Witkowska Magda
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Witkowska Magda
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Samorealizacja
(1)
Sens życia
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Rzut oka na świat socjotechniki: Z czego wynika wartość tej książki; Socjotechnika - przegląd zagadnienia; Podsumowanie. 2. Gromadzenie informacji: Gromadzenie informacji; Źródła gromadzonych informacji; Tworzenie modelu komunikacji; Zalety modeli komunikacji. 3. Wywoływanie: Na czym polega wywoływani?; Cele wywoływania; Jak opanować technikę wywoływania?; Podsumowanie. 4. Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać kimkolwiek: Na czym polega wchodzenie w rolę?; Zasady wchodzenia w rolę oraz etapy planowania roli; przykłady skutecznego wchodzenia w rolę; Podsumowanie. 5. Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice: Tryby myślenia; Mikroekspresje; Programowanie neurolingwistyczne (NLP); Rozmowa i przesłuchanie; Sprawne budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia; Przepełnienie bufora u człowieka; Podsumowanie. 6. Wywieranie wpływu, czyli siła perswazji: Pięć podstaw wywierania wpływu; Taktyki wywierania wpływu; Ramowanie, czyli zmiana rzeczywistości; Manipulacja, czyli kontrolowanie ofiary; Manipulacja w socjotechnice; Podsumowanie. 7. Narzędzia socjotechnika: Narzędzia fizyczne; Internetowe narzędzia gromadzenia informacji; Podsumowanie. 8. Analiza przypadków. Socjotechnika rozłożona na czynniki pierwsze: Przypadek Mitnicka nr 1. Atak na wydział komunikacji; Przypadek Mitnicka nr 2. Atak na system ubezpieczeń społecznych; Przypadek Hadnagy’ego nr 1. Nadmiernie pewny siebie dyrektor generalny; Przypadek Hadnagy’ego nr 2. Skandal w parku rozrywki; Tany przypadek nr 1. Misja nie tak do końca niewykonalna; Tajny przypadek nr 2. Socjotechniczny atak na hakera; Dlaczego warto analizować przypadki; Podsumowanie. 9. Zapobieganie atakom socjotechnicznym i ograniczanie ich skutków: Doskonalenie umiejętności rozpoznawania ataku socjotechnicznego; Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń; Uświadamianie ludziom wartości informacji, które mogą zachęcić pozyskać socjotechnicy; Aktualizacja oprogramowania; Praca nad scenariuszami; Wyciąganie wniosków z audytów socjotechnicznych; Uwagi końcowe; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – PODSTAWY. Rozdział 1. Czym jest projekt? Definicja projektu. Sekwencja działań. Niepowtarzalne działania. Złożone działania. Powiązane działania. Jeden cel. Określony czas realizacji. Bez przekraczania budżetu. Zgodnie z wymaganiami. Biznesowa definicja projektu. Intuicyjne ujęcie wachlarza projektowego. Czym jest program? Czym jest portfel projektów? Poziom przedsiębiorstwa. Trójkąt zakresu projektu. Klasyfikowanie projektów i jego znaczenie. Współczesne otoczenie projektowe. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 2. Czym jest zarządzanie projektami? Podstawy zarządzania projektami. Wyzwania związane ze skutecznym zarządzaniem projektami. Zarządzanie chochlikami. Czym tak naprawdę są wymagania projektu? Modele cyklu zarządzania projektami – wprowadzenie. Wybór najlepiej dopasowanego modelu PMLC. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 3. Grupy procesów w ramach zarządzania projektami. Definiowanie pięciu grup procesów. Definiowanie dziesięciu obszarów wiedzy. Mapowanie obszarów wiedzy na grupy procesów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ II. TRADYCYJNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. Rozdział 4. Wyznaczanie zakresu projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy stosowane w wyznaczaniu zakresu projektu. Zarządzanie oczekiwaniami klienta. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 5. Planowanie projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy w planowaniu projektu. Znaczenie planowania. Pakiety oprogramowania w planowaniu projektów. Wspólne sesje planowania projektowego. Tworzenie struktury podziału pracy. Szacowanie. Tworzenie diagramu sieci projektu. Pisanie skutecznej propozycji projektu. Zgoda na uruchomienie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 6. Uruchamianie realizacji projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne do rozpoczęcia prac projektowych. Rekrutacja zespołu projektowego. Prowadzenie spotkania inicjującego. Ustalanie zasad pracy w zespole. Zarządzanie zmianami zakresu projektu. Zarządzanie komunikacją w zespole Alokacja zasobów. Strategie poziomowania zasobów. Finalizacja harmonogramu projektu. Pakiety robocze. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 7. Monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. System raportowania o postępach. Stosowanie graficznych narzędzi raportowania. Zarządzanie bankiem zakresów. Tworzenie i prowadzenie rejestru problemów. Spotkania monitorujące postępy prac. Zarządzanie eskalacją problemów. Zgoda na zakończenie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 8. Zamykanie projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. Procedury akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Zamykanie projektu. Uzyskanie akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Dostarczanie zamówionych elementów. Kompletowanie dokumentacji projektu. Zgromadzone informacje będą pomocne przy wprowadzaniu późniejszych zmian do produktu. Na podstawie zapisów historycznych możemy dokładniej i szybciej prognozować czasy trwania działań i zadań oraz koszty przyszłych projektów. Dokumentację możemy wykorzystywać jako materiały szkoleniowe dla przyszłych menedżerów projektów. W dokumentacji mogą poszukiwać wskazówek zespoły pracujące nad przyszłymi projektami. Na podstawie dokumentacji kierownicy liniowi mogą udoskonalać metody oceny pracy członków zespołów projektowych. Audyt powdrożeniowy. Raport zamykający. Świętowanie sukcesu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ZŁOŻONYMI. Rozdział 9. Ogólny obraz projektu a jego stopień skomplikowania i niepewność. Stopień skomplikowania i niepewność a zarządzanie projektami. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 10. Zwinne zarządzanie projektami. Na czym polega zwinne zarządzanie projektami? Zwinne zarządzanie projektami w wydaniu lean. Iteracyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacja i integracja narzędzi, szablonów i procesów APM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 11. Ekstremalne zarządzanie projektami. Na czym polega ekstremalne zarządzanie projektami? Na czym polega zarządzanie projektami emertxe? Stosowanie narzędzi, szablonów i procesów w celu maksymalnie efektywnego wykorzystania modelu xPM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 12. Porównanie liniowych, stopniowych, iteracyjnych, adaptacyjnych i ekstremalnych modeli PMLC. Liniowy model cyklu zarządzania projektem Stopniowy model cyklu zarządzania projektem. Iteracyjne modele PMLC. Adaptacyjny model PMLC. Ekstremalny model PMLC. Wyzwania związane z przygotowaniem i wykonaniem projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji, CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REALIAMI PROJEKTÓW. Rozdział 13. Strategie prewencyjne i interwencyjne w przypadku projektów zagrożonych. Definicja projektu zagrożonego. Zarządzanie zagrożonymi projektami. Role i obowiązki PSO w odniesieniu do zagrożonych projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 14. Organizacja projektów wielozespołowych. Definicja projektu wielozespołowego. Wyzwania związane z zarządzaniem projektami wielozespołowymi. Klasyfikacja projektów wielozespołowych. Struktura biura projektu. Struktura zespołu głównego. Struktura superzespołu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 15. Biuro wsparcia projektów. Przesłanki tworzenia biur zarządzania projektami. Czym jest biuro wsparcia projektów? Nazewnictwo biur wsparcia projektów. Definiowanie misji biura wsparcia projektów. Formułowanie celów PSO. Funkcje PSO. Struktura organizacyjna PSO. Miejsce PSO w organizacji. Jak zorientować się, że PSO jest nam potrzebne? Tworzenie PSO. Trudności związane z tworzeniem PSO. Biuro wsparcia projektów przyszłości. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 16. Tworzenie programu ciągłego doskonalenia procesów i zarządzanie nim. Praktyki i procesy w zarządzaniu projektami. Dojrzałość procesów i praktyk. Ocena dojrzałości procesu i praktyki zarządzania projektami. Macierz jakości procesów i mapa strefowa. Jakie procesy zdefiniowano dotychczas? Stosowanie modelu ciągłego doskonalenia procesów (CPIM). Rola i zakres obowiązków PSO. Narzędzia, szablony i procesy w doskonaleniu procesów biznesowych. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ V. STAN DOCELOWY: MODEL ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI NA POZIOMIE CAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA. Rozdział 17. Zarządzanie portfelem projektów. Wprowadzenie do zarządzania portfelem projektów. Główne etapy zarządzania portfelem projektów. Rola i funkcje PSO w zarządzaniu portfelem projektów Przygotowanie projektu do zgłoszenia go do portfela. Zwinne zarządzanie portfelem projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 18. Praktyczny model przedsiębiorstwa opartego na projekcie. Otoczenie biznesowe - spojrzenie odgórne. Proces decyzyjny dotyczący portfela projektów w modelu EPPM. Analiza przypadku. Tworzenie centrum rozwoju pracowniczego i biznesowego. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Słowniczek skrótów. Strona internetowa książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
W książce znajdziesz: informacje o trzech filarach życia lepszego niż dobre; nowe wiadomości, które zmotywują cie do życia; zasady tworzenia planu strategicznego, który pozwoli ci osiągnąć założone cele; informacje o czynnikach, które często utrudniają ludziom osiągnięcie maksymalnego poziomu produktywności i szczęścia, wiadomości o nawykach, które otworzą przed tobą nowe horyzonty sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej