Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje naukowe
(14)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(44)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(54)
Autor
Łętowska Ewa (1940- )
(6)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Zagrodzki Michał
(3)
Armstrong Gary
(2)
Begg David
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bazylińska Justyna
(1)
Bernat Rafał
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Budnik Monika
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Bělohlávek Alexander J. (1968- )
(1)
Chmaj Marek (1969- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drogoń Andrzej
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Francik Kamila
(1)
Frankowska Weronika
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gredka Iwona
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kakhnych Volodymyr
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krajewska Anna (1976- )
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kruk Marta
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lis Marcin
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Macełko Marta
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Maliszewska-Nienartowicz Justyna (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(66)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(66)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1417)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Konsumenci
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Zarządzanie strategiczne
(246)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Państwo
(233)
Finanse
(232)
Podatek
(230)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(214)
Nauczanie
(213)
Zarządzanie jakością
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(126)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(3)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Pilica (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Uzbekistan
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(20)
Czasopismo naukowe
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Esej
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Analiza i interpretacja
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Akta normatywne
(1)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Zarządzanie i marketing
(30)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój europejskiego prawa prywatnego: Przyszłość prawa prywatnego w Unii Europejskiej; Zakres instrumentu opcjonalnego; Instrument opcjonalny a ochrona konsumenta; Europejskie prawo konsumencie a projekt nowego polskiego Kodeksu cywilnego; O potrzebie zachowania typologicznego układu systematyki umów w europejskim prawie kontraktów; 2. Prawo konsumenckie: Zakończenie stosunku umownego przez konsumenta w drodze odstąpienia od umowy bez podania przyczyny; Regulacja umowy o podróż a (nowy) Kodeks cywilny; Regulacja timesharingu a Kodeks cywilny; Uwagi o kodeksowej definicji konsumenta oraz jej zgodności z prawem unijnym; Obowiązki informacyjne w umowach z udziałem konsumentów a nadmierny formalizm prawa; Konsument a Internet, a próby harmonizacji i unifikacji prawa prywatnego; Antynomie paradygmatu ochrony konsumenta przez informację- prawo Unii Europejskiej a prace nad nowym polskim Kodeksem cywilnym; Procesowa ochrona grupowych interesów konsumentów przed niedozwolonymi (nieuczciwymi) postanowieniami wzorców umów; Instytucja umów powiązanych w perspektywie nowego polskiego Kodeksu cywilnego; Umowa sprzedaży konsumenckiej; Europejskie prawo konsumenckie jako wyraz technokratycznej koncepcji prawa umów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zawiera: 1. Prawo do nieobciążania się w prawie unijnym i polskim w sprawach z zakresu ochrony konkurencji. 2. Aktualny standard w zakresie ochrony poufności komunikacji pomiędzy prawnikiem a klientem (Legal Professional Privilege) w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. 3. Zasada ne bis in idem a odpowiedzialność w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. 4. Domniemanie niewinności w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. 5. Standardy rzetelnego procesu sądowego podczas wymierzania kar za porozumienia kartelowe. 6. Czy Polska oferuje więcej niż wymaga Konwencja? O konwencyjnym wymogu pełnej jurysdykcji i polskim modelu sądowej kontroli kar nakładanych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 7. Gwarancyjność przepisów regulujących przeszukanie w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. 8. Dopuszczalność nielegalnie uzyskanych dowodów w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. Wykaz orzecznictwa. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konsumując życie - o konsumentach w społeczeństwie konsumentów, 2. Konsumując świat-kultura społeczeństwa konsumpcyjnego, 3. Kulturowe wzory konsumpcji i ich alternatywy, 4. Socjologia konsumpcji - nowe wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i kategorie marketingu; Proces podejmowania decyzji i jego rola w działaniach marketingowych; Produkt jako element marketingu-mix, Cena jako instrument marketingu, Dystrybucja, System komunikacji marketingowej (skm): kampania reklamowa, PR, promocja sprzedaży, Strategie marketingowe (otoczenie firmy, rynek docelowy, analiza SWOT, analiza portfelowa, metody scenariuszowe, tożsamość, misja, wizerunek, marketing mix, strategie konkurencji, Cases do wykorzystania w poszczególnych rozdziałach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Marketing relacji 1.1. Istota relacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem 1.2. Ewolucja koncepcji zarządzania marketingowego 1.3. Konceptualizacja pojęcia i istota marketingu relacji 1.4. Obszary zastosowania marketingu relacji 1.5. Klasyfikacja relacji z klientem 1.6. Relacje a etapy lojalności klientów Rozdział 2. Rozwój technologii cyfrowych a marketing relacji 2.1. Rozwój technologii cyfrowych w marketingu 2.2. Ewolucja od 1.0 do 5.0 w technologii i marketingu 2.3. Miejsce technologii w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw 2.4. Cztery wymiary Internetu 2.5. Klasyfikacja narzędzi komunikacji wirtualnej Rozdział 3. Nowe technologie a nowy konsument 3.1. Sześć generacji konsumentów 3.2. Konsument wobec ewolucji technologii cyfrowych 3.3. Segmentacja behawioralna internautów 3.4. "Momenty prawdy" w dobie technologii cyfrowych 3.5. Ścieżka podróży klienta w erze cyfrowej Rozdział 4. Determinanty kształtowania relacji w świecie wirtualnym 4.1. Propozycja wartości i wygoda klienta 4.2. Bezpieczeństwo i zaufanie 4.3. Obsługa klienta 4.4. Zaangażowanie i poczucie przynależności 4.5. Wartość dodatkowa Rozdział 5. Narzędzia komunikacji w środowisku WWW 5.1. Strona WWW jako podstawowe narzędzie komunikacji online 5.2. Klasyfikacja stron WWW 5.3. Marketing w wyszukiwarkach internetowych 5.4. Reklamy online 5.5. Chatboty Rozdział 6. Narzędzia marketingu bezpośredniego w Internecie 6.1. E-mail marketing 6.2. Instant messaging marketing 6.3. Marketing szeptany (eWOM) 6.4. Komunikacja przez zabawę (advergaming) 6.5. Komunikacja przez współtworzenie Rozdział 7. Media społecznościowe w kreowaniu relacji 7.1. Definicja i charakterystyka mediów społecznościowych 7.2. Społeczności wirtualne 7.3. Klasyfikacja mediów społecznościowych 7.4. Wybrane rodzaje mediów społecznościowych 7.5. Przyczyny zainteresowania przedsiębiorstw mediami społecznościowymi 7.6. Proces budowania relacji w mediach społecznościowych Rozdział 8. Nowoczesne formy działań marketingowych w kreowaniu relacji 8.1. Influencer marketing 8.2. Content marketing 8.3. Storytelling i archetypy marki 8.4. Real time marketing (RTM) 8.5. Marketing mobilny i technologia noszona; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spory konsumenckie i ich rozwiązywanie / Anna Krajewska. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2009. - 286, [2] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
1. Konflikty i ich rozwiązywanie; 2. Rozstrzyganie sporów przed sądami powszechnymi; 3. Alternatywne formy rozwiązywania sporów; 4. Spór konsumencki; 5. Mediacje w Inspekcji Handlowej; 6. Stałe polubowne sady konsumencki; 7. Jaka alternatywa? Próba oceny mediacji i sądownictwa konsumenckiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podmioty rynku dóbr konsumpcyjnych; 2. Warunki transformacji gospodarczej a zachowania podmiotów rynkowych; 3. Diagnoza i przewidywanie zachowań samorządów lokalnych w warunkach transformacji ustrojowej; 4. Diagnoza i przewidywanie zachowań gospodarstw domowych w warunkach transformacji gospodarczej; 5. Analiza i kierunki rozwoju zachowań rynkowych przedsiębiorstw w warunkach transformacji do gospodarstw rynkowej; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Społeczeństwo konsumpcyjne w refleksji filozoficznej i językowej: Fenomeny społeczeństwa konsumpcyjnego w filozofii Hanny Arendt; 2. "kFEEL NATURALny" - spojrzenie językoznawcy na najnowsze reklamy; 2. Prawo konsumenta do informacji: Konsument- pojęcie i jego europejski model; Prawo do informacji i edukacji podstawą ochrony interesów konsumenta; Reklama zawodów prawniczych a interes konsumentów- na przykładzie zawodu adwokata; Potrzeba ochrony prawnej poszczególnych grup konsumentów jako odbiorców reklamy; 3. Konsument na rynku usług medycznych: Ochrona zdrowia publicznego w systemie prawnym Unii Europejskiej; Udostępnianie informacji o stanie zdrowia konsumenta- pacjenta przez podmiot wykonujący działalność leczniczą; Reklama farmaceutyczna a ochrona praw konsumenta; Prawo konsumenta do informacji a reklama produktów leczniczych, produktów kosmetycznych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz suplementów diety; 4. Konsument na rynku usług turystycznych: Ochrona konsumenta na rynku usług turystycznych; Ochrona konsumenta usług transportu lotniczego; Ochrona konsumenta na rynku przewozów morskich; 5. Ochrona konsumenta na rynku żywnościowym: Prawo konsumentów do rzetelnej informacji na rynku żywności; Ochrona oznaczeń geograficznych z perspektywy konsumentów; 6. Rynek usług finansowych: Skuteczność zabezpieczenia roszczeń nabywcy przez otwarty mieszkaniowy rachunek powierniczy w przypadku upadłości dewelopera; Patologie systemu konsorcyjnego- wybrane aspekty nieuczciwej praktyki rynkowej; Niedozwolone klauzule umowne w umowach ubezpieczenia; 7. Ochrona konsumenta na rynku usług internetowych: Ochrona konsumenta w handlu elektronicznym; Konsument wobec internetowej reklamy behawioralnej; 8. Ochrona konsumenta w procesie cywilnym, prawie zamówień publicznych i postępowaniu administracyjnym: Wpływ zmowy przetargowej na ograniczenia praw konsumenta; Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy; Wydawanie kopii odpisów dokumentów w trybie przepisów KPA oraz ich znaczenie dla konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta; Teorie i modele zachowań konsumenta; Konsument - opis i pomiar; Postawy i procesy podejmowania decyzji; Uspołecznienie i style życia; Zachowanie konsumenta w ujęciu kulturowym; Psychologia ekonomiczna; Semiotyka konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe i Konferencyjne)
1. O polityce chadecji śląskiej wobec mniejszości niemieckiej na forum I Sejmu Śląskiego (1922-1929), 2. Współpraca transgraniczna na przykładzie województwa śląskiego, 3. O pojęciu konsumenta w prawie prywatnym, 4. Obowiązki jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji prawa do informacji, 5. Zawód biegłego rewidenta i odpowiedzialność osób zawód ten wykonujących, 6. Polityka a postępowanie cywilne (1945-1964), 7. Zasada materialnej niepołączalności mandatu parlamentarnego w III RP, 8. Pojęcie organu administracji publicznej w kodeksie postępowania administracyjnego, 9. Uprawnienia Rady Ministrów Republiki Włoskiej, 10. Samorząd terytorialny w Konstytucji RP a prawo wspólnot Europejskich, 11. Organy regionalnej izby obrachunkowej. Struktura organizacyjna, zadania i kompetencje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
R.1 Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; R.2 Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); R.3 Bezpieczeństwo towarów i usług; R.4 Odpowiedzialność za produkt: Uwarunkowania ekonomiczne i konceptualizacja odpowiedzialności; Dyrektywa 85/374 jako akt prawa wspólnotowego; Treść Dyrektywy 85/374; R.5 Prawo do informacji - kwestie generalne; R.6 Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; R.7 Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa: wprowadzająca w błąd): Zakazy i ograniczenia reklamy; Reklama wprowadzająca w błąd; R.8 Informacje, do których konsument ma prawo; R.9 Praktyki marketingowe typu sweepstakes (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny- projekt reformy prawa wspólnotowego; R.10 Umowy zawierane poza lokalem handlowym; R.11 Umowy zawierane na odległość; R.12 Usługi finansowe świadczone na odległość; R.13 Obrót elektroniczny; R.14 Klauzule abuzywne; R.15 Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; R.16 Usługi finansowe; R.17 Kredyt dla konsumentów; R.18 Usługi turystyczne: umowa o podróż; R.19 Timesharing; R.20 Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; R.21 Prawo właściwe i jurysdykcja; R.22 Realizacja praw konsumentów jako przedmiot zainteresowania prawa wspólnotowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Orzecznictwo Europejskie)
R.1 Wprowadzenie do problematyki klauzul abuzywnych, R.2 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa, R.3 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży na odległość, R.4 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży urządzeń gospodarstwa domowego, R.5 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży urządzeń elektronicznych i komputerów, R.6 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży mebli, R.7 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży i naprawy samochodów, R.8 Orzecznictwo dotyczące obrotu i gospodarki nieruchomościami, R.9 Orzecznictwo dotyczące usług finansowych, R.10 Orzecznictwo dotyczące usług ubezpieczeniowych, R.11 O rzecznictwo dotyczące usług turystycznych, R.12 Orzecznictwo dotyczące usług rekreacji, R.13 Orzecznictwo do tyczące usług transportowych, R.14 Orzecznictwo dotyczące usług edukacji, R.15 Orzecznictwo dotyczące usług związanych z ochroną zdrowia, R.16 Orzecznictwo dotyczące usług użyteczności publicznej, R.17 Orzecznictwo dotyczące usług świadczonych w ramach wolnych zawodów, R.18 Orzecznictwo dotyczące usług biur matrymonialnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ochrona niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 3 zaktual. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2001. - XV, 234 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
A. Tekst ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn.2 marca 2000r. (Dz.U. Nr 22, poz.271). B. Komentarz do ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn.2 marca 2000r. (Dz.U. Nr22, poz.271): Wprowadzenie; R.1 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa; R.2 Umowy zawierane na odległość; R.3 Zmiany w przepisach obowiązujących. C. Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Wyd. 2. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - LXVIII, 630 s. ; 23 cm + CD-ROM + Suplement (11, [1] s). ; 19 cm.
(Zarys Prawa)
Cz. I Ochrona konsumenta jako problem polityki prawa: Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; Pojęcie konsumenta; Jakich zmian wymaga prawna ochrona konsumenta w Polsce. Cz. II Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów: Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny - jako szczególny typ odpowiedzialności wytworzony przez praktykę; Odpowiedzialność za produkt o cechach niebezpiecznych w obowiązującym prawie; Bezpieczeństwo produktu. Cz. III Pr granica emitowania i żądania informacji handlowej; Zakaz informacji wprowadzającej w błąd - kwestie nieuczciwej reklamy; Informacje, do których konsument ma prawo. Cz. IV Ekonomiczne prawa konsumenta: Umowy zawierane w lokalu handlowym; Umowy zawierane poza lokalem handlowym; Umowy zawierane na odległość; Wzorce umowne; Kontrola wzorców; Kontrola treści i wykonania umowy; Odpowiedzialność za jakość świadczenia: rękojmia i gwarancja. Cz. V Zagadnienia szczegółowe: Umowy konsumenckie zawierane w "przeznaczonych do tego miejsca" (ogólne warunki umów konsumenckich wydawane na podst. art.384 KC - w dawnym brzmieniu); Usługi finansowe; Usługi turystyczne. Umowa o podróż; Timesharing; Poferki, premie, konkursy sprzężone ze sprzedażą lub usługą; Usługi medyczne; Dziecko jako konsument - status cywilnoprawny; zakaz dyskryminacji. Cz. VI Realizacja praw konsumentów - perspektywa prawa europejskiego: Realizacja praw konsumentów- perspektywa prawa europejskiego; Realizacja praw konsumenta w Polsce - próba bilansu. Prawo do informacji: Prywatność konsumenta jako
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej