstwo
(9)
Dziennikarze
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Media społecznościowe
(9)
Promocja handlowa
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie
(9)
Opinia publiczna
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Organizacja
(7)
Polityka
(7)
Komunikacja polityczna
(6)
Kreowanie wizerunku
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Targi i wystawy
(6)
Wybory
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Administracja
(5)
Banki
(5)
Bibliotekarstwo
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Reklama internetowa
(5)
Autoprezentacja
(4)
Biblioteki
(4)
Innowacje
(4)
Konsumenci
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kryzys
(4)
Promocja
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Wizerunek uczelni
(4)
Biblioteki akademickie
(3)
Blogi
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Grupy nacisku
(3)
Hotelarstwo
(3)
Instytucje użyteczności publicznej
(3)
Kadry
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kultura masowa
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations -- zagadnienia
(3)
Public relations*
(3)
Strony WWW
(3)
Administracja publiczna
(2)
Banki internetowe
(2)
Biblioteka
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Czasopisma
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel
(2)
Image
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Jakość usług
(2)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konferencja prasowa
(2)
Logistyka
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Państwo
(2)
Policja
(2)
Polska
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Retoryka
(2)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Czasopismo prasoznawcze
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Media i komunikacja społeczna
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
227 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
3. Finanse i budżety samorządów: Problemy reformy ustrojowej państwa; Problemy samodzielności finansowej samorządów lokalnych w świetle reformy; Wybrane problemy samofinansowania działalności wyższych szczebli samorządu terytorialnego; Główne słabości funkcjonowania systemów dochodu gmin; Tendencje w gospodarce budżetowej gmin w latach dziewięćdziesiątych; Teoretyczne aspekty racjonalizacji gospodarki finansowej w gminie; Kryteria obiektywizacji subwencji w Polsce; Udział podatków i opłat w budżetach gmin (doświadczenia i perspektywy na przykładzie budżetu miasta Rzeszowa); Rola dochodów z majątku i działalności gospodarczej w finansowaniu zadań gmin; Ograniczenia w zakresie samodzielności dysponowania środkami finansowymi budżetu gminy; Ograniczenie podmiotowości gminy w obszarze instrumentalizacji lokalnej polityki podatkowej; Przestrzenne zróżnicowanie potencjału dochodowego i wydatkowego gmin według województw w latach 1992-1996; Planowanie i wykonanie budżetów gmin województwa łódzkiego w latach 1994-1996; Samorząd terytorialny strategicznym klientem banków; Potrzeba rozwoju systemu banków komunalnych w kontekście wzrastającego zapotrzebowania gmin na usługi bankowe; Funkcjonowanie rachunku bankowego samorządu terytorialnego; Badanie zdolności kredytowej samorządu terytorialnego przez bank komercyjny; Kredyt komunalny jako źródło finansowania rozwoju gminy; Rola obligacji municypalnych w funkcjonowaniu potrzeb budżetowych gmin polskich; Rola obligacji w finansowaniu działalności gmin; Rozwój rynku obligacji komunalnych w Polsce w latach 1993-1997; Rynek wtórny komunalnych papierów wartościowych; Samorządy lokalne w procesie zarządzania służbą zdrowia; Kondycja finansowa oświaty na przykładzie gmin Wołczyn; Ograniczenia i dalsze możliwości finansowania jednostek budżetowych (na przykładzie Stargardu Szczecińskiego); Wydatki inwestycyjne samorządu lokalnego a poziom wyposażenia w infrastrukturą techniczną (na przykładzie gmin województwa lubelskiego); Absolutorium gminne w świetle orzecznictwa regionalnych izb obrachunkowych i NSA; Kontrola i nadzorcza funkcja regionalnych izb obrachunkowych; Źródła dochodów i kierunki wydatków samorządu gminnego w Polsce i wybranych krajach europejskich; Podatki lokalne w Hiszpanii; Podatek od nieruchomości jako źródło funkcjonowania władz lokalnych. Doświadczenia krajów Europy Zachodniej; Fundusz lokalny jako źródło finansowania potrzeb społeczności lokalnej; 4. Działalność samorządów w zakresie planowania strategicznego gospodarki przestrzennej oraz promocji i marketingu działalności samorządowej: Planowanie strategiczne rozwoju lokalnego i regionalnego; Studium uwarunkowań a strategie rozwoju gmin; Przemiany bazy ekonomicznej i struktury przestrzennej miast jako przedmiot zainteresowania samorządu lokalnego; Warunki i wymagania regionalnej polityki gospodarczej a warunki sukcesu marketingu regionu. Próba syntezy makro i mikroekonomicznej; Wymiar analizy strategicznej a formułowanie strategii w marketingu regionalnym; Rola mezozarządzania w rozwoju gospodarki mikroregionu; Badania ankietowe w formułowaniu strategii rozwoju lokalnego gmin; Wpływ samorządu terytorialnego na rozwój instytucji infrastruktury rynku; Strategia rozwoju miast i gmin Śląska Opolskiego do 2010 roku w świetle badań demograficznych; Wizje i kierunki rozwoju kształtującej się aglomeracji opolskiej; Zadania administracji terenowej wynikające z narodowej strategii integracji; Wybrane aspekty wspierania rozwoju lokalnego i przedsiębiorczości w gminie w ocenie samorządu terytorialnego (na przykładzie gmin województwa poznańskiego); Wzorce dla zaangażowania uniwersytetów w reformę lokalnych samorządów administracyjnych w Polsce; Organizacje niekomercyjne a rozwój gminy; Działalność samorządu gminnego na rzecz uwielofunkcyjnienia wsi; Lokalne plany przeciwdziałania bezrobociu; Możliwości stosowania promocji w działalności gminy; Działalność samorządu lokalnego w opinii mieszkańców; Wykorzystanie krzywych Engla w analizie konsumpcji gospodarstw domowych; Nadawania praw miejskich w Polsce (tryb formalny i praktyka0; Konkluzja komisji wnioskowej konferencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 9/2015)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Prasa lokalna w ujęciu ekonomicznym; Oblicze samorządu w prasie samorządowej - metody kształtowania wizerunku; Media relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową organizacji samorządowej; Etyka zawodowa PR-owców zatrudnionych w samorządach; Portugalskie media masowe - ewolucja powstawania, specyfika, funkcjonowanie i tendencje rozwojowe; Z dziejów „Gazety Siemianowickiej”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CzęśćI:Sesja plenarna konferencji. Prolog nowego etapu komunikacji społecznej; Ukryta reklama. Wybrane zagadnienia prawne; Dostosowywanie przepisów prawa polskiego z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji do prawa Unii Europejskiej; "Czyste informacjie". adania MillwardBrown SMG/KRC; Międzynarodowe doświadczenia z zakresu przejrzystości mediów; Kampania "Czyste informacje"; Część II: Dyskusje i polemiki. Panel pierwszy: Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce. Omówienie i przebieg dyskusji panelowej; Tabloidyzacja mediów; Dziennikarskie grzeszki; Jak rozliczać "czwartą władzę"? Panel drugi: PR jako źródło "czystej informacji" dla mediów. Omówienie dyskusji panelowej; Uwagi i wątpliwości moderatora panelu; Ukrytą reklamę należy zwalczać; Informacja jest mieszana z reklamą. Panel trzeci: Advertoriale i inne formy promocji i reklamy. Omówienie dyskusji panelowej; O wizerunku reklamy; Treści reklamowe w programach telewizyjnych; Prawnik jako magik; Szukanie nowych miejsc na reklamę. Panel czwarty: Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce. Omówienie dyskusji panelowej; Wydawcy są przedsiębiorcami w medialnym biznesie. Aneks: Ukryta reklama - wybrane aspekty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 7)
1.Istota i czynniki rozwoju regionalnego, 2.Przestrzenne zróżnicowanie dostępności usług kultury a rozwój regionalny, 3.Kasztelania Karpacka ze stolicą w Nowym Sączu - projekt nowego spojrzenia na podział realizacji zadań w zakresie usług publicznych, 4.Systemy informacyjne administracji publicznej, 5.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce Polski, 6.Struktury holdingowe w aspekcie prawnym i podatkowym, 7.Determinizm czy swoboda wyborów strategicznych organizacji w procesie ewolucji sektora, 8.Rola public relations i marketingu w kształtowaniu wizerunku organizacji, 9.Lojalność konsumenta jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi w walce z konkurencją, 10.Rola fundacji w sektorze organizacji pozarządowych na przykładzie Fundacji Barbary i Andrzeja Chronowskich, 11.Aktualne problemy polskich uzdrowisk, 12.Oferta turystyczna jako substytut lecznictwa uzdrowiskowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instrumenty finansowe ograniczające ryzyko przepływów pieniężnych. 2. Istota zarządzania i finansowania proekologicznego w przedsiębiorstwie. 3. Kredyty obrotowe a formy skupu wierzytelności małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Możliwości zastosowania metod budżetowania w małych firmach. 5. Funkcjonowanie i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w aspekcie lokalnych i regionalnych uwarunkowań współpracy oraz partnerstwa lokalnego. 6. Wpływ pomocy publicznej dla małych i średnich przedsiębiorstw na wzrost ich konkurencyjności. 7. Dodatek inwestycyjny i podwyższone stawki amortyzacji jako instrumenty stymulowania inwestycji przedsiębiorstw w Niemczech. 8. Polityka w zakresie wypłaty dywidend polskich spółek giełdowych. 9. Nadzór właścicielski a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa na przykładzie spółek giełdowych. 10. Wprowadzenie na giełdę (going public) jako efektywny sposób dezinwestycji funduszu venture capital. 11. Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce francuskiej. 12. Wyzwania business angels w finansowaniu przedsiębiorstw. 13. Wykorzystanie oferty kredytowej BRE Banku Hipotecznego SA w podniesieniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych. 14. Wokół przedsiębiorczości i innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw. 15. Centra zaawansowanych technologii źródłem innowacyjności MSP. 16. Specjalne Strefy Ekonomiczne - próba oszacowania ich efektywności. Model "enklaw". 17. Struktura majątkowo-kapitałowa a wielkość przedsiębiorstw na przykładzie wybranych spółek giełdowych. 18. Finansowanie działalności gospodarczej pożyczką od udziałowca a podwyższenie kapitału zakładowego w spółkach kapitałowych. 19. Analiza czynników wpływających na ocenę inwestycji zagranicznych. 20. Public Relations jako instrument konkurencyjności przedsiębiorstwa. 21. Koncepcja zaangażowania państwa w program wsparcia MSP z wykorzystaniem Private Equity/Venture Capital w Polsce. Formy organizacyjno-prawne oraz prognozowane skutki działalności. 22. Finansowe uwarunkowania zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach. 23. Sprawozdanie finansowe jako źródło informacji o kapitale własnym przedsiębiorstwa. 24. Świadomość ekologiczna a ograniczanie kosztów u przedsiębiorców opodatkowanych na zasadach ogólnych. 25. Oferta ubezpieczeń majątkowo-osobowych jako stymulator rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. 26. Zasady sporządzania dokumentacji w podatku dochodowym przez MSP stosujące ceny transferowe. 27. Korzyści i uwarunkowania faktoringu dla MSP. 28. Finansowe uwarunkowania rozwoju małych przedsiębiorstw. 29. Austriacki system podatkowy a wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw. 30. Problematyka wykorzystania zewnętrznego kapitału własnego w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w Niemczech.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol. I nr 2-3/ 2001)
Szkolna edukacja w zakresie języka angielskiego; Proces rozwoju firmy; Edukacja na odległość; Szanse i bariery procesy restrukturyzacji w Polsce; Wypadek przy pracy - regulacja prawna oraz praktyka na podstawie orzecznictwa Sądy Powszechnego Rzeczypospolitej Polskiej; Regionalne systemy innowacji; Charakterystyka otoczenia biblioteki; Ordnung muss sein! - Reflexionen über eine Redewendung; Ordnung muss sein! - Refleksje na temat pewnego zwrotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Lobbing jest integralną częścią procesu podejmowania decyzji publicznych w systemie przedstawicielskim. Udział podmiotów zewnętrznych w procesie stanowienia prawa budzi jednak wśród komentatorów sceny publicznej nieustanne spory i kontrowersje.

Praktyka lobbingu podważa tezę, że instytucjonalizacja „wywierania wpływu na władzę” w bezpośredni sposób redukuje negatywne efekty społeczne tego zjawiska. Niniejsza publikacja stanowi próbę wyjścia poza obszar badań porównawczych w kierunku spojrzenia na zjawisko lobbingu poprzez cele, motywacje i reguły zachowań podmiotów współuczestniczących w procesie dochodzenia do decyzji publicznych.

Podstawowym celem książki jest zobrazowanie mechanizmu lobbingu, który funkcjonuje w oparciu o wybory dokonywane przez poszczególnych uczestników procesu politycznego, zasoby, jakimi dysponują, ich wzajemne relacje oraz wewnętrzne uwarunkowania systemu przedstawicielskiego - wspólne dla państw zachodnich demokracji.

Założona przez autora konwencja redukcjonistyczna zrodziła potrzebę odwołania się do teorii, która umożliwia badanie uwarunkowań systemowych demokracji jako wyniku łącznych skutków zachowania na poziomie jednostki lub grupy. Takie założenia wyjściowe spełnia teoria wyboru publicznego (public choice theory), która powstała na gruncie amerykańskim na przełomie lat 50. i 60. XX wieku. Wykorzystuje ona klasyczne instrumentarium badawcze ekonomii do objaśniania meandrów procesu politycznego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] S t u d i a [S t u d i e s] Edward Haliżak: Stosunki USA–Chiny: falsyfikacja hipotezy „pułapki Tukidydesa” [US–China Relations: Falsification of the ‘Thucydides Trap’ Hypothesis], doi 10.7366/020909614201601, s. 9–32; Magdalena Kozub-Karkut: Teorie stosunków międzynarodowych a badanie polityki zagranicznej [International Relations Theories vis-à-vis Foreign Policy Studies], doi 10.7366/020909614201602, s. 33–50; Krzysztof Miszczak: Raisons d’État. EU Security and Defence Policy Framework in the Context of Polish and German Interests. An Analysis, doi 10.7366/020909614201603, s. 51–66; Olga Barburska: Podstawy normatywne funkcjonowania Unii Europejskiej w stosunkach międzynarodowych – ujęcie teoretyczne [The Normative Basis of the Functioning of the European Union in International Relations – A Theoretical Approach], doi 10.7366/020909614201604, s. 67–90; Joanna Starzyk-Sulejewska: Stosunki Unii Europejskiej z Organizacją Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) [The Relations between the European Union and the Food and Agriculture Organization of the United Nations (FAO)], doi 10.7366/020909614201605, s. 91–110; Paula Marcinkowska: The Scope of Influence of the Central and Eastern European Member States of the EU on Shaping the EU’s Policy towards Russia – The Case of the Visegrad Countries, doi 10.7366/020909614201606, s. 111–122; Rafał Ulatowski: Międzynarodowy wymiar bezpieczeństwa energetycznego Chin [The International Dimension of China’s Energy Security], doi 10.7366/020909614201607, s. 123–138; Anna Wróbel: Sektor usług w negocjacjach Transatlantyckiego Partnerstwa na rzecz Handlu i Inwestycji [The Services Sector in Negotiations of the Transatlantic Trade and Investment Partnership], doi 10.7366/020909614201608, s. 139–156; Marcin Florian Gawrycki: Analiza polityki zagranicznej państw Ameryki Łacińskiej i Karaibów (II) [An Analysis of the Foreign Policy of Latin American and Caribbean Countries (Part 2)], doi 10.7366/020909614201609, s. 157–200; Alicja Curanović: Symboliczna potęga Rosji w XXI wieku [Russia’s Symbolic Power in the 21st Century], doi 10.7366/020909614201610, s. 201–220; Irena Popiuk-Rysińska: Rada Bezpieczeństwa Narodów Zjednoczonych po zimnej wojnie [The UN Security Council after the Cold War], doi 10.7366/020909614201611, s. 221–242; Karina Paulina Marczuk: Public Diplomacy in the Service of the National Interest – Australia’s “Stopping the Boats” Campaign, doi 10.7366/020909614201612, s. 243–252; Katarzyna Kołodziejczyk: Przyszłość grupy krajów Afryki, Karaibów i Pacyfiku [The Future of the African, Caribbean and Pacific Group of States], doi 10.7366/020909614201613, s. 253–264; Ashik KC: Different Strokes for Different Folks: Azerbaijan’s Geopolitical Orientation between the EU and Russia, doi 10.7366/020909614201614, s. 265–276; Deepen Bista: Post-Maidan European Union’s Support to the Economic Transformation of Ukraine, doi 10.7366/020909614201615, s. 277–292; Maria Pasztor, Dariusz Jarosz: Władze komunistyczne w Polsce a ruch miast bliźniaczych w Europie [Communist Authorities in Poland and the Twin Towns Movement in Europe], doi 10.7366/020909614201616, s. 293–314. S p r a w o z d a n i a [R e p o r t s] Alicja Curanović, Szymon Kardaś: Sprawozdanie z konferencji jubileuszowej „Stosunki międzynarodowe w czasach globalnego kryzysu” z okazji 40-lecia Instytutu Stosunków Międzynarodowych, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Warszawski, 5 grudnia 2016 roku [Report on the jubilee conference “Stosunki międzynarodowe w czasach globalnego kryzysu” on the occasion of the 40th anniversary of the Institute of International Relations, Faculty of Political Science and International Studies, University of Warsaw, 5 December 2016], s. 315–323; Andrzej Szeptycki: Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Polska nauka o stosunkach międzynarodowych: doświadczenia dla Ukrainy”, Warszawa, 16 grudnia 2016 roku [Report on the international academic conference “Polska nauka o stosunkach międzynarodowych: doświadczenia dla Ukrainy” , Warsaw, 16 December 2016], s. 324–326. R e c e n z j e [R e v i e w s] Józef M. Fiszer: Karina P. Marczuk (red.), Reconciliation – Partnership – Security. Cooperation between Poland and Germany 1991–2016, s. 327–332.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej