Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(72)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(38)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(54)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Krupski Rafał
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Lipa Michał
(2)
Norton David P
(2)
Rusiński Michał
(2)
Zook Chris
(2)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Białas Tomasz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Cowling Alan
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dziurbejko Tomasz
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Floyd Steven W
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Jania Magdalena
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozieł Krzysztof
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzyżanowski Jakub
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lake Neville
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Lundy Olive
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malek William
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Meyer Ron
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Morgan Mark
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Noga Adam
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Peterson Steven D
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(74)
Rosja
(1)
Język
polski
(73)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(60)
Zarządzanie strategiczne
(48)
Przedsiębiorstwo
(28)
Analiza strategiczna
(19)
Analiza SWOT
(8)
Decyzje
(8)
Organizacja
(8)
Zarządzanie
(8)
Kadry
(7)
Marketing
(7)
Controlling
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Konkurencja
(5)
Planowanie
(5)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Kontrola zarządcza
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja pracy
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Biznesplan
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Kontrola
(2)
Promocja handlowa
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Samorząd gminny
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Ceny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Nauki ekonomiczne -- metodologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo finansów publicznych
(1)
Produkcja
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika
(1)
Płaca
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia rozwoju
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Teoria organizacji
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Władza
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa / Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert. - Warszawa : Difin, 2007. - 92, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych: Istota strategicznej odnowy organizacji; Koncepcje strategicznej odnowy organizacji; Mechanizmy odnowy strategicznej – koncepcja Baden-Fullera i Volbredy; Proces odnowy strategicznej. 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa; Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa; Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej; Podsumowanie. 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze: Wprowadzenie; Podstawa teoretyczna; Podstawowe hipotezy badawcze; Metodologia badań; Próbka badawcza. 4. Wyniki badań empirycznych: Charakterystyka próbki badawczej; Wyniki badań empirycznych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I: PODSTAWY STRATEGICZNEGO PLANOWANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Instrumenty i środki decyzyjne strategicznego planowania w przedsiębiorstwie, Organizacja strategicznego planowania w przedsiębiorstwie; CZ.II: KRYTYKA DOTYCHCZASOWEJ PRAKTYKI PLANOWANIA I PRZEDSTAWIENIE NOWEJ KONCEPCJI; CZ.III: PROPOZYCJA ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH W STRATEGICZNYM PLANOWANIU W PRZEDSIĘBIORSTWIE; Cz.IV: STRATEGICZNE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWACH MAŁYCH I ŚREDNICH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wprowadzenie; Cz.1 Perspektywy teoretyczne: Pojęcie strategii; Powstanie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Cz.2 Podstawy strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Zarządzanie strategiczne; Struktury strategiczne; Kultura, strategia i zmiana; Planowanie zasobów ludzkich i strategia zasobów ludzkich. Cz.3 Strategiczna integracja zasobów ludzkich: Selekcja strategiczna; Strategiczne szkolenia i rozwój zawodowy; Strategiczne zarządzanie motywacją i wynagrodzeniami; Strategiczne relacje z pracownikami. Cz.4 Aspekty strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce. Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Dynamika regionalna, 2.Strategie regionalne, 3.Regionalne studia prospektywne, 4.Regionalne planowanie strategiczne, 5.Wdrażanie strategii regionalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 341, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 20 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; Podstawowe koncepcje strategii rozwoju firmy; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego; Strategie konkurencji oraz ich bazy; Podstawowe strategie rozwoju firmy; Portfelowe metody formułowania strategii; Strategia dywersyfikacji - przesłanki wyboru, efekty i tendencje; Strategia połączeń oraz aliansów; Strategie globalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nie ma prostych recept, Nowe reguły konkurencji - triada, grecka tragedia i Internet, Przechwytywanie i ochrona wartości, Przewaga konkurencyjna firmy, Doskonalenie modeli biznesu: ewolucja przez stałe usprawnienia, Innowacje i tworzenie nowych modeli biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Wprowadzenie; 2. Opracowanie strategii; 3. Planowanie strategii; 4. Inicjatywy strategiczne: wprawianie strategii w ruch; 5. Zestrajanie jednostek organizacyjnych i pracowników; 6. Planowanie operacji: zestrajanie programów doskonalenia procesów; 7. Planowanie operacji: prognozowanie sprzedaży, zdolność produkcyjna zasobów, budżety dynamiczne; 8. Zebrania poświęcone przeglądowi operacji i strategii; 9. Zebrania poświęcone testowaniu i adaptacji strategii; 10. Biuro zarządzania strategią
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria organizacji i zarządzania. 2. Decyzja i decydowanie. 3. Planowanie w organizacji. 4. Organizacja i organizowanie. 5. Kształtowanie zachowań i motywowanie pracowników. 6. Kontrola w organizacji. 7. Zarządzanie strategiczne. 8. Zarządzanie procesami produkcyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. ISTOTA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO; Andrzej K. Koźmiński: W poszukiwaniu nowego paradygmatu ekonomicznych strategii; Jerzy Niemczyk: Uniwersalne archetypy zarządzania strategicznego; Jerzy Rokita, Agnieszka Dziubińska: Dwa spojrzenia na strategię w złożonych systemach organizacyjnych; Ewa Stańczyk-Hugiet: Implementacja strategii. Idea i uwarunkowania; Jan Lichtarski: O rozwoju systemu zarządzania przedsiębiorstwem w perspektywie strategicznej; Wojciech Dyduch, Mariusz Bratnicki: Współczesne kierunki badań w zarządzaniu strategicznym na świecie; Elżbieta Urbanowska-Sojkin: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach - fundamentalne wyzwanie badawcze; Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb: Paradoksy współczesnego zarządzania strategicznego; Jan Skalik: Meandry strategicznego podejścia do zarządzania zmianami w organizacjach gospodarczych nastawionych na rozwój. CZĘŚĆ II. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO; Wojciech Czakon: Tworzenie teorii w naukach o zarządzaniu; Dorota Jelonek: Wyzwania dla zarządzania strategicznego w dobie Big Data; Agnieszka Zakrzewska-Bielawska: Ambidexterity w obliczu paradygmatu relacyjnego - wyzwaniem współczesnego zarządzania strategicznego; Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio: Zarządzanie wiedzą w sieci - kontekst strategiczny; Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert: Strategie imitacji w procesie budowy przewagi konkurencyjnej; Grażyna Gierszewska: Zarządzanie strategiczne - wyzwania dla administracji; Krystyna Poznańska: Strategiczne zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie; Maria Nowicka-Skowron, Izabela Krawczyk-Sokołowska, Agata Mesjasz-Lech: Strategie innowacji w warunkach konkurencyjności; Stanisław Sudoł: Innowacyjność technologiczna jako jedna z podstawowych przesłanek strategii przedsiębiorstwa przemysłowego; Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski, Agnieszka A. Szpitter: Bariery umiędzynaradawiania działalności zaopatrzeniowej w opinii polskich wytwórców - rekomendacje w kierunku elastycznej organizacji; Elżbieta Marciszewska, Karolina Więcek: Terroryzm jako jedno ze współczesnych wyzwań zarządzania strategicznego w sektorze lotniczym; Elżbieta Adamowicz: Makroekonomiczne uwarunkowania aktywności gospodarczej w Polsce; Adam Budnikowski: Korzyści Polski i Europy Zachodniej z handlu międzynarodowego w ujęciu historycznym. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE INSPIRACJĄ DLA INNYCH OBSZARÓW ZARZĄDZANIA; Arnold Pabian: Zrównoważone przedsiębiorstwo jako rezultat zarządzania strategicznego; Marian Strużycki: Strategiczne aspekty konkurencji i kooperacji w zarządzaniu regionalnym; Czesław Zając: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - problemy, wyzwania, perspektywy; Piotr Buła, Agnieszka Żak: Dyfuzja wspólnych działań w kierunku idei społecznej odpowiedzialności biznesu - CSR 3.0+; Anna Wójcik-Karpacz, Jarosław Karpacz: Strategiczna rola społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wyników finansowych przedsiębiorstw. Wyzwania w zakresie ewaluacji; Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska: Kultura organizacyjna a innowacyjność organizacji - kontekst strategiczny i operacyjny; Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska: Strategie wynagrodzeń w różnych strategiach biznesowych; Anna Karmańska: Wrażliwość systemu pomiaru dokonań na imperatyw kreowania wartości. Wyzwanie dla strategicznej rachunkowości zarządczej; Stanisław Macioł: O strategicznych celach rozwoju polskich publicznych uczelni ekonomicznych w obszarze kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / red. nauk. Grażyna Rosa. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 321, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Podstawy zarządzania marketingowego: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu; Koncepcja zarządzania marketingowego; 2. Marketing w przedsiębiorstwie: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa; Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe; Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku; System informacji marketingowej; 3. Strategie marketingowe: Strategie przedsiębiorstw; Strategia marketingowa; Strategie marketingowe- klasyfikacje; Strategie konkurencyjne; Strategie zarządzania zasobami ludzkimi; Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna; 4. Zarządzanie marketingowe w perspektywie: Nowoczesne Trandy w zarządzaniu marketingowym; Strategie na rynkach globalnych; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategią firmy / Franciszek Krawiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 184 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Rozdział 1.: Istota i rola misji, wartości, wizji oraz strategii w procesie budowy systemu zarządzania strategią firmy, Rozdział 2.: Koncepcja strategii i jej ewolucja, Rozdział 3.: System zarządzania strategią, Rozdział 4.: Implementacja systemu zarządzania strategią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej