Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(24)
Autor
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Jasiński Zdzisław
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Cadle James
(1)
Fereniec Jan
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Martin William B
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Sitkiewicz Franciszek
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Yeates Donald
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Zarządzanie jakością
(21)
Przedsiębiorstwo
(19)
Jakość
(10)
Zarządzanie
(8)
Normy ISO 9000
(4)
Produkcja
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Jakość produktu
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Bhp
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Jakość usług
(2)
Kadry
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Technologia
(2)
Towar
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Certyfikacja zgodności
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franczyza
(1)
Gastronomia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Majątek trwały
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Optymalizacja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przywództwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Venture capital
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 173, [3] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Ewolucja systemów zarządzania; 2. Od norm ISO do kompleksowego zarządzania organizacja; 3. Charakterystyka usług turystycznych; 4. System zarządzania w organizacji turystycznej; 5.Wybrane praktyczne elementy zarządzania organizacją turystyczną; 6. Podsumowanie- Rola i odpowiedzialność kierownictwa oraz pracowników organizacji w systemie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy koncepcji zarządzania projektami. 1. Charakterystyka zarządzania projektami. 2. Specyfika projektów ekonomicznych i organizacyjnych. 3. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. 4. Planowanie przebiegu i zasobów projektu. 5. Standardowe metody oceny projektów. 6. Metody oceny agregatowej w diagnozie i projektowaniu. Część II: Metodyki badawcze w praktyce projektowania. 7. Ogólne zasady i koncepcje projektowania. 8. Projektowanie strategii zarządzania. 9. Ryzyko i wykonalność projektów. 10. Metody analizy procesów. 11. Metodyka zarządzania programami i projektami europejskimi. 12. Organizacja systemu zarządzania jakością. 13. Metodyka projektowania zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. 14. Projektowanie organizacji systemów referencyjnych zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 403, [5] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Podstawy zarządzania 1.1. Koncepcja zarządzania 1.2. Funkcje zarządzania 1.3. Istota przedsiębiorstwa 1.4. Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem 1.5. Role i umiejętności kierownika 1.6. Paradygmat kompetencji kierownika 1.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 2. Ewolucja teorii zarządzania 2.1. Rys historyczny zarządzania 2.2. Klasyczne teorie zarządzania 2.3. Teorie zarządzania behawioralnego 2.4. Specyficzne podejścia do zarządzania 2.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 3. Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa 3.1. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa 3.2. Zakres odpowiedzialności 3.3. Ochrona środowiska naturalnego 3.4. Kultura przedsiębiorstwa 3.5. Dylematy etyczne 3.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 4. Środowisko przedsiębiorstwa 4.1. Czynniki środowiskowe 4.2. Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo 4.3. Specyficzne środowisko przedsiębiorstwa 4.4. Krajowy system społeczno-gospodarczy 4.5. Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa 4.6. Zarządzanie działalnością międzynarodową 4.7. Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa 4.8. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 5. Podejmowanie decyzji 5.1. Podejmowanie decyzji jako istota zarządzania 5.2. Proces podejmowania decyzji 5.3. Racjonalność decyzji 5.4. Decyzje grupowe 5.5. Ilościowe metody wspomagania decyzji 5.6. Informacyjne wspieranie decyzji 5.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 6. Planowanie 6.1. Koncepcja i zakres planowania 6.2. Planowanie działalności przedsiębiorstwa 6.3. Planowanie strategiczne 6.4. Analiza SWOT 6.5. Metody planowania strategicznego 6.6. Techniki wspierania planowania 6.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 7. Organizowanie 7.1. Tworzenie organizacji 7.2. Formowanie stanowisk pracy 7.3. Warianty struktury organizacyjnej 7.4. Projektowa struktura organizacyjna 7.5. Hierarchiczny układ struktury organizacyjnej 7.6. Funkcjonowanie i modyfikowanie struktury organizacyjnej 7.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 8. Zarządzanie kadrami 8.1. Proces zarządzania kadrami 8.2. Projektowanie stanowisk pracy 8.3. Nabór pracowników 8.4. Wybór między kandydatami na pracowników 8.5. Polityka kadrowa 8.6. Współczesne trendy zatrudnienia 8.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 9. Zachowania organizacyjne 9.1. Przesłanki zachowań organizacyjnych 9.2. Osobowość pracownika 9.3. Zachowania grupowe 9.4. Efektywność pracy zespołowej 9.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 10. Przewodzenie 10.1. Rola przywódcza kierownika 10.2. Style przewodzenia 10.3. Teorie przywództwa 10.4. Motywowanie 10.5. Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu 10.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 11. Przedsiębiorczość 11.1. Przesłanki przedsiębiorczości 11.2. Zakładanie przedsiębiorstwa 11.3. Rozwój przedsiębiorstwa 11.4. Tworzenie planu biznesowego 11.5. Konstrukcja planu biznesowego 11.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 12. Zarządzanie biznesem elektronicznym 12.1. Geneza biznesu elektronicznego 12.2. Zastosowanie Internetu w biznesie elektronicznym 12.3. Modele biznesu elektronicznego 12.4. Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z klientami 12.5. Strategie biznesu elektronicznego 12.6. Pytania kontrolne, kwestie dyskusyjne i studium przypadku ROZDZIAŁ 13. Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian 13.1. Kompleksowe zarządzanie jakością 13.2. Stymulowanie innowacji 13.3. Determinanty zmiany działalności 13.4. Rodzaje i sekwencje zmiany 13.5. Przezwyciężanie stresu 13.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 14. Zarządzanie produkcją 14.1. Proces produkcyjny 14.2. Planowanie produkcji 14.3. Metody planowania produkcji 14.4. Analiza wyników produkcji 14.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 15. Kontrolowanie 15.1. Funkcje kontroli 15.2. Proces kontrolny 15.3. Techniki kontroli finansowej 15.4. Efektywność kontroli 15.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku; Bibliografia; Indeks rzeczowy; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie jakością. 1. Koncepcje zarządzania jakością. 2. Metody i narzędzia zarządzania jakością. 3. Mierzenie doskonalenia systemów zarządzania jakością. II. Zarządzanie środowiskowe. 1. Zarządzanie środowiskiem naturalnym jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wieku. 2. Proces wchodzenia Polski do Unii Europejskiej a koncepcja zarządzania środowiskowego. 3. Normalizacja w zarządzaniu środowiskowym - ISO 14000:2005. III. Zarządzanie technologią. 1. Cele i znaczenie zarządzania technologią we współczesnej gospodarce. 2. Koncepcje strategii technologicznych. 3. Analiza związków pomiędzy strategią rozwoju technologii a jakością. IV. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Rola zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 2. Normalizacja systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Wpływ zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na jakość produktów i usług, jakość pracy i jakość życia. V. Integracja zarządzania jakością, technologią, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Powiązania między obszarami zarządzania. 2. Rola komputeryzacji w integracji zarządzania jakością, technologią, środowiskowym oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Zintegrowane zarządzenie a towaroznawstwo. 4. Perspektywy na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej