Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(41)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(30)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(34)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Kozioł Leszek
(3)
Rapacz Andrzej
(3)
Gospodarek Jerzy
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Friedman Barry A
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszel Piotr
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Martin William B
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Milian Lech
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pender Lesley
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sahinidis Alexandros
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Sikora Jan
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stavroulakis Dimitris
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Tokarz Anna
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(1)
Łukasik Katarzyna
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Żelazko Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Czechy
(1)
Język
polski
(45)
angielski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo turystyczne
(38)
Turystyka
(30)
Usługi turystyczne
(14)
Marketing
(10)
Usługi
(10)
Produkt turystyczny
(9)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Badania marketingowe
(3)
Hotelarstwo
(3)
Kadry
(3)
Ubezpieczenia
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Gastronomia
(2)
Gospodarka
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Prawo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Umowa
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Biura podróży
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing usług
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Polityka turystyczna
(1)
Poradnictwo
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transport
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Usługi pocztowe
(1)
Usługi telekomunikacyjne
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Podróże i turystyka
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Kultura i sztuka
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Zarządzanie systemem turystyki. 1. Wprowadzenie. 2. Sektor usług noclegowych - zarządanie podporządkowane jakości. 3. Linie lotnicze, porty lotnicze i międzynarodowy transport lotniczy. 4. Zarządzanie w sferze organizacji imprez turystycznych. 5. Zarządzanie dystrybucją usług turystycznych. Część II: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w turystyce. 7. Zarządzanie marketingiem w turystyce. 8. Strategia w branży turystycznej. 9. Zarządzanie finansami w turystyce. 10. Turystyka a prawo. Część III: Zarzaądzanie turystyką a środowisko. 11. Zarządzanie turystyką miejską. 12. Zarządzanie obszarami wiejskimi pod kątem turystyki. 13. Zarządzanie turystyką a rozwój. 14. Zarządzanie atrakcjami turystycznymi. Część IV: Współczesne problemy zarządzania turystyką. 15. Rola państwa w zarządzaniu turystyką. 16. Technologie informatyczne i telekomunikacyjne w turystyce. 17. Marketing obszarów turystycznych a nowe technologie. 18. Turystyka a środowisko. 19. Zarządzanie kryzysowe w turystyce międzynarodowej. 20. Etyka w zarządzaniu turystyką. 21. Turystyka kulturowa a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności. Rozdział 3. Marka a region turystyczny. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi. Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych, 2. Analiza popytu turystycznego w Polsce, 3. Wybrane elementy podaży turystycznej, 4. Działalność gospodarcza w turystyce - przedsiębiorstwa turystyczne, 5. Zmiany organizacyjne polskiej turystyki - rys historyczny, 6. Turystyka jako dział administracji rządowej - minister właściwy do spraw turystyki, 7. zadania innych ministrów i kierowników urzędów centralnych w zakresie turystyki, 8. Administracja rządowa w województwach - kompetencje w zakresie turystyki, 9. samorząd terytorialny - kompetencje w zakresie turystyki, 10. Wyspecjalizowane organizacje turystyczne, 11. Organizacja informacji turystycznej w Polsce, 12. Samorząd gospodarczy i organizacje zawodowe branży turystycznej, 13. Organizacje społeczne w turystyce - stowarzyszenia turystyczne, 14. badania naukowe w turystyce oraz kształcenie kadr -układ instytucjonalny, 15. Tursytyka w Polsce - ujęcie systemowe, 16. Regulacje prawne turystyki w Poslce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego; Proinnowacyjne kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Koncepcja budowania marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment; Selected clustering problems; Hotel brand image and loyalty of customers; Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności; Wybrane aspekty kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania; Rola kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika; The importance of theories that have emerged on a practical business basis for science - questions and dilemmas; Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości; Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce - makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Biuro podróży jako przedsiębiorca, 2. Umowy zawierane przez organizatorów turystyki z podwykonawcami, 3. Umowa agencyjna w praktyce biur podróży, 4. Umowa o imprezę turystyczną w praktyce biur podróży, 5. Ubezpieczenia i gwarancje, 6. Prawo pracy w praktyce biur podróży, 7. Prawo podatkowe w praktyce biur podróży, 8. Dobra niematerialne w działalności biur podróży, 9. Prawne aspekty nieuczciwej konkurencji w praktyce biur podróży, 10. Prawo reklamy w praktyce biur podróży, 11. Ochrona danych osobowych w praktyce biur podróży, 12. Opieka konsularna nad turystami, 13. Dochodzenie roszczeń przez biura podróży, 14. Samorząd gospodarczy biur podróży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Rynek i polityka kulturalna: Polityka kulturalna w międzynarodowych raportach o kulturze; Wpływ rynku na funkcjonowanie instytucji kultury; O współczesnych poglądach na muzealnictwo. R.II Kierunki zarządzania turystyką: Badania rynku turystycznego; Zmiany w systemie organizacyjnym zarządzania turystyką w Polsce; Marketingowa koncepcja produktu turystycznego. R.III Wybrane regulacje prawne ochrony dóbr kultury: Ochrona dóbr kultury na wypadek szczególnych zagrożeń czasu wojny i pokoju; Zamówienia publiczne w sferze kultury. R.IV Informacje: Podyplomowe Studium Menedżerów Kultury. Geneza rozwoju; Podyplomowe Studium Marketingu w Sferze Kultury i Rekreacji przy Instytucie Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; Studium Podyplomowe Ochrony i Konserwacji Zabytkowych Założeń Ogrodowych; Podyplomowe Studium Muzealnicze przy Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego (Informator Studium).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2013)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie; 2. Rozwój i stan polskiej agroturystyki; 3. Wybrane aspekty doboru personelu w administracji publicznej; 4. Powody prowadzenia własnej działalności gospodarczej małych firm; 5. Wykorzystanie outsourcingu w wybranych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa; 6. Problemy związane z zastosowaniem outsourcingu w sektorze MSP; 7. Problematyka zarządzania logistycznego strumieniami powrotnymi; 8. Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych; 9. Wypalenie zawodowe- pojęcie, przyczyny i objawy; 10. Globalizacja- szansa czy zagrożenie dla współczesnego świata; 11. Teoretyczne i praktyczne aspekty komunikacji społecznej na przykładzie wybranych zagadnień socjologicznych; 12. Kontrola zarządcza instrumentem zarządzania jednostką finansów publicznych; 13. Kalkulacja kosztu jednostkowego elementem zarządzania spółką X; 14. Zasady opodatkowania osób prawnych w Polsce i Niemczech- analiza porównawcza; Recenzja książki S. Kassay "Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, tom I, Środowisko biznesowe. Zmiany struktur własnościowych w okresie transformacji ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Turystyka jest zjawiskiem o bogatej i różnorodnej treści, co wiąże się m.in. z jej interdyscyplinarnym charakterem. Współczesna turystyka jest elementem stylu życia milionów osób, sposobem poznawania otaczającego nas bliższego i dalszego świata, przyrody, ludzi i kultury. Stwarza możliwości wypoczynku, regeneracji sił, poprawy stanu zdrowia, przyczynia się do rozwoju ekonomicznego miejscowości i regionów stanowiących miejsce czasowego pobytu turystów. Jej rozwój powiązany jest z funkcjonowaniem wielu gałęzi gospodarki, a w przypadku zagranicznej turystyki przyjazdowej pojawiają się efekty mnożnikowe identyfikowane w skali lokalnej, regionalnej i krajowej. Efektem dynamicznego jej rozwoju jest dalsze rozszerzanie działalności określanej w literaturze przedmiotu mianem gospodarki turystycznej. W miejscach recepcji ruchu turystycznego, tj. w miejscowościach i regionach, powstaje i rozwija się dalej pewna całość gospodarcza o wyraźnie zarysowanych powiązaniach wewnętrznych. Chodzi o działalność gospodarczą związaną z tworzeniem odpowiedniej infrastruktury para- i turystycznej (tzw. zaplecza materialnego turystyki), a także działalność związaną z organizacją i obsługą ruchu turystycznego. Zmiany zachodzące w potrzebach turystów, motywach udziału w turystyce, rosnącym poziomie życia, a także postęp w technologiach informacyjnych przyczyniają się do rozwoju nowych ofert, zmian w sposobach i formach obsługi turystów, stawiając nowe wyzwania przed podmiotami tworzącymi instytucjonalną strukturę wspomnianej gospodarki turystycznej. Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
A compelling case for the importance of entrepreneurship was made by the World Economic Forum (2018): 'entrepreneurs are key drivers of economic and social progress. Rapidly growing entrepreneurial enterprises are often viewed as important sources of innovation, productivity growth and employment (small and medium-sized enterprises account for 97% of all jobs in emerging economies). Many governments are therefore trying to actively promote entrepreneurship through various forms of support.' Given its significance, we sought to better understand current entrepreneurship trends. In the Spring of 2019, we invited academicians, scientists and practitioners to submit papers that addressed current thinking about entrepreneurial concepts, models, methods and practices. This Małopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection special issue is the result of a competitive double blind review process. The special issue contains three themes: young entrepreneurs, corporate social responsibility and sustainability, and the technical aspects of entrepreneurship (...).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” ukazują się już od 20 lat. W okresie tym opublikowano w nich ponad 600 artykułów naukowych i publikacji dydaktycznych. (...) Również ten Zeszyt stanowią prace pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju i zagranicą. Mamy więc badania pracowników Sopockiej Szkoły Wyższej, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Banking University we Lwowie, The State University of New York at Oswego, University of Neapolis Pafos. W treści publikacji można wyróżnić kilka nurtów i wątków badawczych, a mianowicie: pomiar i raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu, poboru podatków w Polsce i krajach Unii Europejskiej, migracji ekonomicznych do Polski; badanie wpływu regulacji prawnych i audytu na efektywność wydatkowania środków publicznych, analizę czynników kształtujących oczekiwania finansowe studentów, badanie wpływu e-learningu na funkcjonowanie bibliotek publicznych; teoretyczne ujęcie modelu kompetencyjnego pracowników turystyki, hotelarstwa i branży eventowej, znaczenia analizy zbiorów danych typu Big Data, czy wykorzystanie metody analizy ergonomicznej w zarządzaniu projektami, wynikającej z normy EN 16710-2. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej