Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(122)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(111)
Publikacje naukowe
(38)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(11)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(81)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(85)
Czytelnia
(97)
Autor
Chodyński Andrzej
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Johnston Robert
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Wnuk Jan
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bank John
(1)
Barlow Janelle
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Clark Graham
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doyle Peter
(1)
Drong Leszek
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(122)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(123)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(87)
Jakość produktu
(23)
Przedsiębiorstwo
(22)
Jakość usług
(20)
Jakość
(16)
Zarządzanie
(15)
Marketing
(14)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Usługi
(12)
Kadry
(11)
Banki
(9)
Organizacja
(9)
Normy ISO 9000
(8)
Obsługa klienta
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Służba zdrowia
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Innowacje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Normalizacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Certyfikacja zgodności
(5)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Public relations
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Decyzje
(4)
Hotelarstwo
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość życia
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Sektor publiczny
(4)
Zarządzanie publiczne
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Administracja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość kształcenia
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przywództwo
(3)
Reklama
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Usługi publiczne
(3)
BHP
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Bhp
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Inżynieria jakości
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Koszty jakości
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Metodologia
(2)
Miasta
(2)
Model biznesowy
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Rolnictwo
(2)
Sieć handlowa
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Teoria organizacji
(2)
Turystyka
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wycena nieruchomości
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie informacją
(2)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(11)
1901-2000
(9)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(31)
Opracowanie
(23)
Praca zbiorowa
(14)
Monografia
(11)
Czasopismo naukowe
(10)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(96)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(50)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Nauka i badania
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
124 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowego testowania produktów, satysfakcja konsumentów i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Uczelnie a rynek pracy: System szkolnictwa wyższego w Polsce; Cele kształcenia akademickiego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Udział pracodawców w zarządzaniu uczelnią; oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół wyższych. R. 2 Program „Uczelnia Liderów” w systemie akredytacyjnym szkolnictwa wyższego w Polsce: Rola akredytacji w systemie szkolnictwa wyższego; Jakość kształcenia na uczelniach; Akredytacja „Uczelnia Liderów” i jej rola w zarządzaniu szkołami wyższymi. R. 3 Dobre praktyki w zarządzaniu dydaktyką i budowaniu relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym z perspektywy ekspertów Programu „Uczelnia Liderów”. Recenzje wybranych szkół wyższych, które uzyskały certyfikat akredytacyjny: Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie; Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; Akademia Polonijna w Częstochowie; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim; Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie; Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna; Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu; Olsztyńska Szkoła Wyższa imienia Józefa Rusieckiego z siedzibą w Olsztynie; Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu; Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie; Uniwersytet Medyczny w Lublinie; Uniwersytet Łódzki; Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie; Politechnika Śląska; Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego; Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej; Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku; Wydział Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. - Wyd. 2 zm. (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 190 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Terminologia w normach ISO serii 9000: 2000; Rodzina norm ISO serii 9000: 2000; Wymagania normy ISO 9001: 2000; Zadania do wykonania; Analiza porównawcza - zależności miedzy normami ISO 9001: 1994 a ISO 9001;2000; Podejście procesowa w normach ISO serii 9000: 2000; Dokumentacja w systemie zarządzania jakością; Klient i inne zainteresowane strony; Ciągłe doskonalenia i Total Quality Management; Samoocena przedsiębiorstwa na tle normy ISO 9004: 2000; Auditowanie i problematyka integracji w auditowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Jakość i kultura jakości: 1.1. Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy; 1.2. Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM; 1.3. Koncepcja Lean; 1.4. Six Sigma; 1.5. Lean Six Sigma; 1.6. Kultura jakości w organizacji. Rozdział 2. Doskonałość i kultura doskonałości: 2.1. Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji; 2.2. Istota modeli doskonałości; 2.3. Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji; 2.4. Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej; 2.5. Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie. Rozdział 3. Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego: 3.1. Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA; 3.2. Podejście normatywne do zarządzania jakością; 3.3. Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja; 3.4. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej; 3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego istota; 3.6. Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018. Rozdział 4. Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości: 4.1. Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa; 4.2. Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów; 4.3. Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości; 4.4. Just culture. Rozdział 5. Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości: 5.1. Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny; 5.2. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości; 5.3. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości; 5.4. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture; 5.5. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta; 5.6. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności; 5.7. Metoda oceny skuteczności działań doskonalących; 5.8. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem. Podsumowanie - ku Jakości 4.0. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2.Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Inicjowanie, definiowanie i planowanie projektu, 2. Planowanie projektu według metody project cycle management, 3. Możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, 4. Dobór uczestników i zarządzanie zespołem projektowym, 5. Motywacja uczestników zespołu projektowego, 6. Zarządzanie zmianą, 7. Techniki heurystyczne w zarządzaniu projektami, 8. Ryzyko projektu, 9. Zarządzanie jakością, 10. Monitoring i ewaluacja projektu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania; 2. Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością; 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością; 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej