Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(143)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(138)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(109)
dostępne
(99)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(100)
Czytelnia
(111)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Nowacki Robert
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berkley Holly
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Woźniak Monika
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Artemenko Lina
(1)
Balon Urszula
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Black Sam
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brady Regina
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burgers Willem
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Collin Simon
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Danylenko Olena
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Datko Marek
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Eager Bill
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Fallon Pat
(1)
Florek Magdalena
(1)
Forrest Edward
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glińska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Goślicki Jan
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(142)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(142)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Reklama
(90)
Marketing
(56)
Reklama internetowa
(24)
Public relations
(22)
Promocja handlowa
(20)
Przedsiębiorstwo
(17)
Marketing elektroniczny
(14)
Środki masowego przekazu
(13)
Internet
(12)
Marketing polityczny
(11)
Komunikacja marketingowa
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Polityka
(7)
Rynek
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Kampania wyborcza
(6)
Promocja
(6)
Sponsoring
(6)
Strony WWW
(6)
Autoprezentacja
(5)
Media społecznościowe
(5)
Targi i wystawy
(5)
Wybory
(5)
Badania marketingowe
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Prawo reklamy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie
(4)
Znaki towarowe
(4)
Banki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Polska
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Prawo autorskie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations*
(3)
Reklama społeczna
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Badania rynku
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Branding (marketing)
(2)
Controlling
(2)
Dane osobowe
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Image
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Język
(2)
Kampania społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Miasta
(2)
Perswazja
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama prasowa
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Socjologia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czasopisma
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(10)
Poradnik
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
145 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do koncepcji marketingu terytorialnego. 2. Wizerunek a tożsamość miasta. 3. Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta. 4. Identyfikacja aktualnego wizerunku miasta. 5. Potencjalni adresaci działań z zakresu kształtowania wizerunku miasta. 6. Wizerunek docelowy. 7. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta. 8. Monitoring efektów działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy. 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google. 2.1. Typy stron Google+. 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google. Rozdział 3. Tworzenie konta Google. 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail. 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail. Rozdział 4. Konto marki w Google. Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google. 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę. 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google. 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google. 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google. 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google. 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google. Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google. 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy). 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym. 6.3. Działania naprawcze i długofalowe. Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma. 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma. 7.3. Nazwa firmy. 7.4. Adres i znacznik na Mapie. 7.5. Godziny otwarcia. 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW. 7.7. Kategorie. 7.8. Usługi. 7.9. Atrybuty. 7.10. Opis firmy. 7.11. Data otwarcia. 7.12. Zdjęcia. 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer. 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów. 7.15. Kanał YouTube. 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma. 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma. 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords). 7.19. Czat. 7.20. Produkty. Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie). 8.2. Wpisy Google Moja Firma. 8.3. Opinie Google. 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google. 8.5. Statystyki wizytówki Google. 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+. 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma. Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. 9.1. Analiza słów kluczowych. 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych. 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. 9.4. Optymalizacja strony internetowej. 9.5. Opinie – reputacja. 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google. Rozdział 10. Twój plan działania. Koniec... albo początek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym. Sześć głównych różnic między płciami; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do Utopii. Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu; 4. Kod altruizmu. Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm; 5. Kod estetyki. Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie ma to znaczenie dla marketingu; 6. Kod ładu. Dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju; 7. Kod więzi. Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji; 8. Cztery kody w praktyce. Zastosowanie w praktyce czterech kodów- przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach; 9. Marka kobieca. Modele budowania Marek uwzględniające kobiece motywacje; 10. Jak kobiety kupują. Zrozumienie schematu kobiecych zakupów; 11. Sieć mediów kobiecych. Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowe; 12. Skuteczna kreacja reklamowa. Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do kobiet; 13. Nowa organizacja. Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji"; 14. Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2007)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Problem odpowiedzialnego zarządzania przestrzenią publiczną. Nibymiejsca i miejsca, czyli o miastach i autostradach, 2. Regionalne systemy innowacji, 3. Regionalne strategie innowacyjne środkiem rozwoju przedsiębiorczości (na przykładzie województwa małopolskiego), 4. Parki naukowo-technologiczne a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, 5. Rozwój sektora ochrony środowiska, 6. Kluczowe miary biznesowe w budowie wartości firmy, 7. Napotykane trudności w procesie wykorzystywania wiedzy i zasobów intelektualnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem cz. 1, 8. Rynek marketingowych badań internetowych, 9. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych. CzII. Intuicja, 10. Strategiczne zarządzanie potencjałem ludzkim w bibliotece.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zdobywania dobrego publicity; Poprawa wizerunku; Podstawowe zasady kontaktów z mediami; Tworzymy własny środek masowego przekazu; Angażowanie innych w nasze przesłanie; Organizacja imprez specjalnych; Zdobywanie publicity (rozgłosu) dzięki ryzykownym przedsięwzięciom; Radzenie sobie z negatywnym publicity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Działalność Marketingowa Polskich Przedsiębiorstw, Rola Promocji w Kształtowaniu Zachowań konsumpcyjnych, Wykorzystanie Symbolu dla Kształtowania Skutecznego Przekazu Reklamowego w Procesie Komunikacji z Nabywcami, Polityka Dystrybucji w Polskich Bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?

Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej