Motywacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
Forma i typ
Książki
(80)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(9)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
tylko na miejscu
(56)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(64)
Czytelnia
(57)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(7)
Radzicki Józef
(6)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Czerniawska Ewa
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Strelau Jan (1931-2020)
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kapera Marta
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Miller William R
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rollnick Stephen
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Suchecki Jacek
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Wrona Leszek
(2)
Łuczyński Jan
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Arkowitz Hal
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Belbin Meredith
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Butler Gillian
(1)
Błachnio Agata
(1)
Błaż Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Colman Andrew M
(1)
Cowling Alan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
DeCatanzaro Denys A
(1)
Deckers Lambert
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Feldman Robert S
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Franken Robert E
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Grenny Joseph
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hamer Hanna
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Karaś Roman
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Koazk Jarosław
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kot-Radojewska Magdalena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(80)
Rosja
(2)
Język
polski
(80)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Motywacja
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czechy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(25)
Zarządzanie i marketing
(25)
Edukacja i pedagogika
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Biologia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
82 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Elementy filozofii dla psychologów: 1.2. Główne pytania metafizyczne; 1.3. Źródła poznania; 1.4. Umysł; 1.5. Granice poznania i metoda naukowa; 1.6. Prawda i znaczenie; 1.7. Wiedza i działanie - w stronę etyki; 1.8. Jednostka - wspólnota - władza. Filozofia społeczna i polityczna; 1.9. Człowiek. 2. Historia psychologii - od Wundta do czasów najnowszych: 2.2. Wundta koncepcja psychologii jako nauki o świadomym doświadczeniu bezpośrednim; 2.3. Reakcja na psychologię Wundta - szkoła würzburska, psychologia aktów i psychologia postaci; 2.4. Funkcjonalizm - psychologia poręcza za filozofię. Zastosowanie zasad psychologicznych w praktyce; 2.5. Psychologia behawiorystyczna - chwilowy rozbrat psychologii z filozofią; 2.6. Neobehawioryzm - psychologia ponownie brata się z filozofią; 2.7. Psychoanaliza - od aspiracji naukowych do mitu; 2.8. Psychologia humanistyczna - nauka czy filozofia życia?; 2.9. Orientacja poznawcza - ostatnie słowo psychologii?; 2.10. Historia polskiej myśli psychologicznej - okres przednaukowy; 2.11. Pierwsze pracownie psychologii eksperymentalnej i ich twórcy - polska psychologia wkracza na drogę nauki. 3. Etyczne problemy działalności praktycznej, edukacyjnej i naukowej psychologa: 3.2. Etyczne problemy praktyki psychologicznej; 3.3. Kompetencje w praktyce psychologicznej; 3.4. Etyczne aspekty nauczania psychologii; 3.5. Popularyzacja psychologii. Psycholog w mediach; 3.6. Etyczne zasady prowadzenia badań naukowych w psychologii. 4. Metodologia. Podstawy metodologiczne i statystyczne prowadzenia badań naukowych w psychologii: 4.2. Poznanie psychologiczne jako poznanie naukowe; 4.3. Język statystyki jako język badań empirycznych; 4.4 Podstawowe modele badawcze: eksperymentalny i korelacyjny. 5. Genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna: 5.2. Darwinowskie korzenie psychologii; 5.3. Podstawowe pojęcia ewolucjonizmu; 5.4. Uwarunkowania genetyczne i środowiskowe ujawniające się w różnicach indywidualnych; 5.5. Co wnoszą do rozważań o naturze ludzkiej genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna?. 6. Procesy poznawcze: 6.2. Spostrzeganie; 6.3. Rozpoznawanie obrazów; 6.4. Wyobrażeniowa reprezentacja rzeczywistości; 6.5. Pojęciowa reprezentacja rzeczywistości; 6.6. Pamięć i uczenie się; 6.7. Uwaga i kontrola poznawcza; 6.8. Myślenie, rozumowanie i rozwiązywanie problemów; 6.9. Podejmowanie decyzji; 6.10. Język i komunikacja; 6.11. Podsumowanie; 7. Emocje i motywacja: 7.1. Wprowadzenie; 7.2 Powstawanie emocji- interakcja mechanizmów biologicznych, psychologicznych i społecznych; 7.3. Wyrażanie emocji podstawowych i pochodnych; 7.4. Współdeterminowanie zachowania przez emocje i poznania; 7.5. Motywacja w najważniejszych systemach teoretycznych; 7.6. Podstawowe mechanizmy motywacyjne; 7.7. Typy motywacji; 7.8. Motywacja w przebiegu zachowania; 7.9. Podsumowanie; 8. Osobowość: 8.1. Wprowadzenie; 8.2. Główne orientacje w psychologii osobowości; 8.3. Koncepcje psychoanalityczne; 8.4. Koncepcje humanistyczne i psychologia pozytywna; 8.5. Psychologia egzystencjalna; 8.6. Podejście poznawcze; 8.7. Socjobiologiczna koncepcja osobowości; 8.8. Psychologia narracyjna; 8.9. Współczesne koncepcje ja; 8.10. Teoria osobowości: integracja- badania- aplikacje; 8.11. Podsumowanie; 9. Psychologia różnic indywidualnych: 9.1. Wprowadzenie; 9.2. Paradygmat badań i podstawowe kategorie opisowe różnic indywidualnych; 9.3. Temperament; 9.4. Osobowość; Inteligencja; 9.5. Podsumowanie; 10. Psychometria. Konstrukcja i adaptacja testów psychologicznych: 10.1. Wprowadzenie; 10.2. Cele psychometrii; 10.3. Historia psychometrii; 10.4. Specyficzne problemy etyczne; 10.5. Założenia i modele dotyczące konstrukcji testów psychologicznych; 10.6. Koncepcja cechy a założenia konstrukcji testu; 10.7. Procedura konstrukcji testu; 10.8. Kulturowa adaptacja testów; 10.9. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 235 s. : rys., rab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Rozdział 1. Coaching i psychologia 1. Rozumienie coachingu 2. Psychologia jako źródło podstaw dla modelu coachingowego 3. Psychologia jako źródło wiedzy użytecznej dla coachów Rozdział 2. Psychologia w coachingu operacyjnym: definiowanie celów, podtrzymywanie motywacji i twórcze podejście do problemów 1. Definiowanie celów i dążenie do ich realizacji 2. Wspieranie samokontroli i wytrwałości 3. Stwarzanie przestrzeni dla motywacji autonomicznej 4. Zmiana strategii działania: wycieczka w stronę psychologii twórczości Rozdział 3. Psychologia w coachingu kompetencyjnym: organizacja procesu uczenia się 1. Rozwijanie samoświadomości: identyfikacja obszarów do rozwoju 2. Organizacja procesu uczenia się umiejętności 3. Uczenie się jako zmiana nawyków 4. Uczenie się z wykorzystaniem treningu wyobrażeniowego Rozdział 4. Coaching psychologiczny: praca z emocjami klientów 1. Podstawowe charakterystyki emocji 2. Inteligencja emocjonalna 3. Rola coacha we wspieraniu zarządzania emocjami Rozdział 5. Psychologia w coachingu psychologicznym: osobowość, samoocena i zmiana schematów 1. Podstawowe pytania w psychologii osobowości 2. Zmiana osobowości w coachingu: praca ze schematami 3. Myślenie o sobie, schematy Ja i samoocena Dodatek 1. Kiedy coaching nie pomoże? Kwalifikowanie klientów do pracy coachingowej 1. Ograniczenia coachingu i kompetencji coachów 2. Ocena możliwości podjęcia coachingu 3. Rezygnacja z coachingu i dalsze kroki Dodatek 2. Uczenie się z głową. Jak czytać teksty psychologiczne z perspektywy praktyka? Literatura cytowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ważne kompetencje kadry kierowniczej; 1. Podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; 2. Umiejętność oceny pracownika; 3. Psychologia motywacji; 4. Postaw na pracę zespołową; 5. Jak umiejętnie zarządzać w sytuacji konfliktowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Metodologia na usługach trenera, 2. Szkolenie jako forma uczenia, 3. Motywacja, 4. Grupa szkoleniowa, 5. Przydatność wiedzy o osobowości, 6. Emocje, 7. Modele komunikacji, relacje trener - grupa, 8. Podstawy wpływu społecznego - oddziaływanie an postawy uczestników szkoleń, 9. Etyka w pracy trenera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia i socjologia zarządzania / red. Bogusław Wiernek. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. TEXT, 1998. - 218 s. : rys., schem., tab. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 10)
(Europejska Integracja Gosopdarcza)
I. Zbiegień-Maciąg L.: Psychologia i socjologia zarządzania w nowoczesnej firmie, II. Zbiegień-Maciąg L.: Pozyskiwanie pracowników do firm 1. Uwagi wstępne, 2. Procedura pozyskiwania pracowników, 3. Techniki pozyskiwania pracowników, III. Pawnik W.: Komunikowanie się w grupach i organizacjach 1. Grupy społeczne, 2. Interakcja, 3. Komunikowanie się w grupach, 4. Komunikowanie się w organizacjach, IV. Wiernek B.: Kierowanie podwładnymi 1. Klasyczne badania nad kierowaniem, 2. Teorie kierowania, 3. Style kierowania, 4. Perspektywy teorii przywództwa, 5. Znaczenie teorii kierowania dla menedżerów V. Długosz E.: System oceny pracowników 1. Cele i zadania oceny efektów pracy, 2. Funkcje systemu oceny, 3. Procedura i zasady oceniania prac. 4. Przykłady systemów ocen prac. w firmach kanadyjskich i amerykańskich, VI. Wiernek B.: Motywowanie podwładnych 1. Klasyczne teorie motywacji do pracy, 2. Poznawcze teorie motywacji do pracy, 3. Poznawcze modele motywacji, 4. Praktyczne znaczenie teorii motywowania do pracy dla menedżerów, VII. Długosz E.: Motywacyjna funkcja płac 1. Wynagrodzenie za pracę, 2. Składniki wynagrodzenia, 3. Formy płac, 4. Zarządzanie i planowanie strategiczne a polityka płacowa, VIII. Lewicka D., Wiernek B.: Trening menedżerski 1. Trening wrażliwości, 2. Trening twórczości, 3. Trening asertywności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie tajemnic psychiki i zachowania; badania psychologiczne; Biopsychologia i nauka o układzie nerwowym; Psychika, świadomość i stany alternatywne; Rozwijające się dziecko; Rozwój w ciągu całego życia; Wrażenia; Spostrzeganie; Uczenie się i analiza zachowania pamiętanie i zapominanie; Procesy poznawcze; Motywacja; Emocje, stres i psychologia zdrowia; Rozumienie ludzkiej osobowości; Różnice indywidualne; Psychologia społeczna; Psychopatologia; Terapie mające na celu zmiany osobowościowe; Statystyka i życie: od analizy danych do wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie tajemnic psychiki i zachowania; badania psychologiczne; Biopsychologia i nauka o układzie nerwowym; Psychika, świadomość i stany alternatywne; Rozwijające się dziecko; Rozwój w ciągu całego życia; Wrażenia; Spostrzeganie; Uczenie się i analiza zachowania pamiętanie i zapominanie; Procesy poznawcze; Motywacja Emocje, stres i psychologia zdrowia; Rozumienie ludzkiej osobowości; Różnice indywidualne; Psychologia społeczna; Psychopatologia; Terapie mające na celu zmiany osobowościowe; Statystyka i życie: od analizy danych do wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstępo. 2. Wczesne koncepcje wyjaśniające: instynkty i popędy. 3. Motywacja jako relacja między osobą a otoczeniem. 4. Motywacja do osiągania sukcesu. 5. Motywacja do sprawowania władzy. 6. Analiza złożonych struktur motywacji. 7. Motywacja a wola. 8. Aktualne kierunki badań: motywy, cele a dobre samopoczucie. 9. Jak mierzy się motywację?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia w badaniach nad motywacją, 2. Składniki motywacji, 3. Głód i jedzenie, 4. Namiętność, miłość, sex, 5. Pobudzenie i kierowanie uwagą a maksymalna efektywność działania, 6. Czuwanie, spanie i marzenia senne, 7. Używanie i nadużywanie substancji psychoaktywnych, 8. Agresja, przymus, złość, 9. Emocje i stres a zdrowie, 10. Emocje niespójne z celem (negatywne), 11. Emocje spójne z celem (pozytywne), 12. Od ciekawości do twórczości, 13. Potrzeba sprawowania kontroli, doskonalenia się oraz poczucia własnej wartości, 14. Samoregulacja motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna : teoria i praktyka / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2005. - 334 s. : rys. ; 23 cm.
1. Przedmiot i metody badań w psychologii społecznej, 2. Psychologiczne różnice między kobietami a mężczyznami, 3. Dysonans poznawczy, 4. Konformizm i posłuszeństwo wobec autorytetu, 5. Antypatia, sympatia, przyjaźń, 6. Miłość i szczęście, 7. Poznawanie siebie i innych, 8. Motywacja i motywowanie, 9. Uprzedzenia i tolerancja, 10. Zachowania prospołeczne, 11. Agresja, 12. Manipulacje i makiawelizm, 13. Zasady, techniki i pułapki autoprezentacji, 14. Grupy społeczne i władza, 15. Konflikt i negocjacje, 16. Człowiek racjonalny vs irracjonalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia stosunków międzyludzkich / Michael Argyle ; przeł. Waldemar Domachowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 363, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Zawiera: Motywacja społeczna; Twarz, spoglądanie i inne niewerbalne komunikaty; Komunikacja werbalna i konwersacja; Spostrzeganie innych; Wpływ osobowości i sytuacji na zachowania społeczne; Relacje między dwie- ma osobami; Grupy, organizacja, klasa i kultura; Samo- wyobrażenie i samoprezentacja; Zachowanie społeczne a zaburzenia psychiczne; Wybrane profesjonalne umiejętności społeczne; Szkolenie umiejętności społecznych; Epilog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii )
Pojęcia i kryteria twórczości, Struktura procesu twórczego, Poznawcze składniki procesu twórczego, Emocje i motywacje w twórczości, Wgląd, Indywidualne cechy twórców, Społeczny kontekst twórczości, Systemowe koncepcje twórczości, Stosowana psychologia twórczości, Próba syntezy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Emocje i motywacja: Po co nam emocje?; Skąd się biorą nasze emocje?; Ile kontroli mamy nad własnymi emocjami?; Motywacja: co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?; Co łączy motywację osiągnięć, łaknienie i seks? Co je różni?; 2. Uczenie się i wychowanie: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowanie klasyczne?; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego?; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się?; 3. Pamięć: Czym jest pamięć?; W jaki sposób powstają wspomnienia?; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia?; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159,9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami; 2. Firma zorientowana na klienta; 3. Co wiado mo o klientach; 4. Budowa skutecznego systemu zarządza nia relacjami z kluczowymi klientami; 5. Planowanie działalności firmy; 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków; 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każde go z kluczowych klientów; 8. Skuteczność porozumiewania się; 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami; 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów; 11. Negocjacje z kluczowymi klientami; 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów", czyli utrata klienta. Dodatki: Plan rozwoju relacji z klientem; Analiza wartości konkurencyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej