Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(705)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(704)
Publikacje naukowe
(152)
Publikacje fachowe
(138)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(515)
dostępne
(492)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(512)
Czytelnia
(521)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Mruk Henryk (1948- )
(13)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(8)
Garbarski Lechosław
(8)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(6)
Stabryła Adam (1942- )
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Grzegorczyk Wojciech
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rusiński Michał
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Florek Magdalena
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gralak Henryk
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Górska Grażyna
(3)
Ingram Marian
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kassay Stefan
(3)
Kozielski Robert
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lany Magdalena
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Sitkiewicz Franciszek
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Belka Marek
(2)
Berkley Holly
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Christopher Martin
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(157)
2000 - 2009
(415)
1990 - 1999
(107)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(685)
Rosja
(8)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(687)
angielski
(10)
rosyjski
(9)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(190)
Przedsiębiorstwo
(160)
Zarządzanie
(110)
Organizacja
(64)
Kadry
(62)
Zarządzanie strategiczne
(62)
Marketing strategiczny
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(35)
Kultura organizacyjna
(31)
Planowanie strategiczne
(31)
Marketing elektroniczny
(30)
Motywacja pracy
(28)
Reklama
(28)
Badania marketingowe
(27)
Decyzje
(27)
Public relations
(27)
Zarządzanie jakością
(26)
Analiza strategiczna
(25)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(25)
Logistyka gospodarcza
(24)
Ocena pracowników
(24)
Promocja handlowa
(23)
Przywództwo
(22)
Usługi
(22)
Płaca
(20)
Zarządzanie projektami
(19)
Zatrudnienie
(19)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Innowacje
(18)
Komunikacja marketingowa
(18)
Menedżerowie
(18)
Rynek
(18)
Praca
(17)
Strategia marketingowa
(17)
Zachowanie organizacyjne
(17)
Banki
(16)
Internet
(16)
Turystyka
(16)
Firma (nazwa)
(15)
Otoczenie firmy
(15)
Polityka zatrudnienia
(15)
Ceny
(14)
Handel
(14)
Marketing partnerski
(14)
Segmentacja rynku
(14)
Teoria organizacji
(14)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(13)
Komunikowanie marketingowe
(13)
Marketing międzynarodowy
(13)
Motywacja
(13)
Obsługa klienta
(13)
Zarządzanie finansami
(13)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Controlling
(11)
Handel elektroniczny
(11)
Kanały marketingowe
(11)
Konkurencja
(11)
Konkurencyjność
(11)
Konsumenci
(11)
Reklama internetowa
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
Polityka płacowa
(10)
Teoria dystrybucji
(10)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(10)
Analiza SWOT
(9)
Badania rynku
(9)
Etyka biznesu
(9)
Informacja gospodarcza
(9)
Jakość produktu
(9)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Służba zdrowia
(9)
Usługi turystyczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing-mix
(8)
Promocja
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Jakość
(7)
Jakość usług
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Organizacja pracy
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Strony WWW
(7)
Szkolenie zawodowe
(7)
Wartościowanie pracy
(7)
Zachowania konsumentów
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Koszty
(6)
Marketing polityczny
(6)
Planowanie
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Temat: czas
2001-
(37)
1989-2000
(7)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Japonia
(2)
Europa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(496)
Praca zbiorowa
(12)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Case study (studium przypadku)
(4)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(480)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(230)
Transport i logistyka
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Psychologia
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Podróże i turystyka
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Edukacja i pedagogika
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Historia
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
706 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd.3. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 317 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, Planowanie strategiczne, System informacyjny i jego rola w zarządzaniu, Controlling jako system wspomagający zarządzanie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Analiza otoczenia przedsiębiorstwa, Otoczenie bliższe i dalsze, Analiza potencjału przedsiębiorstwa, Metody portfelowe jako narzędzia badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, Macierz BCG, GE, ADL, Hofera, Analiza zasobów według Hofera-Schendela, Metoda PIMS jako instrument badania rentowności przedsiębiorstwa, Benchmarking, Analiza SWOT, Scenariusze otoczenia, Budowa strategii przedsiębiorstwa, Przegląd podstawowych strategii biznesu, Strategie konkurencji, Strategie współpracy, Strategiczne zarządzanie marketingiem i strategie marketingowe, Podstawowe rodzaje strategii marketingowych, Strategie Druckera, H. I. Ansoffa, Strategie dyferencjacji, jakościowo-cenowe, pull i push, Segmentacja rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 308,[4] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa i zarządzanie przedsiębiorstwem, 2. Marketing, 3. Analiza i diagnostyka w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teorie komunikacje marketingowej, Instrumenty komunikacji marketingowej, Reklama w mediach drukowa- nych, Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa, Reklama zewnętrzna, Public relations i wizerunek firmy, Public relations i wizerunek firmy, Marka, opakowanie merchandising wizualny, Wystawy i targi, Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, Promocja sprzedaży, Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, Przyszłość komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. - Warszawa : Difin, 2004. - 222 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Cz.I Istota, specyfika, segmentacja badania marketingu B2B: Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes; Typologia produktów przemysłowych; Segmentacja rynku biznes to buznes; System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje; Metody i techniki badań w marke tingu B to B; Metody mierzenia popytu w marketingu B to B. Cz.II Instrumenty marketingu B to B: Strategie stosowa ne w marketingu B to B; Zarządzanie produktem; Analizy portfelowe stosowane w marketingu B to B; Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B; Zarządzanie procfesami dystrybucyjnymi w marketingu B to B; Zarzą dzanie komunikacją; Euromarketing B to B; E-marketing B to B; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Kulturowe modele zachowań w biznesie; Sylwetki negocjatorów z różnych krajów, Główne cechy kultur świata biznesu, Kultury propatrnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe; Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i o niestałej ekspresyjności, Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu i ekspresyjne; Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, monochroniczne i o zróżnicowanej ekspresyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie marketingowe w sporcie; R.II Zachowanie konsumenta sportowego; R.III Rola badań marketingowych w sporcie; R.IV Segmentacja rynku sportowego; R.V Produkt sportowy; R.VI Marketingowa polityka cen w sporcie; R.VII Promocja sportu; R.VIII Miejsce / dystrybucja w sporcie; R.IX Nowoczesny marketing w sporcie; R. X Marketing nabywcy instytucjonalnego produktów sportowych; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zakres problemowy, 2.Wpływ środowiska społecznego na firmę, 3.Podstawowe cechy ogólnoświatowych trendów w rozwoju organizacyjnym rozgałęzionych i rozczłonkowanych korporacji, 4.Struktury korporacyjne i holdingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie relacjami z klientami : budowanie pod staw, Cz.II Współczesne narzędzia CRM : technika, In ternet i inne, Cz.III Zwycięscy.com : aplikacje świata realnego, Cz.IV Przekształcanie produktów w usługi : strategie rozwijające rentowny dialog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Nemezjusz M. Pazio. - Warszawa : Politechnika Warszawska, 2007. - 353 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Marketingowa orietnacja przedsiębiorstwa, 2. Rynek i jego podmioty, 3. Marketingowe badania rynku, 4. Segmenty rynku, 5. Produkt jako element marketingu mix, 6. Cena jako element marketingu mix, 7. Dystrybucja jako element marketingu mix, 8. Komunikacja marketingowa jako element marketinfu mix, 9. Zarządzanie satysfakcją klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
I.Marketing kontra finanse. II.Marketing w przedsiębiorstwie. III.Finanse w przedsiębiorstwie. IV.Relacje interfunkcyjne - od eliminowania konfliktów do efektu synergii. V.W kierunku wspólnej perspektywy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET 3. Analyzing Consumer Markets 4. Analyzing Business Markets 5. Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY 6. Identifying Market Segments and Target Customers 7. Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE 8. Designing and Managing Products 9. Designing and Managing Services 10. Building Strong Brands 11. Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE 12. Managing Marketing Communications 13. Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age 14. Personal Selling and Direct Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznika akademicki / Eugeniusz Michalski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 644, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz.I Model funkcjonowania marketingu: Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie; Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu; Rynek docelowy. Cz.II Badania marketingowe: System informacji marketingowej; Organizowanie i metody badań marketingowych; Studia nad postępowaniem konsumentów. Cz.III Zarządzanie produktem: Planowanie marketingowe produktu; Kierowanie rozwojem produktu. Cz.IV Organizowanie dystrybucji produktów: Kanały dy strybucji i dystrybucja hurtowa; Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna. Cz.V Promocja produktów: Podstawy promocji; Reklama produktów; Akwizycja; Public relations i środki popierania sprzedaży. Cz.VI Programowanie cen produktów : Polityka cen; Zasa dykallulacji cen. Cz.VII Zarządzanie marketingowe: Strategie marketingowe; Planowanie marketingowe; Organizowanie i kontrola działalności marketingowej. Cz.VIII Elementy zarządzania produktami przemysłowymi i usługami: Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych; Kierowanie rozwojem usług. Cz.IX Marketing międzynarodowy: Podstawy marketingu międzynarodowego; Analiza środowiska międzynarodowego; Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej