Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(710)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(709)
Publikacje naukowe
(152)
Publikacje fachowe
(141)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(518)
dostępne
(496)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(517)
Czytelnia
(524)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Mruk Henryk (1948- )
(13)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(8)
Garbarski Lechosław
(8)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Łuczkiewicz Grzegorz
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(6)
Stabryła Adam (1942- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Grzegorczyk Wojciech
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rusiński Michał
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Florek Magdalena
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gralak Henryk
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Górska Grażyna
(3)
Ingram Marian
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kassay Stefan
(3)
Kozielski Robert
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lany Magdalena
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Sitkiewicz Franciszek
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Belka Marek
(2)
Berkley Holly
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bramley Peter (1934- )
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Christopher Martin
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(157)
2000 - 2009
(420)
1990 - 1999
(107)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(690)
Rosja
(8)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(692)
angielski
(10)
rosyjski
(9)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(190)
Przedsiębiorstwo
(164)
Zarządzanie
(110)
Organizacja
(65)
Kadry
(63)
Zarządzanie strategiczne
(62)
Marketing strategiczny
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(36)
Kultura organizacyjna
(31)
Planowanie strategiczne
(31)
Marketing elektroniczny
(30)
Motywacja pracy
(28)
Public relations
(28)
Reklama
(28)
Badania marketingowe
(27)
Decyzje
(27)
Zarządzanie jakością
(27)
Analiza strategiczna
(25)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(25)
Logistyka gospodarcza
(24)
Ocena pracowników
(24)
Promocja handlowa
(23)
Przywództwo
(22)
Usługi
(22)
Płaca
(20)
Zarządzanie projektami
(20)
Zatrudnienie
(20)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Innowacje
(18)
Komunikacja marketingowa
(18)
Menedżerowie
(18)
Rynek
(18)
Praca
(17)
Strategia marketingowa
(17)
Zachowanie organizacyjne
(17)
Banki
(16)
Internet
(16)
Turystyka
(16)
Firma (nazwa)
(15)
Otoczenie firmy
(15)
Polityka zatrudnienia
(15)
Ceny
(14)
Handel
(14)
Marketing partnerski
(14)
Segmentacja rynku
(14)
Teoria organizacji
(14)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(13)
Komunikowanie marketingowe
(13)
Marketing międzynarodowy
(13)
Motywacja
(13)
Obsługa klienta
(13)
Zarządzanie finansami
(13)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Controlling
(11)
Handel elektroniczny
(11)
Kanały marketingowe
(11)
Konkurencja
(11)
Konkurencyjność
(11)
Konsumenci
(11)
Reklama internetowa
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
Polityka płacowa
(10)
Teoria dystrybucji
(10)
Analiza SWOT
(9)
Badania rynku
(9)
Etyka biznesu
(9)
Informacja gospodarcza
(9)
Jakość produktu
(9)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Służba zdrowia
(9)
Usługi turystyczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing-mix
(8)
Promocja
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Jakość
(7)
Jakość usług
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Organizacja pracy
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Strony WWW
(7)
Wartościowanie pracy
(7)
Zachowania konsumentów
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Koszty
(6)
Marketing polityczny
(6)
Planowanie
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Temat: czas
2001-
(37)
1989-2000
(7)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Japonia
(2)
Europa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(501)
Praca zbiorowa
(12)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Case study (studium przypadku)
(4)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(485)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(233)
Transport i logistyka
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Psychologia
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Podróże i turystyka
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Edukacja i pedagogika
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Historia
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
711 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing i proces marketingowy, Marketing i społeczeństwo, Staregiczne planowanie marketingowe, Środowisko marketingu, Rynek globalny, Zachownaia nabywców, Rynki przedsiebiorstw, instytucji publicznych i rządowy, Informacje rynkowe i badania marketingowe, Podstawy strategii, Pozycjonowanie, Relacje z klientami, Budowanie przewagi konkurencyjnej, Marka, produkt, opakowanie i usługi, Rozwój i strategie cyklu życia produktu, Marke ting usług, Cena, Startegie cenowe, Promocja, Dystrybucja, Marketing bezpośredni i online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo na rynku: Pojęcie i istota rynku; Przedsiębiorstwo jako mikropodmiot gospodarczy; Instytucje rynkowe i ich ch-ka; Zachowania podmiotów rynkowych. R.2 Istota marketingu: Pojęcie i ewlocja marketingu; Zasady postępowania marketingowego; Funkcje marketingu; Strategia marketingowa przedsiębiorstwa. R.3 System marketingu i jego elementy: Pojęcie systemu marketingu; Otoczenie przedsiębiorstwa; Struktura we wnętrzna systemu. R.4 Badania marketingowe: System informacji marketingo wej i jego rola; Badania marketingowe- pojęcie, klasyfikacje; Proces badań marektingowych; Metody i techniki badań marektingowych. R.5 Segmentacja rynku: Segmentacja rynku a rynek docelowy; Kryteria segmentacji rynku; Konstrukcja segmentu rynku- procedura i atrakcyjność. R.6 Strategia produktu: Produkt w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produkótw; Cykl życia produktu na rynku; Proces planowania nowego produktu; Kształtowanie struktury asortymentowej. R.7 Marketingowe wyposażenie produktu: Pojęcie i funkcje opakowania; Projektowanie opakowań; Badania opakowań; Znak towarowy, nazwa handlowa i marka; Rodzaje i funkcje marek; Strategia marki. R.8 Cena jako element strategii marketingowej: Rola i miejsce cen w marketingu-mix; Funkcje cen; Metody ustalania cen; Strategie cenowe i czynniki je określa jące. R.9 Dystrybucja produktów i systemy sprzedaży: Pojęcie i funkcje dystrybucji; Kanały dystrybucji - istota, klasyfikacja typy; Ch-ka pośredników w kanałach dystry bucji; Kształtowanie kanałów dystrybucji; Dystrybucja fizyczna. R.10 Promocja i jej narzędzia: Promocja jako proces komunikacji; Zarządzanie reklamą; Sprzedaż osobista- najstarszy środek promocji; Promocja uzupełniająca konsumencka i handlowa; Rola public relations (PR) jako narzedzie aktywizujących sprzedaż. R.11 Metody analizy stosowane w procedurze budowy strategii marketingowej: Analiza strategiczna- pojęcie metody, znaczenie; Analiza makrootoczenia i jej metody Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza wnętrza przedsiębiorstwa; Metody określania pozycji strategi cznej przedsiębiorstwa; Wybrane pozycje strategii marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia początkowe: Marka i zarządzanie marką; 2. Określanie i ustanawianie pozycjonowania i wartości marek: Kapitał marki bazujący na konsumencie; Pozycjonowanie marki; 3. Planowanie i wdrażanie programów marketingowych marki: Wybór elementów marki służących do budowania jej kapitału; Jak opracować program marketingowy, aby zbudować kapitał marki; Integracja komunikacji marketingowej w budowaniu kapitału marki; Wykorzystywanie wtórnych skojarzeń z marką jako sposób budowania kapitału marki; 4. Mierzenie i interpretowanie wyników marki: Opracowywanie systemów mierzenia kapitału marki i zarządzania kapitałem marki; Pomiar źródeł kapitału marki. Jak wczuć się w sposób myślenia klienta; Pomiary rezultatów kapitału marki. Jak szacować wyniki rynkowe; 5. Rozwój i utrzymanie kapitału marki: Tworzenie i wprowadzenie strategii budowania świadomości marki; Wprowadzenie i nazywanie nowych produktów i rozszerzeń marki; Zarządzanie marką na przestrzeni czasu; Zarządzanie marką ponad granicami geograficznymi i segmentami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Preface; About the authors; Acknowledgements; Part 1. Defining marketing and the marketing process 1. Marketing: creating customer value and engagement 2. Company and marketing strategy: partnering to build customer engagement, value and relationships Part 2. Understanding the marketplace and consumers 3. Analysing the marketing environment 4. Managing marketing information to gain customer insights 5. Consumer markets and buyer behaviour 6. Business markets and business buyer behaviour Part 3. Designing a customer value-driven strategy and mix 7. Customer-driven marketing strategy: creating value for target customers 8. Products, services and brands: building customer value 9 Developing new products and managing the product life cycle 10. Pricing: understanding and capturing customer value 11. Pricing strategies: additional considerations 12. Marketing channels: delivering customer value 13. Retailing and wholesaling 14. Engaging consumers and communicating customer value: integrated marketing communications strategy 15. Advertising and public relations 16. Personal selling and sales promotion 17. Direct, online, social media and mobile marketing Part 4. Extending marketing 18. Creating competitive advantage 19. The global marketplace 20. Social responsibility and ethics Appendix 1: Marketing plan Appendix 2: Marketing by numbers; Glossary; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Placówka zdrowotna i jej rynkowe otoczenie; 2. Działania marketingowe prywatnych zakładów opieki zdrowotnej; 3. Finansowanie strategii marketingowych zakładów opieki zdrowotnej; 4. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi; 5. Obce źródła finansowania działania zakładów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz. 1.: Podstawowe zasady: 1. Zacznijmy od konsumenta; 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym; 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać; 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż; 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising; 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt; 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje; 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe; 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefonicznie); 10. Narzędzia pomocnicze 1.: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych; 11. Narzędzia pomocnicze 2.: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing; Cz. 2.: Praktyka: 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego; 13. Marketing terenowy w praktyce; 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI; 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera; 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy; 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej; 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy; Dodatkowe informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Początki, 2. Trzy gracje marketingu bezpośredniego, 3. Możliwości marketingu bezpośredniego są większe, niż można by sądzieć, 4. Od czego zacząć?, 6. Właściwe planowanie, 7. Media - inne, bezrdziej elastyczne podejście, 8. Marketing interaktywny - internet i e-mail, 9. Twój największy atut, 10. Skad biorą się pomysły i jak wyrazić je przekonująco?, 11. Co zrobić by nasza kreatywna praca była praktycznie bezbłędna?, 12. Jak testować - i oceniać uzyskane rezultaty?, 13. Testowanie a badania - oraz inne kwestie, 14. Jak wybrać agencję - i kiedy można poradzić sobie bez niej?, 15. Klient i agencja - nierówne partnerstwo, 16. Przyszłosć marketingu - dziesięć prognoz i ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w gastronomii / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 246 s. : rys., wykresy ; 21 cm.
R.1 Istota i rola gastronomii w gospodarce rynkowej; R.2Pojęcie i specyfika marketingu w gastronomii; R.3 Usługa gastronomiczna jako produkt; R.4 Strategie produktu w gastronomii indywidualnej; R.5 Strategie produktu w gastronomii systemowej; R.6 Usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie; R.7 Usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie; R.8 Dystrybucja usług gastronomicznych; R.9 Kształtowanie cen; R.10 Promocja usług gastronomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kluczowe pojęcia: Co to jest marketing szeptany?; Głębsze Dno: Sześć ważnych idei; Manifest marketingu szeptanego; 2. Jak to się robi: Pięć zasad działania; Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?; Temat: O czym będą rozmawiać?; Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?; Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?; Monitoring: Co mówią ludzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Elementy marketingu na rynkach zagranicznych, Selekcja rynków zagranicznych i formy działania na nich, Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej