Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(114)
Forma i typ
Książki
(112)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(91)
dostępne
(73)
Placówka
Wypożyczalnia
(73)
Czytelnia
(91)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Dębniewska Maria
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Masłowski Andrzej
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Szydło Marek (1977- )
(2)
Turkowski Marek
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Appiah K. Anthony Appiah
(1)
Bajan Konrad
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Beckwith Harry
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bodo Monika
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdan Łukasz
(1)
Borkowski Tadeusz
(1)
Brandstaetter Albert
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dileep M.R
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gupta Praveen
(1)
Górska Grażyna
(1)
Herrmann Peter
(1)
Hollins Bill
(1)
Hormess Markus
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jaroszewska Emilia
(1)
Jaworska Agata
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Knapik Alina
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(113)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(114)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Usługi
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Transport i logistyka
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej- wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe- aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i klasyfikacja usług, 2. Wzrost znaczenia usług w gospodarce, 3. Formy międzynarodowego handlu usługami i jego struktura, 4. Zakres i formy liberalizacji międzynarodowego obrotu usługowego, 5. Zmiany w międzynarodowym handlu usługami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi: produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza wiedzy ekonomicznej o usługach; Pojecie sfery usług i ich systematyzacja; Elementy produkcji usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Istota rynku usług i zasady jego funkcjonowania; Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Znaczenie zagranicznych inwestycji bezpośrednich w międzynarodowym obrocie usługami, 2.Strumienie i stan zagranicznych inwestycji bezpośrednich w sektorze usług w Polsce, 3.Wybrane elementy charakterystyk spółek z kapitałem zagranicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Placówki kulturalno-rekreacyjne a polityka władz lokalnych w Wielkiej Brytanii, II. Uczestnictwo w kulturze i rakreacji a rynek czasu wolnego w Polsce, III. Strategie markrtingowe przedsiębiorstw usługowych na na przykładzie sektora kultury i rekreacji, IV. Popyt na dobra i usługi kulturalno-rekreacyjne, V. Planowanie i prognozowanie popytu na usługi kulturalno-rekreacyjne, VI. Produkcja i koszty, VII. Ustalanie cen na usługi kulturalno-rekreacyjne, VIII. Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej w przedsiębiorstwach kulturalno-rekreacyjnych, IX. Projekty inwestycyjne w sferze kultury i rekreacji, X. Informacja menedżerska a ocena wyników działalności placówek kulturalno-rekreacyjnych, XI. Kontrakty menedżerskie w usługach kulturalno-rekreacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : Difin, 2002. - 223 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Przesłanki zarządzania jakością usług turystycznych, Czynnik ludzki a cechy procesu usługowego, Zarządzanie jakością usług, Istota Kompleksowego zarządzania Jakością (TQM), Metody Kompleksowego zarządzania Jakością, Kultura jakości, jakość a trwałość relacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2001. - 244 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Temat
Charakterystyka rynku usług; jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej; Plan marketingowy firmy usługowej; Strategia marketingowa firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 244,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Temat
Charakterystyka rynku usług; jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej; Plan marketingowy firmy usługowej; Strategia marketingowa firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania; 2. Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością; 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością; 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie jakości w usługach zdrowotnych, 2. Podstawy zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Koszty zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zarządzanie systemem turystyki. 1. Wprowadzenie. 2. Sektor usług noclegowych - zarządanie podporządkowane jakości. 3. Linie lotnicze, porty lotnicze i międzynarodowy transport lotniczy. 4. Zarządzanie w sferze organizacji imprez turystycznych. 5. Zarządzanie dystrybucją usług turystycznych. Część II: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w turystyce. 7. Zarządzanie marketingiem w turystyce. 8. Strategia w branży turystycznej. 9. Zarządzanie finansami w turystyce. 10. Turystyka a prawo. Część III: Zarzaądzanie turystyką a środowisko. 11. Zarządzanie turystyką miejską. 12. Zarządzanie obszarami wiejskimi pod kątem turystyki. 13. Zarządzanie turystyką a rozwój. 14. Zarządzanie atrakcjami turystycznymi. Część IV: Współczesne problemy zarządzania turystyką. 15. Rola państwa w zarządzaniu turystyką. 16. Technologie informatyczne i telekomunikacyjne w turystyce. 17. Marketing obszarów turystycznych a nowe technologie. 18. Turystyka a środowisko. 19. Zarządzanie kryzysowe w turystyce międzynarodowej. 20. Etyka w zarządzaniu turystyką. 21. Turystyka kulturowa a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna, Regionalna i lokalna gospodarka turystyczna, Menedżerski system zarządzania w turystyce, Marketing usług turystycznych, Ład przestrzenny i ekonomiczny w turystyce, Czynnik ludzki , kapitał i finanse w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługi, strategia i ludzie: Wprowadzenie do zarządzania usługami: organizacja, której przewodzi klient; Strategia operacji usługowych; Ludzie, przywództwo i zarządzanie; 2. Opracowanie nowych usług: Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; Identyfikowanie klientów; Specyfikacje projektowe- sprawowanie kontroli nad procesem; Kreatywność i innowacja; Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług; 3. Zarządzanie operacjami usługowymi: Zarządzanie jakością usług; Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; Lokalizacja i dystrybucja usług; Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; Ocena i mierzenie efektywności; Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz; 4. Studium przypadku: Klub piłkarski Trenbrover
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Zarządzanie strategiczne organizacjami pozarządowymi; Konkurenci jako istotny czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie klastrów; Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w ramach programów wsparcia środkami Unii Europejskiej; Realizacja procesów innowacyjnych w mikoroprzedsiębiorstwach w sektorze MŚP; Problematyka zarządzania mikro przedsiębiorstwem na rynku usług transportowych; Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim metodą budowy wartości przedsiębiorstwa; Czynniki determinujące strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa; Budowanie zaufania w handlu elektronicznym; Wpływ cen na kształtowanie preferencji klientów biura turystycznego; Efekty rynkowe i marketingowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja kadry urzędniczej na przykładzie rozwiązań ustrojowych; Partycypacja jako element rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; Zdolność kontynuacji działalności jednostki gospodarczej; Ekonomiczne konsekwencje edukacji przyrodniczno-leśniej i ochrony przyrody w nadleśnictwie Janów Lubelski; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie (cz.1- założenia teoretyczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej