Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(61)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(39)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(55)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabia Tomasz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Nyk Mariusz
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sipa Monika
(2)
Sitek Marcin
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biela Adam
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Cox Allan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Dec Paweł
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Edington D.W
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Faerman Sue R
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fobel Pavel
(1)
Fobelová Daniela
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Waldema
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górski Piotr
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kačurová Jana
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Lis Marcin
(1)
Lorber Robert
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Michalik Damian
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Motylski Maciej
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Temat
Menedżerowie
(65)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(21)
Motywacja pracy
(17)
Organizacja
(17)
Przywództwo
(15)
Praca
(14)
Przedsiębiorstwo
(11)
Decyzje
(10)
Zarządzanie jakością
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Konflikt
(4)
Płaca
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zatrudnienie
(4)
Etyka biznesu
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo pracy
(3)
Stres
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kariera
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kontrola
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Negocjacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Planowanie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rynek pracy
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zawód
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BHP
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyrektor
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Higiena
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (socjol.)
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie -- socjologia
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia zmiany : rzecz dla wściekniętych / Marek Skała. - Gliwice : Helion, 2007. - 183 s. : fot., rys. ; 23 cm.
1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie. 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie. 3. Stephen R. Covey. Produktywność i efektywność. 4. Pokaż mi swego guru, a powiem Ci... 5. Rozglądaj się - guru są wśród nas. 6. To niedobre NLP. 7. Między Marsem i Wenus. Megalityczny dekalog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty zachowań menedżerów w chronicznym stresie zawodowym / Jacek Szostak. - Warszawa : Difin, 2009. - 223, [1] s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
1. Psychologiczne i społeczne koncepcje pojęcia zachowań menedżerskich; 2. Osobowość i jej znaczenie dla regulacji zachowania jednostki; 3. Problematyka stresu w ujęciu psychologicznym; 4. Specyfika stresu zawodowego; 5. Zjawisko stresu chronicznego w pracy menedżera w świetle badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. MSP w teoriach ekonomicznych, 2. Prognozowanie w aspekcie ekonomii menedżerskiej, 3. Podejmowanie decyzji i problem ich optymalizacji, 4. modele konkurencji a proces decyzyjny przedsiębiorstwa, 5. Zastosowanie zdolności menedżerskich w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa, 6. Rachunek kosztów w problemach decyzyjnych menedżera, 7. Strategia personalna w decyzjach kierowniczych MSP, 8. Informacja i wiedza w podejmowaniu decyzji menedżerskich, 9. Ryzyko w podejmowaniu decyzji menedżerskich, 10. Ocena efektywności ekonomicznej przedsięwzięć gospodarczych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie)
Cz. I Wybrane problemy controllingu w przedsiębiorstwie: 1. Organizacja systemu controllingu w przedsiębiorstwie Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o., 2. Organizacja systemu controllingu w Anion S.A. Oddział w Tarnowie, 3. Systemy informacji menedżerskiej w obszarze kosztów, 4. Wąski zakres kompetencji menedżera działu logistyki jako bariera kontroli kosztów, 5. Pościg Achillesa za żółwiem, czyli o paradoksie niedopasowania potrzeb informacyjnych do wymogów systemów controllingowych, 6. Business Intelligence jako narzędzie zamykania luki decyzyjnej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Controlling polityki kredytowania odbiorców, 9. Wykorzystanie kosztów pracy controllingu personalnym, 10. Realizacja projektu na zasadach conrollignowej koncepcji zarządzania, 11. Dostosowanie wybranych narządzi controllingu do potrzeb zarządzania projektami, 12. Funkcja menedżera finansowego i controllera w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, 13. Organizacja controllingu finansowego w przedsiębiorstwie, 14. Zastosowanie EVA do oceny ośrodków odpowiedzialności za inwestycje, 15. Wykorzystanie Strategicznej karty Wyników w powiązaniu z systemem zarządzania przez jakość. Cz. II Controlling w zarządzaniu finansami: 1. Wpływa strategii zarządzania kapitałem obrotowym brutto na poziom kapitału obrotowego netto w przedsiębiorstwie, 2. Kredyt akceptacyjny jako narzędzie wspierające efektywność inwestycji depozytowych, 3. Funkcje sekurytyzacji aktywów w przedsiębiorstwie, 4. Rezerwy jako narzędzie kreowania wyniku finansowego, 5. Korzyści grupy kapitałowej z ukierunkowaniem jej na kreowanie wartości dla akcjonariuszy, 6. Podstawy kształtowania cen transferowych na grupach kapitałowych, 7. Kadra menedżerska wobec fuzji i przejęć przedsiębiorstw, 8. Trendy upadłości przedsiębiorstw i metody ich przewidywania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu zarządzania; 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu; 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu; 4. Role i kompetencje menedżerskie; 5. Planowanie w organizacji; 6. Strategia przedsiębiorstwa; 7. Podejmowanie decyzji; 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; 9. Typy struktur organizacyjnych; 10. Podstawy motywowania pracowników; 11. Metody i narzędzia motywowania personelu; 12. Przywództwo i style kierowania; 13. Kontrola w organizacji; 14. Komunikacja w zarządzaniu; 15. Kulturowy kontekst zarządzania; 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy zatrudnienia menedżerów najwyższego szczebla w przedsiębiorstwach - przykład Niemiec i innych wybranych państw, 2. Menedżerowie najwyższego szczebla w przedsiębiorstwach - pojęcie, klasyfikacja i przykładowa charakterystyka, 3. Podstawy zatrudnienia menedżerów najwyższego szczebla w przedsiębiorstwach - uwagi de lege lata, 4. Wybór podstawy zatrudnienia menedżerów najwyższego szczebla - stosunek pracy lub umowy cywilnoprawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Sytuacja kobiet w zarządzaniu; 2. Czynniki, które mogą zwiększyć szanse kobiet w zarządzaniu- przegląd poglądów; 3. Sytuacja kobiet w zarządzaniu- wyniki badań własnych; 4. Czynniki sukcesów kobiet w zarządzaniu w opinii badanych kobiet- menedżerów- wyniki badań; 5. Wnioski końcowe i podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2014)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Zarządzanie łańcuchem dostaw a lojalność klientów firmy; Innowacje w budowie wartości przedsiębiorstwa; Mapa kognitywna jako instrument projektowania zintegrowanego produktu turystycznego gmin; Shaping consumer's behavior in tourism managment; Wielkie korporacje a ryzyko systemowe; Empowerment - nowe spojrzenie na aktywowanie kwalifikacji pracowników MŚP w obszarze zarządzania; Mobbing jako patologia w kierowaniu personelem; Kompetencje menadżerskie w obrzasze kreatywności i innowacyjności; Wpływ coachingu na zarzadzanie przedsiebiorstwem; Wykorzystanie środków publicznych w redukcji kosztów pracy; Innowacyjność a rozwój małych i średnich przedsiebiorstw; Znaczenie ubezpieczeń dla przedsiębiorstw sektora MŚP; Procesy logistyczne w przedsiebiorstwie usługowym MŚP w branży usług motoryzacyjnych; Wybrane aspekty zarządzania jakościa procesów logistycznych w przedsiębiorstwach sektora MŚP; Rola i miejsce logistyki w systemie zarządzania przedsiebiorstwem; Publiczny transport zbiorowy na rynku usług transportowych - wybrane aspekty; Determinanty efektywnego zarządzania projektami w JST i w przedsiebiorstwach komunalnych; Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesu; Koncepcja CSR w transporcie publicznym - dobry zwyczaj, konieczność czy przyszłość funkcjonowania miast?; Rola CRS i dialogu społecznego w zarzadzaniu przedsiebiorstwem; Odpowiedzialne społecznie zarządzanie zasobami ludzkimi: standard miejsca pracy na przykładzie normy SA8000; Przyczynek do budowy modelu potencjału organizacji w warunkach technoglobalizmu; Formy współdziałania organizacji w ujęciu praktycznym; Metoda "rozwoju" i narzędzia kształtowania współczesnej organizacji; Zmiany w Rządowych Programach Wspomagania Finansowania Mieszkalnictwa w Polsce i ich skutki dla rozwoju branży deweloperskiej; Z problematyki zarządzania jednostką samorządu terytorialnego; Communication of an enterprise by the use of public relations; Student jako kluczowy interesariusz uczelni wyższej w kontekście dwukierunkowej komunikacji internetowej; Perspektywy rozwoju niepublicznego szkolnictwa wyższego w Polsce. Alianse strategiczne, innowacje; Zmiany w organizacji współczesnych przedsiębiorstw; Od historii metod zarzadzania do sprawnego funkcjonowania organizacji; Perspektywy rozwoju biogospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie w Sektorze Publicznym / red. Grażyna Prawelska-Skrzypek ; Uniwersytet Jagielloński, Instytut Spraw Publicznych)
I. Kontekst teoretyczny i metodologiczny prowadzonych badań. II. Od przedsiębiorców do menedżerów. III. Od inteligencji do menedżerów. IV. Kontekst gospodarczy kształtowania środowiska i ideologii menedżerskiej. V. Kształtowanie środowiska naukowej organizacji i jego instytucjonalizacja. VI. Światopogląd pionierów i propagatorów naukowej organizacji w międzywojennej Polsce. VII. Wzór osobowy menedżera i jego przemiany w okresie międzywojennym. VIII. Wprowadzenie racjonalnych metod organizacji, realizacja wzoru menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Ekonomia jest nauką o procesie gospodarowania, czyli dokonywaniu wyborów (najlepszych z możliwych) opartych na rachunku ekonomicznym. Prezentowany zbiór zadań oraz zawarte w nim studia przypadków stanowią materiał ułatwiający przygotowanie do podejmowania optymalnych decyzji gospodarczych. Publikacja pozwala wypracować dobre wzorce diagnozy i sposoby rozwiązania problemów, z zachowaniem zróżnicowanego podejścia do omawianych zagadnień. Treść zadań, a także case studies odzwierciedlają aktualne dylematy, z którymi muszą się zmierzyć przedsiębiorcy, decydenci oraz konsumenci. Autorzy uwzględniają najnowsze rozwiązania wykorzystujące arytmetykę gospodarczą i analizę matematyczną, dbając o jasne i przejrzyste ujęcie całości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ekonomia jest nauką o procesie gospodarowania, czyli dokonywaniu wyborów (najlepszych z możliwych) opartych na rachunku ekonomicznym. Prezentowany zbiór zadań oraz zawarte w nim studia przypadków stanowią materiał ułatwiający przygotowanie do podejmowania optymalnych decyzji gospodarczych. Publikacja pozwala wypracować dobre wzorce diagnozy i sposoby rozwiązania problemów, z zachowaniem zróżnicowanego podejścia do omawianych zagadnień. Treść zadań, a także case studies odzwierciedlają aktualne dylematy, z którymi muszą się zmierzyć przedsiębiorcy, decydenci oraz konsumenci. Autorzy uwzględniają najnowsze rozwiązania wykorzystujące arytmetykę gospodarczą i analizę matematyczną, dbając o jasne i przejrzyste ujęcie całości.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W najnowszym zeszycie "Debiutów Studenckich" zaprezentowano nowe osiągnięcia oraz wyniki badań nad teorią i praktyką zarządzania studentów kierunków zarządzanie i business management. W niniejszym zeszycie młodzi studenci naszej uczelni zaprezentowali swoją interpretację badań nad zarządzaniem, w poszczególnych artykułach przedstawiając wyniki analiz teoretycznych i empirycznych. W publikacji poruszono m.in. problematykę związaną z takimi zagadnieniami, jak: zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem, przywództwo kobiet i mężczyzn oraz inteligencja emocjonalna liderów, lean management, zarządzanie marką, kształtowanie zachowań konsumentów, lifestyle branding czy podejście do prywatności i zarządzania danymi osobowymi użytkowników.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?

Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?

Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.

Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i:

  • przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi
  • przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi
  • poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania
  • dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników

Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej