Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(35)
Autor
Mulak Maciej S
(2)
Zook Chris
(2)
Allen James
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Apgar David
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Barrow Colin
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Contiego Dave
(1)
Doroba Anita
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Flis Iwona
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gałach Adam
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grensing Lin
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Johnson Mark W
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lanz Karen
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Lipa Michał
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Modzikowska Danuta
(1)
Mycielska Maria
(1)
Niestrój Krzysztof
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Peterson Steven D
(1)
Pigneur Yves
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Suchar Marek (1954- )
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Tiffany Paul
(1)
Tuczko Jarosław
(1)
Ward Michael
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Yip George S. (1947- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(44)
Kanada
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(44)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(27)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie
(9)
Organizacja
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Kadry
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Marketing
(3)
Biznesplan
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zatrudnienie
(2)
Analiza rynku
(1)
Baza danych
(1)
Blog
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Eksport
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Innowacje
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Model biznesowy
(1)
Normalizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Patologia społeczna
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Poradnictwo
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Ryzyko gospodarcze -- zarządzanie
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Samorealizacja
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne -- ochrona -- poradnik
(1)
Systemy operacyjne -- ochrona -- podręcznik
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Testy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Unia Europejska
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Poradnik
(25)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 20 list kontrolnych dotyczących orgaznizacji sprzedaży i optymalizacji jej wyników; Cz.2 20 list ko ntrolnych dotyczących prowadzenia sprzedaży oraz motyw owania i kontroli przcowników; Cz.3 29 list kontrolnyc h dotyczących sztuki negocjacji i obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partyzanckie podejście do marketingu: Czym jest dziś marketing partyzancki?; Potrzeba marketingu partyzanckiego; Szesnaście największych tajemnic marketingu partyzanckiego; Tworzenie partyzanckiego planu marketingowego; Tworzenie kreatywnego planu marketingowego; Wybieranie najskuteczniejszych metod marketingowych; Sekrety marketingowych oszczędności; Badania marketingowe jako punkt wyjścia partyzanckiej kampanii marketingowej; 2. Minimarketing: Partyzancki mini marketing; 3. Marketing w dużych mediach: Partyzancki marketing w dużych mediach; 4. Marketing w nowych mediach: Marketing w mediach elektronicznych; Marketing w mediach informacyjnych; Człowiek jako nośnik przekazu marketingowego; Marketing pozamedialny; 5. Natura marketingowego partyzanta: Atrybuty firmy marketingowego partyzanta; Nastawienie firmy na marketingowego partyzanta; Psychologia w marketingu partyzanckim; 200 rodzajów broni marketingowego partyzanta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie strategiczne w zarządzaniu / Andrzej Góralczyk. - Warszawa : INFOR, 1999. - 99 s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Normalny biznes; Praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego; Zarządzanie niepewnością; Ocena procesów i systemów produkcyjnych pod kątem produktywności; Biznes finezyjny; Gorący miesiąc w Japonii; Produktywność i konkurencyjność polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Tworzenie planu strategicznego; Marketingowe podejście; Produkty i usługi; Klienci obecni i klienci potencjalni; Analiza konkurencji; Ustalanie cen, loka- lizacja oraz metody sprzedaży; Mocne i słabe strony firmy; Promocja; Marketing strategiczny; Plan marketi- ngowy; Plan działań marketingowych; Pytania i szkic planu marketingowego; Plan marketingowy amerykańskiej firmy Delicious Delectables; Plan marketingowy pol- skiej firmy VITAL; Słowniczek terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana myślenia o organizacji 1.1. Zmiana otoczenia 1.2. Zmiana potrzeb i oczekiwać pracowników 1.3. Zmiana świadomości organizacyjnej 2. Dlaczego kultura ma znaczenie 2.1. Zainteresowanie kulturą w biznesie 2.2. Co to jest kultura organizacyjna 2.3. Kultura a klimat organizacyjny 2.4. Wpływ na wyniki 3. Powody transformacji kulturowej 3.1. Główne powody na świecie 3.2. Jak to wyglądało w Polsce? 3.3. Stopień zaangażowania zarządu 4. Początek procesu zarządzania kulturą 4.1. Na czym polega proces zarządzania kulturą organizacyjną? 4.2. Ustalenie kierunku – misja, wizja i filozofia zarządzania 4.3. Wartości 4.4. Zespół projektowy 4.5. Ustalenie profilu kultury pożądanej 4.6. Praktyczne kroki projektu 4.7 Komunikacja w organizacji 5. Diagnoza kultury obecnej 5.1. Dlaczego diagnoza jest ważna? 5.2. Podejście jakościowe a ilościowe 5.3. Podejście ilościowe 5.4. Dołączenie badan klimatu 6. Analiza luki kulturowej 6.1. Kluczowe wnioski 6.2. Kogo włączyć w interpretację profilu kultury obecnej? 6.3. Ustalenie priorytetów 6.4. Ustatenie pierwszych projektów 7. Kluczowe czynniki zmiany 7.1. Gdzie szukać przyczyn obecnego profile kultury 7.2. Usuwanie barier organizacyjnych. 7.3. Czynniki sukcesu zmiany kulturowej 7.4. Przykładowe działania firm w Polsce. 8. Zmiana myślenia liderów.. 8.1. Wpływ liderów na kulturę organizacji 8.2. Badania wpływu liderów na kulturę 8.3. Proces zmiany indywidualnej liderów.. 8.4. Badania 360 oparte na wartościach 9. Sukcesy i porażki 9.1. Ryzyko, koszty i monitorowanie efektów 9.2. Co „zabija” zarządzanie kulturą? 9.3. Zakończenie lub początek; Dodatek. Doświadczenia kulturowe kilku firm w Polsce; ORBIS S.A.; Bank Gospodarstwa Krajowego; Unity Group; Bank Credit Agricole; Epilog – Kultura w kryzysie; Opis 12 stylów kultury mierzonych przez OCI; Najczęściej zadawane pytania; Wykaz źródeł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie jakości, jej cechy i determinanty, 2. Metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 3. Koszty jakości jako ekonomiczny miernik oceny jakości w przedsiębiorstwie, 4. Miejsce kosztów jakości w rachunku kosztów przedsiębiorstwa, 5. Ewidencja i analiza kosztów jakości, 6. Zarządzanie kosztami jakości, 7. Wyniki badań dotyczących rachunku kosztów jakości w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pięcioczynnikowy model psychologicznych predyspozycji zawodowych IPK, 2. Rekrutowanie metodą IPK
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej