Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(245)
Forma i typ
Książki
(244)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(29)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(186)
dostępne
(172)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(175)
Czytelnia
(188)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Kaplan Robert S
(4)
Norton David P
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Krupski Rafał
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Becht Adam
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cygler Joanna
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Galata Stanisław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jeżak Jan
(2)
Johnston Robert
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Küng Lucy
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Marcinkowska Monika
(2)
Mauborgne Renée
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Olczak Artur
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sopińska Agnieszka
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Michał
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Betts Alan
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Canwell Diane
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cowling Alan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Rosja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(241)
rosyjski
(3)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(20)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(17)
Case study (studium przypadku)
(4)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(98)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(60)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
245 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Doskonalenie zarządzania - charakterystyka procesów zmian a świadomość menedżerska, 2. Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstw a zachowania kadry kierowniczej, 3. Uwarunkowani i bariery procesu zarządzania strategicznego w polskich przedsiębiorstwach w kontekście zmian świadomości menedżerskiej, 4. System informacyjny w przedsiębiorstwie, 5. Ewolucja w zarządzaniu marketingowym jako doskonalenia procesów zarządczych, 6.Wykorzystanie kontrolingu w polskich przedsiębiorstwach, 7. Doskonalenie zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwie - próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; Otoczenie przedsiębiorstwa; Cele i misja przedsiębiorstwa; Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie małym przedsiębiorstwem, Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem, Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Kultura i etyka przedsiębiorstwa, Koniec życia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: AIDA, Analiza SWOT, Benchmarking, Biznes, Biznesplan, Etyka biznesu, Firma, Franchise, Globalizacja, Image, ISO, Joint venture, Logistyka, Management, Marketing, Maverick, Organizacja ucząca się, Public relations, Segmentacja rynku, Zarządzanie czasem, Zarządzanie kryzysem, Zarządzanie portfelem, Zarządzanie transnarodowe, Zasada Petersa, Zyskowność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przedsiębiorstwo w perspektywie współczesnych wyzwań rozwojowych: 1. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania, 2. Przedsiębiorstwo w rozwiniętej gospodarce rynkowej. Natura współczesnych zmian i główne wyzwania cywilizacyjne, 3. Sprawność i efektywność przedsiębiorstwa. Wyzwania na poziomie struktur i procesów, 4. Wyzwania na szczeblu przedsiębiorstwa - imperatyw kształtowania wartości. Cz.II Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Perspektywa procesu kształtowania wartości: 5. Kształtowanie wartości dla akcjonariuszy na podstawie koncepcji Value Based Management, 6. Analiza i ocena zarządzania wartości w spółkach notowanych an Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, 7. Analiza due diligence a kształtowanie wartosci przedsiębiorstw w transakcjach konsolidacyjnych, 8. Customer Relationship Management (CRM) jako koncepcja kształtowania wartości w układzie klient-przedsiębiorstwo, 9. Wartość dla klienta i wartości związku. Praktyczne aspekty CRM, 10. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie kształtowania wartości, 11. Zarządzanie strategiczne zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa - podatwy koncepcji, 12. Możliwości i ograniczenia zarządzania strategicznego zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. Studium przypadku Banku Peko SA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologiczne zagadnienia konkurencyjności, 2. Rola polityki państwa w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 4. Kapitał ludzki czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 5. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw w świetle doświadczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ISSN 2084-6193 ; Nr 266)
Zawiera: Rozdział 1. Rozwój lokalny i jego ponadlokalne własności; Fordyzm i jego kryzys; Postfordyzm, lokalizm i nowy lokalizm; Lokalność, obszar i układ lokalny; Pojęcie rozwoju społeczno-gospodarczego; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Typologia ponadlokalnych relacji układu lokalnego warunkujących rozwój lokalny. Rozdział 2. Implementacja koncepcji rozwoju lokalnego; i jej ponadlokalna perspektywa; Lokalna polityka rozwoju lokalnego i jej podmioty; Ponadlokalne polityki rozwoju lokalnego i ich podmioty; Gminne zarządzanie rozwojem lokalnym; Procesy gminnego zarządzania rozwojem lokalnym; Motywy i koncepcja podejścia strategicznego do zarządzania rozwojem lokalnym; Cechy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym związane z ponadlokalnymi relacjami układu lokalnego; Pojęcie i znaczenie ponadlokalnej perspektywy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym. Rozdział 3. Przesłanki i przebieg badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Stan i przesłanki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania rozwojem lokalnym oraz motywy badań dziedzinowych; Małe miasta i ponadlokalne przyczyny ich współczesnej sytuacji; Zainteresowanie ponadlokalnymi relacjami małych miast; Cele, obiekty, strategia, metody i techniki badań oraz źródła informacji; Próba i alokacja ilościowych metod badań.; Pytania i narzędzia badawcze oraz przebieg badań. Rozdział 4. Wyniki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Postrzeganie relacji waloryzacji oraz egzogeniczna utylitarność i pozycjonalność zarządzania; Postrzeganie relacji animacji i neoendogeniczna absorpcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji supresji i protekcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji deprecjacji i retencyjność zarządzania; Służebność ponadlokalna zarządzania; Ogólne postrzeganie otoczenia i własnej roli w kształtowaniu ponadlokalnych relacji miasta; Rozdział 5. Wnioski, zalecenia i dalsze badania; Ogólna charakterystyka ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Doskonalenie ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Przydatność i warunki wykorzystania wybranych źródeł informacji, metod i technik badań w diagnozowaniu ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym; Kierunki i cele dalszych badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota analizy i jej rola w procesie podejmowania decyzji, 2. Analiza zasobów i produkcji w przedsiębiorstwach, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wybrane metody analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola i znaczenie strategii dla sukcesu przedsiębiorstwa, R.2 Struktura procesu budowy i realizacji strategii w przedsiębiorstwie, R.3 Źródła informacji dla formułowania i realizacji strategii, R.4 Koncepcja Systemu Informacji Strategicznej (SIS), R.5 Narzędzie nowoczesnej rachunkowości zarządczej dla formułowania i realizacji strategii
formułowania i realizacji strategii : 1.Klasyfikacja źródeł informacji dla formułowania i realizacji strate gii, 2.Uczestnicy rynku niewyspecjalizowani w dostarcz eniu informacji, 3.Wyspecjalizowane instytucje, 4.Prze dsiębiorstwo jako źródło informacji. R.4 Koncepcja Sys temu Informacji Strategicznej : 1. Rodzaje decyzji str ategicznych a system gromadzenia informacji, 2.Podstaw a informacyjna podejmowania decyzji powtarzalnych, 3. Model systemu informacji strategicznej. R.5 Narzędzia nowoczesnej rachunkowości zarządczej dla formułowania i realizacji strategii : 1.Rozwój strategicznej perspe ktywy w rachunkowości zarządczej, 2.Rachunek kosztów dla celów zarządzania strategicznego, 3.Ocena efektów działalności dla celów systemu informacji strategiczne j, 4.Nowoczesne systemy pomiaru strategii dla celów sy stemu informacji strategicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Mapa strategii i strategiczna karta wyników a planowanie strategiczne; 3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym; 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa; 5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Geneza i ewolucja mechanizmu rynkowego, R.II Przedsiębiorca na współczesnym rynku konkurencyjnym, R.III Otoczenie firmy i metody jego analizy: 1. Wprowadzenie, 2. Makrootoczenie i jego główne elementy, 3. Mikrootoczenie i jego główne elementy. R.IV Strategie konkurencji, R.V Współczesne odmiany strategii firmy, R.VI Współzależność pomiędzy zmianami w otoczeniu a strategią firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia inwestycyjna przedsiębiorstwa / Halina Towarnicka. - Wyd.5 zm. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2003. - 170,[6] s. : tab., rys. ; 21 cm.
Wstęp; Współczesne przedsiębiorstwo-wybrane zagadnienia; Przedsiębiorstwo i jego działalność inwestycyjna; Strategie i inwestycje przedsiębiorstwa; Kondycja i inwestycje przedsiębiorstwa; Rozwojowe i inwestycyjne projekty przedsiębiorstwa; Wybrane metody stosowane w ocenie projektów inwestycji rzeczowych; Problemy zarządzania zintegrowanego na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowych polskich przed- siębiorstw handlowych w warunkach transformacji; Typologia zachowań przedsiębiorstw w sferze działalności inwestycyjnej w okresie zmian systemowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia inwestycyjna przedsiębiorstwa / Halina Towarnicka. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 161, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Współczesne przedsiębiorstwo-wybrane zagadnienia; Przedsiębiorstwo i jego działalność inwestycyjna; Strategie i inwestycje przedsiębiorstwa; Kondycja i inwestycje przedsiębiorstwa; Rozwojowe i inwestycyjne projekty przedsiębiorstwa; Wybrane metody stosowane w ocenie projektów inwestycji rzeczowych; Problemy zarządzania zintegrowanego na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowych polskich przed- siębiorstw handlowych w warunkach transformacji; Typologia zachowań przedsiębiorstw w sferze działalności inwestycyjnej w okresie zmian systemowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Treśc i zakres zarządzania marketingowego; Badania i analizy rynku; Oddziaływanie przedsiębiorstwa na rynek; Planowanie rozwoju produktów; Kształtowanie dystrybucji produktów; Kształtowanie cen produktów; Planowanie oddziaływania informacyjnego na rynek; Organizacja działalności rynkowej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej