Firma (nazwa)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(36)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Budzyński Wojciech
(2)
Kall Jacek
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Cichy Diana
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Evamy Michael
(1)
Gordon William
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hughes Mark
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Li Charlene
(1)
Lincoln Keith
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olczak Artur
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olins Wally
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rojek Roman
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Sitko Joanna Jowita
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Szocki Józef
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Thomassen Lars
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zboralski Marek
(1)
Łukasik Katarzyna
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Żelazko Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Firma (nazwa)
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marka i jej miejsce w marketingu, 2. Uwarunkowania zarządzania markę, 3. Marka pośrednia, 4. Marka na różnych rynkach, 5. Metody wyceny marki, 6. Skuteczność promowania marki w Internecie w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy koncepcji tożsamości rynkowej: Przegląd teorii ekonomicznych w kontekście określenia determinant tożsamości rynkowej; Ewolucja teorii komunikacji społecznej; Geneza i rozwój komunikowania tożsamości; Komunikacja społeczna i marketingowa a komunikowanie tożsamości. 2. Istota tożsamości rynkowej i jej komunikowanie: Przegląd koncepcji dotyczących tożsamości; Konceptualizacja wizerunku jako pochodnej tożsamości i identyfikacji całościowej; Znaczenie systemu identyfikacji całościowej i klasyfikacja jego składników; Badania marketingowe w komunikowaniu tożsamości; Model programu identyfikacji całościowej. 3. Uwarunkowania funkcjonowania organizacji w otoczeniu międzynarodowym: Istota otoczenia międzynarodowego; Zjawiska wpływające na kształtowanie tożsamości rynkowej ľ ujęcie przedmiotowe; Wpływ interesariuszy na kształtowanie tożsamości rynkowej ľ ujęcie podmiotowe 4. Źródła i znaczenie przymiotów tożsamości w kontekście międzynarodowym: Klasyfikacja przymiotów; Przymioty wynikające z profilu organizacji; Powiązania przymiotów ze strategią organizacji; Finansowo-prawne ujęcie przymiotów tożsamości; Aksjologiczne podstawy tożsamości oparte na wartościach; Semiotyczne ujęcie przymiotów tożsamości. 5. Narzędzia komunikowania a uwarunkowania międzynarodowe: Różnorodność interpretacyjna nośników znaczeń; Morfologia podsystemu informowania; Działania służące wzmacnianiu tożsamości; Rola podsystemu informowania; Podsystem behawioralny jako narzędzie tworzenia relacji; Odzwierciedlenie tożsamości rynkowej w markach flagowych. 6. Realizacja koncepcji tożsamości w przedsiębiorstwach rodzinnych wobec wyzwań otoczenia międzynarodowego: Przedsiębiorstwo rodzinne jako przedmiot badań i jego miejsce w praktyce gospodarczej; Fundamenty tożsamości przedsiębiorstw rodzinnych; Tożsamość polskich przedsiębiorstw rodzinnych na tle tendencji ogólnoświatowych; Siła przetrwania przedsiębiorstw rodzinnych dzięki tożsamości ľ wyniki badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wally Olins o marce / Wally Olins. - Warszawa : Instytut Marki Polskiej, 2004. - 326 s. : fot. ; 24 cm.
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1.Dlaczego marki są ważne dla kientów, 2.Jak Volkswa gen, firma bezgranicznie skupiona na biegłości techni cznej, zakochał się w markach, 3.Skąd się wzieły marki i co się stało, gdy dojrzały, 4.Żyć marką.Zarządzanie markami usługowymi, 5.Marki na arenie globalnej. Jedn orodność, różnorodność i charakter, 6.Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm.Więzi uczuciowe budują markę, 7."Made in...".Co oznacza i ile jest warte?, 8.Bran ding narodowy, 9.Jak zbudować i utrzymać markę.Garść wskazówek, 10.Branding a zarabianie pieniędzy, 11.Mar ki: kto tu naprawdę rządzi?, 12.Przyszłość brandingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowy model działalności oparty na ochronie marki; 2. Ochrona marki to nie tylko ochrona prawna; 3. Jeśli produkt jest cenny, ktoś spróbuje przejąć twoje zyski; 4. Jeśli nie będziesz chronił swoich produktów, nikt nie zrobi tego za Ciebie; 5. Jeśli będziesz czekał, aż twoje produkty zostaną zaatakowane, przegrasz, 6. Chroń swoje produkty, a "czarne charaktery" zaatakują twoich konkurentów; 7. Twoje produkty to często twoi rywale w walce o zysk; 8. Nieustannie monitoruj rynek w celu zmniejszenia ryzyka i zwiększenia Zyków; 9. Zapewnienie bezpieczeństwa marki jako podstawowe narzędzie w zarządzaniu; 10. Tworzenie programu ochrony marki i zarządzanie nim; 11. Pytania dotyczące wskaźników ochrony marki, jakie powinien zadać dyrektor generalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Hamish Pringle, William Gordon ; przekł. Wanda Grajkowska. - Wyd.2. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2008. - 392 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 23 cm.
Część I: Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką. 1. Maniery czynią człowieka. 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką. 3. Firmy - miłe niespodzianki. 4. Historia Tesco. Część II: Sposób zarządzania marką. 5. Firma świadoma własnej wartości. 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką. 7. Zarządzanie marką w akcji. 8. Historia Orange. Część III: Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką. Dział I: Zachowania indywidualne. 9. Warunkowanie tworzy markę. 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie. 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń. 12. Redukcja stresu w firmie. Dział II: Spotkania. 13. Bądź gotów bronić marki. 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu. 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym. 16. Rola zaufania. Dział III: Obietnica zawarta w marce. 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt. 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu. 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania. 20. Ochrona marki. Dział IV: Miłe niespodzianki. 21. Jak gesty budują markę. 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca. 23. Siła zobowiązań wobec klienta. 24. Chwile prawdy. 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta. 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać. 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi. 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki. Część IV: Przewodniki zarządzania marką. 29. Dyrektor naczelny. 30. Dyrektor marketingu. 31. Pracownik. 32. Kierownictwo. 33. Klienci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Nasze poszukiwania sekretów wierności klienta wobec marki, Zasada 1. Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich, Zasada 2. Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja, Zasada 3. Kultowe marki sprzedają styl życia, Zasada 4. Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki, Zasada 5. Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów, Zasada 6. Kultowe marki są powszechne, Zasada 7. Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów, Podsumowanie. Jak wykorzystać siedem złotych zasad w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Firma i jej ochrona / Joanna Jowita Sitko. - Stan prawny na 30.10.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 310 s. ; 22 cm.
(Monografie)
1. Pojęcie i znaczenie gospodarcze firmy. 2. Prawne ujęcie firmy oraz jej ochrony w prawie wybranych krajów europejskich. 3. Firma jako dobro chronione w świetle przepisów kodeksu cywilnego. 4. Prawo do firmy i jego ochrona w świetle przepisów kodeksu cywilnego. 5. Podstawy prawne ochrony firmy w innych aktach prawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawy: 1. Fundamenty marki, 2. Pojęcia związane z tożsamością marki, 3. Elementy tożsamości marki, 4. Siły marki, 5. Przed i po. Cz.II Proces: 1. Prowadzenie badań, 2. Budowanie strategii, 3. Projketowanie tożsamości, 4. Tworzenie punktów kontaktu, 5. Zarządzanie aktywami, Cz.III Przykłady najlepszych rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i atrybuty silnej marki; 2. Prawne aspekty zarządzania marką; 3. Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką; 4. Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki; 5. Promocja jako narzędzie kreowania siły marki; 6. Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki; 7. Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki; 8. Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; 9. Zarys marketingu Marek luksusowych; 10. Zarządzenie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika; 11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Wartość i siła marki. Kształtowanie sie preferencji nabywczych: R.1 Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki; R.2 Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych; R.3 Procesy poznawcze stanowiące o sile marki. Cz.II Przywiązywanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania: R.4 Pojęcie przywiązania do marki produktu; R.5 Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań; R.6 Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu. Cz.III Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne: R.7 Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6; R.8 Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7; R.9 Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8; R.10 Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Nazwy, nazwy, nazwy...; R.2 Nazwa= marka+promocja; R.3 Jak to działa?; R.4 Do wyboru, do koloru; R.5 Ję zyk pod mikroskopem; R.6 Nazwa na manowcach; R.7 "Pro dukacja", badanie, logotyp; R.8 Pod ochroną prawa; R.9 Zastosowanie, promocja, wymiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej