Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(144)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(141)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje naukowe
(27)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Czasopisma
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(100)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(101)
Czytelnia
(107)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(11)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(6)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(5)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Głuchowski Jan (1940- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(3)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(3)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(2)
Czechowska Iwona Dorota
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Patyk Jacek
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Babiarz Stefan
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barnik Paweł
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bartuzel Konrad
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bienias Ilona
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bilski Janusz (1949- )
(1)
Bitz Michael
(1)
Bodo Monika
(1)
Bogucki Stanisław
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Tadeusz
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Brolik Jacek (1958- )
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chróścielewski Wojciech (1952- )
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cicha Agnieszka
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Graham
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dankowska Małgorzata
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drywa Anna
(1)
Dumas Anna
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forsthoff Ulrich
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gaca Daria
(1)
Gafrikowa Viera
(1)
Gajewski Dominik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(91)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(147)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(148)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(41)
Podatek od towarów i usług
(27)
Usługi
(26)
Bankowe usługi detaliczne
(22)
Usługi turystyczne
(18)
Prawo podatkowe
(16)
Marketing
(15)
Turystyka
(14)
Akcyza
(13)
Podatek
(13)
Usługi elektroniczne
(13)
Kredyt
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Jakość usług
(11)
Postępowanie podatkowe
(10)
Przedsiębiorstwo usługowe
(10)
Usługi finansowe
(10)
Handel elektroniczny
(9)
Rynek finansowy
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Bankowość elektroniczna
(8)
Produkt turystyczny
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Nadzór bankowy
(7)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(7)
Prawo bankowe
(7)
Zarządzanie
(7)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(6)
Podatek dochodowy
(6)
Podatek od nieruchomości
(6)
Podatek rolny
(6)
Unia Europejska
(6)
Banki internetowe
(5)
Finanse
(5)
Gwarancje bankowe
(5)
Hotelarstwo
(5)
Innowacje
(5)
Organizacja
(5)
Podatek od gier
(5)
Ryzyko bankowe
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Usługi logistyczne
(5)
Badania marketingowe
(4)
Bank centralny
(4)
Branża TSL
(4)
Handel
(4)
Jakość produktu
(4)
Kapitał
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(4)
Podatek od spadków i darowizn
(4)
Swobodny przepływ kapitału
(4)
Swobodny przepływ osób
(4)
Swobodny przepływ towarów
(4)
Swobodny przepływ usług
(4)
Analiza ekonomiczna
(3)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(3)
Ekonomika
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Gastronomia
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Karta podatkowa
(3)
Karty płatnicze
(3)
Konkurencja
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Narodowy Bank Polski (NBP)
(3)
Podatek leśny
(3)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(3)
Podatek od środków transportowych
(3)
Podatki i opłaty lokalne
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo celne
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Transport
(3)
Ubezpieczenia
(3)
Usługi płatnicze
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Biura podróży
(2)
Europejski Bank Centralny
(2)
Europejski System Banków Centralnych
(2)
Fundusze celowe
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Integracja europejska
(2)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(2)
Koszty
(2)
Kultura
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(11)
1901-2000
(6)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(61)
Kraje Unii Europejskiej
(11)
Niemcy
(4)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(55)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(21)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Komentarz do ustawy
(2)
Komentarz prawny
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Akty prawne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Zarządzanie i marketing
(40)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Podróże i turystyka
(8)
Transport i logistyka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
150 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketi)
I. Ch-ka usług: Pojęcie i klasyfikacja usług; Cechy usług; Czynniki rozwoju sektora usług; Otoczenie firmy usługowej; Misja firmy usługowej; Projektowanie usługi II. Ch-ka marketingu organizacji niedochodowych: Cel i zakres działania organizacji niedochodowych; Czynni ki wpływające na sukces organizacji non profit; Identyfikacja cech marketingu organizacji non profit; Poz skiwanie wolontariuszy i zasobów przez organizacje non profit; Strategia marketingowa organizacji usługowej niedochodowej; Marketing-mix. III. Marketing w działalności bibliotek: Biblioteka w otoczeniu społeczno-gospodarczym; Ch-ka marketingu bibliotecznego; Marketing-mix w bibliotece; Promotion- mix w bibliotece. IV. Marketing usług edukacyjnych: Zarządzanie strategi czne szkołą wyższą; Strefa szkolnictwa wyższego jako system marketingowy. V. Marketing w kulturze (na przykładzie ośrodków kultu ry). VI. Promocja organizacji non profit na przykładzie fundacji. VII. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługa - geneza, pojęcie, istota produkcji i jej mierniki, 2. Podziały i klasyfikacje usług, 3. Usługi - trzeci sektor gospodarki, 4. Marketing relacji w procesach usługowych, 5. Czynnik ludzki w usługach, 6. Pozycjonowanie usług, 7. Tożsamość organizacji usługowej, 8. Jakość usług, 9. Komunikacja marketingowa w usługach, 10. Strategie marketingowe firm usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota marketingu usług finansowych; Strategiczne planowanie marketingowe; Marketingowe otoczenie; Segmentacja rynku usług finansowych; Strategia usługi finan- sowej; Polityka cenowa; Polityka dystrybucyjna; Promocja; Marketing usług ubezpieczeniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Szczecin [i in.] : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 410 s. : il., rys. ; 25 cm.
Cz. I. Polityka turystyczna jako warunek tworzenia markowych produktów turystycznych. Cz. II. Strategie kształtowania markowych produktów turystycznych. Cz. III. Markowe produkty turystyczne jako element konkurencji na rynku Unii Europejskiej. Cz. IV. Regionalne uwarunkowania rozwoju markowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zagadnienia ogólne dot. konsumenta: Pojęcie konsumenta w prawie wspólnotowym i prawie polskim; Pojęcie konsumenta w ubezpieczeniach - uwagi o art. 384 § 5 k.c.; Realne możliwości zapoznawania się klientów z wzorcami umownymi. Ochrona konsumenta usług finansowych: Ochrona konsumenta usług finansowych świadczonych przez Pocztę Polską; Implementacja dyrektywy 2002/65/WE do krajowych porządków prawnych; Cywilnoprawna ochrona konsumenta usług finansowych w umowach zawieranych na odległość; Ochrona konsumenta usług finansowych w świetle prawa wspólnotowego - wybrane zagadnienia. Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej: Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej w świetle art. 807 § 2 k.c. - stan obecny i projektowany; Publicznoprawne instrumenty ochrony konsumenta usługi ubezpieczeniowej. Ogólne zagadnienia zabezpieczenia wierzytelności: Z problematyki przeniesienia praw w celu zabezpieczenia wierzytelności (przegla możliwości). Zabezpieczenia finansowe służące ochronie konsumenta usług turystycznych: Zabezpieczenie finansowe organizatorów turystyki w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości; Ochrona konsumenta usług turystycznych w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych i dobrowolnych. Wybrane zagadnienia związane z wierzytelnościami i długami konsumenckimi; Prawne aspekty przelewu wierzytelności konsumenckiej; Przekształcenie wierzytelności konsumentów na skutek ogłoszenia upadłości - pozycja prawna konsumenta w polskim prawie upadłościowym i naprawczym. Zagadnienia wybrane. Proceduralne aspekty ochrony konsumenta: Bankowy Arbitraż Konsumencki; Problematyka procesowa konsumenckich usług finansowych; Rozstrzyganie sporów konsumenckich w telekomunikacji; Formuła polubownego rozstrzygania sporów transgranicznych z udziałem konsumenta usług finansowych; Sprawozdanie z przebiegu konferencji (22-24 września 2005 r., Krynica Górska)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czynności bankowe, 2.Rachunki babkowe, 3.Przyjmowanie depozytów, 4.Udzielanie kredytów, 5.Kredyty konsumenckie, 6.Gwaranecje bankowe, akredytywy, poręczenia, 7.Przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych, 8.Pieniądz elektroniczny, 9.Operacje czekowe i wekslowe, warranty, 10.Terminowe operacje finansowe, 11.Nabywanie wierzytelności pieniężnych. Przechowywanie przedmiotów, 12.Czynności obrotu dewizowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Wstęp; Banki na rynku finansowym; Polska bankowość i prawo bankowe; Rodzaje operacji bankowych; Rachunki bankowe; Rozliczenia bezgotówkowe; Rozliczenia gotówko we; Obsługa bankowa ludności; Rozrachunki międzyoddziałowe i międzybankowe; Inne czynności bankowe; Rozliczenia zagraniczne; Informatyka w operacjach bankowych. Aneks I: Zarządzenie Prezesa Narodowego BP z dn. 29.05 1998 r. w sprawie form i trybu przeprowadzania rozliczeń pieniężnych za pośrednictwem banków. Aneks II: Wybrane przepisy z zarządzenia nr 2/98 Prezesa NBP z dn. 05.03.1998 r. w sprawie określenia sposobu przeprowadzenia rozrachunków międzybankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem niniejszego opracowania jest analiza systemowych uwarunkowań funkcjonowania partnerstwa publiczno-prywatnego i identyfikacja występujących w tym obszarze barier jego rozwoju. W warstwie empirycznej przedstawiono mechanizm zawierania partnerstwa, przebieg jego realizacji, a także, wykorzystując narzędzia analizy finansowej, oceniono efektywność ekonomiczną analizowanych przedsięwzięć. Część empiryczna pracy nie jest jednolita metodologicznie. Zróżnicowania wynikają z niejednakowej dostępności do szczegółowych danych liczbowych, obrazujących realizację partnerstwa. Analizą objęto tak wzorcowe przykłady realizowanych przedsięwzięć, jak i projekty mniej udane, a nawet nietrafione. Praca niniejsza składa się z części teoretycznej oraz z części badawczej. Syntezę przeprowadzonych badań oraz wnioski zaprezentowano w ostatnim rozdziale publikacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Część pierwsza. Prawo Rozdział I. Omówienie pojęć 1. Wstęp 2. Umowa przewozu 3. List przewozowy 4. Umowa spedycji 5. Podsumowanie Rozdział II. Działalność z zakresu usług transportowych 1. Ustawa o transporcie drogowym 2. Zasady podejmowania i wykonywania transportu drogowego 3. Licencja dla spółki cywilnej 4. Zezwolenie na wykonywanie przewozu drogowego 5. Cofnięcie licencji 6. Wygaśnięcie zezwolenia i licencji 7. Inspekcja Transportu Drogowego 8. Katalog dokumentów wymaganych podczas kontroli 9. Kary pieniężne Rozdział III. Dokumenty transportowe 1. Słowo wstępne 2. List przewozowy 3. Inne dokumenty przewozowe 4. Protokół o stanie przesyłki Rozdział IV. Konwencja CMR 1. Wykonywanie przewozu na podstawie konwencji CMR 2. Zawarcie i wykonanie umowy przewozu 3. Odpowiedzialność przewoźnika 4. Reklamacje i roszczenia 5. Postanowienia dotyczące przewozu wykonywanego przez kolejnych przewoźników Rozdział V. Zastosowanie reguł Incoterms 2010 w branży TSL 1. EXW (ang. ex works – z zakładu) 2. FCA (ang. free carrier – dostarczony do przewoźnika) 3. CPT (ang. carriage paid to – przewoźne opłacone do 4. CIP (ang. carriage and insurance paid to – przewoźne i ubezpieczenie opłacone do) 5. DAT (ang. delivered at terminal – dostarczone do terminalu) 6. DAP (ang. delivered at place – dostarczone do miejsca) 7. DDP (ang. delivered and duty paid – dostarczone, cło opłacone) 8. FAS (ang. free alongside ship – dostarczony wzdłuż burty statku) 9. FOB (ang. free on board – dostarczony na statek) 10. CFR (ang. cost and freight – koszt i fracht) 11. CIF (ang. cost insurance and freight – koszt, ubezpieczenie i fracht) Rozdział VI. Czas pracy kierowców 1. Uwagi ogólne 2. Czas pracy kierowców zatrudnionych na podstawie stosunku pracy 2.1. Systemy czasu pracy kierowcy 2.2. Obowiązkowe przerwy w czasie pracy kierowców 3. Praca w godzinach nadliczbowych 4. Czas pracy kierowców niepozostających w stosunku pracy 5. Czas pracy kierowców wykonujących przewozy regularne, których trasa nie przekracza 50 km Rozdział VII. Zakres odpowiedzialności przewoźnika i spedytora 1. Zakres odpowiedzialności przewoźnika 2. Odpowiedzialność spedytora Część druga. VAT Rozdział I. Najważniejsze zagadnienia z zakresu czynności podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT 1. Czynności opodatkowane podatkiem VAT 1.1. Dostawa towarów oraz świadczenie usług na terytorium Polski 1.2. Czynności wykonywane poza terytorium Polski 1.3. Czynności kompleksowe 2. Czynności wyłączone z opodatkowania 2.1. Czynności wyłączone z opodatkowania na mocy samej ustawy o VAT 2.2. Czynności niepodlegające opodatkowaniu – brak uznania, że zachodzi sprzedaż Rozdział II. Definicje 1. Istota definicji poszczególnych usług na gruncie rozliczeń VAT 2. Definicja usługi transportowej 3. Definicja usługi spedycyjnej 4. Kompleksowy charakter usług transportowych oraz spedycyjnych 5. Definicja usługi magazynowania 6. Definicja usługi przechowania 7. Definicja usługi składowania 8. Definicja usługi logistycznej 9. Definicja usługi kurierskiej Rozdział III. Miejsce świadczenia usług 1. Wprowadzenie 2. Zasada ogólna 2.1. Definicja podatnika 2.2. Siedziba działalności gospodarczej 2.3. Stałe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej 2.4. Usługi wykonywane na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 3. Zasady szczególne 3.1. Usługi pośrednictwa 3.2. Usługi związane z nieruchomościami 3.3. Transport (w sytuacjach szczególnych – wyjątki od zasady) 3.4. Usługi kulturalne, artystyczne, sportowe itp. 3.5. Usługi pomocnicze do usług transportowych oraz usługi wyceny majątku rzeczowego 3.6. Usługi restauracyjne i cateringowe 3.7. Krótkoterminowy najem środków transportu 3.8. Usługi telekomunikacyjne, elektroniczne i nadawcze 3.9. Usługi niematerialne świadczone na rzecz niepodatników spoza UE 3.10. Usługi turystyki 4. Eksport usług 5. Import usług 6. Studium przypadków – usługi transportu towarów 6.1. Transport towarów świadczony na rzecz podatnika 6.2. Transport towarów świadczony na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 7. Studium przypadków – usługi transportu osób 8. Studium przypadków – usługi spedycji 8.1. Usługi spedycji świadczone na rzecz podatnika 8.2. Spedycja towarów świadczona na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 9. Studium przypadków – usługi logistyczne 9.1. Usługi logistyczne świadczone na rzecz podatnika 9.2. Usługi logistyczne świadczone na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 10. Studium przypadków – usługi magazynowania 10.1. Usługi świadczone na rzecz podatnika 10.2. Usługa magazynowania towarów świadczona na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 11. Studium przypadków – usługi w portach morskich 11.1. Usługi w portach morskich świadczone na rzecz podatnika 11.2. Usługi w portach morskich świadczone na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 12. Studium przypadków – usługi świadczone przez agencje celne 12.1. Usługi świadczone na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 12.2. Usługi świadczone na rzecz polskich przedsiębiorców 12.3. Usługi świadczone na rzecz podmiotów z UE oraz spoza UE Rozdział IV. Obowiązek podatkowy 1. Pojęcie obowiązku podatkowego 2. Zasada ogólna 3. Przypadki szczególne (wprowadzenie) 4. Studium przypadków – usługi transportowe 5. Usługi spedycyjne 6. Usługi logistyczne 7. Usługi magazynowania 8. Usługi przechowania 9. Usługi składowania 10. Usługi w portach morskich (przeładunek, załadunek, badania, czyszczenie, holowanie itp.) 11. Refaktura kosztów powstałych przy usługach w branży TSL 12. Obowiązek podatkowy w imporcie usług Rozdział V. Faktura w usługach branży TSL 1. Wprowadzenie 2. Regulacje prawne 2.1. Podatnicy zobowiązani do wystawiania faktur 2.2. Dane obowiązkowe faktury 2.3. Faktura zaliczkowa 2.4. Faktura dokumentująca świadczenia, których krajem opodatkowania jest inny kraj niż Polska (tzw. faktura NP) 2.5. Moment wystawienia faktury 2.6. Faktura korygująca 2.7. Nota korygująca 2.8. Faktura wewnętrzna 2.9. Duplikat faktury 2.10. Sposób zabezpieczenia faktur (tradycyjnych i elektronicznych) 2.11. Faktura elektroniczna 2.12. Faktury wystawiane w imieniu i na rzecz przewoźników (sprzedaż biletów lotniczych) 3. Studium przypadków 3.1. Usługi transportowe i spedycji a moment wystawienia faktury 3.2. Usługi magazynowania i logistyczne a moment wystawienia faktury 3.3. Usługi w portach morskich a moment wystawienia faktury (przeładunek, załadunek, badania, czyszczenie, holowanie itp.) 3.4. Usługi świadczone przez agencje celne a moment wystawienia faktury Rozdział VI. Kurs waluty 1. Uwagi ogólne 2. Krajowe świadczenie usług 3. Świadczenie usług poza terytorium kraju 4. Import usług 5. Faktura korygująca a kurs waluty Rozdział VII. Stawka podatku VAT 1. Wprowadzenie 2. Transport 2.1. Transport towarów wykonywany na rzecz podatnika polskiego oraz import usług 2.2. Transport towarów na rzecz podatnika unijnego 2.3. Transport towarów na rzecz podatnika z kraju trzeciego 2.4. Transport towarów wykonywany na rzecz tzw. niepodatnika 2.5. Transport osób 2.6. Tabelaryczne zestawienie wysokości opodatkowania usług transportowych 3. Usługi spedycji 3.1. Wliczenie wartości usługi do podstawy opodatkowania importu towarów 4. Usługi magazynowania 4.1. Tymczasowe przechowywanie towaru 5. Usługi logistyczne 6. Usługi w portach morskich 7. Usługi związane z eksportem i usługi agencji celnych 8. Usługi związane z importem 9. Usługi związane z obsługą lotniczą Załącznik nr 1 Załącznik nr 2 Rozdział VIII. Numer identyfikacji podatkowej 1. Rejestracja podatnika na potrzeby podatku VAT (NIP) 2. Rejestracja podatnika na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych (numer VAT UE) 2.1. Obowiązek posługiwania się numerem VAT UE 2.2. Potwierdzenie numeru NIP UE kontrahenta Rozdział IX. Deklaracje oraz informacje podsumowujące – wykazywanie transakcji z dziedziny TSL 1. Deklaracje 1.1. Uwagi ogólne – stan prawny obowiązujący do 1.04.2020 r. 1.2. Termin i miejsce złożenia deklaracji 1.3. Jednolity plik kontrolny 1.4. Wykazanie transakcji z dziedziny TSL w deklaracji podatkowej 1.5. Korekta deklaracji 1.6. Stan prawny obowiązujący od 1.04.2020 r./1.07.2020 r. 2. Informacje podsumowujące 2.1. Usługi wykazywane w informacjach podsumowujących 2.2. Termin i miejsce złożenia informacji podsumowującej 2.3. Moment wykazania usługi w informacji podsumowującej; Załącznik; Wykaz orzeczeń; Wykaz pism urzędowych; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podatek VAT w rachunkowości / Agnieszka Cicha. - Warszawa : Difin, 2005. - 125, [1] s. ; 23 cm.
1.Uregulowania prawne, 2.Dokumentowanie czynności opodatkowanych podatkiem VAT, 3.Zasady ewidencji podatku VAT, 4.Zadania z rozwiązaniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej