Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(60)
Autor
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Promińska Urszula
(6)
Kall Jacek
(4)
Skubisz Ryszard (1950- )
(4)
Szczepanowska-Kozłowska Krystyna (1965- )
(3)
Vall Michał du (1952-2012)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Baran Arkadiusz
(1)
Barć-Krupińska Anna
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Błotnicki Maciej
(1)
Chlebny Julia
(1)
Chodorowski Maciej
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Gęba Karolina
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakimczuk Ewa
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juściński Paweł
(1)
Juściński Przemysław
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kostański Piotr (1979-2018)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krzyżowska Katarzyna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miksza Paulina
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Niewęgłowska Klaudia
(1)
Niewęgłowski Adrian
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowak Iwona
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Sitko Joanna Jowita
(1)
Smoczyńska Joanna
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwed Małgorzata
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Tomasiak Natalia
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Znaki towarowe
(56)
Firma (nazwa)
(23)
Własność przemysłowa
(19)
Znak towarowy
(19)
Marketing
(12)
Reklama
(10)
Prawo własności przemysłowej
(8)
Patenty
(7)
Wzornictwo przemysłowe
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Prawo autorskie
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marka*
(4)
Opakowania
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo międzynarodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Znaki graficzne
(3)
Żywność
(3)
Adresy domenowe
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Ceny
(2)
Domeny internetowe
(2)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(2)
Informacja wizualna
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Oznaczenia geograficzne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programy komputerowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sąd Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wynalazki
(2)
Alkohol
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dzieła osierocone
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Firma(nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Logotypy
(1)
Loterie
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Monopol
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Papier firmowy
(1)
Plagiat
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Prawo cywilne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Być znanym czy być jednym z wielu?, 2. Kreować markę czy nie?, 3. wymiary kreowania marki B2B, 4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki, 5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B, 6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki, 7. Perspektywy na przyszłosć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marka i jej miejsce w marketingu, 2. Uwarunkowania zarządzania markę, 3. Marka pośrednia, 4. Marka na różnych rynkach, 5. Metody wyceny marki, 6. Skuteczność promowania marki w Internecie w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Omówienie ustawy - prawo własności przemysłowej: Zakres ustawy - prawo własności przemysłowej; Wynalazki; Wzory użytkowe; Wzory przemysłowe; Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych; Projekt racjonalizatorski; Znaki towarowe i prawa ochronne; Oznaczenia geograficzne; Topografia układów scalonych. Cz. II Akty prawne: -Ustawa z dn. 30 czerwca 2000r. - prawo własności przemysłowej; -Ustawa z dn. 6 czerwca 2002r. o zmianie ustawy - prawo własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Znak towarowy renomowany jako kategoria normatywna – istota i geneza: 1. Ratio legis ochrony znaków towarowych renomowanych; 2. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w federalnym prawie amerykańskim; 3. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie Unii Europejskiej; 4. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie polskim; 5. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie międzynarodowym. Rozdział II. Renoma znaku towarowego: 1. Renoma jako kryterium wyodrębnienia osobnej kategorii znaków towarowych a powszechna znajomość znaku; 2. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie przedmiotowym i podmiotowym; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie terytorialnym; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie czasowym; 4.1. Federalne prawo amerykańskie; 4.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 5. Dowody na istnienie renomy znaku; 5.1. Federalne prawo amerykańskie; 5.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 6. Wnioski. Rozdział III. Ustawowe znamiona używania kolizyjnego oznaczenia jako działania naruszającego prawo do znaku towarowego renomowanego: 1. Używanie kolizyjnego oznaczenia w handlu, w obrocie handlowym, w obrocie gospodarczym; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 2. Używanie kolizyjnego oznaczenia w odniesieniu do towarów lub usług; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Używanie kolizyjnego oznaczenia jako znaku towarowego a wpływ używania kolizyjnego oznaczenia na funkcje pełnione przez znak towarowy renomowany; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Zasada słuszności w prawie amerykańskim a brak zgody uprawnionego na używanie kolizyjnego oznaczenia w prawie UE oraz bezprawność używania kolizyjnego oznaczenia w prawie polskim; 5. Terytorialny zakres używania kolizyjnego oznaczenia a używanie kolizyjnego oznaczenia w Internecie; 5.1. Federalne prawo amerykańskie; 5.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 6. Wnioski. Rozdział IV. Przesłanki naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego uwarunkowane relacjami zachodzącymi pomiędzy oznaczeniami i towarami: 1. Tożsamość lub podobieństwo oznaczeń; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2.. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 2. Brak wymogu podobieństwa towarów; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Skojarzenie/związek zachodzący pomiędzy znakiem renomowanym a kolizyjnym oznaczeniem; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Wnioski. Rozdział V. Skutek używania kolizyjnego oznaczenia jako przesłanka naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego: 1. Formy zjawiskowe naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego; 2. Szkodliwość dla odróżniającego charakteru znaku towarowego renomowanego/osłabienie znaku towarowego renomowanego przez rozmycie; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Szkodliwość dla renomy znaku towarowego renomowanego/ osłabienie znaku towarowego renomowanego przez przyćmienie; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Czerpanie nienależnych korzyści z renomy lub odróżniającego charakteru znaku towarowego renomowanego (pasożytnictwo); 4.1. Federalne prawo amerykańskie; 4.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 5. Wnioski. Rozdział VI. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego: 1. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego w federalnym prawie amerykańskim; 1.1. Uczciwe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.2. Opisowe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.3. Nominatywne użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.4. Użycie kolizyjnego oznaczenia w reklamie porównawczej; 1.5. Użycie kolizyjnego oznaczenia w ramach parodii, krytyki lub komentarza; 1.6. Użycie kolizyjnego oznaczenia w związku z relacjonowaniem i komentowaniem wiadomości; 1.7. Niehandlowe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.8. Doktryna pierwszej sprzedaży w federalnym prawie amerykańskim; 1.9. „Porzucenie” znaku towarowego renomowanego; 2. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego w prawie Unii Europejskiej i w prawie polskim; 2.1. Uzasadniona przyczyna używania kolizyjnego oznaczenia („due cause”); 2.2. Dozwolone używanie oznaczeń (art. 14 ust. 1 rozporządzenia 2017/1001 i art. 156 p.w.p.); 2.3. Użycie kolizyjnego oznaczenia w reklamie porównawczej; 2.4. Prawo używacza uprzedniego; 2.5. Wyczerpanie prawa do znaku renomowanego; 2.6. Tolerowanie przez uprawnionego do znaku towarowego renomowanego przez osobę trzecią; 2.7. Brak rzeczywistego używania znaku towarowego renomowanego; Rozdział VII. Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego a czyn nieuczciwej konkurencji: 1.Możliwości ochrony znaku towarowego renomowanego na gruncie prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w USA, UE i Polsce; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2. Prawo Unii Europejskiej; 1.3. Prawo polskie; 2. Przesłanki ochrony znaku towarowego renomowanego wynikające z art. 3 ust. 1 u.z.n.k.; 2.1. Uwagi wprowadzające; 2.2. Sprzeczność z prawem lub dobrymi obyczajami; 2.3. Zagrożenie lub naruszenie interesu innego przedsiębiorcy lub klienta; 2.4. Przesłanki szczególne; 3. Relacja przepisów ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz rozporządzenia 2017/1001 do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w aspekcie możliwości ochrony znaku towarowego renomowanego; 3.1. Uwagi wprowadzające; 3.2. Możliwość kumulatywnego stosowania przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz odpowiednio rozporządzenia 2017/1001 w aspekcie ochrony znaku towarowego renomowanego; 3.3. Przesłanki stosowania art. 3 ust. 1 u.z.n.k. dla ochrony znaku towarowego renomowanego chronionego na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej lub rozporządzenia 2017/1001. Podsumowanie. Bibliografia. Spis wyroków sądów amerykańskich. Spis wyroków Trybunału Sprawiedliwości UE oraz sądu UE. Spis wyroków sądów polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy, 2.Techniki pomiaru świadmości marki, 3.Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe, 4.Techniki pomiaru wizerunku marki -- badania ilościowe, 5.Pomiar efektów behawioralnych, 6.Wprowadzenie marki na rynek, 7.Zarządzanie portfelem marek, 8.Reklama jako instrument wspierający wizerunek marki, 9.Finansowe aspekty wartosci amrki, 10.Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Cz.I Wprowadzenie do problematyki licencji na używanie znaku towarowego: 1. Zagadnienia ogólne i niektóre problemy terminologiczne, 2. Konstrukcja licencji, 3. klasyfikacja licencji i odgraniczenie od instytucji pokrewnych. Cz.II Licencja na używanie znaku towarowego w wybranych systemach prawnych: 1. System prawny Unii Europejskiej, 2. System prawa niemieckiego, 3. System prawa angielskiego, 4. Tendencje rozowju ustawodawstwa. Cz.III Licencja na używanie znaku towarowego w prawie polskim: 1. Ewolucja uregulowań, 2. Zawarcie licencji, 3. Pozycja prawna stron, 4. Zasady odpowiedzialności stron, 5. Kwalifikacja licencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Zagadnienia ogólne. 2. Historia koncepcji wyczerpania praw własności przemysłowej. 3. Definicja wyczerpania. 4. Patent i prawa ochronne jako prawo wyłączne. 5. Konstrukcja wyczerpania a natura praw wyłącznych. 6. Terytorialny zakres wyczerpania. 7. Zgoda uprawnionego. 8. Wprowadzenie do obrotu. 9. Zakres wyczerpania praw z patentu. 10. Zakres wyczerpania prawa ochronnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 18)
1. Podstawowe akty prawne i normy europejskie regulujące zagadnienia jakości wyrobów i eliminacji barier technicznych; 2. Organizacje europejskie i działania podejmowane przez państwa członkowskie; 3. Układ o stowarzyszeniu Rzeczypospolitej polskiej ze wspólnotami europejskimi; 4. Polskie przepisy prawne w zakresie normalizacji i certyfikacji; 5. Informacje na temat realizacji planu rewizji i nowelizacji norm ISO Serii 90000; 6. Stan prawny i propozycje zmian w zakresie opakowalnictwa i znakowania towarów; 7. Regulacje prawne dotyczące jakości żywności; 8. Reklama i odpowiedzialność za produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Anatomia marki, Pojęcie i rola marki, Determinanty silnej marki; Wizerunek marki, Tożsamość a wizerunek marki, Cylk życia marki; Sponsorowanie marki; Nazwa marki; kryteria projektowania nazw marek; Znak marki; Marka jako przedmiot transakcji; Internacjolizacja i globalizacja marek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Formy naruszeń prawa do znaku towarowego w Internecie, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie zagranicznym, 3. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 4. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie polskim, 5. Rozwiązywanie sporów o domeny internetowe zawierające znaki towarowe w drodze arbitrażu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo własności przemysłowej / Piotr Kostański, Łukasz Żelechowski. - Stan prawny na 30.11.2013 r. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - 537, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki Prawnicze)
1. Pojęcie własności przemysłowej; 2. Ochrona rozwiązać; 3. Ochrona znaków towarowych i oznaczeń geograficznych; 4. Obrót prawami własności przemysłowej; 5. Ochrona praw własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Patent, prawo ochronne na wzór użytkowy, prawo z rejestracji wzoru przemysłowego, dodatkowe świadectwo ochronne. Wstęp – Prawo własności przemysłowej na tle uregulowań normatywnych konwencji międzynarodowych. Rozdział I. Wynalazek jako przedmiot ochrony patentu. 1. Wprowadzenie. 2. Wynalazek posiadający zdolność patentową. 3. Techniczny charakter rozwiązania. 4. Rozwiązania, które nie są wynalazkami w rozumieniu art. 28 p.w.p. 4.1. Odkrycia, teorie naukowe, metody matematyczne. 4.2. Wytwory o charakterze estetycznym. 4.3. Schematy, zasady i metody przeprowadzenia procesów myślowych, rozgrywanie gier lub prowadzenie działalności gospodarczej. 4.4. Wytwory lub sposoby niemożliwe do wykorzystania. 4.5. Programy komputerowe. 4.6. Przedstawienie informacji. 5. Nowość wynalazku. 6. Poziom wynalazczy. 7. Przemysłowa stosowalność. 8. Wyłączenia od patentowania. 8.1. Wynalazki, których wykorzystywanie byłoby sprzeczne z porządkiem publicznym lub dobrymi obyczajami. 8.2. Odmiany roślin i rasy zwierząt oraz czysto biologiczne sposoby hodowli. 8.3. Sposoby leczenia ludzi i zwierząt oraz sposoby diagnostyczne. Rozdział II. Wzór użytkowy jako przedmiot ochrony prawa ochronnego na wzór użytkowy. 1. Definicja wzoru użytkowego. 2. Przesłanki zdolności rejestracyjnej. Rozdział III. Projekt racjonalizatorski. 1. Definicja projektu racjonalizatorskiego. 2. Regulamin racjonalizacji. 3. Skutki prawne przyjęcia projektu racjonalizatorskiego przez przedsiębiorcę. Rozdział IV. Wzory przemysłowe. 1. Uwagi wstępne. 2. Pojęcie wzoru przemysłowego w prawie międzynarodowym i rozwiązaniach unijnych. 2.1. Konwencja paryska i Porozumienie TRIPS. 2.2. Prawo Unii Europejskiej. 2.2.1. Wzór podlegający rejestracji. 2.2.2. Prawo z rejestracji. 2.2.3. Ochrona wzorów niezarejestrowanych przepisami rozporządzenia. 3. Ochrona wzorów przemysłowych w prawie polskim. 3.1. Uwagi wstępne. 3.2. Ochrona wzorów przemysłowych w ustawie – Prawo własności przemysłowej. 3.2.1. Przedmiot ochrony, postać wytworu, wytwór. 3.2.2. Nowość i indywidualny charakter wzoru. 3.2.3. Części składowe wytworu złożonego. 3.2.4. Brak zdolności rejestracyjnej wzoru. 4. Postępowanie rejestracyjne przed Urzędem Patentowym. 4.1. Podmiot uprawniony do zgłoszenia wzoru przemysłowego do ochrony. 4.2. Zasady postępowania przed Urzędem Patentowym. 4.2.1. Warunki formalne dokumentacji zgłoszeniowej, decyzje Urzędu Patentowego. 4.2.2. Pierwszeństwo do uzyskania prawa z rejestracji. 4.2.3. Dalsze kwestie postępowania zgłoszeniowego. 4.2.4. Decyzja o udzieleniu prawa z rejestracji. 5. Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego. 5.1. Prawa twórcy. 5.1.1. Ochrona dóbr osobistych twórcy wzoru przemysłowego. 5.1.2. Majątkowe prawa twórcy i innych podmiotów uprawnionych do wzoru przemysłowego. 5.2. Treść i zakres prawa z rejestracji. 5.3. Ograniczenie prawa z rejestracji. 5.3.1. „Dozwolony użytek” chronionych wzorów przemysłowych. 5.3.2. Przywilej komunikacyjny i klauzula napraw. 5.3.3. Uprawnienia używacza uprzedniego. 5.4. Ustanie prawa – unieważnienie i wygaśnięcie prawa z rejestracji. 5.4.1. Unieważnienie prawa z rejestracji. 5.4.2. Tryb postępowania; decyzja. 5.4.3. Wygaśnięcie prawa z rejestracji wzoru. 6. Ochrona wzoru przemysłowego na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Rozdział V. Topografia układów scalonych. 1. Uwagi wstępne. 2. Ochrona topografii układów scalonych. Rozdział VI. Zagadnienia podmiotowe. 1. Tryb postępowania. 2. Twórca jako uprawniony do uzyskania patentu na wynalazek, prawa ochronnego na wzór użytkowy bądź prawa z rejestracji wzoru przemysłowego. 3. Nabycie pierwotne prawa. 4. Nabycie pochodne prawa do uzyskania patentu, prawa ochronnego na wzór użytkowy i prawa z rejestracji wzoru przemysłowego. 5. Wynagrodzenie twórcy. Rozdział VII. Patent. 1. Charakterystyka patentu jako prawa podmiotowego. 2. Rodzaje patentów. 2.1. Uwagi ogólne. 2.2. Patenty wyróżniane ze względu na przedmiot chronionego wynalazku. 2.3. Patenty wyróżniane ze względu na zachodzące pomiędzy nimi relacje. 3. Treść patentu. 3.1. Zagadnienia wstępne. 3.2. Korzystanie zawodowe/zarobkowe. 3.3. Formy korzystania objęte wyłącznością patentową. Rozdział VIII. Naruszenie patentu. 1. Naruszenie a zakres prawa z patentu. 1.1. Naruszenie a czasowy zakres prawa. 1.2. Terytorialny zakres prawa. 1.3. Naruszenie a przedmiotowy zakres prawa. 2. Postacie korzystania z wynalazku niestanowiące naruszenia patentu. 2.1. Przywilej komunikacyjny. 2.2. Przywilej państwowy. 2.3. Przywilej badawczy. 2.4. Wyjątek Bolara. 2.5. Wykonanie leku w aptece na podstawie indywidualnej recepty lekarskiej. 2.6. Korzystanie z materiału biologicznego. 2.7. Wcześniejsze używanie. 2.8. Przywilej farmerski. 3. Wyczerpanie patentu. 3.1. Wprowadzenie. 3.2. Wprowadzenie do obrotu. 3.3. Zakres wyczerpania prawa. 3.4. Wyczerpanie patentu na wynalazek biotechnologiczny. 3.5. Szczególny mechanizm. Rozdział IX. Dodatkowe świadectwo ochronne. 1. Wprowadzenie. 2. Warunki uzyskania dodatkowego świadectwa ochronnego. 3. Pojęcie produktu. 4. Produkt leczniczy. 5. Patent podstawowy. 6. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu. 7. Produkt, który nie był uprzednio przedmiotem świadectwa. 8. Przedmiot i zakres ochrony. 9. Czas ochrony. 10. Podmiot uprawniony do uzyskania dodatkowego świadectwa ochronnego. 11. Obrót prawami ze świadectwa. 12. Ustanie dodatkowego świadectwa ochronnego. Rozdział X. Prawo ochronne na wzór użytkowy. 1. Prawo ochronne na wzór użytkowy jako prawo podmiotowe. 2. Zakres przedmiotowy prawa ochronnego na wzór użytkowy. Rozdział XI. Umowy licencyjne. 1. Wprowadzenie. 2. Ustawowy model umowy licencyjnej. 3. Zawarcie i ustanie umowy licencyjnej. 4. Przejście praw i obowiązków. 5. Prawa i obowiązki stron umowy licencyjnej. 6. Szczególne rodzaje licencji. 6.1. Licencja dorozumiana. 6.2. Licencja otwarta. 6.3. Licencja przymusowa. Rozdział XII. Rozporządzanie prawem wyłącznym. 1. Umowy przeniesienia praw wyłącznych. 2. Obciążenie praw. Rozdział XIII. Ustanie praw wyłącznych. 1. Wprowadzenie. 2. Unieważnienie. 2.1. Postępowanie sprzeciwowe a postępowanie unieważnieniowe. 2.2. Podstawy unieważnienia. 2.3. Legitymacja czynna w postępowaniach prowadzących do unieważnienia. 3. Wygaśnięcie. 3.1. Podstawy wygaśnięcia. 3.2. Skutki prawne wygaśnięcia prawa wyłącznego. 4. Wpis do rejestru. 5. Postępowanie sporne. 6. Ograniczenie praw wyłącznych. Rozdział XIV. Środki ochrony. 1. Roszczenia i środki pomocnicze. 1.1. Roszczenie zapobiegawcze. 1.2. Roszczenie o ustalenie braku naruszenia. 1.3. Roszczenie o zabezpieczenie dowodów. 1.4. Wyjawienie lub wydanie środka dowodowego. 1.5. Wezwanie do udzielenia informacji. 2. Roszczenia z tytułu naruszenia. 2.1. Wprowadzenie. 2.2. Legitymacja czynna. 2.3. Roszczenie o zaniechanie naruszenia. 2.4. Roszczenie o wydanie bezpodstawnie uzyskanych korzyści. 2.5. Roszczenie odszkodowawcze. 2.6. Roszczenie publikacyjne. 2.7. Roszczenie o usunięcie skutków naruszenia. 2.8. Nakazanie zapłaty stosownej sumy pieniężnej. 2.9. Okres, za jaki można dochodzić roszczeń z tytułu naruszenia. 2.10. Przedawnienie roszczeń. Część II. Prawo ochronne na znak towarowy, prawo z rejestracji oznaczenia geograficznego. Rozdział XV. Znaki towarowe i prawo ochronne. 1. Znak towarowy jako dobro niematerialne. 1.1. Natura prawna znaku towarowego. 1.2. Funkcje znaku towarowego. 1.2.1. Uwagi wstępne. 1.2.2. Funkcja oznaczania pochodzenia (odróżniająca). 1.2.3. Funkcja gwarancyjna. 1.2.4. Funkcja reklamowa. 1.2.5. Inne funkcje znaku towarowego. 1.3. Znak towarowy jako przedmiot ochrony. 2. Znak towarowy jako przedmiot prawa ochronnego. 2.1. Normatywna definicja znaku towarowego. 2.2. Otwarty katalog form przedstawieniowych zdatnych do odróżniania. 2.3. Zdolność do odróżniania oznaczeń stanowiących kształt towaru lub opakowania, koloru perse, oznaczeń dźwiękowych, zapachowych i smakowych w świetle orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości. 3. Zdolność rejestracyjna znaku towarowego. 3.1. Uwagi wstępne. 3.2. Przeszkody bezwzględne. 3.3. Przeszkody względne. 4. Kategorie normatywne znaków chronionych. Znaki usługowe. 4.1. Kategorie normatywne znaków chronionych. Kryteria wyodrębnienia. 4.2. Znak towarowy indywidualny. Znaki wspólne. Wspólne prawo ochronne. 4.3. Znak powszechnie znany. 4.4. Znak renomowany. 4.5. Znak usługowy. 5. Udzielenie prawa ochronnego. Zasady ogólne. 5.1. Pierwszeństwo do uzyskania prawa ochronnego. 5.2. Zgłoszenie znaku towarowego i rozpatrywanie zgłoszenia. 5.3. Postępowanie w sprawie ochrony międzynarodowych znaków towarowych. Wzmianka. 6. Prawo ochronne na znak towarowy. Charakterystyka ogólna. 6.1. Prawo ochronne na znak towarowy jako podmiotowe prawo bezwzględne. 6.2. Prawo ochronne na znak towarowy jako prawo formalne. Ograniczenie terytorialne i czasowe. 6.3. Zasada specjalizacji. 6.4. Majątkowy charakter prawa. 7. Treść prawa ochronnego na znak towarowy. 7.1. Używanie znaku towarowego. Charakterystyka regulacji. 7.2. Charakterystyka używania jako wykonywania prawa ochronnego. 7.3. Ograniczenie skuteczności prawa wyłącznego. 8. Ustanie prawa ochronnego na znak towarowy. Unieważnienie i wygaśnięcie. 8.1. Unieważnienie prawa ochronnego. 8.2. Wygaśnięcie prawa ochronnego. 9. Naruszenia prawa ochronnego na znak towarowy. 9.1. Uwagi wstępne. 9.2. Bezprawność używania. 9.3. Naruszenie funkcji oznaczania pochodzenia (art. 296 ust. 2 pkt 1 i 2 p.w.p.). 9.4. Naruszenie prawa ochronnego na renomowany znak towarowy (art. 296 ust. 2 pkt 3 p.w.p.). 9.5. Środki ochrony. Rozdział XVI. Oznaczenia geograficzne. 1. Uwagi wstępne. 2. Ochrona oznaczeń geograficznych w umowach międzynarodowych. 2.1. Konwencja paryska o ochronie własności przemysłowej i akty prawne wydane na jej podstawie. 2.2. Porozumienie w sprawie handlowych aspektów praw własności intelektualnej (TRIPS). 2.3. Porozumienie TRIPS w systemie prawa unijnego i w systemach krajowych. 2.4. Ochrona oznaczeń geograficznych w prawie Unii Europejskiej. 2.5. Ochrona oznaczeń win. 2.6. Ochrona oznaczeń napojów spirytusowych. 2.7. Ochrona oznaczeń wód mineralnych. 3. Ochrona oznaczeń geograficznych w systemie prawa polskiego. 3.1. Ochrona na podstawie przepisów zwalczających nieuczciwe działania rynkowe. 3.2. Ochrona oznaczeń geograficznych na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej. 4. Ustawa o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz o produktach tradycyjnych, 5. Ochrona oznaczeń geograficznych wód mineralnych i napojów spirytusowych. 5.1. Geograficzna indywidualizacja wód mineralnych, źródlanych i stołowych. 5.2. Geograficzna indywidualizacja napojów spirytusowych. 5.3. Geograficzna indywidualizacja wyrobów winiarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie, 1. Wzory przemysłowe, 2. Znaki towarowe, 3. Oznaczenie geograficzne, 4. Topografia układów scalonych. Cz. II Wybór aktów prawnych, 1. Prawo polskie, 2. Prawo europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej