Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(109)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(70)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(95)
Autor
Kędzior Zofia
(4)
Kozielski Robert
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Buzan Tony
(2)
Cheverton Peter
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kauf Sabina
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Drab Adam
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Furtak Robert
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gordon William
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregory Anne
(1)
Hague Paul
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hughes Mark
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kay Frances
(1)
Klepacki Laura
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Krupski Rafał
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazur Konstancja
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(82)
1990 - 1999
(7)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Temat
Marketing
(74)
Przedsiębiorstwo
(20)
Rynek
(17)
Reklama
(11)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Marketing partnerski
(9)
Marketing strategiczny
(9)
Promocja handlowa
(9)
Obsługa klienta
(8)
Public relations
(8)
Zarządzanie
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Metody badawcze
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Internet
(6)
Kadry
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Handel
(5)
Innowacje
(5)
Promocja
(5)
Usługi
(5)
Targi i wystawy
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Ankieta
(3)
Badania marketingowe
(3)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komputery
(3)
Konkurencja
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Ekorozwój
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Logistyka
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opakowania
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przemysł
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Socjologia
(2)
Sponsoring
(2)
Sport
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Upadłość
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Coaching
(1)
Dane osobowe
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedmiot, cele i procedura badań rynku, 2.Wtórne źródła informacji o rynku, 3.Pierwotne źródła informacji o rynku, 4.Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Dlaczego brać udział w tragach?; Typologia im prez targowych; Kryteria selekcji targów; Strategia handlowa i jej implementacja; Organizacja udziału w targach; Określenie celów targowych; Metoda 10 kroków: Krok 1 Procedury przygotowawcze; Krok 2 Przestrzeń wy stawowa; Krok 3 Mix promocyjny i projekt stoiska; Krok 4 Personel stoiska; Krok 5 Budżet uczestnictwa w tar gach; Krok 6 Ustawienie stoiska; Krok 7 Czas targów - scenariusz; Krok 8 Demontaż; Krok 9 Po targach; Krok 10 Wykorzystanie doświadczeń/sprzężenie zwrotne; Zakoń czenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Najpierw celować, potem strzelać - cele targów, 2.Myśleć wcześniej-planowanie targów, 3.Gra wstępna - czyli jak znaleźć się w planie wizyt potencjalnych klientów, 4.Komuniakcja na targach-"Touch ang Go", 5.Na wszelki wypadek, 6.Krytyczne sytuacje na stoisku, 7.Po dobrze spełnionym obowiązku czas na przyjemność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy promocji przedsiębiorstw / Marek Drzazga. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 170, [1] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
1.Proces komunikacji marketingowej i jego uwarunkowania, 2.Systemy promocji przedsiębiorstw - istota i struktura, 3.Organizowanie i integracja działań w systemie promocji, 4.Instrumenty wykorzystywane w systemie promocji, 5.Ocena rezultatów działań promocyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to write reports and proposals / Patrick Forsyth. - 3rd ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013.
(Creating Success)
Zawiera: 1. What makes good business Whiting?; 2. Creating a good report; 3. Preparing to write; 4. The power of language; 5. Making numbers clear; 6. Making proposals persuasive; 7. The contribution of layout and presentation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa, R. V E-commerce, R.VI Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pomiar w naukach społecznych. Słowo wstępne, 2. Problemy pomiaru w socjologii polityki, 3. Pomiar cech ukrytych w badaniach społecznych, 4. Stabilność opinii konsumentów w badaniach marketingowych. Możliwości i ograniczenia, 5. O pewnych problemach oceny błędów pomiaru, 6. O braku odporności współczynnika korelacji liniowej na błędy pierwotnych informacji, 7 .Rzetelność metod pozyskiwania i generowania informacji binarnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, definicje i modele marketingu wewnętrznego, 2.Narzędzia wykorzystywane przez narketing wewnętrzny, 3.Zastosowanie instrumentów integrujących działania wewnętrzne przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych, 4.Model wykorzystania integracyjnej funkcji marketingu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp : Rozwój technologii a zadowolenie klienta, 1. Marketing realcji, czyli jak zrobić z klienta partnera , 2.Technologie IT w marketingu, 3.Nowoczesne technolo gie IT, 4.System CRM, 5.Projekt komunikacji z klientem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej