Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(123)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(112)
Publikacje naukowe
(38)
Publikacje fachowe
(15)
Czasopisma
(11)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(83)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(86)
Czytelnia
(98)
Autor
Chodyński Andrzej
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Johnston Robert
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Wnuk Jan
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bank John
(1)
Barlow Janelle
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B. (1935- )
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Clark Graham
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doyle Peter
(1)
Drong Leszek
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(123)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(124)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(88)
Jakość produktu
(23)
Przedsiębiorstwo
(23)
Jakość usług
(20)
Jakość
(16)
Zarządzanie
(15)
Marketing
(14)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Usługi
(12)
Kadry
(11)
Banki
(9)
Normy ISO 9000
(9)
Organizacja
(9)
Obsługa klienta
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Służba zdrowia
(8)
Normalizacja
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Certyfikacja zgodności
(6)
Innowacje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Public relations
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Decyzje
(4)
Hotelarstwo
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość życia
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Sektor publiczny
(4)
Zarządzanie publiczne
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Administracja
(3)
Globalizacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość kształcenia
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przywództwo
(3)
Reklama
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Usługi publiczne
(3)
BHP
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Bhp
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Inżynieria jakości
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Koszty jakości
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Metodologia
(2)
Miasta
(2)
Model biznesowy
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Rolnictwo
(2)
Sieć handlowa
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Teoria organizacji
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wycena nieruchomości
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(11)
1901-2000
(9)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(23)
Praca zbiorowa
(14)
Monografia
(11)
Czasopismo naukowe
(10)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(97)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(51)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Nauka i badania
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
125 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
1. Historia, filozofia, istota jakości; 2. Pomiar i ocena jakości; 3. Zasady zarządzania jakością; 4. Normalizacja; 5. Systemy oceny zgodności (bezpieczeństwo produktu); 6. Samoocena- modele nagród jakości; 7. Koszty jakości; 8. Metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; 9. Kontrola, sterowanie i doskonalenie jakości; 10. System zarządzania środowiskowego; 11. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; 12. Integracja normatywnych systemów zarządzania; 13. Projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością i jego zadania, Normy, Zarządzanie kosztami jakości, Total quality mannagement, Motywacja pracowników, Norma ISO 9004-1, Controlling jakości, Negocjacje; Dokumentowanie systemu zarządzania jakością; Procesy auditu i certyfikacji systemów jakości, Audit systemu jakości, Audit procesu, Audit produktu, Norma QS 9000, Zarządzanie systemami ESD i ich auditowanie; Analiza i zapobieganie błędom, SPC - Statystyczne sterowanie procesem, QFD - Quality Function Deployment; Proces marketingowy; Jakość w rozwoju i projektowaniu, Zarządzanie przez czas (Time Based Ma- nagement) TBM, Analiza niezawodnościowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 403, [5] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Podstawy zarządzania 1.1. Koncepcja zarządzania 1.2. Funkcje zarządzania 1.3. Istota przedsiębiorstwa 1.4. Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem 1.5. Role i umiejętności kierownika 1.6. Paradygmat kompetencji kierownika 1.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 2. Ewolucja teorii zarządzania 2.1. Rys historyczny zarządzania 2.2. Klasyczne teorie zarządzania 2.3. Teorie zarządzania behawioralnego 2.4. Specyficzne podejścia do zarządzania 2.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 3. Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa 3.1. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa 3.2. Zakres odpowiedzialności 3.3. Ochrona środowiska naturalnego 3.4. Kultura przedsiębiorstwa 3.5. Dylematy etyczne 3.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 4. Środowisko przedsiębiorstwa 4.1. Czynniki środowiskowe 4.2. Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo 4.3. Specyficzne środowisko przedsiębiorstwa 4.4. Krajowy system społeczno-gospodarczy 4.5. Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa 4.6. Zarządzanie działalnością międzynarodową 4.7. Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa 4.8. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 5. Podejmowanie decyzji 5.1. Podejmowanie decyzji jako istota zarządzania 5.2. Proces podejmowania decyzji 5.3. Racjonalność decyzji 5.4. Decyzje grupowe 5.5. Ilościowe metody wspomagania decyzji 5.6. Informacyjne wspieranie decyzji 5.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 6. Planowanie 6.1. Koncepcja i zakres planowania 6.2. Planowanie działalności przedsiębiorstwa 6.3. Planowanie strategiczne 6.4. Analiza SWOT 6.5. Metody planowania strategicznego 6.6. Techniki wspierania planowania 6.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 7. Organizowanie 7.1. Tworzenie organizacji 7.2. Formowanie stanowisk pracy 7.3. Warianty struktury organizacyjnej 7.4. Projektowa struktura organizacyjna 7.5. Hierarchiczny układ struktury organizacyjnej 7.6. Funkcjonowanie i modyfikowanie struktury organizacyjnej 7.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 8. Zarządzanie kadrami 8.1. Proces zarządzania kadrami 8.2. Projektowanie stanowisk pracy 8.3. Nabór pracowników 8.4. Wybór między kandydatami na pracowników 8.5. Polityka kadrowa 8.6. Współczesne trendy zatrudnienia 8.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 9. Zachowania organizacyjne 9.1. Przesłanki zachowań organizacyjnych 9.2. Osobowość pracownika 9.3. Zachowania grupowe 9.4. Efektywność pracy zespołowej 9.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 10. Przewodzenie 10.1. Rola przywódcza kierownika 10.2. Style przewodzenia 10.3. Teorie przywództwa 10.4. Motywowanie 10.5. Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu 10.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 11. Przedsiębiorczość 11.1. Przesłanki przedsiębiorczości 11.2. Zakładanie przedsiębiorstwa 11.3. Rozwój przedsiębiorstwa 11.4. Tworzenie planu biznesowego 11.5. Konstrukcja planu biznesowego 11.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 12. Zarządzanie biznesem elektronicznym 12.1. Geneza biznesu elektronicznego 12.2. Zastosowanie Internetu w biznesie elektronicznym 12.3. Modele biznesu elektronicznego 12.4. Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z klientami 12.5. Strategie biznesu elektronicznego 12.6. Pytania kontrolne, kwestie dyskusyjne i studium przypadku ROZDZIAŁ 13. Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian 13.1. Kompleksowe zarządzanie jakością 13.2. Stymulowanie innowacji 13.3. Determinanty zmiany działalności 13.4. Rodzaje i sekwencje zmiany 13.5. Przezwyciężanie stresu 13.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 14. Zarządzanie produkcją 14.1. Proces produkcyjny 14.2. Planowanie produkcji 14.3. Metody planowania produkcji 14.4. Analiza wyników produkcji 14.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 15. Kontrolowanie 15.1. Funkcje kontroli 15.2. Proces kontrolny 15.3. Techniki kontroli finansowej 15.4. Efektywność kontroli 15.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku; Bibliografia; Indeks rzeczowy; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Formułowanie strategii przedsiębiorstwa : klasyka / Wojciech Nasierowski. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
1. Co to jest zarządzanie strategiczne: 1.1. Pojęcie strategii organizacyjnej; 1.2. Modele zarządzania strategicznego. 2. Metody zarządzania strategicznego: 2.1. Wizja-misja-cele przedsiębiorstwa: jak można je interpretować i formułować; 2.1.1. Wprowadzenie; 2.1.2. Wizja przedsiębiorstwa; 2.1.3. Misja przedsiębiorstwa; 2.1.4. Cele przedsiębiorstwa; 2.1.5. Przykład sposobu określania misji; 2.1.6. Podsumowanie; 2.2. Model pięciu sił konkurencyjnych (5F) Portera; 2.2.1. Wprowadzenie; 2.2.2. Model 5F Portera; 2.2.3. O atrakcyjności i konkurencyjności; 2.2.4. Grupy strategiczne; 2.2.5. Zmiany w interpretacji modelu 5F; 2.2.6. Podsumowanie; 2.3. Metody wyboru strategii; 2.3.1. Wprowadzenie; 2.3.2. SWOT jako wstęp do wyboru strategii; 2.3.3. Krzywa "U" Portera jako drogowskaz do wyboru strategii; 2.3.4. Metoda SPACE; 2.3.5. Podsumowanie; 2.4. Strategie podstawowe przedsiębiorstw; 2.4.1. Wprowadzenie; 2.4.2. Strategie podstawowe; 2.4.3. Inne perspektywy określania strategii podstawowych; 2.4.4. Strategie i działania, których należy unikać; 2.4.5. Plany biznesowe; 2.5.1. Wprowadzenie; 2.5.2. Koncepcja cyklu życia wyrobu i przemysłu; 2.5.3. Cykl życia organizacji; 2.6. Analiza strategii w zdywersyfikowanych przedsiębiorstwach; 2.7. Oceny planów strategicznych: jak wybrać najlepszy?; 2.7.1. Wprowadzenie; 2.7.2. Kryteria oceny jakości planu strategicznego przed jego wdrożeniem; 2.7.3. Ocena czułych punktów strategii; 2.7.4. Ocena strategii po jej wdrożeniu; 2.7.5. Podsumowanie 3. Zarządzanie strategiczne a restrukturyzacja przedsiębiorstwa: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Reinżynieria przedsiębiorstwa; 3.3. Zintegrowane systemy informatyczne; 3.4. Kompleksowe zarządzanie jakością; 3.4.1. Interpretacje jakości; 3.4.2. Sugestie autorytetów odnośnie do poprawy jakości; 3.4.3. Kompleksowe zarządzanie jakością: koncepcja "stałego usprawniania", czyli drogowskaz do restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 3.5. Zarządzanie w kryzysie; 3.5.1. Gwałtowna zmiana warunków rynkowych i/lub wady produktu; 3.5.2. Zmiana kierownictwa - słabość zarządu; 3.5.3. Działania związków zawodowych; 3.5.4. Niekorzystne zmiany na rynkach międzynarodowych; 3.5.5. Regulacje, deregulacje i zmiany przepisów; 3.6. Podobieństwa i różnice w metodach restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem / Krzysztof Opolski. - Warszawa : Olympus, 1998. - 138, [2] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza koncepcji zarządzania przez jakość; Budowanie strategii jakości w bankach; Normy jakościowe w zarządzaniu bankiem; Kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM) w banku; Główny weryfikator jakości - klient banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie firmą; 24)
Wstęp; Instytucjonalne otoczenie firmy w Polsce; Podstawowy paradygmat zarządzania jakością; Typy modeli zarządzania jakością; Produktowa i procesowa orientacja modeli zapewnienia jakości; Modele polityki innowacyjnej; Normalizacja i atestacja jako czynniki podnoszenia poziomu jakości i dostosowania do rynku światowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO : system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - Wyd. 2 uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 157, [3] s. : tab. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz.I System zarządzania jakością: R.1 Normy dot. systemów zarządzania: Wprowadzenie; Normy serii ISO 9000 dot. systemu zarządzania jakością; Podstawowe zmiany w znowelizowanej rodzinie norm ISO 9000:2000; Normy dot. innych systemów zarządzania. R.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania opartego na normach ISO: Identyfikacja potrzeb wdrożenia systemu zarządzania jakością; Wybór sposobu opracowania i wdrożenia systemu; Biznes plan inwestycji (przedsięwzięcia) polegającej na wdrożeniu systemu zarządzania jakością; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw. R.3 Proces opracowania i wdrożenia systemu zarządzania opartego na normach ISO: Organizacja i harmonogram procesu opracowania i wdrożenia systemu; Zdefiniowanie polityki i strategii; Zdefiniowanie polityki jakości i sformułowanie celów; Przygotowanie pracowników oraz Pełnomocnika ds. Systemu Jakości; Inwentaryzacja i analiza funkcjonującego w przedsiębiorstwie systemu zarządzania; Opracowanie zasad sporządzania; wdrażania i zarządzania dokumentacja systemową; Zagrożenia i problemy występujące w procesie opracowywania i wdrażania systemu zarządzania. R.4 Wymagania normy ISO 9001:2000 i praktyczne wskazówki dot. wdrożenia systemu zarządzania jakością oraz certyfikacja: Wymagania ogólne; Wymagania dot. dokumentacji; Odpowiedzialność kierownictwa; Zarządzanie zasobami; Realizacja wyrobu; Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów; Pomiary, analiza i doskonalenie; Certyfikacja. Cz.II Wzory dokumentów: Polityka jakości; Procedura - Audit wewnętrzny; Procedura - Nadzór nad dokumentami i zapisami; Procedura - Działania korygujące; Procedura - Wykonanie usługi; Sprawozdanie Pełnomocnika ds. Systemu Jakości dot. funkcjonowania i możliwości systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 19/2005)
1. Zarządzanie jakością- strategiczna cecha współczesnego marketingu; 2. Polityka proekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Automatyzacja- wyzwanie organizacyjne w XXI wieku; 4. Wprowadzenie do marketingu bankowego; 5. Rosnąca rola funduszy inwestycyjnych w gospodarce światowej; 6. Leasing jako forma finansowania inwestycji w Polsce i w Rosji; 7. Leasing jako forma dofinansowania przedsiębiorstwa; 8. Zarządzanie ryzykiem w działalności ubezpieczeniowej banków; 9. Public relations jako narzedzie komunikacji z otoczeniem; E-rektutacja- istota, zalety i wady; 11. Język haseł przedmiotowych KABA; Język haseł BN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Postrzeganie integracji przedsiębiorstwa: Potrzeba integracji zarządzania przedsiębiorstwem; Sposoby i etapy integracji przedsiębiorstwa; Światowe i europejskie rozwiązania doskonalenia zarządzania poprzez jego systemową integrację; Specyfika integracji małych firm; Konkurencyjny produkt efektem integracji procesów wytwórczych przedsiębiorstwa; Rola integracyjna technologii; Komputerowa integracja przygotowania i nadzoru realizacji produkcji; Uwarunkowania motywacyjne integrowania pracowników; 2. Uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania polskimi przedsiębiorstwami: Jakość jako determinanta integracji działań wytwórczych przedsiębiorstwa w ujęciu procesowym; Polskie uwarunkowania integracji zarządzania przedsiębiorstwami przez zarządzanie przez jakość; Modele integracji zarządzania przedsiębiorstwa oparte na wdrożeniu ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania programowo-organizacyjne wdrażania ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania ekonomiczno-kosztowe wdrożenia ZSZ/ZpJ w przedsiębiorstwie; 3. Uwarunkowania skuteczności wdrożenia zintegrowanych systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach: Cele i metodyka „Badania oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania na doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem” w aspekcie jego integracji; Uwarunkowania programowo-organizacyjne pracy zespołu wdrażającego; Kryteria oceny skuteczności kształtowania ZSZ w przedsiębiorstwie; Czynniki dezintegrujące - dlaczego TQM zawodzi? 4. Badanie skuteczności wdrożenia ZSZ: Weryfikacja praktyczna przyjętych hipotez i opracowanych modeli rozwiązań problematyki pracy - studia przypadków; Opracowania statystyczne case study; Wnioski analityczne z badania case study; Zakończenie: Podsumowanie i wnioski; Kierunki dalszych badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 306)
1. Zarządzanie jakością w świetle określeń teoretycznych: Uwarunkowania normalizacyjne; Definicja jakości; Jakość jako strategia działania; Podstawowe informacje o normach ISO; Wady i zalety ISO; Uzasadnienie dal procesu wdrażania norm ISO; Wdrażanie norm ISO; Zarządzanie przez jakość (TQM); Systemy zapewnienia jakości a zarządzanie jakością. 2. Zarządzanie jakością w administracji: Zarządzanie jakością w krajowych urzędach gmin; Zarządzanie jakością w administracji Europy Zachodniej; Zarządzanie przez jakość w administracji St. Zjednoczonych. 3. Wybrane metody doskonalenia jakości usług: Kształtowanie jakości poprzez samoocenę (model M. Baldrige'a, Model European Fundation for Quality Management); Metody wspomagające doskonalenie jakości. 4. Zarządzanie jakością na przykładzie Starostwa Powiatowego w Raciborzu: Zadania realizowane przez powiat; Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w starostwie powiatowym; Dokumentacja systemu zapewnienia jakości; Określenie poziomu satysfakcji klienta zewnętrznego; Krytyka procedur i zalecenia dot. doskonalenia jakości usług. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/254, 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Systemy ERP)
1. Problematyka podejścia procesowego; 2. Wybrane obszary zastosowań; 3. Dojrzałość procesowa organizacji; 4. Zarządzanie wzrostem dojrzałości procesowej za pomocą narzędzia PST firmy Philips; 5. Model APQC - Uniwersalny Model Klasyfikacji Procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wyd. 2, turkusowe. - Gliwice : Helion , 2017. - 606, [4] s. : rys., tab ; 24 cm.
Zawiera: Cz. 1 Wprowadzenie: R.1 Społeczne uwarunkowania pracy; R.2 Turkusowa ewolucja. Cz. 2 Budowanie relacji: R.3 Gdy słuchasz i mówisz; R.4 Strach przed mówieniem prawdy; R.5 Inteligencja emocjonalna. Cz. 3 Budowanie motywacji: R.6 Dylemat lidera - przemoc czy partnerstwo?; R.7 Rodzaje i źródła motywacji; R.8 Przemoc; R.9 Partnerstwo; R.10 Zarządzanie bez budżetu; R.11 System wynagrodzeń; R.12 Kompendium zarządzania procesowego. Cz. 4 Droga do jakości: R.13 Zasady podstawowe; R.14 Specyficzne drogi do TQM; R.15 Inkubatory jakości; R.16 Jak to wszystko zrealizować. Cz. 5 Zrozumieć głos procesu losowego: R.17 O procesach losowych ogólnie; R.18 Głos procesu; R.19 Głos klienta; R.20 Odkrywanie ukrytych zaburzeń X. Cz. 6 Narzędzia procesowe: R.21 Zarządzanie procesami; R.22 Księga standardów. Cz. 7 Zarządzanie przepływem informacji: R.23 Zbiorowa wiedza; R.24 Firma 2.0 - platformy komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej