Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1249)
Forma i typ
Książki
(1203)
Publikacje naukowe
(406)
Publikacje fachowe
(318)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Czasopisma
(37)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(860)
tylko na miejscu
(827)
wypożyczone
(46)
nieokreślona
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(916)
Czytelnia
(840)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(36)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(22)
Grabiec Olimpia (1975- )
(22)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(22)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(17)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(9)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Supernat Jerzy (1951- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wziątek-Staśko Anna
(5)
Armstrong Gary
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Golnau Wiesław (1965- )
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Kocot Maria
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(149)
2010 - 2019
(401)
2000 - 2009
(482)
1990 - 1999
(213)
Okres powstania dzieła
2001-
(345)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1225)
Rosja
(8)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1226)
angielski
(13)
rosyjski
(10)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(253)
Zarządzanie
(219)
Kadry
(148)
Marketing
(140)
Organizacja
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Zarządzanie strategiczne
(98)
Kultura organizacyjna
(82)
Zarządzanie jakością
(74)
Menedżerowie
(68)
Motywacja pracy
(68)
Innowacje
(58)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(54)
Przywództwo
(52)
Zatrudnienie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Komunikacja marketingowa
(44)
Praca
(44)
Ocena pracowników
(43)
Marketing strategiczny
(42)
Zarządzanie wiedzą
(41)
Badania marketingowe
(40)
Planowanie strategiczne
(40)
Reklama
(40)
Zarządzanie projektami
(40)
Decyzje
(39)
Polityka zatrudnienia
(39)
Public relations
(39)
Płaca
(39)
Logistyka gospodarcza
(37)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Konsumenci
(30)
Konkurencyjność
(26)
Teoria organizacji
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Motywacja
(25)
Usługi
(25)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał ludzki
(24)
Marketing cyfrowy
(24)
Analiza strategiczna
(23)
Otoczenie firmy
(23)
Rekrutacja pracowników
(23)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Szkolnictwo wyższe
(23)
Psychologia pracy
(21)
Komunikacja społeczna
(20)
Promocja handlowa
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Segmentacja rynku
(20)
Controlling
(19)
Jakość usług
(19)
Obsługa klienta
(19)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Konkurencja
(18)
Organizacja pracy
(18)
Organizacja ucząca się
(18)
Rynek pracy
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Banki
(17)
Informacja gospodarcza
(17)
Praca zespołowa
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Globalizacja
(16)
Instytucje nonprofit
(16)
Mentoring
(16)
Polityka płacowa
(16)
Przedsiębiorczość
(16)
Przedsiębiorczość (postawa)
(16)
Siła robocza
(16)
Zarządzanie publiczne
(16)
Łańcuch dostaw
(16)
Etyka biznesu
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(15)
Jakość
(15)
Jakość produktu
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Rynek (ekonomia)
(15)
Administracja publiczna
(14)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(14)
Zachowania konsumentów
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Płynność kadr
(13)
Satysfakcja zawodowa
(13)
Sektor publiczny
(13)
Strategia organizacyjna
(13)
Turystyka
(13)
Usługi turystyczne
(13)
Zaangażowanie pracowników
(13)
Innowacje organizacyjne
(12)
Media społecznościowe
(12)
Produktywność pracy
(12)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Przydatność zawodowa
(12)
Rachunkowość zarządcza
(12)
Systemy informatyczne zarządzania
(12)
Szkolenie zawodowe
(12)
Temat: czas
2001-
(256)
1989-2000
(60)
1901-2000
(38)
1945-1989
(10)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(235)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Czechy
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(479)
Opracowanie
(284)
Praca zbiorowa
(171)
Poradnik
(125)
Monografia
(108)
Czasopismo naukowe
(40)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(30)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(24)
Materiały konferencyjne
(14)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2068)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1905)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1479)
Zarządzanie i marketing
(1249)
Edukacja i pedagogika
(751)
Socjologia i społeczeństwo
(691)
Psychologia
(507)
Informatyka i technologie informacyjne
(333)
Medycyna i zdrowie
(307)
Media i komunikacja społeczna
(213)
Filozofia i etyka
(204)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(177)
Językoznawstwo
(177)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(86)
Kultura i sztuka
(69)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(30)
Religia i duchowość
(26)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Podróże i turystyka
(19)
Architektura i budownictwo
(14)
Rolnictwo i leśnictwo
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Rozwój osobisty
(3)
1249 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437, [4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R. I Istota i znaczenie marketingu: Podmioty rynku; Ewolucja orientacji przedsiębiorstwa i geneza marketingu; Pojęcie marketingu; Ogólne zasady marketingu; Sektorowe uwarunkowania marketingu; Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu; Kierunki rozwoju marketingu. R. II Zachowanie nabywców na rynku: Proces postępowania nabywcy na rynku; Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy; Specyfika zachowań rynkowych klientów instytucjonalnych. R. III Segmentacja rynku: Pojęcie i rola segmentacji rynku; Segmentacja rynku a typy marketingu; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ogólne warunki wyodrębniania segmentacji rynku; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków i koncepcja ich obsługi; planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynku. R. IV Produkt: Pojęcie i struktura produktu; Klasyfikacja produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Eliminowanie produktów nietrafionych; Kryteria formowania asortymentu produktów; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dobór. R. V Wprowadzanie na rynku nowych produktów: Pojęcie nowego produktu; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu. R. VI Cena: Cena jako instrument marketingu; Strategiczne cele polityki cen; Metody ustalania cen; Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji; Strategie cen. R. VII Dystrybucja: Istota znaczenie dystrybucji w marketingu; Funkcje dystrybucji; Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa; Kanały dystrybucji; Czynniki wpływające na strukturę kanałów dystrybucji; Projektowanie kanałów dystrybucji; Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji; Zarzadzanie fizyczną dystrybucją produktów. R. VIII Hurt i detal: Funkcje hurtu; Klasyfikacja hurtowników; Tendencje rozwojowe hurtu; Funkcje detalu; Formy instytucjonalne detalu; Strategie marketingowe detalistów; Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej; Tendencje rozwojowe detalu. R. IX Promocja: Promocja w strukturze marketingu-mix; Promocja osobista; Reklama; Promocja dodatkowa; Public relations; Formy promocji w Internecie; Kształtowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa. R. X Marketingowy system informacji: Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Istota i rodzaje badań marketingowych; Obszary badań marketingowych; Marketingowe proces badawczy. R. XI Zarządzanie marketingiem: Proces zarządzania marketingiem; Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Planowanie marketingowe; Realizacja planów marketingowych; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu. R. XII Marketing na rynkach międzynarodowych: Czym jest marketing globalny?; Globalne rynki czy globalne segmenty? Przesłanki standaryzacji i adaptacji międzynarodowego marketingu; Marketing-mix na rynkach międzynarodowych; Przesłanki wchodzenia na rynki zagraniczne; Sposoby wejścia na rynki zagraniczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. o posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : rys. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Anatomia marki, Pojęcie i rola marki, Determinanty silnej marki; Wizerunek marki, Tożsamość a wizerunek marki, Cylk życia marki; Sponsorowanie marki; Nazwa marki; kryteria projektowania nazw marek; Znak marki; Marka jako przedmiot transakcji; Internacjolizacja i globalizacja marek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami ( na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami (na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
Książka
W koszyku
1.Teoria agencji jako teoretyczna podstawa nadzoru korporacyjnego (corporate governence), 2. Podstawowe mechanizmy i instytucje nadzoru korporacyjnego (corporate governace), 3. System nadzoru korporacyjnego (corporate governance) w Polsce, 4. Mechanizmy nadzoru korporacyjnego (corporate governance) wykorzystywane przez polskie spółki akcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Przedmowa 1.1. Magazyn i magazynowanie 1.2. Zagospodarowanie magazynu 1.3. Procesy magazynowe 1.4. Ocena wskaźnikowa i procesowa pracy magazynu 1.5. Urządzenia magazynowe 1.6. Środki transportu wewnętrznego 1.7. Dokumentacja magazynowa 2.1. Podstawowe wiadomości dotyczące zapasów 2.2. Koszty w gospodarce zapasami 2.3. Analiza popytu 2.4. Prognozowanie popytu 2.5. Profil popytu – rozkłady częstości występowania 2.6. Cykl uzupełniania zapasu 2.7. Poziom obsługi a zapas zabezpieczający 2.8. Optymalizacja zapasu cyklicznego 2.9. Systemy sterowania zapasami 2.10. Zapasy w wybranych strategiach logistycznych 3.1. Wspomaganie procesów magazynowych z wykorzystaniem systemów informatycznych; Ważniejsze wzory; Tablice pomocnicze do zadań rachunkowych; Słowniczek podstawowych pojęć w językach: polskim, angielskim i niemieckim; Wykaz angielskojęzycznych skrótów i akronimów; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1. Dlaczego marki warte są zachodu?, 2. Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3. Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4. Wyzwanie: markowy eksport, 5. Kiedy kraje stają się markami, 6. Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Demograficzne tło zarządzania kapitałem ludzkim w Polsce; 2. Kompetencje pracowników oraz zapotrzebowanie na nie w przyszłości (foresight); 3. Inteligencja emocjonalna zespołu oraz menedżera w strukturach wirtualno-sieciowych; 4. Kapitał ludzki na poziomie operacyjnym przedsiębiorstw; 5. Korporacyjni nomadzi w przestrzeni międzyorganizacyjnej (wirtualno-sieciowej).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kierunki rozwoju funkcji personalnej w organizacjach w Polsce; 2. Krytyczne spojrzenia na współczesne zarządzanie zasobami ludzkimi- wyzwanie wieku dojrzałego teorii i praktyki; 3. Inspiracje neoewolucjonizmem w zarządzaniu kapitałem ludzkim; 4. Dylematy pomiaru efektywności zarządzania zasobami ludzkimi; 5. Współczesne przeobrażenia psychologicznego kontraktu zatrudniania i ich konsekwencje jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi; 6. W stronę koncepcji kapitału ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
PRZEDSŁOWIE – od autorów; WSTĘP – społeczne konsekwencje upadłości przedsiębiorstw jako przesłanka sine qua non szerokiego rozwoju instytucji restrukturyzacji przedsiębiorstw; ROZDZIAŁ I. NIEUCHRONNOŚĆ SYTUACJI KRYZYSOWYCH W CYKLU ŻYCIA ORGANIZACJI W TEORII NAUK EKONOMICZNYCH 1.1. Zmieniający się paradygmat zarządzania antykryzysowego – w kierunku organizacji zorientowanej na „millenialsów” 1.2. Znaczenie zasobów niematerialnych w rozwoju organizacji przyszłości – zarządzanie antykryzysowe 1.3. Różnorodność pokoleniowa pracowników XXI wieku – destruktor versus generator wartości dla organizacji 1.4. Sharing Economy i post-COVID-19-owe tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi 1.5. Zarządzanie antykryzysowe przyszłości – w zgodzie z ideą work–life balance 1.6. Zarządzanie kryzysowe w organizacji w kontekście legislacyjnym ROZDZIAŁ II. SKALA ZJAWISKA UPADŁOŚCI I RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE 2.1. Procesy upadłościowe i restrukturyzacyjne przedsiębiorstw w gospodarce polskiej – makroekonomiczna analiza zjawiska w latach 2016–2019 2.2. Metodyka badań ilościowych – proces przygotowania danych o upadłościach i restrukturyzacjach podmiotów gospodarki narodowej 2.3. Skala upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.4. Analiza rozkładu upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw z lat 2016–2019 w podziale administracyjnym Polski 2.5. Sektorowa analiza upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw w latach 2016–2019 ROZDZIAŁ III. ANALIZA EKONOMICZNO-FINANSOWA PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 3.1. Analiza płynności finansowej – zdolności jednostki do wywiązywania się ze zobowiązań bieżących 3.2. Analiza wspomagania finansowego – ocena stopnia zadłużenia i zdolności jego obsługi 3.3. Analiza sprawności działania – ocena składowych cyklu konwersji gotówki 3.4. Analiza rentowności jednostki – efektywności funkcjonowania ROZDZIAŁ IV. WCZESNE OSTRZEGANIE PRZED ZAGROŻENIEM UTRATY ZDOLNOŚCI DO KONTYNUACJI DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 4.1. Prospektywna analiza finansowa we wczesnym ostrzeganiu przed sądową restrukturyzacją zadłużenia i niewypłacalnością przedsiębiorstw 4.2. Sprawozdawczość finansowa – źródła informacji zarządczej w procesie określania wiarygodności finansowej kooperantów na rynku 4.3. Istota oceny płynności finansowej w procesie oceny zagrożenia utratą zdolności do ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstw 4.4. Poziom i zdolność obsługi zadłużenia przedsiębiorstw upadających i zmienności ich struktury finansowania ROZDZIAŁ V. PRAKTYCZNY WYMIAR PLANU RESTRUKTURYZACYJNEGO – STUDIA PRZYPADKÓW 5.1. Analiza przyczyn i konsekwencje pogarszającej się sytuacji przedsiębiorstw przed restrukturyzacją 5.2. Plan restrukturyzacyjny jako narzędzie planowania strategicznego 5.3. Plan restrukturyzacyjny jako zarządcze narzędzie restrukturyzacji 5.4. Skuteczna restrukturyzacja – studia przypadków ROZDZIAŁ VI. KONCEPCJE I MODELE WYCENY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 6.1. Modele wyceny przedsiębiorstwa (ujęcie statyczne, ujęcie dynamiczne, ujęcie hybrydowe) 6.2. Wycena przedsiębiorstw zagrożonych upadłością lub będących w restrukturyzacji – ujęcie autorskie 6.3. Błędy popełniane w sztuce wyceny i sposoby ich eliminacji 6.4. Komponent jakościowy i storytelling w wycenie podmiotu – przypadek przedsiębiorstwa w restrukturyzacji; PODSUMOWANIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej