Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1251)
Forma i typ
Książki
(1205)
Publikacje naukowe
(406)
Publikacje fachowe
(319)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Czasopisma
(37)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(870)
tylko na miejscu
(828)
wypożyczone
(44)
nieokreślona
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(918)
Czytelnia
(841)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(36)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(22)
Grabiec Olimpia (1975- )
(22)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(22)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(17)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(9)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Supernat Jerzy (1951- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wziątek-Staśko Anna
(5)
Armstrong Gary
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Golnau Wiesław (1965- )
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Kocot Maria
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(149)
2010 - 2019
(401)
2000 - 2009
(484)
1990 - 1999
(213)
Okres powstania dzieła
2001-
(345)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1227)
Rosja
(8)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1228)
angielski
(13)
rosyjski
(10)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(255)
Zarządzanie
(219)
Kadry
(148)
Marketing
(140)
Organizacja
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Zarządzanie strategiczne
(98)
Kultura organizacyjna
(82)
Zarządzanie jakością
(75)
Menedżerowie
(68)
Motywacja pracy
(68)
Innowacje
(58)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(54)
Przywództwo
(52)
Zatrudnienie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Komunikacja marketingowa
(44)
Praca
(44)
Ocena pracowników
(43)
Marketing strategiczny
(42)
Zarządzanie wiedzą
(41)
Badania marketingowe
(40)
Planowanie strategiczne
(40)
Public relations
(40)
Reklama
(40)
Zarządzanie projektami
(40)
Decyzje
(39)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(39)
Logistyka gospodarcza
(37)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Konsumenci
(30)
Konkurencyjność
(26)
Teoria organizacji
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Motywacja
(25)
Usługi
(25)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał ludzki
(24)
Marketing cyfrowy
(24)
Analiza strategiczna
(23)
Otoczenie firmy
(23)
Rekrutacja pracowników
(23)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Szkolnictwo wyższe
(23)
Psychologia pracy
(21)
Komunikacja społeczna
(20)
Promocja handlowa
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Segmentacja rynku
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Controlling
(19)
Jakość usług
(19)
Obsługa klienta
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Konkurencja
(18)
Organizacja pracy
(18)
Organizacja ucząca się
(18)
Rynek pracy
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Banki
(17)
Globalizacja
(17)
Informacja gospodarcza
(17)
Praca zespołowa
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Instytucje nonprofit
(16)
Mentoring
(16)
Polityka płacowa
(16)
Przedsiębiorczość
(16)
Przedsiębiorczość (postawa)
(16)
Siła robocza
(16)
Zarządzanie publiczne
(16)
Łańcuch dostaw
(16)
Etyka biznesu
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(15)
Jakość
(15)
Jakość produktu
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Rynek (ekonomia)
(15)
Administracja publiczna
(14)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(14)
Zachowania konsumentów
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Płynność kadr
(13)
Satysfakcja zawodowa
(13)
Sektor publiczny
(13)
Strategia organizacyjna
(13)
Turystyka
(13)
Usługi turystyczne
(13)
Zaangażowanie pracowników
(13)
Innowacje organizacyjne
(12)
Media społecznościowe
(12)
Produktywność pracy
(12)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Przydatność zawodowa
(12)
Rachunkowość zarządcza
(12)
Systemy informatyczne zarządzania
(12)
Szkolenie zawodowe
(12)
Temat: czas
2001-
(256)
1989-2000
(60)
1901-2000
(38)
1945-1989
(10)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(235)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Czechy
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(481)
Opracowanie
(284)
Praca zbiorowa
(171)
Poradnik
(125)
Monografia
(108)
Czasopismo naukowe
(40)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(30)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(24)
Materiały konferencyjne
(14)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2076)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1913)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1489)
Zarządzanie i marketing
(1251)
Edukacja i pedagogika
(756)
Socjologia i społeczeństwo
(702)
Psychologia
(515)
Informatyka i technologie informacyjne
(335)
Medycyna i zdrowie
(308)
Media i komunikacja społeczna
(215)
Filozofia i etyka
(207)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(182)
Językoznawstwo
(179)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(87)
Kultura i sztuka
(71)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(32)
Religia i duchowość
(27)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Podróże i turystyka
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(15)
Architektura i budownictwo
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
1251 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Modele biznesowe w gospodarce cyfrowej – wirtualizacja życia gospodarczego w warunkach Industry 4.0; 2. Wskaźnik Super Bowl – prognostyk zachowania światowych indeksów giełdowych? 3. Wpływ regulacji europejskich na niewypłacalność przedsiębiorstw; 4. Weryfikacja przeznaczenia firmowych nieruchomości w postępowaniu egzekucyjnym – istota i zagrożenia; 5. Znaczenie otwartych danych rządowych w kreowaniu innowacyjnych przedsiębiorstw; 6. Uwarunkowania kontroli celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; 7. Wpływ wprowadzenia obowiązku wysyłki Jednolitego Pliku Kontrolnego do organów podatkowych na funkcjonowanie przedsiębiorstw MŚP w Polsce; 8. Zwolnienie w drodze wypowiedzenia przez pracownika w Polsce w latach 2009-2018; 9. Mechanizm podzielonej płatności (split payment), jako forma e-obowiązku przedsiębiorcy w świetle ustawy o podatku od towarów i usług; 10. Bezpieczeństwo informacji w chmurze obliczeniowej; 11. Analityka Big data jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw; 12. SAP S/4 HANA – innowacyjne podejście do zarządzania sprawdzonymi modelami biznesowymi; 13. Znajdowanie maksymalnych klik w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail z wykorzystaniem pakietu R; 14. Wpływ elektronicznych kampanii reklamowych na efektywność w pozyskiwaniu nowych klientów i na zajmowanie powierzchni w skrzynkach elektronicznych; 15. Rola elektronicznych kanałów dystrybucji w podnoszeniu obłożenia hotelu w niskim sezonie; 16. Komunikacja międzykulturowa. Analiza współpracy agencji tłumaczeniowych z lingwistami; 17. Era cyfryzacji na uczelni. Czy jesteśmy przygotowani do zarządzania uczelnią wspomaganego narzędziami cyfrowymi? 18. Świadomość studentów w zakresie konsekwencji Czwartej Rewolucji Przemysłowej w sektorze finansów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ I. Zarządzanie zmianą w warunkach permanentnej zmiany - podejście prospektywne ROZDZIAŁ II. "Nowa Gospodarka", czyli przemiany ekonomiczno-społeczne we współczesnym świecie ROZDZIAŁ III. Modele biznesu gospodarki obiegu zamkniętego a potencjał konkurencyjności przedsiębiorstw ROZDZIAŁ IV. Znaczenie innowacji we współczesnych modelach biznesowych ROZDZIAŁ V. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przy wykorzystaniu nowych technologii ROZDZIAŁ VI. Informatyzacja procesów zarządzania projektami w organizacjach pozarządowych w Polsce ROZDZIAŁ VII. Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie wdrażania tłumaczenia maszynowego w sektorze usług ROZDZIAŁ VIII. Modele e-biznesowe start-upów sektora FinTech w Polsce ROZDZIAŁ IX. Ocena skutków ekonomicznych robotyzacji na przykładzie sklepów samoobsługowych ROZDZIAŁ X. Wykorzystanie rynku e-commerce i chińskich platform społecznościowych w handlu sztuką ROZDZIAŁ XI. Ponowne wykorzystanie baterii pojazdów elektrycznych jako sposób na popularyzację koncepcji gospodarki o obiegu zamkniętym - studium przypadku ROZDZIAŁ XII. Behawioralne skłonności inwestorów giełdowych na przykładzie indeksu mWIG40 notowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych ROZDZIAŁ XIII. Sieci pracownicze jako narzędzie wsparcia różnorodności i inkluzji w organizacji ROZDZIAŁ XIV. Skuteczność różnych technik burzy mózgów w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział 1. Dlaczego rzeczy nie są łatwe. Przyczynowość. Złożoność. Nasze liniowe umysły. Redukcjonizm. Holizm. Zarządzanie hierarchiczne. Zarządzanie zwinne. Moja teoria wszystkiego. Książka i model. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 2. Programowanie zwinne. Preludium do programowania zwinnego. Księga programowania zwinnego. Podstawy programowania zwinnego. Konkurencja programowania zwinnego. Przeszkoda w przyjęciu programowania zwinnego. Zarządzanie bezpośrednie a zarządzanie projektem. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 3. Teoria systemów złożonych. Nauki interdyscyplinarne. Ogólna teoria systemów. Cybernetyka. Teoria systemów dynamicznych. Teoria gier. Teoria ewolucji. Teoria chaosu. Korpus wiedzy o systemach. Prostota: nowy model. Prostota zrewidowana. Systemy nieadaptacyjne i adaptacyjne. Czy nie nadużywamy nauki? Nowa era: myślenie w kategoriach złożoności. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 4. System informacyjno-innowacyjny. Kluczem do przetrwania jest innowacja. Wiedza. Kreatywność. Motywacja. Zróżnicowanie. Osobowość. Tylko ludzie spełniają warunki, by stać się kontrolerami. Od pomysłów do implementacji. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 5. Jak motywować ludzi. Fazy kreatywności. Zarządzanie środowiskiem twórczym. Techniki kreatywne. Motywacja zewnętrzna. Motywacja wewnętrzna. Demotywacja. Dziesięć potrzeb członków zespołu. Co motywuje ludzi: znajdź równowagę. Niech Twoje nagrody będą wewnętrzne. Zróżnicowanie? Masz na myśli relacje! Ocena osobowości. Cztery kroki w stronę oceny osobowości zespołu. Zestaw do samodzielnego wyznaczania wartości zespołu. Zdefiniuj swoje wartości osobiste. Polityka braku drzwi. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 6. Podstawy samoorganizacji. Kontekst samoorganizacji. Samoorganizacja w kierunku wartości. Samoorganizacja kontra anarchia. Samoorganizacja kontra emergencja. Emergencja w zespołach. Samoorganizacja kontra samokierowanie kontra samowybieralność. Zasada ciemności. Twierdzenie Conanta-Ashby'ego. Kontrola rozproszona. Empowerment jako koncepcja. Empowerment jako konieczność. Jesteś ogrodnikiem. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 7. Empowerment zespołów. Nie twórz długu motywacyjnego. Noś czapkę czarodzieja. Wybierz czarodzieja, nie polityka. Empowerment kontra delegacja. Zmniejsz swoje obawy, zwiększ swój status. Wybierz odpowiedni poziom dojrzałości. Wybierz odpowiedni poziom władzy. Wyznaczaj zespoły albo osoby. Lista kontrolna delegowania. Jeśli chcesz, aby coś było zrobione, ćwicz swoją cierpliwość. Sprzeciwiaj się sprzeciwowi swojego kierownika. Miej na względzie dziesięć wewnętrznych potrzeb człowieka. Delikatnie "masuj" środowisko. Zaufanie. Szacunek. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 8. Przywództwo i kierownictwo zorientowane na cel. Gra w życie. Klasy powszechności. Fałszywa metafora. Nie jesteś projektantem gier. Ale... samoorganizacja nie wystarczy. Zarządzaj systemem, nie ludźmi. Menedżerowie czy przywódcy? Właściwe rozróżnienie: przywództwo kontra rządzenie. Sens życia. Cel zespołu. Wyznaczanie celu zewnętrznego. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 9. Definiowanie ograniczeń. Daj ludziom wspólny cel. Lista kontrolna celów zwinnych. Komunikuj swoje cele. Wizja kontra misja. Przykłady celów organizacyjnych. Pozwól swojemu zespołowi na stworzenie autonomicznego celu. Pogódź swój cel z celem swojego zespołu. Opracuj listę ograniczeń władzy. Wybierz właściwą perspektywę zarządzania. Chroń ludzi. Chroń wspólne zasoby. Ograniczaj jakość. Opracuj umowę społeczną. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 10. Sztuka ustanawiania reguł. Systemy uczące się. Reguły kontra ograniczenia. Słaby punkt programowania zwinnego. Co jest ważne: kunszt. Pętle dodatniego sprzężenia zwrotnego. Pętle ujemnego sprzężenia zwrotnego. Dyscyplina × umiejętności = kompetencja. Różnorodność reguł. Zasada subsydiarności. Sposób postrzegania ryzyka i fałszywe bezpieczeństwo. Memetyka. Teoria rozbitych okien. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 11. Jak rozwijać kompetencje. Siedem elementów rozwijania kompetencji. Optymalizacja całości na wielu poziomach. Optymalizacja całości w wielu wymiarach. Wskazówki dotyczące miar wydajności. Cztery składniki rozwoju osobistego. Zarządzanie kontra coaching kontra mentoring. Zastanów się nad certyfikatami. Wykorzystaj presję otoczenia. Użyj dopasowujących się narzędzi. Zastanów się nad przełożonym. Organizuj spotkania w cztery oczy. Organizuj spotkania 360 stopni. Rozwijaj standardy. Pracuj nad systemem, a nie nad regułami albo ludźmi. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 12. Komunikacja w strukturze. Czy to błąd, czy funkcja? Komunikacja oraz informacje zwrotne. Błędy w komunikacji są normą. Możliwości komunikatorów. Efekty sieci. Dostrajanie łączności. Konkurencja i kooperacja. Grupy i granice. Hiperproduktywność albo autokataliza. Tworzenie się wzorców. Symetria skali - wzorce duże i małe. Jak rosnąć: wzwyż czy wszerz? Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 13. Jak tworzyć strukturę. O środowisku, produktach, wielkości i ludziach. Najpierw zastanów się nad specjalizacją... ...a potem nad generalizacją. Poszerzaj nazwy stanowisk pracy. Propaguj ideę nieformalnego przywództwa. Pilnuj granic zespołu. Optymalna wielkość zespołu to 5 osób (chyba). Zespoły funkcjonalne kontra zespoły multifunkcjonalne. Dwie zasady projektowe. Wybierz swój styl organizacyjny. Przekształć każdy zespół w małą jednostkę wartości. Przenoś zadania do odrębnych zespołów. Przenoś zadania do odrębnych warstw. Ilu menedżerów potrzeba, żeby zmienić organizację? Utwórz organizację hybrydową. Anarchia umarła, niech żyje panarchia. Nie miej tajemnic. Niech wszystko będzie widoczne. Twórz więzi międzyludzkie. Niech Twoim celem będzie elastyczność. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 14. Krajobraz zmiany. Środowisko nie jest "gdzieś tam". Strach przed niepewnością. Prawa zmiany. Każdy produkt jest udany... Do momentu, gdy zawiedzie. Sukces i dostosowanie - wszystko jest względne. Jak wykorzystać zmianę. Adaptacja, eksploracja, antycypacja. Wyścig Czerwonej Królowej. Czy można zmierzyć złożoność? Czy produkty stają się coraz bardziej złożone? Kształt rzeczy: przestrzeń fazowa. Atraktory i konwergencja. Stabilność i zakłócenia. Krajobrazy dostosowania. Kształtowanie krajobrazu. Adaptacja ukierunkowana kontra adaptacja nieukierunkowana. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 15. Jak ulepszać wszystko. Ulepszanie liniowe kontra ulepszanie nieliniowe. Wiedza o tym, gdzie jesteś. Wskazówki dla podróżujących po niepewnych okolicach. Zmień środowisko, przywołaj górę. Spraw, by zmiana była pożądana. Niech stagnacja będzie bolesna. Honoruj błędy. Strategia hałasu. Strategia krzyżowania. Strategia transmisji. Nie ulepszajmy metodą kopiuj-wklej. Na koniec kilka praktycznych wskazówek dotyczących ciągłej zmiany. Nie przestawaj. Podsumowanie. Refleksje i działania. Rozdział 16. Wszystko jest błędne, chociaż coś z tego jest przydatne. Sześć perspektyw zarządzania 3.0. Tak, mój model jest "błędny". Ale inne modele też są "błędne". Wzlot i upadek agilistów. Broszurka na temat złożoności. Podsumowanie. Refleksje i działania. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Przedmowa. Lepsze zarządzanie dla każdego; Wprowadzenie. Czym jest Zarządzanie 3.0? 1. Pudełko na kudo i karty kudo. Motywuj ludzi lepszymi sposobami 2. Osobiste mapy. Popraw komunikację i zrozumienie 3. Tablice delegowania i gra delegation poker. Daj ludziom władzę w ramach jasnych granic 4. Historie o wartościach i culture booki. Opisz swoją kulturę, opowiadając historie 5. Dni na eksplorację i wewnętrzny crowdfunding. Wygospodaruj czas na eksplorację i własną edukację 6. Gildie i narady taktyczne. Dzielcie się wiedzą, narzędziami i praktykami 7. "Feedbackowe wrapy" i nieograniczone wakacje. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej 8. Ekosystem mierników i tablica wyników. Mierz efektywność właściwymi sposobami 9. "Merit money", czyli inne podejście do wynagradzania. Płać ludziom zgodnie z ich zaangażowaniem 10. Moving motivators, czyli zmienna motywacja. Odkryj, co naprawdę angażuje pracowników 11. Drzwi szczęścia. Dąż do większego poczucia szczęścia w organizacji 12. Ważne pytania i celebration grids, czyli okazje do świętowania. Ucz się dzięki sukcesom i porażkom; Podsumowanie. Nigdy nie przestawaj eksperymentować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ramy pojęciowe strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi; Koncepcja strategii; Koncepcja strategii zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Praktyka strategii zarządzania zasobami ludzkimi: Strategie HR; Strategiczna rola HR; Oddziaływanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi; Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w działaniu. 3. Strategie HR: Strategia zarządzania kapitałem ludzkim; Strategia wysokiej efektywności; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Strategia rozwoju organizacji; Strategia zaangażowania pracowników; Strategia zarządzania wiedzą; Strategia pozyskiwania pracowników; Strategia zarządzania talentami; Strategia uczenia się w rozwoju; Strategia wynagradzania; Strategia relacji pracowniczych. 4. Zestaw narzędzi strategii HR: Pakiet narzędziowy strategii zarządzania zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wynagrodzeniami / Michael Armstrong ; przeł. Magdalena Lany. - Wyd. 2. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2013. - 457, [3] s. : rys., tab. ; 31 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. ZARZĄDZANIE WYNAGRODZENIAMI - INFORMACJE OGÓLNE; 2. KONTEKST ZARZĄDZANIA WYNAGRODZENIAMi; 3. WYNAGRODZENIE CAŁKOWITE; 4. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE WYNAGRODZENIAMI; 5. TWORZENIE I WDRAŻANIE STRATEGII WYNAGRADZANIA; 6. POLITYKA WYNAGRADZANIA; 7. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZIOMY PŁACOWE; 8. MOTYWACJA A WYNAGRODZENIA; 9. ZAANGAŻOWANIE I IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ; 10. KONTRAKT PSYCHOLOGICZNY; 11. SYSTEMY WARTOŚCIOWANIA STANOWISK PRACY; 12. TWORZENIE I UŻYWANIE SYSTEMÓW WARTOŚCIOWANIA STANOWISK PRACY; 13. RÓWNA PŁACA ZA PRACĘ O TAKIEJ SAMEJ WARTOŚCI; 14. PRZEGLĄDY PŁACOWE POD KĄTEM ZASADY RÓWNOŚCI; 15. ANALIZA STAWEK RYNKOWYCH; 16. ANALIZA RÓL; 17. RODZAJE STRUKTUR ZASZEREGOWANIA I STRUKTUR PŁAC; 18. TWORZENIE STRUKTUR ZASZEREGOWANIA I STRUKTUR PŁAC; 19. PŁACA UWARUNKOWANA SYTUACYJNIE; 20. SYSTEMY BONUSÓW; 21. WYNAGRODZENIE ZESPOŁOWE; 22. WYNAGRODZENIE UZALEŻNIONE OD EFEKTYWNOŚCI CAŁEJ ORGANIZACJI; 23. SYSTEMY UZNANIOWE; 24. ZARZĄDZANIE PRZEZ EFEKTY A WYNAGRODZENIA; 25. WYNAGRADZANIE DYREKTOR ÓW I KADRY KIEROWNICZEJ NAJWYŻSZEGO SZCZEBLA; 26. WYNAGRODZENIA NA SCENIE MIĘDZYNARODOWEJ; 27. WYNAGRADZANIE PRACOWNIKÓW DZIAŁU SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA; 28. WYNAGRADZANIE PRACOWNIKÓW WIEDZY; 29. WYNAGRADZANIE PRACOWNIKÓW PRODUKCYJNYCH; 30. ŚWIADCZENIA PRACOWNICZE; 31. ŚWIADCZENIA ELASTYCZNE; 32. PROGRAMY EMERYTALNE; 33. ZARZĄDZANIE WYNAGRODZENIAMI; 34. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SYSTEM WYNAGRODZEŃ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 2. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Praca i zatrudnienie; 4. Zachowanie organizacyjne; 5. Projektowanie i rozwój organizacji; 6. Pozyskiwanie zasobów ludzkich; 7. Zarządzanie wydajnością; 8. Uczenie się i rozwój; 9. Wynagradzanie pracowników; 10. Stosunki pracy; 11. Bezpieczeństwo, higiena i dobrostan pracownika; 12. Polityka, procedury i system zzl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej