Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(245)
Forma i typ
Książki
(244)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(29)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(186)
dostępne
(172)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(175)
Czytelnia
(188)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Kaplan Robert S
(4)
Norton David P
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Krupski Rafał
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Becht Adam
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cygler Joanna
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Galata Stanisław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jeżak Jan
(2)
Johnston Robert
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Küng Lucy
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Marcinkowska Monika
(2)
Mauborgne Renée
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Olczak Artur
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sopińska Agnieszka
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Michał
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Betts Alan
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Canwell Diane
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cowling Alan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Rosja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(241)
rosyjski
(3)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(20)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(17)
Case study (studium przypadku)
(4)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(98)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(60)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
245 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zrozumienie specyfiki pomiaru wyników działalności firm w sektorze usług: Zarządzanie efektywnością i karty wyników; Wyzwania związane z pomiarem wyników działalności w sektorze usługowym; Six Sigma dla usług; Zarządzanie wynikami działalności firmy w sektorze usług; 2. Omówienie karty wyników dla przedsiębiorstw usługowych: Charakterystyka karty wyników dla usług; Projektowanie karty wyników dla usług; Przywództwo i przyspieszenie; Współpraca; Innowacja i wykonanie; Zatrzymanie i wzrost; 3. Karta wyników dla usług w praktyce: Wdrożenie karty wyników dla usług; Integracja karty wyników dla usług i inicjatywy udoskonaleń; Zatwierdzenie karty wyników dla usług; Najlepsze praktyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia związane z kierowaniem, 2. Podstawowe pojęcia controllingu, 3. Koncepcja i organizacja controllingu, 4. System informacyjny w controllingu, 5. Podstawy controllingu w organizacjach i teorii budżetowania, 6. Orientacje przedmiotowe controllingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Učebnik dlâ vuzov)
Zawiera: Глава 1. Место теории менеджмента в системе современных научных знаний: Менеджмент как система научных знаний и как искусство управления; Системный подход к изучению менеджмента; Основные этапы развития теории менеджмента как науки. Глава 2. Основополагающие законы и принципы организации: Общие понятия о зависимостях, закономерностях, законах и принципах организации; Законы организации; Основные принципы организации. Глава 3. Принципы целеполагания, виды и методы организационного планирования: Понятие «корпоративная миссия». Процедура утверждения миссии организации; Понятия «стратегическое управление» и «программно-целевое управление»; Цель как важнейшая характеристика в менеджменте. Понятие «дерево целей». Основные требования, предъявляемые к целям, и их классификация; Стратегическое планирование, реализация стратегического плана. Влияние выбранной стратегии на формирование бизнес-процессов в организации. Глава 4. Функциональные основы менеджмента: Понятие «функция», ее значение и содержание в менеджменте; Контроль как важнейшая функция в системе менеджмента; Понятие «функция мотивации», ее значение. Основные теории мотивации. Глава 5. Управленческие решения в организации: Понятие «управленческое решение», его значение и определение; Виды управленческих решений иих характеристика; Методы принятия решений; Процедура подготовки и принятия управленческих решений; Организация как система принятиярешений. Глава 6. Организационная структура управления: Понятие «организационная структура управления», ее значение в повышении эффективности функционирования организаций; Типы организационных структур и их характеристика; Методы проектирования организационных структур управления. Глава 7. Основные теории и концепции взаимодействия людей в организации: Понятие «группа». Динамика формирования групп; Командообразование как создание специальной разновидности формальной группы; Управление лидерством в системе эффективного менеджмента; Деловая конфликтология. Глава 8. Типы организационной культуры и методы ее формирования: Понятие «организационная культура», типы и методы ее формирования; Личность и социальные роли; Личностный потенциал персонала в современных условиях.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1.: Wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 2.: Podstawy metodyczne badania wyborów strategicznych przedsiębiorstw, Rozdział 3.: Podejście do zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem , Rozdział 4.: Otoczenie jako źródło problemów i presji na wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 5.: Potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa w wyborach strategicznych, Rozdział 6.: Informacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych, Rozdział 7.: Cele strategiczne działalności przedsiębiorstw , Rozdział 8.: Strategiczne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, Rozdział 9.: Strategiczne narzędzia konkurowania, Rozdział 10.: Modelowe podejście do wyborów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania operacyjnego: Definicja operacji; Czym jest zarządzanie operacyjne?; Strategia operacyjna; Ujęcie menedżerskie - Typowy dzień. Cz. II Planowanie produktu: Planowanie produktu; Zarządzanie jakością; Prognozowanie popytu; Projektowanie procesów; Ujęcie menedżerskie - Silnik TAY, RollsRoyce. Cz. III Decyzje dotyczące procesu: Rozmieszczenie urządzeń; Zarządzanie zdolnością produkcyjną; Kontrola jakości; Ujęcie menedżerskie - Derwent Doors. Cz. IV Planowanie zasobów: Planowanie zagregowane; Planowanie zapotrzebowania materiałowego; Just-in-time Planowanie krótkoterminowe; Projektowanie oraz mierni ki pracy; Zarządzanie projektami; Ujęcie menedżerskie - Witham Park. Cz. V Gospodarka materiałowa: Zarządzanie łańcuchem dostaw; System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania; Lokalizacja zakładu; Ujęcie menedżerskie - Williams Polishes Ltd. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 618 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania operacyjnego: Definicja operacji; Czym jest zarządzanie operacyjne?; Strategia operacyjna; Ujęcie menedżerskie - Typowy dzień. Cz. II Planowanie produktu: Planowanie produktu; Zarządzanie jakością; Prognozowanie popytu; Projektowanie procesów; Ujęcie menedżerskie - Silnik TAY, RollsRoyce. Cz. III Decyzje dotyczące procesu: Rozmieszczenie urządzeń; Zarządzanie zdolnością produkcyjną; Kontrola jakości; Ujęcie menedżerskie - Derwent Doors. Cz. IV Planowanie zasobów: Planowanie zagregowane; Planowanie zapotrzebowania materiałowego; Just-in-time Planowanie krótkoterminowe; Projektowanie oraz mierni ki pracy; Zarządzanie projektami; Ujęcie menedżerskie - Witham Park. Cz. V Gospodarka materiałowa: Zarządzanie łańcuchem dostaw; System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania; Lokalizacja zakładu; Ujęcie menedżerskie - Williams Polishes Ltd. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo jako podstawowy podmiot działalności gospodarczej, 2. Znaczenie analizy otoczenia przedsiębiorstwa dla strategii o charakterze globalnym, 3. Globalne alianse strategiczne i inne strategiczne powiązania integracyjne, 4. Globalne powiązania strategiczne na przykładzie sytuacji linii lotniczych Swissaie (studium przypadku)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu: 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania; 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu; 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich; 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną: 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji; 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej; 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym; 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki: 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce; 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych; 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną; 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 1. Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety 2.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Rola zarządzania strategicznego w rozwoju organizacji: Tendencje rozwojowe zarządzania strategicznego; Paradoksy strategiczne; Koncepcja badań w sferze projektowania strategii zarządzania przedsiębiorstwem; Rozwój jako integracja strategii, struktury i kultury organizacyjnej; Czynniki stymulujące wykorzystanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa; 2. Wybrane koncepcje zarządzania strategicznego: Kierunki zastosowań teorii gier w zarządzaniu strategicznym; Strategiczny kontekst outsourcingu w sektorze zarządzania nieruchomościami- wyniki badań; Miejsce koncepcji Hoshin Kanri w nurcie nauk o zarządzaniu; Pozytywne źródła efektywności organizacji- wyniki badań; 3. Przykłady zastosowań koncepcji i metod zarządzania strategicznego: Model zarządzania strategicznego w organizacjach non-profit; Opcje strategiczne uczelni publicznych w Polsce; Grupy strategiczne na rynku otwartych funduszy emerytalnych; Fuzje i sojusze- wybrane zewnętrzne metody rozwoju prz3edsiębiorstw na przykładzie sektora motoryzacyjnego; Formy zaangażowania przedsiębiorstw sektora budowlanego na rynku międzynarodowym; 4. Nadzór korporacyjny w teorii i praktyce: Wybrane problemy współczesnego nadzoru korporacyjnego; Struktury własnościowe polskich spółek publicznych a ich strategie rozwoju (podsumowanie badań); Wybrane aspekty sprawowania nadzoru właścicielskiego w bankach spółdzielczych; 18. Samodzielność decyzyjna. Wymiary, próba identyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie strategiczne organizacją gospodarczą, 2. Ryzyko w procesach strategicznych organizacją, 3. System zarządzania ryzykiem decyzji i działań organizacji gospodarczej, 4. Przestrzeń ryzyka, 5. Identyfikacja, pomiar ryzyka, 6. Instytucje. Instrumenty zarządzania ryzykiem, 7. Źródła ryzyk decyzji i działań zarządu organizacji, 8. Ryzyka decyzji i działań zarządu organizacji, 9. Koncepcja systemu zarządzania ryzykiem działalności organizacji gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju organizacji : praca zbiorowa. - Kraków : Antykwa, 2002. - 173,[3] s. : 42 rys., 17 tabel ; 21 cm.
R.1 Modele rozwoju organizacji: Modelowe ujęcie organizacji; Analogie organizacji; Istota i rodzaje zmian organizacyjnych; Teoria pola sił K.Lewina; Modele rozwoju organizacji; Zintegrowany model rozwoju organizacji Quinna-Camerona; Metody diagnozowania faz rozwoju organizacji. R.2 Analiza strategiczna w procesie formułowania strategii rozwoju organizacji: Istota, cechy i zakres analizy strategicznej; Analiza makrootoczenia; Analiza strukturalna konkurencji w branży; Badanie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa. R.3 Strategie rozwoju organizacji: Pojęcie strategii - struktura, cechy; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Strategie konkurowania firm na rynku. R.4 Strategie przedsiębiorstwa wirtualnego w środowisku komputerowego zintegrowanego wytwarzania: Rozwój i trendy standardów światowych; Uwarunkowania logistyki w produkcji; Zarządzanie łańcuchem dostawczym; Korzyści rynkowe wynikające z zarządzania łańcuchem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej