Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(155)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje fachowe
(25)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
tylko na miejscu
(101)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(115)
Czytelnia
(104)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(7)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Antczak Mariola
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierula Marian
(2)
Gracz Leszek
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Linkiewicz Agata
(2)
Lupa Iwona
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Sarna Paweł
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Skorus Piotr
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Cichy Diana
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danik Lidia
(1)
Davis Anthony
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Doyle Peter
(1)
Duda Aneta
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(158)
Czechy
(3)
Rosja
(2)
Język
polski
(160)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(49)
Public relations
(37)
Komunikacja społeczna
(33)
Marketing
(30)
Środki masowego przekazu
(29)
Marketing polityczny
(21)
Reklama
(21)
Komunikacja polityczna
(17)
Media społecznościowe
(16)
Marketing cyfrowy
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Komunikacja interpersonalna
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Zarządzanie
(11)
Marketing społecznościowy
(10)
Internet
(8)
Komunikacja wewnętrzna
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Reklama internetowa
(8)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Kadry
(7)
Komunikacja
(7)
Polityka
(7)
Autoprezentacja
(6)
Innowacje
(6)
Kampania wyborcza
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Menedżerowie
(6)
Organizacja
(6)
Promocja handlowa
(6)
Public relations w internecie
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Badania marketingowe
(5)
Dziennikarstwo
(5)
Dziennikarze
(5)
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Konkurencyjność
(5)
Konsumenci
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Image
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Konwergencja mediów
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Marketing partnerski
(4)
Negocjacje
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing mobilny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Organizacje
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Przywództwo
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Socjologia
(3)
Wybory
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Blog
(2)
Blogi
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling
(2)
Demokracja
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Google Analytics
(2)
Identyfikacja wizualna
(2)
Informacja wizualna
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Jakość usług
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kryzys
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Młodzież
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Nieruchomości
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Opinia publiczna
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka medialna
(2)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Niemcy
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(37)
Praca zbiorowa
(30)
Opracowanie
(18)
Monografia
(16)
Poradnik
(12)
Czasopismo naukowe
(5)
Raport z badań
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Media i komunikacja społeczna
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
162 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: Przedmowa; Siedmioro wielkich myślicieli będących źródłem inspiracji dla tej książki; Poznaj serię Strategyzer; Podstawy. Dlaczego zespoły osiągają słabe wyniki i jak je poprawić; 1. Odkryj mapę synchronizacji zespołu. Co to jest i w jaki sposób działa? 1.1. Rozpoczęcie pracy: cztery filary mapy synchronizacji zespołu 1.2. Planowanie podziału zadań za pomocą mapy synchronizacji zespołu (tryb planowania) 1.3. Utrzymywanie członków zespołu na właściwej ścieżce (tryb oceny) 2. Wykorzystaj mapę w praktyce. Jak korzystać z mapy synchronizacji zespołu? 2.1. Mapa synchronizacji zespołu na spotkaniach 2.2. Mapa synchronizacji zespołu w ramach projektów 2.3. Mapa synchronizacji zespołu dla dopasowania organizacyjnego 3. Zaufanie wśród członków zespołu. Cztery narzędzia do tworzenia atmosfery pełnej zaufania i zwiększonego bezpieczeństwa psychologicznego 3.1. Kontrakt zespołowy 3.2. Formularz ustalania faktów 3.3. Karta szacunku 3.4. Przewodnik bezprzemocowego wyrażania potrzeb 4. Głębsza analiza. Odkryj podstawy naukowe będące inspiracją dla opisanych narzędzi oraz książki 4.1. Wzajemne zrozumienie i wspólna płaszczyzna 4.2. Zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne 4.3. Typy relacji 4.4. Twarz i grzeczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Partie polityczne: aspekty teoretyczne i prawne, 2. Podział lewica - prawica na polskiej scenie politycznej, 3. Wybory i wyborcy. Determinanty preferencji wyborczych, 4. Kampanie wyborcze partii politycznych. Analiza marketingowa, 5. Wpływ środków masowego komunikowania na tworzenie wizerunku partii politycznych i ich liderów, 6. Wizerunek polityczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki: 1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego; 1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego; 1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych. Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego: 2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych; 2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0; 2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z; 2.3.1. E-społeczność marki politycznej; 2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego: 2.4.1. YouTube; 2.4.2. Facebook; 2.4.3. Twitter. Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych: 3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych; 3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku; 3.2.1. Kampania prezydencka; 3.2.2. Kampania parlamentarna; 3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych. Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych: 4.1. Polityczna kampania permanentna; 4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społecznościowych; 4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków; 4.2.1. Bilanse rządów; 4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny; 4.2.3. „Wakacje parlamentarne”. Zakończenie. Bibliografia. Aneks 1-3. Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji. Indeks osobowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2526)
1. Komunikowanie polityczne 2. Strategie komunikowania politycznego 2.1 Polityczne strategie komunikacyjne - podstawowe pojęcia 2.2 Typologia politycznych strategii komunikacyjnych 3. Polityczne strategie propagandowe 3.1 Wczesne strategie propagandowe w komunikowaniu politycznym 3.2 Nowoczesne strategie propagandy politycznej 3.3 Polityczne strategie propagandowe - teoretyczne założenia koncepcji oddziaływania propagandowego 4. Geneza i rozwój koncepcji politycznego komunikowania marketingowego 4.1 Polityczne kampanie premodernizacyjne - w poszukiwaniu efektywnej formuły komunikowania rynkowego 4.2 Kampanie polityczne ery telewizyjnej 4.3 Modernizacja/amerykanizacja kampanii politycznych w Europie 5. Charakter przeobrażeń strategii komunikowania politycznego 6. Polityczne kampanie komunikacyjne w ujęciu marketingowym 6.1 Egzogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.1.1 Odbiorcy komunikowania politycznego jako podmiot rynkowy 6.1.2 Środki masowego przekazu a polityczne komunikowanie marketingowe 6.2 Endogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.3 Etapy politycznej kampanii komunikacyjnej w ujęciu marketingowym 7. Strategie politycznych kampanii komunikacyjnych zorientowanych marketingowo 8. Badania rynku politycznego - informacyjne podstawy strategii komunikacyjnych 8.1 Segmentacja rynku politycznego 9. Kreowanie i pozycjonowanie oferty politycznej 9.1 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne 9.1.1 Proces pozycjonowania indywidualnego i mieszanego - długookresowe rynkowe strategie indywidualne 9.1.2 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne zbiorowych aktorów politycznych 10. Strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych - strategie krótkookresowe (limitowane czasowo) 10.1 Tradycyjne (bezpośrednie) strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych 10.2 Polityczne strategie komunikacyjne zorientowane na media masowe 10.2.1 Strategia komunikacyjna w mediach płatnych - polityczna strategia reklamowa 10.2.2 Medialne strategie komunikacyjne w czasie nieodpłatnym 11. Perspektywy rozwoju koncepcji strategicznego komunikowania politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst strategiczny: Gałęzie przemysłu medialnego; Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego; Konwergencja i jej przyczyny; 2. Od kontekstu do koncepcji: Strategia w branżach medialnych; Zarządzanie zmianami technologicznymi; Kreatywność i innowacyjność; Poznanie, kultura i strategia; Struktura przedsiębiorstwa; Przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rzeczpospolita Businessman Book)
Promocja jako element marketingu; Uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa; Promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Charakterystyka form promocji i zasady skutecznego ich oddziaływania; Zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa; Image firmy i kompleksowa wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa; Organizacja promocji w przedsiębiorstwie i współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi; Kampanie promocyjno-reklamowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Przedmowa; Komunikacja; Grupy i ich wydaj- ność; Asertywność i negocjacja; Prezentacje ustne; Pisanie raportów; Przeprowadzanie wywiadu; Dokumenta- cja użytkownika; Szkolenie użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 204 s. : il., wykresy ; cop. 2019.
(Marketing)
Social media. 1. Miłość od pierwszego wejrzenia 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów? 1.2. Kogo szukasz? 1.3. Strategia poszukiwań 1.4. Pierwsze spotkanie! 1.5 „Sex education” 2. Randka (nie) w ciemno 2.1. Randka w ciemno (prawie noc) 2.2. Znaj czas sposobny 2.3. Idealna randka 2.4. Tale as old as time… 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło? 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo 2.7. Widzą mnie, więc jestem 2.8. Przez żołądek do serca 2.9. Przeć naprzód 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W 3. Sakramentalne „tak”! 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już? 3.2. „The L Word” 3.3. Klientocentryzm 3.4. Trzeba być jakimś 3.5. Jak zamykać? 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy 3.8. Nail it! 3.9. Nagi instynkt 3.10. Miarka za miarkę 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego 4. I żyli długo i szczęśliwie 4.1. Bondage – budowanie relacji 4.2. 24/7/365 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint 4.4. Czy „dzień dobry” ma ROI? 4.5. Lojalna Jola 4.6. Lojalność to emocja 4.7. Wierność jest nudna 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem 4.9. Rabat? Stolica Maroka! 4.10. Partner, nie przyjaciel 5. Techniki podrywu 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji? 5.2. Wirus wszystko załatwi 5.3. „Oczy szeroko zamknięte” 5.4. Prawie się udało! 5.5. Algorytm miłości 5.6. Najlepszy kochanek w mieście – personal branding 5.7. Czułe słówka 5.8. Moje miasto, a w nim… 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma – employer branding 5.10. Dlaczego klienci nie kupują? 6. W buduarze… 6.1. Pejcz na klientów – RFM 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie 6.3. Kamasutra 6.4. Do you think I’m sexy? 6.5. Dobry content jest jak dobry seks 6.6. Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę 6.7. Swatka 6.8. Dobry profil w social mediach 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja 7. Stare dobre małżeństwo 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie 7.2. Czy klient to nasz pan? 7.3. Never second best 7.4. Wychowanie to wyzwanie 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie! 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą bardzo daleko 7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta 7.9. Jak uniknąć rozwodu? 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, ale komu służysz 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać? 8. Poliamoria w praktyce 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas? 8.2. Recykling treści 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście 8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji 8.5. Oprogramowanie jest jak seks – lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić 9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów 9.2. Nie-lejek durszlakowy 9.3. Niebezpieczne związki – cykl życia 9.4. Nowa szprycha 9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa; Do zobaczenia!; Absolwent – spis tematów; Spis rysunków; Bibliografia, czyli polecam również.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej