Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(15)
E-booki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(58)
Autor
Godzic Wiesław (1953- )
(4)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Gajda Janusz
(2)
Gontarz Beata
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Kempna-Pieniążek Magdalena
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Maj Anna
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Borkowski Igor
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Buchowski Michał
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliwa Urszula
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Francuz Piotr
(1)
Golka Bartłomiej (1934- )
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hall Edward T. (1914-2009)
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Krannich Marek
(1)
Kurz Iwona (1972- )
(1)
Kwiatkowska Paulina (1979- )
(1)
Kłoskowska Antonina
(1)
Leach Edmund
(1)
Li Charlene
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Miczka Tadeusz
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Nass Clifford
(1)
Nieć Mateusz
(1)
Nowakowski Radosław (1955- )
(1)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Pisarek Walery
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Reeves Byron
(1)
Sadza Agata
(1)
Sawisz Anna
(1)
Sekuła Elżbieta A
(1)
Siemieńska Katarzyna
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Staniszewski Michał
(1)
Stasiuk Karina
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(77)
Rosja
(1)
Język
polski
(76)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(46)
Kultura masowa
(29)
Środki masowego przekazu
(29)
Kultura
(14)
Kultura organizacyjna
(11)
Kultura audiowizualna
(10)
Telewizja
(7)
Reklama
(6)
Socjologia kultury
(6)
Internet
(5)
Edukacja medialna
(4)
Kadry
(4)
Nowe media (komunikacja)
(4)
Public relations
(4)
Społeczeństwo
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Antropologia mediów
(3)
Antropologia społeczna
(3)
Globalizacja
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Menedżerowie
(3)
Multimedia
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wychowanie
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Etyka biznesu
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Język
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mężczyzna
(2)
Naród
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nieruchomości
(2)
Opinia publiczna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacje
(2)
Praca
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przywództwo
(2)
Płeć
(2)
Reality show
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Struktura społeczna
(2)
Symbole
(2)
Sztuka
(2)
Technika a kultura
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
Uprzedzenia
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zatrudnienie
(2)
Antropologia słowa
(1)
Antropologia wizualna
(1)
Bernstein, Basil B. (1924-2000)
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budownictwo
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czas
(1)
Czasopisma
(1)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Ekonomika
(1)
Elita władzy
(1)
Estetyka
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Feminizm
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gender
(1)
Geodezja
(1)
Informacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(11)
Podręcznik
(9)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Program telewizyjny
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(21)
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
78 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Wstęp: "Adoracja przy ołtarzu konwergencji": nowy paradygmat myślenia o przemianie mediów. 1. Spojlowanie programu "Robinsonowie": anatomia wspólnoty wiedzy. 2. Wkupując się do "Amerykańskiego idola": jak nas sprzedano w reality tv. 3. W poszukiwaniu papierowego jednorożca: "Matrix" i opowiadanie transmedialne. 4. "Quentin Tarantino's Star Wars"? Twórczość ludowa a przemysł medialny. 5. Jak Heather nauczyła się pisarstwa: alfabetyzm medialny i wojny o "Harry'ego Pottera". 6. Photoshop dla demokracji: nowe związki polityki i kultury popularnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura masowa, 2. Gra przekazu reklamowego, 3. Egzemplifikacja kultury masowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Kultura organizacyjna w świecie organizacji: Charakterystyka pojęcia kultury organizacyjnej; Definiowanie kultury organizacyjnej; Tożsamość kulturowa uczelni. Rozdział 2. Modele kulturowe, typy kultur organizacyjnych oraz rodzaje orientacji kulturowych: Model kultury organizacyjnej Deale'a i Kennedy'ego; Model kultury organizacyjnej Bleichera; Model kultury organizacyjnej według Ouchiego; Typologie psychologiczne Handy'ego; Model Petersa; Typologia kultur według Hofstedego; Podejście typologiczne Sikorskiego; Orientacje kulturowe Harrisona - Handy'ego; Cechy kultury organizacyjnej. Rozdział 3. Komunikacja w mediach społecznościowych a kultura organizacyjna uczelni: Pojęcie komunikacji i jej główne wymiary; Komunikacja i internet; Web 2.0 a kultura organizacyjna uczelni. Rozdział 4. Kultura organizacyjna i komunikacja w wybranych uczelniach wyższych na podstawie badań: Założenia badawcze; Struktura badanych; Kultura organizacyjna uczelni w opiniach badanych; Postrzeganie systemu komunikacji oraz wykorzystywane formy komunikacji; Wykorzystywane formy komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naród i etniczność. Obraz Ukrainy w polskiej prasie, studium przypadku. Teoretyczne podstawy analizy stosunków sąsiedzkich, Być mniejszością w większości, Ethnic conflict resolution in scandinavia, Psychologiczny kontekst postaw patriotycznych i nacjonalistycznych. Polityka. The polish presidency: a retrospective, System differences in political elites, Is the united states still a democracy?, Thinking adn (Un)doing: legitimacy deficit and the fall of socialism, Władza i kooperacja, Meandry procesu instytucjonalizacji zachowań wyborczych społeczeństwa polskiego, Kultura. Przegląd poznawczych teorii rozwoju moralnego, Technologie komunikacji a opinia publiczna, Świadkowie Jehowy: charakterystyka wyznania, Wiry globalizacji, Transformacja. Kilka uwag o kryzysach i ich badaniu, Kto jeszcze lubi socjalizm i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
R.1 Komunikowanie a kontekst społeczny: Działanie, władza i komunikowanie; Wykorzystanie środków komunikowania; Cechy "komunikowania masowego"; Przeorganizowanie czasu i przestrzeni; Komunikowanie i przyswajanie przekazów w życiu codziennym. R.2 Media a rozwój nowoczesnych społeczeństw: Instytucjonalne rozmiary nowoczesnych społeczeństw; Komunikowanie, komodyfiakcja i nastanie ery druku; Rozwój handlu informacjami; Teoria sfery publicznej: ocena wstępna; Rozwój przemysłów medialnych: szkic. R.3 Powstanie interakcji pośredniej: Trzy typy interakcji; Społeczna organizacja pośredniej quasi-interakcji Działanie na dystans (1): oddziaływanie na odbiorcę w kontekście sprzężenia zwrotnego; Działanie na dystans (2): sprzężenie zwrotne w kontekście istniejącego dystansu. R.4 Transformacja widoczności: Prywatne i publiczne; Publiczność niezlokalizowana: początki medialnego upublicznienia; Zarządzanie widocznością medialną; Granice kontroli: gafy, skandale i inne źródła kłopotów. R.5 Globalizacja komunikowania: Pojawienie się globalnych sieci komunikowania; Współczesne wzory komunikowania globalnego: przegląd; Teoria imperializmu kulturowego: ponowna ocena; Globalne rozpowszechnianie i lokalne przyswajanie przekazów: w kierunku globalizacji mediów. R.6 Przemieszczanie tradycji: Charakter tradycji; Tradycja a media (1): burzenie tradycji?; Tradycja a media (2): tradycja oderwania od korzeni; Migrujące populacje, tradycje ludów koczowniczych: niektóre źródła konfliktu kulturowego. R.7 Własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie: Własne "ja" a projekcja symboliczna; Nieodwzajemniona bliskość na dystans; Zdobywanie doświadczeń i ich mediatyzacja; Nowe możliwości, nowa odpowiedzialność: życie w zmediatyzowanym świecie. R.8 Nowe oblicza upublicznienia: Upublicznienie ponad narodowe; Widoczność ponadlokalna; Ku odnowie demokratycznej polityki; Ku etyce odpowiedzialności globalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. 2. Firmy medialne. 3. Media i reklama. 4. Prasa codzienna - rozwój w cieniu nowych technologii. 5. Czasopisma - esencja różnorodności. 6. Radio czy podcasting?. 8. Telewizja. 9. Nowe technologie w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Reguły wstępne: Rzecznik prasowy- kto może nim być i komu ma on podlegać?; Mailing-lista, czyli praktyczna ściągawka; Archiwum, czyli "namiary"; Sprostowania, czyli pyrrusowe zwycięstwa; Odpowiedzi i polemiki Tajemnica, czyli porozmawiajmy o pieniądzach; News release, czyli codzienność; Podsumowanie. 2. Wydarzenia medialne: Konferencja prasowa- co robić, aby przyszli i zechcieli coś napisać?; Briefing, czyli w zaufanym gronie; Bankiet, raut, obiad; Wyjazdy studyjne i pochodne; Dziennikarskie pokusy; "Drzwi otwarte", czyli gościnność; Podsumowanie. 3. Teksty i ich język: Teksty; Język mediów; Podsumowanie. 4. Język ciała: Kamera i mikrofon; "Jak cię widzą...", czyli wygląd zewnętrzny; Podsumowanie. 5.W dobrym tonie: Cytat i zasady jego stosowania; Anegdota w roli cytatu; powiedzonka i aforyzmy środowiskowe; Cytaty doby PRL-u; Dowcip w wystąpieniach oficjalnych i pozaoficjalnych; Film, literatura i historia kultury w przemówieniach, konwersacji, pogawędce; Podsumowanie. Posłowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w edukacji / Janusz Gajda. - Wyd. 4. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2005. - 218 s. ; 24 cm.
1.Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej, 2.Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze, 3.Znacząca rola mass mediów w edukacji, 4.Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze, 5.Media jako swoiste środowisko wychowawcze współczesnego, człowieka, 6.Hipermedia - komputer i Internet jako nowoczene środki komunikacji,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media w edukacji / Janusz Gajda. - Wyd. 8. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2010. - 218, [1] s. ; 24 cm.
1.Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej, 2.Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze, 3.Znacząca rola mass mediów w edukacji, 4.Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze, 5.Media jako swoiste środowisko wychowawcze współczesnego, człowieka, 6.Hipermedia - komputer i Internet jako nowoczene środki komunikacji,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyfrowy Tubylec w Szkole - Diagnozy i Otwarcia ; t. 3)
Wstęp; Rozdział I Cyfrowe pokolenie w refleksji pedagogicznej i badawczych doniesieniach; Młode pokolenie pod cyfrową egidą – różne oblicza fenomenu; Cyfrowy potencjał współczesnych uczniów w perspektywie polskich raportów z badań; Muzyka w i-mózgu – muzyczne kompetencje percepcyjne cyfrowych tubylców; Edukacja muzyczna w perspektywie technologiczno-medialnej – założenia, wizje i praktyka; Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym w perspektywie mediatyzacji przestrzeni życia i edukacji; Obraz szkoły w e-kulturze dziecięcej. Analiza komunikacji internetowej dzieci w wybranych miejscach sieciowych; Трансформация механизмов социализации подростков средствами интернет; Rozdział II Ucyfrowienie przestrzeni edukacji – propozycje i zapytania; Współpraca nauczyciela i rodziców w przygotowaniu dziecka do bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; Urządzenia mobilne jako wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Wykorzystanie technik cyfrowych w działaniach promujących studia polonistyczne; Współczesne wykorzystanie zasady poglądowości w edukacji matematycznej; Technologie informacyjno-komunikacyjne a efektywna edukacja w szkole podstawowej; Dydaktyk szkolny wobec potrzeby rozwijania umiejętności uczenia się uczniów; Realizacja innowacji pedagogicznej a konwergentne kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe dzieci; Młody nauczyciel kontra komputer – o problemach nabywania kompetencji z zakresu wykorzystywania TIK w edukacji; Bibliografia; Noty o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana kultury organizacyjnej - paradygmaty, modele i metody zarządzania; 2. Kierunki zmian w kulturach organizacyjnych; 3. Kultura organizacyjna w perspektywie poznawczej. Próba operacjonalizacji; 4. Metodyka badań nad kulturą organizacyjną; 5. Pragmatyka kształtowania kultury organizacyjnej w aspekcie międzynarodowym; 6. Tożsamość organizacyjna w organizacjach wielokulturowych; 7. Budowanie kultury prawości akademickiej - przykład DePaul University; 8. Komunikacja jako element kultury organizacyjnej; 9. Kultura sieci; 10. Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy; 11. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pojęcia podstawowe ; cz. 1)
1. Przeciw esencjalizacji kultury. O języku antropologicznym, 2. Język akademicki, 3. Ciężar piórka, czyli lżejsze refleksje o reklamie, 4. Hermeneutyka językowej manipulacji, 5. Płaca jako cena równowagi na rynku pracy w świetle rozwoju poglądów (i języka) w teorii ekonomii, 6. W stronę mediacyjnej koncepcji konsumpcji, 7. Język - komunikacja interpersonalna - zarządzanie, 8. Reductio retoryki a hermeneutyka, 9. Język prawa i jego znaczenie dla współczesnego człoweika, 10. Polityczna endialność, 11. Język teologii: słowo i doświadczenie, 12. Plotki o gender. O kilku strategiach dyskursu feministycznego, 13. Kolokwialny klasycyzm. Kilka uwag o języku najnowszej poezji polskiej, 14. Filozofia i marketing - małżeństwo z rozsądku czy mezalians?, 15. Postmodernizm kontra marketing, czyliz powrotem do Rzeczy, 16. Korporacje i marki - czy świat może bez nich istnieć?, 17. Jak (nie) czytać No Logo?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multimedia - "multi" w mediach; O nowych sposobach i wymiarach pluralizacji kultury; Media - etyka - polityka; Przyczynek do politycznej archeologii mediów; Etyka dziennikarska i nowe media; Dyskurs międzykulturowy we współczesnych mediach; Wyznaczniki gatunkowe zapowiedzi; O intertekstualności dyskursu politycznego w mediach (na przykładzie radiowych rozmów z polityka mi); Sprostowanie - prasowe strategie oswajania obecności; Wybrane funkcje reportażu prasowego dla młodzieży a współczesna kultura; Przepowiednie w Internecie; Dialog we współczesnym komunikowaniu publicznym; "Pułapka internetowa", czyli o słownictwie tematycznym związanym z Internetem; Nowoczesne media szansą dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (na przykładzie terapii uczniów z dysleksją rozwojową); Media Polonii niemieckiej w obszarze komunikacji społecznej; Rola mediów w środowiskach wielokulturowych, ze szczególnym uwzględnieniem Śląska Opolskiego. Próba redefinicji zjawiska; Media publiczne w Polsce;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Z prac Instytutu Badań Literackich / PAN)
Cz.I Technika- ruch- informacja. Wiek XIX: komunikacja społeczna na progu audiowizualności. -Fotografia: Fotografia i malarstwo; Prawda w fotografii; Portret fotograficzny- duchowość i cielesność; Hiperrealizm. Kwestionowanie widzenia fotograficznego; Fotografia cyfrowa. -Przekazy audialne: radiofon; Radio adwokat; Radio bęben plemienny; Słuchowisko jako tekst słowno-dźwiękowy; Literatura foniczna jako potencjalny przedmiot badań literackich; Fonografia artystyczna; Audiosfera na przełomie stuleci; Wtórna oralność. -Film: Prawo zwierciadła; Człowiek i materia; Film ja ko powieść naszego wieku; Realizm i kreacja w filmie; Film kinowy w perspektywie audiowizualności; Dekonstrukcje widzenia; Film i antropologia. Osiąganie dystansu wobec audiowizualności. -Telewizja i wideo: Perspektywy telewizji; Telewizja i kształt potocznego świata; Słowo w telewizji; Narracja telewizyjna a film etnograficzny; Od teledysku do wideoklipu. Ewolucja idiomu klipowego; Wideo, czyli kontrolowanie iluzji wolności; Wprowadzenie do problematy ki sztuki wideo; Rozmowa ze Zbigniewem Rybaczyńskim. -Komputer i sieć: Technika przyszłości; Komputer: ma szyna i narządzie; DNA informacji; Drugi potop; Czy rzeczywistość wirtualna to odkrycie nowego świata?; Interaktywność gier komputerowych; Net art- nowe terytorium sztuki; Superkomputery i ewolucja. Cz.II: -Horyzont komunikacyjny. Próba diagnozy: Odmasowione środki przekazu; Sztuka i komunikacja: sygnały zmian sygnały zmian całej kultury; Sztuczne reje? Rozważania o świecie mediów elektronicznych i o innych światach; Obrazy reklamowe; Nowoczesna sztuka a świat reklamy; Sztuka multimediów; Hipertekst a "galaktyka Gutenberga Nowe środki masowego przekazu a przyszłość książki. -Triumf techniki nad kulturą?: Kultura i sprawiedliwość społeczna. Witkacy i Peiper wobec przemian cywilizacyjnych; Przemysł kulturalny; Masowy odbiorca; Współ czesne społeczeństwo technologiczne; Ukryte założenia i jawne interpretacje kultury masowej; Elektroniczna wioska; Precesja symularków; Ideologia maszyn: technika komputerowa; Przemiany mediów i zagrożenie kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Z prac Instytutu Badań Literackich / PAN)
Cz.I Technika- ruch- informacja. Wiek XIX: komunikacja społeczna na progu audiowizualności. -Fotografia: Fotografia i malarstwo; Prawda w fotografii; Portret fotograficzny- duchowość i cielesność; Hiperrealizm. Kwestionowanie widzenia fotograficznego; Fotografia cyfrowa. -Przekazy audialne: radiofon; Radio adwokat; Radio bęben plemienny; Słuchowisko jako tekst słowno-dźwiękowy; Literatura foniczna jako potencjalny przedmiot badań literackich; Fonografia artystyczna; Audiosfera na przełomie stuleci; Wtórna oralność. -Film: Prawo zwierciadła; Człowiek i materia; Film ja ko powieść naszego wieku; Realizm i kreacja w filmie; Film kinowy w perspektywie audiowizualności; Dekonstrukcje widzenia; Film i antropologia. Osiąganie dystansu wobec audiowizualności. -Telewizja i wideo: Perspektywy telewizji; Telewizja i kształt potocznego świata; Słowo w telewizji; Narracja telewizyjna a film etnograficzny; Od teledysku do wideoklipu. Ewolucja idiomu klipowego; Wideo, czyli kontrolowanie iluzji wolności; Wprowadzenie do problematy ki sztuki wideo; Rozmowa ze Zbigniewem Rybaczyńskim. -Komputer i sieć: Technika przyszłości; Komputer: ma szyna i narządzie; DNA informacji; Drugi potop; Czy rzeczywistość wirtualna to odkrycie nowego świata?; Interaktywność gier komputerowych; Net art- nowe terytorium sztuki; Superkomputery i ewolucja. Cz.II: -Horyzont komunikacyjny. Próba diagnozy: Odmasowione środki przekazu; Sztuka i komunikacja: sygnały zmian sygnały zmian całej kultury; Sztuczne reje? Rozważania o świecie mediów elektronicznych i o innych światach; Obrazy reklamowe; Nowoczesna sztuka a świat reklamy; Sztuka multimediów; Hipertekst a "galaktyka Gutenberga Nowe środki masowego przekazu a przyszłość książki. -Triumf techniki nad kulturą?: Kultura i sprawiedliwość społeczna. Witkacy i Peiper wobec przemian cywilizacyjnych; Przemysł kulturalny; Masowy odbiorca; Współ czesne społeczeństwo technologiczne; Ukryte założenia i jawne interpretacje kultury masowej; Elektroniczna wioska; Precesja symularków; Ideologia maszyn: technika komputerowa; Przemiany mediów i zagrożenie kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej