Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(109)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(70)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(95)
Autor
Kędzior Zofia
(4)
Kozielski Robert
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Buzan Tony
(2)
Cheverton Peter
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kauf Sabina
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Drab Adam
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Furtak Robert
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gordon William
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregory Anne
(1)
Hague Paul
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hughes Mark
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kay Frances
(1)
Klepacki Laura
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Krupski Rafał
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazur Konstancja
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(82)
1990 - 1999
(7)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Temat
Marketing
(74)
Przedsiębiorstwo
(20)
Rynek
(17)
Reklama
(11)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Marketing partnerski
(9)
Marketing strategiczny
(9)
Promocja handlowa
(9)
Obsługa klienta
(8)
Public relations
(8)
Zarządzanie
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Metody badawcze
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Internet
(6)
Kadry
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Handel
(5)
Innowacje
(5)
Promocja
(5)
Usługi
(5)
Targi i wystawy
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Ankieta
(3)
Badania marketingowe
(3)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komputery
(3)
Konkurencja
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Ekorozwój
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Logistyka
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opakowania
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przemysł
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Socjologia
(2)
Sponsoring
(2)
Sport
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Upadłość
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Coaching
(1)
Dane osobowe
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Od marginesu do głównego nurtu; Pokazać ludziom, jak mają się uczyć; Coaching - teoria i praktyka; Mentoring - kolizja teorii z praktyką; Mentorzy społeczni - nowa profesja; Informacje zwrotne - warunek sukcesu; Uważne słuchanie; Umiejętność zadawanie pytań; Kierowanie relacjami między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczno-organizacyjne zagadnienia przygotowanie produkcji, 2. Organizacja procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie, 3. Metodyka obliczeń podstawowych para metrów dla wydziału mechanicznego, 4. Gospodarka środkami trwałymi, 5. Produktywność i stosowane wskaźniki oceny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658/1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota meto ringu; 2. Programy mentoringowe- studia przypadków: Mentoring w firmie Nestle; Mentoring w firmie DHL Express; Mentoring w banku Citi Handlowy; Intermentoring pokoleniowy w organizacji; Mentoring jako element systemu zarządzania wiedzą w administracji publicznej; program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; Program mentoringowy Vital Voices Poland; "Jestem szefową". Mentoring w ramach programu dla dziewcząt z potencjałem przywódczym; Mentoring akademicki- doświadczenia Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie; Mentoring i tuto ring- doświadczenia Collegium Wratislaviense; Program Starszy Brat Starsza Siostra jako przykład mentoringu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Regionalne / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku ; Nr 1/1999)
1.Rozwój regionów województw Polski, 2.Scenariusze rozwoju regionalnego Polski północno-wschodniej i północno-zachodniej w świetle uwarunkowań rozwoju kraju, 3.Źródła zaniedbań w rozwoju obszaru północno-wschodniej Polski, 4.kierunki rozwoju obszarów wiejskich Polski północno-wschodniej i północno-zachodniej (wybrane zagadnienia), 5.Uwarunkowania, cele i preferencje rozwoju Polski północno-wschodniej, 6.Przyszłość "Zielonych Płuc Polski", 7.Kierunki restrukturyzacji województwa olsztyńskiego (w odniesieniu do rolnictwa, przemysłu bazującego na surowcach lokalnych oraz turystyki), 8.Kierunki polityki rozwoju regionalnego Polski północno - wschodniej, 9.Idea euroregionów w warunkach Polski północno-wschodniej, 10.Uwarunkowania i problemy rozwoju regionalnego Warmii i Mazur, 11.Możliwości produkcji bezpiecznej żywności na obszarze północno-wschodniej Polski, 12.Rola polityki regionalnej w procesie przemian strukturalnych w gospodarce (na przykładzie północno-wschodniej Polski), 13.Wybrane czynniki rozwoju regionu północno-wschodniego, 14.Projekty rozwoju przestrzennego w obszarze bałtyckim, 15.Wybrane elementy powiązań gospodarki Białorusi z Polską, 16.Niektóre współczesne problemy funkcjonowania otoczenia zewnętrznego gospodarki rolnej Białorusi, 17.Wybrne problemy integracji i rozwoju społeczno-gospodarczego przygranicznych regionów Białorusi, 18.Uwagi o niektórych prawno-instytucjonalnych uwarunkowaniach białorusko-polskiej wymiany handlowej, 19.Wpływ działalności Zakładu Energetycznego Białystok Spółka Akcyjna na rozwój północno-wschodniego regionu Polski, 20.Polityka ustalania cen w wybranych przedsiębiorstwach województwa białostockiego, 21.Usprawnienia rachunku kosztów w wybranych przedsiębiorstwach przemysłowych w regionie północno-wschodniej Polski, 22.Dostosowanie struktury organizacyjnej i produkcyjnej prywatnych gospodarstw rolnych do warunków Polski północno-wschodniej, 23.Rozmiar i struktura handlu zagranicznego artykułami rolno-spożywczymi w latach 90., 24.Kilka zagadnień dotyczących regionu ekonomicznego (Pomorze Środkowe), 25.Kierunki rozwoju nadmorskiego regionu turystycznego na przykładzie Kołobrzegu i okolic, 26.Proces transformacji systemowej w regionie toruńsko - włocławskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Jak czytać tę publikację; Rozdział 1. Narodziny koncepcji Learning Battle Cards Rozdział 2. Wyzwania rozwojowe XXI wieku: Nawyk uczenia się; Symbioza pokoleń; Atak klonów czy Drużyna Pierścienia?; W sieci rozwoju; Źródła wiedzy; Mądrość tłumu; Nie ma jednej drogi do celu; Nauczanie a uczenie się; Prosumer - daj mi się uczyć po swojemu; Masowa personalizacja w uczeniu - sposób na indywidualizację rozwoju; Ciągła adaptacja - agile w uczeniu; Samodzielnie nie oznacza samotnie; Praktyka przede wszystkim; Uczenie się przy okazji; Świat jest grą; Relacja uczący się – nauczyciel; Big data. Rozdział 3. Koncepcja i talia Learning Battle Cards: Cel; Inspiracje; Podejście; Czym są Learning Battle Cards?; Talia kart; Struktura karty; Konstelacje kart; Sposoby pracy z kartami; Karty szkoleniowe i karty wsparcia; Trzy stopnie złożoności kart w talii. Rozdział 4. Metoda Learning Battle Cards: Warstwy w metodzie LBC; Analiza potrzeb rozwojowych; Kształtowanie świadomości osoby szkolonej; Transfer wiedzy; Budowanie umiejętności; Wpływanie na postawy; Wdrożenie nowo nabytych umiejętności i wsparcie w tym procesie; Pomiar rezultatów procesu rozwojowego; Metoda LBC a inne praktyki projektowania procesów rozwojowych; Przykład wykorzystania metody LBC - analiza przypadku; Tło; Charakterystyka firmy; Sytuacja przed realizacją projektu; Potrzeby firmy; Zastosowane rozwiązanie; Szczegółowy opis modelu; Trudności; Wnioski i rezultaty. Rozdział 5. Learning Battle Cards na tle innych podejść do procesów edukacyjnych i rozwojowych: Andragogika a pedagogika; LBC a andragogika i pedagogika; Flow; LBC a flow; Dziewięć działań dydaktycznych według Roberta Gagnégo; LBC a dziewięć działań dydaktycznych; Facylitacja i próżniactwo społeczne; LBC a facylitacja i próżniactwo społeczne; Piramida Dale'a; LBC a piramida Dale'a; Brain rules; LBC a brain rules; Model ADDIE; LBC a model ADDIE; LBC jako inspiracja dla wybranych etapów modelu ADDIE; Cykl Kolba; LBC jako inspiracja do realizacji szkolenia opartego na cyklu Kolba; Taksonomia Blooma; LBC jako inspiracja do zastosowania taksonomii Blooma przez projektanta procesu rozwojowego. Rozdział 6. Gry w Learning Battle Cards: Poznaj mnie; Reguły gry; Podpowiedzi; Dobierany; Reguły gry; Podpowiedzi; Bitwa; Reguły gry; Podpowiedzi; Konstelacja; Reguły gry; Przyporządkowanie; Reguły gry. Dodatek 1. Karty w oczach praktyków - kompendium wiedzy: Opiekunowie kart; Forma współpracy; Struktura opisów kart; Metody pracy z opisami kart; OCENA 360 STOPNI; ARTYKUŁ; ANIMACJA; UCZENIE PRZEZ APP-LIKACJE; RZECZYWISTOŚĆ ROZSZERZONA; OCENA; AUDIOKONFERENCJA; KSIĄŻKA; AUDIOBOOK; DRUGI OBIEG TREŚCI; MASYWNE DANE; E-BOOK; BLOG; BENCHMARKING; TABLICA; KONFERENCJA; OPIEKOWANIE SIĘ TREŚCIĄ; CERTYFIKACJA; CHAT; LISTA KONTROLNA; COACHING; SPOŁECZNOŚĆ PRAKTYKÓW; REPOZYTORIUM TREŚCI; ANALIZA PRZYPADKU; DYSKUSJA; DEMONSTRACJA; MAPA ODKRYWCÓW; HISTORIA MULTIMEDIALNA; E-SZKOLENIE; E-MAIL; WYJAŚNIENIE; EKSPERYMENTOWANIE; EKSPONAT; INFORMACJA ZWROTNA; FACYLITACJA; GRUPA FOKUSOWA; GRA; HIPERMEDIA; INFOGRAFIKA; KOMUNIKATOR; WYWIAD; ZADANIE WDROŻENIOWE; SPOŁECZNE DZIENNIKARSTWO; WSPARCIE STANOWISKOWE; ROTACJA STANOWISK; I POZIOM KIRKPATRICKA; II POZIOM KIRKPATRICKA; III POZIOM KIRKPATRICKA; IV POZIOM KIRKPATRICKA; PIGUŁKA WIEDZY; WYKŁAD; JEDZ I UCZ SIĘ; FILM; MIKROBLOG; MENTORING; MULTIMEDIA; MAPA MYŚLI; METAFORA; TAJEMNICZY KLIENT; BIULETYN; NOTOWANIE; OBSERWACJA; OTWARTE TREŚCI; WARSZTATY ON-LINE; ĆWICZENIE; UCZENIE PROJEKTOWE; PODCAST; ANKIETA ; PARTNERSKIE UCZENIE SIĘ; PREZENTACJA; QUIZ; POWTARZANIE; BADANIE; REFLEKSJA; ZWROT Z INWESTYCJI; ODGRYWANIE ROLI; SEMINARIUM; SPOŁECZNOŚCIOWE OZNACZANIE; SZKICOWANIE; WYSZUKIWARKA; METODA CIENIA; SYMULACJA; MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE; SIEĆ SPOŁECZNA; DRUGI EKRAN; HISTORIA; STRESZCZENIE; SONDAŻ; WSPÓLNA PRZESTRZEŃ PRACY; TUTORING; ZADANIE ZESPOŁOWE; UCZ NAUCZYCIELA; FORUM DYSKUSYJNE; TAGOWANIE; SMS; WYCIECZKA; TEST; WIRTUALNY AGENT; WIDEOKONFERENCJA; WIDEO NA ŻĄDANIE; WIZUALIZACJA; WIRTUALNY ŚWIAT; WARSZTATY; KONFERENCJA INTERNETOWA; WEBINARIUM; WIKI; ZESZYT ĆWICZEŃ; POSZUKIWANIE SKARBÓW. Dodatek 2. Learning Battle Cards w praktyce - case studies: Case study 1: Szkoła trenerów blended learningu Akademii TROP - jak przygotować trenera umiejętności "miękkich" w cywilizacji informacji; Case study 2: Wdrożenie pakietu szkoleń on-boardingowych w dużej organizacji; Case study 3: Bezpieczeństwo pracy kierowców w firmie CEMEX Polska; Case study 4: Przygotowanie nauczycieli do wykorzystania e-learningu w praktyce szkolnej; Case study 5: Wdrożenie Akademii Wiedzy w Firmie Produkcyjnej X. Dodatek 3. Listy nazw form rozwojowych: 1. Lista nazw kart (form rozwojowych) opisanych w dodatku 1; 2. Lista głównych polskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym; 3. Lista angielskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie internacjonalizacji MSP - ewolucja i perspektywy rozwoju. 2. Wpływ udziału małych i średnich przedsiębiorstw w 5 Programie Ramowym Badań Rozwoju i Prezentacji Unii Europejskiej 1998-2002 na ich innowacyjność na przykładzie firm województwa łódzkiego. 3. Bariery rozwoju działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw na terenach wiejskich na przykładzie województwa łódzkiego. 4.Karnoprawne aspekty bankructwa. 5. Zastosowanie algorytmów genetycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw. 6. Weryfikacja sprawności I stopnia wybranych krajowych modeli prognozowania zagrożenia upadłości przedsiębiorstw. 7. Przewidywanie upadłości przedsiębiorstw handlowych na Białorusi. 8. Założenia metodyki pomiaru rozwoju lokalnej gospodarki sieciowej. 9. Franchising w Polsce - profil potencjalnego franchisiobiorcy. 10. Od marketingu innowacji do marketingu partnerskiego. 11. Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku zamówień publicznych. 12. Ocena wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkopolsce w latach 2002-2004. 13. Efektywność polityki władz lokalnych we wspieraniu rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie regionu częstochowskiego i łódzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej