Matematyka (przedmiot szkolny)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(13)
Autor
Bielenica Krystyna
(9)
Bura Maria
(9)
Gepert Bożena
(9)
Kubik Monika
(9)
Kwil Małgorzata
(9)
Grzegółka-Maciejewska Agnieszka
(6)
Lankiewicz Bogusława
(4)
Dziekońska Joanna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Kaiser Izabella
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kocór Maria
(1)
Koper Małgorzata
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kołodziej Małgorzata
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Kulmatycki Lesław
(1)
Laskowski Mirosław
(1)
Majzner Rafał
(1)
Marks Mirosława
(1)
Mańkowska Anna
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Pawlusińska Lidia
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rosół Adam
(1)
Wójcicka Grażyna
(1)
Wąsik Iwona
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(11)
Podręcznik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Matematyka
(13)
Media i komunikacja społeczna
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co wiadomo o matematycznie uzdolnionych dzieciach; 2. Rozpoznawanie uzdolnień matematycznych u dzieci w przedszkolu i na początku nauki szkolnej w ramach diagnozy nauczycielskiej; 3. Ważniejsze reguły wspierania w rozwoju i edukacji dzieci uzdolnionych matematycznie; 4. Kształtowanie dziecięcych wiadomości i umiejętności w ważniejszych zakresach działalności matematycznej oraz rozwijanie uzdolnień do nauki matematyki; 5. Początek bezpiecznego przeprowadzania uczniów przez drugi okres krytyczny rozwijania uzdolnień matematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 19/2019)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Zawiera: I. Theoretical foundations of pedagogical problems - discussion and polemics: The crisis of global neoliberalism and education; The potential of an (un)intimidated teacher; On the need of change in thinking about school and its causative power; The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice; New faces of a contemporary student - digital e-migrant; Traditional communication goals in the educational strategy of shaping the student; Moral education in China - cultural context, history, and contemporary practice; Conclusions from the alfred adler concept for the analysis of the meaning of life in contemporary pedagogy; Feminist critique of multiculturalism. Pedagogical aspects of debates on S. Okin paper „Is multiculturalism bad for women”? II. Practical application of pedagogical research results: The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents; The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers - practical implications; The effectiveness of peer tutoring in the field of teaching basic astronomical concepts among older preschoolers and younger pupils. A quantitative analysis; The educational potential of the impact of music on integrated teaching; Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement; Circumstances constricting the didactic cooperation of teachers and students in their assessment; Profiles of social competence of academic teachers of military universities; Emotional intelligence - an indispensable competence in teaching and physiotherapist practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyfrowy Tubylec w Szkole - Diagnozy i Otwarcia ; t. 3)
Wstęp; Rozdział I Cyfrowe pokolenie w refleksji pedagogicznej i badawczych doniesieniach; Młode pokolenie pod cyfrową egidą – różne oblicza fenomenu; Cyfrowy potencjał współczesnych uczniów w perspektywie polskich raportów z badań; Muzyka w i-mózgu – muzyczne kompetencje percepcyjne cyfrowych tubylców; Edukacja muzyczna w perspektywie technologiczno-medialnej – założenia, wizje i praktyka; Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym w perspektywie mediatyzacji przestrzeni życia i edukacji; Obraz szkoły w e-kulturze dziecięcej. Analiza komunikacji internetowej dzieci w wybranych miejscach sieciowych; Трансформация механизмов социализации подростков средствами интернет; Rozdział II Ucyfrowienie przestrzeni edukacji – propozycje i zapytania; Współpraca nauczyciela i rodziców w przygotowaniu dziecka do bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; Urządzenia mobilne jako wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Wykorzystanie technik cyfrowych w działaniach promujących studia polonistyczne; Współczesne wykorzystanie zasady poglądowości w edukacji matematycznej; Technologie informacyjno-komunikacyjne a efektywna edukacja w szkole podstawowej; Dydaktyk szkolny wobec potrzeby rozwijania umiejętności uczenia się uczniów; Realizacja innowacji pedagogicznej a konwergentne kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe dzieci; Młody nauczyciel kontra komputer – o problemach nabywania kompetencji z zakresu wykorzystywania TIK w edukacji; Bibliografia; Noty o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; t. (1358) 1284)
Wprowadzenie; 1. Elementy logiki matematycznej 1.1. Zdania złożone 1.2. Wartość logiczna zdań złożonych 1.3. Formy zdaniowe i kwantyfikatory 1.4. Zadania - elementy logiki matematycznej 2. Zbiory. Algebra zbiorów 2.1. Zbiory i ich podzbiory, równość zbiorów 2.2. Działania na zbiorach 2.3. Szkolne przykłady nieskończonych zbiorów liczbowych 2.4. Zbiory we wczesnej edukacji 2.5. Zadania - zbiory 3. Przyporządkowywanie zbiorów 3.1. Iloczyn kartezjański 3.2. Relacje i ich własności 3.3. Funkcje jako relacje 3.4. Relacja równoliczności zbiorów 3.5. Zadania - przyporządkowywanie zbiorów 4. Liczby naturalne 4.1. O podzbiorach zbioru N 4.2. Liczby naturalne w dziesiątkowym systemie pozycyjnym 4.3. O związkach pomiędzy zbiorami i liczbami naturalnymi 4.4. Liczby naturalne we wczesnej edukacji 4.5. Zadania - liczby naturalne 5. Niedziesiątkowe systemy pozycyjne 5.1. Zadania - niedziesiątkowe systemy pozycyjne 6. Liczby dawnych cywilizacji 6.1. Zadania - liczby dawnych cywilizacji 7. Paradoks Hilberta; Odpowiedzi do wybranych zadań; Bibliografia; Spis rysunków i tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1, Dodawania do 25 bez przekraczania progu dziesiątkowego; 2. Znaki rzymskie; 3. Odejmowanie do 25 bez przekraczania progu dziesiątkowego; 4. Dodawanie i odejmowanie do 25 bez przekraczania progu dziesiątkowego; 5. Dodawanie do 25 z przekraczaniem progu dziesiątkowego; 6. Odejmowanie do 25 z przekraczaniem progu dziesiątkowego; 7. Dodawanie i odejmowanie do 25 z przekraczaniem progu dziesiątkowego; 8. Dodawanie i odejmowanie do 50 z przekraczaniem progu dziesiątkowego; 9. Mnożenie do 25; 10. Dzielenie do 25; 11. Mnożenie i dzielenie do 25; 12. Mnożenie i dzielenie do 50; 13. Zadania różnorodne, doskonalenie techniki rachunkowej; 14. Mierzenie; 15. Obliczenia kalendarzowe; 16. Obliczenia zegarowe; 17. Odczytywanie temperatury; 18. Zadania tekstowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej