Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(60)
Autor
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Promińska Urszula
(6)
Kall Jacek
(4)
Skubisz Ryszard (1950- )
(4)
Szczepanowska-Kozłowska Krystyna (1965- )
(3)
Vall Michał du (1952-2012)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Baran Arkadiusz
(1)
Barć-Krupińska Anna
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Błotnicki Maciej
(1)
Chlebny Julia
(1)
Chodorowski Maciej
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Gęba Karolina
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakimczuk Ewa
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juściński Paweł
(1)
Juściński Przemysław
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kostański Piotr (1979-2018)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krzyżowska Katarzyna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miksza Paulina
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Niewęgłowska Klaudia
(1)
Niewęgłowski Adrian
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowak Iwona
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Sitko Joanna Jowita
(1)
Smoczyńska Joanna
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwed Małgorzata
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Tomasiak Natalia
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Znaki towarowe
(56)
Firma (nazwa)
(23)
Własność przemysłowa
(19)
Znak towarowy
(19)
Marketing
(12)
Reklama
(10)
Prawo własności przemysłowej
(8)
Patenty
(7)
Wzornictwo przemysłowe
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Prawo autorskie
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marka*
(4)
Opakowania
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo międzynarodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Znaki graficzne
(3)
Żywność
(3)
Adresy domenowe
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Ceny
(2)
Domeny internetowe
(2)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(2)
Informacja wizualna
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Oznaczenia geograficzne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programy komputerowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sąd Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wynalazki
(2)
Alkohol
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dzieła osierocone
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Firma(nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Logotypy
(1)
Loterie
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Monopol
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Papier firmowy
(1)
Plagiat
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Prawo cywilne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 18)
1. Podstawowe akty prawne i normy europejskie regulujące zagadnienia jakości wyrobów i eliminacji barier technicznych; 2. Organizacje europejskie i działania podejmowane przez państwa członkowskie; 3. Układ o stowarzyszeniu Rzeczypospolitej polskiej ze wspólnotami europejskimi; 4. Polskie przepisy prawne w zakresie normalizacji i certyfikacji; 5. Informacje na temat realizacji planu rewizji i nowelizacji norm ISO Serii 90000; 6. Stan prawny i propozycje zmian w zakresie opakowalnictwa i znakowania towarów; 7. Regulacje prawne dotyczące jakości żywności; 8. Reklama i odpowiedzialność za produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawo autorskie: Ogólna charakterystyka prawa autorskiego i praw pokrewnych; Utwór jako przedmiot prawa autorskiego; Podmiot prawa autorskiego; Rodzaje utworów; Autorskie prawa majątkowe; Dozwolony użytek osobisty i publiczny; Utwory osierocone; Organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi lub prawami pokrewnymi; Umowy prawnoautorskie; Autorskie prawa osobiste; Plagiat; Odpowiedzialność cywilna z tytułu naruszenia autorskich prawa majątkowych i osobistych; Odpowiedzialność karna; Utwory audiowizualne i programy komputerowe; Ochrona wizerunku i adresata korespondencji; Prawa pokrewne; Prawa autorskie w Internecie; Ochrona baz danych 2. Prawo własności przemysłowej: Źródła prawa własności przemysłowej; Prawo patentowe; Prawo znaków towarowych; Prawo wzorów przemysłowych; Oznaczenia geograficzne; Wzory użytkowe; Topografie układów scalonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Domena internetowa – definicja i charakter prawny. 1. Domena internetowa – wyjaśnienie pojęcia. 2. Rodzaje domen internetowych. 3. Charakter prawny domeny. Rozdział 2. Rola NASK w rejestracji nazw domen internetowych. 1. Powstanie NASK. 2. Formalnoprawne podstawy działania NASK. 3. Rejestracja nazw domen internetowych. 3.1. Model partnerski. 3.2. Etapy rejestracji nazw domen internetowych. 3.3. Umowa o rejestrację i utrzymywanie domeny internetowej. Rozdział 3. Działalność telekomunikacyjna NASK S.A. Rozdział 4. Rozwiązywanie sporów o nazwy domen internetowych. Rozdział 5. Rola Rady europejskich rejestrów krajowych domen najwyższego poziomu. Rozdział 6. Rola Internetowej Korporacji ds. Nadanych Nazw i Numerów w zakresie rejestracji nazw domen internetowych. Rozdział 7. Rola Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego w systemie nazewnictwa i adresowania w Internecie. Rozdział 8. Omówienie działań naruszających prawo do domeny internetowej. 1. Cybersquatting. 2. Typosquatting. 3. Inne rodzaje naruszeń. Rozdział 9. Regulacje prawne dotyczące domen na gruncie międzynarodowym. 1. Rola Europejskiego Rejestru Domen Internetowych w rejestrowaniu domen internetowych. 2. Rola WIPO w pozasądowym rozstrzyganiu sporów domenowych. 3. Zastosowanie Porozumienia w sprawie handlowych aspektów praw własności intelektualnej do domen internetowych. Rozdział 10. Podstawy materialnoprawne rozstrzygania sporów domenowych. 1. Zagadnienia ogólne. 2. Kolizja uprawnień do domeny z zarejestrowanym znakiem towarowym. 3. Kolizja prawa do domeny i ochrony wynikającej z przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. Naruszenie prawa do firmy w zarejestrowanej domenie internetowej. Rozdział 11. Rozstrzyganie sporów dotyczących naruszenia praw do domen. Rozdział 12. Przestępstwa popełniane w związku z wykorzystaniem domen internetowych. 1. Wstęp. 2. Sprawcy przestępstw popełnianych z wykorzystaniem domen internetowych. 2.1. Motywacja sprawców przestępstw popełnianych z wykorzystaniem domen internetowych. 2.2. Pokrzywdzeni w przestępstwach popełnianych z wykorzystaniem domen internetowych. 3. Mechanizmy przestępcze. 3.1. Przejęcie domeny internetowej. 3.2. Podszywanie się pod domenę internetową. 3.3. Cybersquatting i typosquatting. 3.4. Oszustwa na domenę. 4. Kwalifikacja prawna. Rozdział 13. Metodyka prowadzenia postępowań w sprawach z wykorzystaniem domen internetowych. 1. Wstęp. 2. Blokada dostępności. 3. Właściwość miejscowa i rzeczowa. 4. Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa i inny materiał inicjujący postępowanie. 5. Przebieg czynności procesowych po wpłynięciu zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub innego materiału inicjującego postępowanie. 6. Wszczęcie postępowania przygotowawczego. 7. Przebieg postępowania przygotowawczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Formy naruszeń prawa do znaku towarowego w Internecie, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie zagranicznym, 3. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 4. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie polskim, 5. Rozwiązywanie sporów o domeny internetowe zawierające znaki towarowe w drodze arbitrażu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Ekonomiczne i psychologiczne aspekty naśladownictwa opakowań produktów znanych marek; 2. Zwalczanie naśladownictwa opakowań jako przejawu nieuczciwej konkurencji w wybranych państwach; 3. Naśladownictwo opakowań a model przeciętnego konsumenta; 4. Opakowanie jako przedmiot praw wyłącznych; 5. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 6. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek a ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
wprowadzenie; R.1 Zasady stosowania prawa Unii Europej skiej; R.2 Znaki towarowe; R.3 Patentowanie polskich wynalazków w państwach związanych Konwencją o patencie europejskim (EPC); R.4 SPC - dodatkowe prawo ochronne. Wydłużenie patentów na leki i środki ochrony roślin; R.5 Wzory przemysłowe; R.6 Oznaczenia geograficzne w UE; Zakończenie. Załączniki: -Rozporządzenie Rady (WE) Nr40/94 z dn. 20 grudnia 1993 r. w sprawie wspólnotowego znaku towarowego; -Konwencja o udzielaniu patentów europejskich (Konwen cja o patencie europejskim) z dn. 5 października 1973r -Rozporządzenie Rady (EWG) z dn. 18 czerwca 1992 r. dot. stworzenia dodatkowego świadectwa ochronnego dla produktów leczniczych; -Rozporządzenie Rady (WE) Nr6/2002 z dn.12 grudnia 2001r. w sprawie wspólnotowych wzorów przemysłowych (fragemnty); -Rozporządzenie Rady (EWG) Nr2081/92 z dn. 14 lipca 1993 r. w sprawie ochrony oznaczeń geograficznych i nazw pochodzenia produktów rolnych i śordków spożyw czych (tekst ujednolicony).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Europejskie prawa własności przemysłowej. Wprowadzenie; 1. Prawo Unii Europejskiej. Charakterystyka ogólna, 2. Prawo znaków towarowych, 3. Prawo wzorów przemysłowych, 4. Prawo geograficznych oznaczeń pochodzenia, 5. Prawo patentowe, 6. Znaczenie art. 28 i 30 Traktatu o Wspólnocie Europejskiej. II. Znaki towarowe. III. Geograficzne oznaczenie pochodzenia. IV. Reklama
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok 2 (2004). - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2004. - 214 s. ; 20 cm.
(Problemy współczesnego prawa międzynarodowego, europejskiego i porównawczego / Katedra Europeistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; red. prowadzący Paweł Czubik ISSN 1730-4504 ; Rok 2 (2004))
1. Pozycja prawna domu aukcyjnego, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w amerykańskim prawie federalnym, 3. Unijna zasada równego traktowania i swoboda przepływu pracowników w odniesieniu do sytuacji mniejszości seksualnych w zatrudnieniu, 4. Wybrane problemy procedury przedsądowej w postępowaniu przed ETS. O naruszenie zobowiązań członkowskich, 5. Czynność legalizacyjna dokonywana przez konsula zaprzyjaźnionego państwa (nacion amiga) w praktyce i regulacjach prawnych państw ameryki łacińskiej, 6. Kwestia terroryzmu w konflikcie rosyjsko-czeczeńskim a prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Uwagi wprowadzające, R. II. Klasyfikacja dóbr materialnych, R.III. Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemyslowych, R. IV. Przedmioty prawa własności przemysłowej. Regulacje prawne międzynarodowe w zakresie wynalazków i wzorów użytkowych. Regulacje krajowe w zakresie wynalzaków, R. V. jak uzyskac patent europejski. Międzynarodowe akty prawne. Akty normatywne prawa krajowego. R. IV Topografia układów scalonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zawieranie umów przez Internet, 2. Podpis elektroniczny, 3. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 4. Uprawnienia konsumentów przy zawieraniu umów za pośrednictwem Internetu, 5. Aukcje internetowe - wybrane zagadnienia prawne, 6. Płatność w Internecie, 7. Reklama w Internecie, 8. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 9. Prawa autorskie do programu komputerowego, 10. Ochrona baz danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System wymiany informacji skarbowej o podatnikach podatku VAT dla potrzeb handlu wewnątrzwspólnotowego na przykładzie polskich unormowań prawnoskarbowych, 2. Zasady wspólnotowego prawa zamówień publicznych, 3. Regulowanie cen usług łączności elektronicznej w prawie Unii europejskiej, 4. Reklama wprowadzająca w błąd w prawie wspólnotowym - uwagi de lege lata i de lege ferenda, 5. Znak towarowy w Unii Europejskiej - podstawowe zagadnienia, 6. Zasada swobodnego przepływu płatności w prawie Unii europejskiej, 7. Rozwój koncepcji społeczeństwa informacyjnego wobec ochrony praw obywateli społeczeństwa informacyjnego w prawie Unii Europejskiej, 8. Zmowa kartelowa a umowy know-how w świetle regulacji wspólnotowej, 9. Europejskie rady zakładowe - -nowa forma partycypacji pracowniczej w zarządzaniu na gruncie prawa polskiego, 10. Wspólnotowy system handlu emisjami w sektorze energii elektrycznej, 11. Nadużyqanie pozycji dominującej w sektorze usług pocztowych w świetle orzecznictwa ETS i Sądu Pierwszej Instancji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej