Szocki Józef
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Szocki Józef
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Firma (nazwa)
(1)
Public relations
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: miejsce
Śląsk, Dolny
(1)
Gatunek
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Prasa lokalna - pojęcie i przedmiot eksploracji naukowych: Pojęcie prasy lokalnej; Badania nad prasą lokalna. 2. Rys historyczny prasy Dolnego Śląska jako macierzy i tła dla prasy lokalnej tego regionu: Prasa przed 1945 rokiem; Prasa po 1945 roku. 3. Transformacja dolnośląskiej prasy lokalnej w latach 1989-1997: Ukazywanie się prasy bezdebitowej w jawnym obiegu na Dolnym Śląsku; Zmiany prawne funkcjonowania prasy; Przeobrażenia własnościowe prasy dolnośląskiej, kształtowanie się rynku prasowego; Likwidacja tytułów prasy lokalnej; Wejście kapitału zagranicznego na rynek prasowy; Powstanie nowych tytułów prasowych; Nowe zadania prasy lokalnej. 4. Model transgraniczno-sportowo-turystyczny dziennikarstwa lokalnego w podregionie jeleniogórskim: Prasa mikroregionalna (Prasa dawnych województw; Prasa powiatowa; Prasa miejsko-terenowa); Prasa sublokalna (Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa zakładowa). 5. Model górniczo-hutniczo-rolniczy dziennikarstwa lokalnego w podregionie legnicko-głogowskim: Prasa mikroregionalna (Prasa diecezjalna; Prasa dawnych województw; Prasa powiatowa i miejsko-terenowa); Prasa sublokalna (Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa dekanalna; Prasa zakładowo-miejska). 6. Model transgraniczno-uzdrowiskowo-turystyczny dziennikarstwa lokalnego w podregionie wałbrzyskim: Prasa mikroregionalna (Prasa diecezjalna; Prasa dawnych województw; Prasa powiatowa; Prasa miejsko-terenowa); Prasa sublokalna (Prasa zakładowa, branżowa i szkolna; Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa parafialna i dekanalna; Prasa wiejska poza strukturą gminy). 7. Model przemysłowo-marketowo-rolniczy dziennikarstwa lokalnego w podregionie wrocławskim: Prasa mikroregionalna (Prasa powiatowa); Prasa sublokalna (Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa parafialna i dekanalna; Prasa zakładowa). 8. Model wielkomiejski dziennikarstwa lokalnego w podregionie Wrocław miasto: Prasa mikroregionalna (Prasa diecezjalna; Prasa dawnych województw; Prasa miejsko-terenowa; Prasa powiatowa; Prasa kilku większych miast; Prasa miejska dużego miasta; Dodatki lokalne ogólnokrajowej „Gazety Wyborczej” i „Metro”); Prasa sublokalna (Prasa zakładowa, periodyki uczelniane „nienaukowe”, studenckie, szkolne, emerytalne); Prasa zakładowo-miejska i branżowo-miejska; Prasa osiedlowa i dzielnicowa; Prasa parafialna; Prasa zakonna). 9. „Zeszyty Obornik Śląskich” - czasopismo naukowe jako przykład ambitnego dziennikarstwa lokalnego: Okoliczność powstania „Zeszytów Obornik Śląskich”, ich nadawcy, redaktorzy i współpracownicy; Miejsce „Zeszytów Obornik Śląskich” wśród naukowych czasopism historycznych; Zawartość treści periodyku; Odbiorcy czasopisma, jego funkcje; Szata graficzna periodyku. 10. Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej: Historia i standard cywilizacyjny miejscowości, kultura organizacyjna i tożsamość firmy jako konteksty ich wizerunku opisywane przez prasę lokalną; Szczegółowa problematyka terminologiczna wizerunku; Adresaci wizerunku firmy jako czytelnicy prasy lokalnej; Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej (Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej miejscowości; Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej firmy). Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej