Ceny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(39)
Autor
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Marszałek Paweł
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Cieśluk Urszula
(1)
Dodge Robert M
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabińska Danuta
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Eucken Edith
(1)
Eucken Walter
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Hanna Nessim
(1)
Hensel Paul K
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jurek Michał
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kałążny Jerzy
(1)
Kotłowski Jacek
(1)
Koźlak Aleksandra
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Michalak Adolf
(1)
Milo Władysław (1943- )
(1)
Muszynski Michel
(1)
Nakonieczna-Kisiel Halina
(1)
Olczak Artur
(1)
Pałasz Lech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Steinach Peter
(1)
Stępień Beata
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Sławiński Andrzej
(1)
Tomanek Robert
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wesoły Zygmunt
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wolszczak-Derlacz Joanna
(1)
Wyciślok Józef
(1)
Włudyka Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
nieznany (a)
(1)
Język
polski
(41)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Ceny
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Teoretyczne podstawy wymiany międzynarodowej : 1.Doktryna słusznej ceny, 2.Merkantylizm - usystematyzowana teoria protekcjonizmu, 3.Klasyczne teorie wymainy - rozwój teorii wolnego handlu, 4.Poklasyczne teorie wymiany międzynarodowej, 5.Alternatywne teorie handlu międzynarodowego, 6.Współczesny handel międzynarodowy. Cz.II Polityka wymiany międzynarodowej : 1.Polityka handlowa - definicja i rodzaje, 2.Narzędzie polityki handlowej. Cz.III Międzynarodowe przepływy czynników produkcji : 1.Międzynarodowe przepływy kapitału, 2.Nielegalne przepływy kapitałowe, 3.Transfer technologii, 4.Międzynarodowe przepływy ludności. Cz.IV Kurs walutowy i rynek walutowy : 1.Kurs walutowy, 2.Rynek walutowy, 3.Kształtowanie się kursów walutowych w długim i krótekim okresie. Cz.V Międzynarodowy system walutowy : 1.Pojęcie międzynarodwego systemu walutowego. Klasyfikacja systemów walutowych, 2.Czynniki determinujące wybór systemu walutowego, 3.Kurs sztywny czy kurs płynny, 4.Historia międzynarodwego systemu walutowego. Cz.VI Stabilizacja i kryzysy na globalnych rynkach finansowych : 1.Rozwój rynków finansowych, 2.Handel derywatami, 3.Inwestorzy instytucjonalni, 4.Fundusze hedgingowe, 5.Kryzysy finansowe, 6.Globalna architektura finansowa, 7.Forum Stabilizacji Finansowej, 8.Reforma instytucyji z Bretton Woods, 9.Stabilizacja kursów walutowych, 10.Korzyści i zagrożenia globalizacji rynków finansowych, Cz.VII Dochód narodowy, bilans płatniczy i nadlowy : 1.Dochód narodowy w gospodarce otwartej, 2.Bilasn płatniczy, 3.Problem równowagi bilasnu płatniczego. Cz.VIII Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw i gospodarek : 1.Międzynarodowa konkurencyjność gospodarek, 2.Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw, 3.Zasady konkurencyjności. CZ.IX Teoria i praktyka międzynarodowej integracji gospodarczej : 1.Pojęcie i istota międzynarodwoej integracji gospodarczej, 2.Przebieg międzynarodwej integracji gospodarczej, 3.Integracja walutowa jako etap integracji gospodarczej, 4.Ugrupowania integracyjne na świecie. CZ.X Międzynarodowe organizacje gospodarcze : 1.Bank światowy, 2.Międzynarodowy Fundusz Walutowy, 3.Krytyka działalności MFW i Banku Światowego, 4.Światowa Organziacja Handlu, 5.Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, 6.Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, 7.Konferencja Narodów Zjednoczonych do Spraw Handlu i Rozwoju. CZ.XI Problem rozwoju i wymainy międzynarodwej krajów rozwijających się : 1.Charkaterystyka krajów rozwijających się, 2.Problem rozwoju krajów rozwijających się - ujęcie teoretyczne, 3.Różnice w rozwoju pomiędzy krajami rozwiniętymi a rozwijającymi się, 4.Integracja gospodarcza jako sposób wzmocnienia pozycji krajów rozwijających się, 5.Pomoc dla krajów rozwijających się, 6.Kryzys zadłużeniowy jako zjawisko globalne. Cz.XII Korporacje międzyanrodowe w gospodarce światowej : 1.Rozwój przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, 2.Otoczenie przedsiębiorstwa międzynarodowego, 3.Pozytywne i negatywne znaczenie korporacji międzyanrodowych, 4.Praktyka zarządzania korporacjami międzynarodowymi, Cz.XIII Globalizacja stosunków międzynarodowych : 1.Pojęcie i charkaterystyka procesu globalizacji, 2.Przyczyny globalizacji stosunków międzynarodowych, 3.Skutki globalizacji stosunków międzynarodowych, 4.Zagrożenia związane z procesem globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 524)
1. Miejsce stopy procentowej w teorii produkcji, 2. Stopa procentowa a optymalna skłonność do konsumpcji, 3. Nowe sformułowanie prawa rynków Saya, 4. Giętkość cen i zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 545)
1. Teoretyczne podstawy modelu P-star, 2. Modelowanie szeregów czasowych z wykorzystaniem koncepcji kointegracji sezonowej, 3. Analiza zwiazków pomiędzy pieniądzem i cenami w gospodarce polskiej okresu transformacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesne tendencje w realizacji polityki pieniężnej, 2. Polityka pieniężna w świetle zmian w popycie na pieniądz i zmian form pieniądza, 3. Fiskalna teoria poziomu cen - implikacje dla skuteczności polityki pieniężnej, 4. Cechy, przesłanki i warunki stosowania systemów kursowych, 5. Przemiany międzynarodowych stosunków walutowych i ich wpływ na systemy kursowe krajów członkowskich MFW, 6. Polityka kursowa w warunkach współpracy międzynarodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu. 2. Istota rynku. 3. Postępowanie konsumentów na rynku. 4. System informacji marketingowej. 5. Polityka produktu. 6. Cena jako element marketingu. 7. Polityka dystrybucji. 8. Strategia promocji. 9. Organizacja działalności marketingowej w przedsiębiorstwie - aspekt strukturalny i metodyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poznańska Biblioteka Niemiecka / pod red. Hubert Orłowski, Christoph KleBmann)
Cz.I Pierwsze przybliżenie zagadnień ustrojowych, Cz.II Doświadczenie i praktyka : 1.Polityka gospodarcza leseferyzmu, 2.Eksperymentalna polityka gospodarcza, 3.Polityka centralnego kierowania procesem gospodarczym - wprowadzenie, 4.Proces gospodarczy w gospodarce centralnie sterowanej (teoria gospodarki centralnie sterowanej), 5.Polityka gospodarcza oparta na centralnym sterowaniu : krytyka, 6.Polityka wybierania dróg pośrednich w gospodarce, 7.Eksperymentalna polityka gospodarcza: rezultat. Cz.III Wolność i ustrój : 1.Problem raz jeszcze, 2.Mit nieuchronności rozwoju, 3.Historyczy san faktyczny - konsekwencje dla polityki gospodarczej, 4.Technika, koncentracja i ustrój gospodarczy. Cz.IV Ustrój oparty na konkurencji i jego wprowadzenie w życie : 1.Polityka ustroju opartego na konkurencji - wprowadzenie, 2.Polityka ustroju opartego na konkurencji - zasady konstytuujące, 3.Polityka ustroju opartego na konkurencji - zasady regulujące, 4.Polityka ustroju opartego na konkurencji - współzależność polityki ustroju gospodarczego. Cz.V Siły nośne : 1.Siłu porządkujące, 2.Egoizm, zasada gospodarności i dobro ogólne,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
R.1 Uwarunkowania polityki cenowej w małych i średnich przedsiebiorstwach, R.2 Wytyczne kształtowania polity ki cenowej firmy, R.3 Stosowanie ceny jednolitej w wa runkach małego i średniego przedsiębiorstwa, R.4 Marke tingowe metody badania popytu, R.5 Optymalizacja ceny jednolitej, R.6 Różnicowanie cen, R.7 Korygowanie poli tyki cenowej małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
1. Polityka gospodarcza - podstawowe pojęcia i zakres. 2. Zarys historii myśli ekonomicznej i historii gospodarczej. 3. Podstawowe pojęcia ekonomiczne. 4. Polityka wzrostu gospodarczego i antycykliczna. 5. Polityka fiskalna 6. Polityka pieniężna. 7. Polityka walutowa. 8. Polityka rynku pracy. 9. Polityka cen i dochodów. 10. Polityka przemysłowa. 11. Polityka prywatyzacyjna i właścicielska. 12. Rynek rolno-żywnościowy i polityka rolna. 13. Polityka regionalna. 14. Zagraniczna polityka gospodarcza. 15. Polityka ochrony środowiska. 16. Polityka mieszkaniowa. Dodatek: podstawowe wskaźniki makroekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System wymiany informacji skarbowej o podatnikach podatku VAT dla potrzeb handlu wewnątrzwspólnotowego na przykładzie polskich unormowań prawnoskarbowych, 2. Zasady wspólnotowego prawa zamówień publicznych, 3. Regulowanie cen usług łączności elektronicznej w prawie Unii europejskiej, 4. Reklama wprowadzająca w błąd w prawie wspólnotowym - uwagi de lege lata i de lege ferenda, 5. Znak towarowy w Unii Europejskiej - podstawowe zagadnienia, 6. Zasada swobodnego przepływu płatności w prawie Unii europejskiej, 7. Rozwój koncepcji społeczeństwa informacyjnego wobec ochrony praw obywateli społeczeństwa informacyjnego w prawie Unii Europejskiej, 8. Zmowa kartelowa a umowy know-how w świetle regulacji wspólnotowej, 9. Europejskie rady zakładowe - -nowa forma partycypacji pracowniczej w zarządzaniu na gruncie prawa polskiego, 10. Wspólnotowy system handlu emisjami w sektorze energii elektrycznej, 11. Nadużyqanie pozycji dominującej w sektorze usług pocztowych w świetle orzecznictwa ETS i Sądu Pierwszej Instancji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ceny transferowe -istota i model ekonomiczny, R.2 Ceny transferowe w przedsiębiorstwach zdywizjonalizowanych -przejście od modelu ekonomicznego do praktyki, R.3 Ceny transferowe w korporacjach ponadnarodowych, R.4 Ceny transferowe w sprawozdaniach finansowych, R.5 Trzy aspekty problemu cen transferowych-próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynki finansowe / Andrzej Sławiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 212, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1.Rynki finansowe, 2.Ceny instrumentów finansowych, 3.ryzyko, 4.Instrumenty pochodne, 5.Zarządzanie portfelem papierów wartościowych, 6.Wahania koniunktury, 7.Polityka pieniężna, 8.Czynniki wpływające na stopy procentoiwe i kursy walut, 9.Psychologia rynków finansowych, 10.Kryzysy finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie cenowe / Paweł Waniowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 238 s. : rys., tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Uwarunkowania strategii cenowych: Cena jako ele ment rynku; Wewnętrzne uwarunkowania cenowych strate gii przedsiębiorstw; Czynniki zwenętrzne wpływające na cenowe strategie przedsiębiorstw; Cele strategii ce nowych. Cz.II Kształtowanie strategii cenowych: Znaczenie kosztów w kształtowaniu cen; Metody ustalania cen; Podstawowe strategie cenowe; Adaptacja podstawowych strategii cenowych dp aktualnej sytuacji rynkowej; Zastosowanie badań marketingowych w procesie fromułowa nia strategii cenowej; Specyfikacja strategii cenowych na wybranych rynkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konwergencja ekonomiczna, 2. Prawo jednej ceny, 3. Dotychczasowe badania na temat międzynarodowego przestrzennego zróznicowania cen, 4. Zróznicowanie cen w Unii Europejskiej - ujęcie makroekonomiczne, 5. Zróżnicowanie cen w Unii Europejskiej 1990-2005 - ujęcie mikroekonomiczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej