Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(24)
Autor
Noga Adam
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Baka Łukasz
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Bidnenko Nataliya
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Butor-Keler Agnieszka
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Garmider Larysa
(1)
Gierula Marian
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Kocot Damian
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korczak Anna
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kupich Andrzej
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Ljudvigová Ivana
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Maj Gerard
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Niestrój Roman
(1)
Obrzut Anna
(1)
Ogrodnik Tomasz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piłka Marta
(1)
Porvazník Ján
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Sewera Wit (1940-2012)
(1)
Skorková Zuzana
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Stefaniuk Katarzyna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szołtysik Karina
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urban Bogumiła
(1)
Vaškovič Ladislav
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Weresa Marzenna A
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowski Janusz
(1)
Wnorowski Henryk
(1)
Wojtynek Lilianna
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Wziątek-Kubiak Anna
(1)
Zalewski Zbigniew (1956- )
(1)
Zieliński Zbigniew E
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żur Marek Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Public relations
(6)
Marketing
(4)
Marketing polityczny
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Reklama
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Biblioteka
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Globalizacja
(2)
Internet
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Polityka
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Turystyka
(2)
Zatrudnienie
(2)
Agroturystyka
(1)
Agroturytyka
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Ceny
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka lekarska
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koszty
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Praca
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia pracy
(1)
Płaca
(1)
Reengineering*
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Stres zawodowy
(1)
Strony WWW
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
Wizerunek szkoły
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1989-2000
(5)
2001-
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(15)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: The holistic management model in global environment; Prosumpcja jako proces optymalizowania konsumpcji i trend implikujący gospodarkę współdzieloną; The development of personnel potential of the enterprise as a social and economic process; Różnorodność pokoleniowa pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie; Organizational and human resource strategy in Slovak and Hungarian companies; Inner motivation, autonomy, human relations and ethics as basic elements of current leadership in organizations; Droga od tożsamości do wizerunku; Rada nadzorcza a rozwój innowacyjności korporacji; Ochrona konsumentów w sektorze bankowym jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu; Skarbnik korporacyjny - jak skutecznie zarządzać działem finansowym; Zarządzanie jakością - ujęcie retrospektywne; Informacja rynkowa wpływająca na zarządzanie łańcuchami dostaw; Zarządzanie bezpieczeństwem zwierząt w procesie transportu drogą powietrzną; Stan i perspektywy słowackich przedsiębiorstw w opinii biznesu. Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Personel XXI Wieku)
Zawiera: Pracodawcy wobec wynagradzania pakietowego; Wynagrodzenia pakietowe - modą czy szansą na sukces?; Papiery wartościowe jako forma wynagradzania; Gratyfikacje pozapłacowe; Pracownicze programy emerytalne a regulacje w Unii Europejskiej; Wynagradzanie za pośrednictwem pracowniczych programów emerytalnych; Wynagrodzenia kafeteryjne; Zarządzanie pakietem wynagrodzeń; Projektowanie pakietów wynagrodzeń dla kadry menedżerskiej; Dobry pakiet wynagrodzeń - mniejsze podatki dla pracowników i firmy; Praktyka rynkowa w zakresie wynagrodzeń pakietowych: Polska a Unia Europejska; Emerytalne i pozaemerytalne programy pracownicze składnikiem pakietu wynagrodzeń; Potrzeby i bariery stosowania wynagrodzeń pakietowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Aspekty programowo - organizacyjne turystyki: Miejsce turystyki w strategii i polityce rozwoju regionalnej i lokalnej wspólnoty samorządowej; Programowanie działalności turystycznej w jednostkach przestrzennych; Samorząd terytorialny szansą rozwoju turystyki w Polsce; Przygotowanie specjalistycznych kadr dla turystyki na Ukrainie. Problemy teorii i praktyki; Metodologia i aspekty programowania rozwoju turystyki na szczeblu lokalnym; Wpływ samorządu terytorialnego na poziomie usług gastronomicznych decydujących a atrakcyjności regionu; Polityka turystyczna jako element polityki gospodarczej regionu; Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki; Jakościowa analiza strategiczna gminy Stepnica; Promocja turystyczna na przykładzie gmin Szczecina i okolic; Problematyka rozwoju turystyki w regionie w tematyce prac dyplomowych studentów WSTiH w Sopocie; Wpływ sieci komputerowych na funkcjonowanie organizacji gospodarczych. Komunikacja wirtualna w hotelarstwie; Turystyka jako czynnik miastotówrczy na przykładzie Oberstdorfu. II. Samorządowe programy i inicjatywy turystyczne: Możliwości i spoosby oceny atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej regionów turystycznych; Rozwój nadmorskich stref miejskich jako produkt turystyczny - projekt "Phare" 5 miast polskich: Gdańsk, Gdynia, Elbląg, Szczecin, Tczew; Inicjatywy samorządowe w zakresie turystyki w Wejherowie; System promocji turystyki jako wymiar aktywności samorządu; Promocja produktu turystycznego Gdyni. Stan obecny i postulowane zmiany; Dostępność komunikacyjna jako czynnik rozwoju turystyki w regionie; Kształtowanie i rozwój turystycznego wizerun ku państwa; Inwestycje turystyczne w gminach na przykładzie gminy Somonino; Rola samorządu w świetle etycznych aspektów rozwoju turystyki w regionie; Promocja gmin turystycznych w internecie; Jak samorząd miasta Łeby buduje swój wizerunek - komunikat. III. Turystyka a środowisko: Turystyka a środowisko kulturowo - etniczne: szanse i zagrożenia; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich; Warunki ekoznakowania w hotelarstwie na przykładzie Skandynawii; Środowisko jako czynnik rozwoju turystyki w regionie. Stan i perspektywy; Turystyka ekologiczna a samorząd; Ekologiczne gospodarstwa rolne szansą agroturystyki; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie wybranego regionu (byłego województwa gdańskiego); Inwestycje turystyczne w gminach Puszczy Białowieskiej; Uzdrowisko Sopot w opinii studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Analiza SWOT uzdrowiska Sopot Turystyka a degradacja środowiska naturalnego na przykładzie Alp Bawarskich; Rola środowiska kaszubskiego w turystyce regionu gdańskiego. IV. Marketing: Relacje między zdrowotną a ekonomiczną funkcją turystyki; Polityka podatkowa a rozwój turystyki na przykładzie gminy Ustka. Inwestycje turystyczne w gminie na przykładzie Ustki; Badania marketingowe w strategii rozwoju gminy turystycznej; Rola doboru strategii w rozwoju przedsiębiorstw; Struktury terytorialne w Unii Europejskiej; Rola internetu w rozwoju turystyki regionalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka od błąkania się do optymalizacji. Rozmowa; Z wewnątrz: Komunikacja zintegrowana - szanse i bariery; Media między PR a marketingiem. Przypadek szczególny: advertorial; Nie tylko wielka piątka, czyli ambitne media i marketing szeptany jako alternatywne formy komunikacji; Nowoczesne technologie jako podstawa budowania skutecznych działań marketingowych; Komunikacja mobilna w służbie masowej indywidualizacji. Z zewnątrz: Wirtualna konsumpcja, czyli jak sprzedawać nie sprzedając; Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie; Język a kształtowanie (obrazu) świata. Jak możliwe jest działanie słowami? Przykład reklamy; Czym dźwignąć handel, który nie istnieje? O reklamie w poezji; Rozdroże, czyli umiejętności wyboru
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
5. Technologie informacyjne w marketingu: Marketing społeczny w środowisku internetowym; CRM 2.0- wykorzystanie blogów i serwisów społecznościowych do budowania trwałych relacji z klientem; E-marketing jako nowoczesna źródło promocji miast; Metodyka wdrożenia mobilnego CRM elementem skutecznego wykorzystania systemu; Zastosowanie systemów ERP w zarządzaniu marketingiem; Neuromarketing internetowy jako metoda promocji przedsiębiorstw w wirtualnej sieci Internet; E-mail marketing a budowanie lojalności wśród klientów przez polskie przedsiębiorstwa; Internetowe badania marketingowe szansą rozwoju polskich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Współczesny konsument- pasywny czy aktywny prosument?; Wpływ rozwoju Internetu na zmiany w funkcjonowaniu systemu komunikacji marketingowej organizacji; Wykorzystanie Internetu w marketingu szkół wyższych , jako element niezbędny do budowania przewagi konkurencyjnej w zmiennych warunkach otoczenia; 6. Wykorzystanie Internetu w nowoczesnym nauczaniu: E-lerning w kształceniu komunikowania społecznego. Refleksje poeksperymentalne; Znaczenie platformy Moodle dla wspierania kształcenia matematycznego na studiach ekonomicznych i inżynierskich (w świetle opinii studentów); Rola organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe w informatycznym wspomaganiu nowoczesnego nauczania- wybrane aspekty na przykładzie powiatu tarnowskiego; Przygotowanie fotografii dydaktycznej w nauczaniu przez Internet; Efektywność kształcenia w systemie nauczania blended lerning; Wspomagania procesu nauczania matematyki przez e-lerning; Wykorzystanie portali społecznościowych w edukacji; Analiza samodzielności pracy studentów w trakcie kursu prowadzonego metodą e-lerningową; Internet w bibliotece jako narzędzie poprawy jakości obsługi klienta; Hybrydowe nauczanie matematyki na kierunkach ekonomicznych; Encyklopedie internetowe w języku polskim, jako źródło informacji w dziedzinie nauk humanistycznych; Czy strony internetowe mogą pomóc w nauce języka polskiego?; E-lerning w kształceniu studentów zarządzania (na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego); Nauczanie komplementarne w świetle projektu MOODLE-LAMS-WZIEU w latach 2007-2009; Kontekst ekonomiczny wdrożenia systemu e-lerning w warunkach uczelni wyższej; 7. Analizy ilościowe w naukach ekonomicznych i społecznych: Ocena relacji pomiędzy determinantami zachowań żywieniowych metodą skalowania wielowymiarowego; Makroekonomiczne uwarunkowania przestępczości: ujęcie ekonometryczne; Klasyfikacja zjawisk ekonomicznych zależnych od wielu parametrów na przykładzie wyboru kredytu hipotecznego; O pewnych problemach testowania hipotez statystycznych w badaniach ekonomiczno-społecznych; Optymalizacja zużycia materiałów w procesie produkcji rolet antywłamaniowych- studium przypadku; Znaczenie ekorozwoju w mikroprzedsiębiorstwach regionu świętokrzyskiego- wyniki badań; Zastosowanie metodyki rozwiązywania wieloaspektowych problemów decyzyjnych w programowaniu wyniku finansowego; Wpływ czynników społeczno-ekonomicznych na liczebność populacji firm w Polsce; Badania ilościowe w zarządzaniu: podstawowe zagadnienia metodyczne; Przestrzenne zróżnicowanie poziomu życia mieszkańców województwa podkarpackiego; Wykorzystanie zmodyfikowanych sieci neuronowych typu SOM w analizie danych; Wpływ publikacji amerykańskich danych makroekonomicznych na zmienność polskiego rynku akcji; Zomma- współczynnik wrażliwości opcji; Zastosowanie metody Monte Carlo w statystyce matematycznej na wybranych przykładach; Estymacja indeksu szeregów finansowych w oparciu o rekordowe zwroty; Zastosowanie metod ilościowych do oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie P.P.U.H. "Domex" Sp. z o.o.; Trójsektorowa struktura zatrudnienia w województwie łódzkim jako miernik rozwoju społeczno-gospodarczego; Analizy statystyczne i graficzna prezentacja danych z wykorzystaniem programu R w nauczaniu statystki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 45)
Edukacja w XXI wieku; Polityka regionalna w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Austriacki Konsulat Generalny w Krakowie. Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy: Komunikacyjna redukcja ryzyka w społeczeństwie informacyjnym; Koncepcja rozwoju kapitału intelektualnego organizacji; Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Esej o twórczym zarządzaniu; Menedżer w gospodarce opartej na wiedzy; Przywództwo w erze informacji; Telewizja regionalna w społeczeństwie wiedzy. Nowoczesne narzędzia zarządzania: Edukacja ekologiczna i świadomość społeczna. Wybrane aspekty ekologii społecznej; Sygnały w systemach wczesnego ostrzegania; Usługi telefoniczne w bankowości elektronicznej; Kreowanie tożsamości marki; Outsourcing informatyczny jako narzędzie konkurencji we współczesnej gospodarce; Public relations jako forma komunikacji; Wykorzystanie potencjału Internetu w reklamie; Partnerstwo w relacjach dostawca - odbiorca na rynkach business-to-business; Wizerunek jako składowa współczesnego biznesu; Komentarz do uregulowań instytucji zamówień publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Postrzeganie i ewolucja koncepcji marketingowej: 1. Czy "rozproszenie" marketingu ma wpływ na jego "tożsamość", 2. Struktura i otoczenie współczesnego marketingu w perspektywie interdyscyplinarnej, 3. Marketing w okresie transformacji systemowej w Polsce, 4. Postrzeganie praktyk marketingowych przez konsumentów, menedżerów i środowisko akademickie, 5. Marketing jako przedmiot, dziedzina wiedzy i miejsce pracy/zawód (różnice w postrzeganiu marketingu na przykładzie badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego), 6. Zarządzanie marketingowe na tle innych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Marketing a orientacja rynkowa przedsiębiorstwa- ewolucja podejścia, 8. Badania jakościowe w procesie poznania naukowego marketingu, 9. Wizerunek marketingu wśród polskich internautów w świetle badań ankietowych, 10. Tożsamość marketingu- analiza krytyczna, 11. Podstawowe dylematy tożsamości marketingu akademickiego, 12. O praktycznym znaczeniu badań naukowych w dziedzinie marketingu, 13. Marketing w nazwach katedr i zakładów naukowych szkół wyższych w Polsce, 14. Tożsamość regionalna w budowaniu nowych wartości gospodarczych, 15. Wizerunek marketingu w kontekście odpowiedzialności menedżerskiej, 16. Epistemologiczne rozterki marketingu, 17. Ocena aktywności marketingowej przedsiębiorstw za pomocą indeksu rozumienia i stosowania marketingu, 18. Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image, 19. koncepcje naukowe a praktyczne marketingu. Konsekwencje ich relacji dla tożsamości i wizerunku dyscypliny, Cz. II Ekspansja i rozwój marketingu: 1. Zmiany w sposobie postrzegania i stosowania marketingu, 2. Marketing innowacji, 3. Corporate image- tool of marketing orientated company, 4. Marketingowe instrumenty budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej, 5. Społeczne oblicze marketingu, 6. Kształtowanie nowego oblicza marketingu przez technologie informacyjno-komunikacyjne, 7. Miejsce marki w strategii rynkowej przedsiębiorstwa, 8. Cechy działań marketingowych w organizacjach non profit- kierunki zmian strategii, 9. Elementy wsparcia marki i ich rosnące znaczenie w komunikacji marketingowej, 10. Ewolucja celów i metod badań marketingowych, 11. Wpływ rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych na marketing międzynarodowych, 12. marketing wobec wyzwań postmodernizmu, 13. Holistyczne aspekty zarządzania marketingowego, 14. Merchandising jako system bezpośredniej komunikacji marketingowej i budowania wizerunku marki sieci handlowej, 15. Zarządzanie marketingowe a współczesne wyzwania przedsiębiorstw, 16. Wartość wizerunku firmy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności, 17. Tożsamość a strategie w marketingu terytorialnym, 18. Establishing and development of marketing in Ukraine, 19. Konsument przyjazny ekologii- wybrane implikacje dla marketingu, 20. Orientacja marketingowa samorządów a kreowanie marki regionu, 21. Marketing relacyjny w świetle założeń teorii kosztów transakcyjnych, 22. Marketing w sieciowych modelach biznesu, 23. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing, Cz. III dydaktyka marketingu: 1. Kompetencje marketingowe studentów kierunku zarządzanie w świetle założeń systemu bolońskiego, 2. edukacja w zakresie marketingu wystawienniczego wobec wyzwań wynikających z formuły współczesnych targów, 3. Zmiany w nauczaniu marketingu w opinii ekspertów (lata 2002 i 2008), 4. Marketing w dydaktyce szkół wyższych- opinie studentów, 5. Standardy jakości kształcenia na studiach podyplomowych z zakresu marketingu- dylematy, 6. Postrzeganie treści i sposobów kształcenia w zakresie badań marketingowych, 7. Dydaktyka marketingu w warunkach wirtualizacji życia społecznego, 8. Metoda case study w kształceniu marketerów, Cz. IV studia analityczne wybranych obiektów marketingowych: 1. Znajomość, stosowanie i rozumienie pojęcia marketing relacji w małych przedsiębiorstwach i jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce i Czechach, 2. Ważność potrzeb młodych konsumentów europejskich, 3. Główne obszary internetowej aktywności Marketingowej polskich nabywców finalnych- wyniki badań empirycznych, 4. Działania marketingowe organizacji radiowej a zachowania słuchaczy i reklamodawców, 5. Marketing w rozwoju przedsiębiorczości akademickiej w szkole wyższej, 6. Możliwość zastosowania badan marketingowych w szkołach wyższych, 7. Etnocentryzm/patriotyzm konsumencki na rynku piwa jako przejaw nostalgii polskich migrantów, 7. Badania PIMS- zastosowania i perspektywy, 8. Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 9. Zarządzanie markami lokalnymi przez firmy francuskie w Polsce, 10. działania marketingowe przedsiębiorstw a problematyka bankructw gospodarstw domowych, 11. Zmiany w otoczeniu a działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 12. Wykorzystanie orientacji marketingowej w zarządzaniu obszarami słabo rozwiniętymi, 13. Tożsamość marki "Koleje Dużych Prędkości" w Polsce, 14. Efekt kraju pochodzenia produktu a rynkowe decyzje konsumentów, 15. Postrzeganie przez młodych konsumentów działań marketingowych firmy Mars, 16. Działania marketingowe banków i ich wpływ na zachowania klientów, 17. Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa a strategie outsourcingowe na rynkach zagranicznych, 18. reakcje konsumentów na działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 19. Key aspects of market orientation in Czech high-tech firms, 20. Skuteczność i efektywność działań marketingowych przedsiębiorstwa, 21. Współczesne działania marketingowe skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej)
CZĘŚĆ I Podstawy teoretyczne Rozdział 1 Zachowania kontrproduktywne w pracy - konceptualizacje, sposoby pomiaru, skala zjawiska: 1.1. Próba zdefiniowania zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.2. Zachowania kontrproduktywne w pracy z perspektywy teorii agresji; 1.3. Cechy zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.4. Sposoby pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.5. Wybrane narzędzia do pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.6. Skala zjawiska zachowań kontrproduktywnych w pracy w Polsce i na świecie. Rozdział 2 Wybrane typologie zachowań kontrproduktywnych w pracy: 2.1. Typologia Hollingera i Clarka; 2.2. Typologia Robinson i Bennett; 2.3. Typologia Gruys i Sacketta; 2.4. Typologia Spectora i Fox. Rozdział 3 Modele zachowań kontrproduktywnych w pracy: 3.1. Model zachowań odwetowych Skarlickiego i Folgera; 3.2. Model rewanżu Biesa i Trippa; 3.3. Model moralnego zdystansowania Bandury; 3.4. Model stresory-emocje Spectora i Fox. Rozdział 4 Stresory w pracy jako źródło zachowań konrtrproduktywnych: 4.1. Pojęcie stresorów w pracy; 4.2. Typologia stresorów w pracy; 4.3. Stresory w pracy a zachowania kontrproduktywne. Rozdział 5 Rola emocji w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 5.1. Funkcje emocji pozytywnych i negatywnych; 5.2. Wrogie i instrumentalne motywy; zachowań kontrproduktywnych w pracy; 5.3. Style radzenia sobie ze stresem a zachowania kontrproduktywne; 5.4. Pośrednicząca funkcja emocji - przegląd badań. Rozdział 6 Rola wypalenia zawodowego w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 6.1. Ewolucja podejścia do wypalenia zawodowego; 6.2. Wybrane koncepcje wypalenia zawodowego; 6.3. Pośrednicząca rola wypalenia zawodowego - przegląd badań. Rozdział 7 Rola kontroli i wsparcia w pracy w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 7.1. Pojęcie kontroli w pracy; 7.2. Rodzaje kontroli w pracy; 7.3. Kontrola w pracy a zachowania kontrproduktywne; 7.4. Pojęcie i rodzaje wsparcia społecznego; 7.5. Mechanizmy oddziaływania wsparcia społecznego - efekt główny, addytywny i buforowy; 7.6. Wsparcie społeczne a zachowania kontrproduktywne; 7.7. Wspierające przywództwo a zachowania kontrproduktywne; 7.8. Model wymagania-kontrola-wsparcie. Rozdział 8 Rola osobowości w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 8.1. Wielka Piątka a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.2. Style atrybucji a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.3. Negatywna afektywność a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.4. Gniew i lęk jako cechy a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.5. Samokontrola a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.6. Umiejscowienie źródła kontroli a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.7. Cechy Ciemnej Triady a zachowania kontrproduktywne w pracy. CZĘŚĆ II Badania własne Rozdział 9 Cel, uzasadnienie i plan badań własnych: 9.1. Cel badań; 9.2. Uzasadnienie problemów badawczych; 9.3. Plan badań. Rozdział 10 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na ogólne zachowania kontrproduktywne (badanie 1): 10.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 10.2. Metoda; 10.3. Wyniki badań; 10.4. Dyskusja. Rozdział 11 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na cztery rodzaje zachowań kontrproduktywnych (badanie 2): 11.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 11.2. Metoda; 11.3. Wyniki badań; 11.4. Dyskusja. Rozdział 12 Relacja: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty negatywnych emocji i wypalenia zawodowego oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 3): 12.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 12.2. Metoda; 12.3. Wyniki badań; 12.4. Dyskusja. Rozdział 13 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty wyczerpania i braku zaangażowania oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 4): 13.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 13.2. Metoda; 13.3. Wyniki badań; 13.4. Dyskusja. Rozdział 14 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt makiawelizmu (badanie 5): 14.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 14.2. Metoda; 14.3. Wyniki badań; 14.4. Dyskusja. Rozdział 15 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt Ciemnej Triady i kontroli w pracy (badanie 6): 15.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 15.2. Metoda; 15.3. Wyniki badań; 15.4. Dyskusja. Rozdział 16 Ogólna dyskusja: 16.1. Podsumowanie i dyskusja wyników; 16.2. Ograniczenia badań własnych oraz kierunki dalszych badań; 16.3. Implikacje praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od marketingu tradycyjnego do marketingu internetowego: biblioteka otwarta i aktywne bibliotekarstwo internetowe; 2. Wizerunek biblioteki jako element wizerunku uczelni; 3. Co i jak promować w bibliotece?; 4. Public relations w aspekcie pracy w bibliotece. Praktyczne zastosowanie wybranych narządzi; 5. System ocen okresowych pracowników w bibliotece; 6. Identyfikacja korporacyjna jako potężne źródło przewagi wobec konkurencji; 7. Tworzenie wizerunku biblioteki na przykładzie działań Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego; 8. Jak łapać użytkownika w sieci? Elementy marketingu 2.0 w bibliotece; 9. Prospołeczne działania współczesnej biblioteki jako narzędzie marketingu: konieczność czy potrzeba serca?; 10. Marketing biblioteki w zmieniającym się świecie. Marketing w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego- wybrane działania marketingowe; 11. Zarządzanie czasopismami elektronicznymi w Bibliotece Politechniki Wrocławskiej; 12. Zasady działalności marketingowej i marketing relacji; 13. Dialog w bibliotece szkoły wyższej- wybrane zagadnienia; 14. Budowanie więzi w środowisku uniwersyteckim: rola marketingu partnerskiego w działaniach biblioteki akademickiej; 15.Iinnowacyjne rozwiązania w bibliotekarstwie fińskim z wykorzystaniem elementów strategii marketingowych; 16. Biblioteka otwarta- biblioteka aktywna. Sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach; 17. Komunikacja marketingowa biblioteki uczelnianej z otoczeniem (ze szczególnym uwzględnieniem relacji bibliotekarz- użytkownik); 18. Zachowania użytkowników bibliotek impulsem do usprawnień ich obsługi; 19. Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie marketingiem w usługach, 2. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce, 3. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły, 4. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej, 5. Zarządzanie marką w bibliotece, 6. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych, 7. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 7. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 8. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy, 9. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki, 10. Wizerunek współczesnej biblioteki, 11. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego, czyli wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ, 12. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników, 13. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej, 14. Od wizji do strategii: jak tworzona plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / red. Łukasz Wróblewski. - Dodruk. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 201 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Część I Zarządzanie projektami w instytucjach kultury; Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze - Agnieszka Orankiewicz; Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury - Joanna Kurowska-Pysz; Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej - Joanna Kurowska-Pysz. Część II Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury; Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych - Magdalena Sobocińska; Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery - Iwona Lupa; Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk; Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury - Łukasz Wróblewski; Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej - Łukasz Wróblewski. Część III Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies; Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach - Karna Pawłicka; Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego - Paweł A. Nowak; Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce" - Anna Kościelna; Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski; Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej