Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(72)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(37)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(54)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Krupski Rafał
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Lipa Michał
(2)
Norton David P
(2)
Rusiński Michał
(2)
Zook Chris
(2)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Białas Tomasz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Cowling Alan
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dziurbejko Tomasz
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Floyd Steven W
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Jania Magdalena
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozieł Krzysztof
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzyżanowski Jakub
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lake Neville
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Lundy Olive
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malek William
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Meyer Ron
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Morgan Mark
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Noga Adam
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Peterson Steven D
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(74)
Rosja
(1)
Język
polski
(73)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(60)
Zarządzanie strategiczne
(48)
Przedsiębiorstwo
(28)
Analiza strategiczna
(19)
Analiza SWOT
(8)
Decyzje
(8)
Organizacja
(8)
Zarządzanie
(8)
Kadry
(7)
Marketing
(7)
Controlling
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Konkurencja
(5)
Planowanie
(5)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Kontrola zarządcza
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja pracy
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Biznesplan
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Kontrola
(2)
Promocja handlowa
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Samorząd gminny
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Ceny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Nauki ekonomiczne -- metodologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo finansów publicznych
(1)
Produkcja
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika
(1)
Płaca
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia rozwoju
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Teoria organizacji
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Władza
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody. / pod red. Rafał Krupski. - Wyd.5 popr. zmien. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2003. - 503 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody. / pod red. Rafał Krupski. - Wyd.6 zm. i rozszerz. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2007. - 533 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody / pod red. Rafał Krupski. - Wyd. 3 uzup. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 426 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Określanie strategii; 2. Rozwijanie zasobów; 3. Obsług klientów; 4. Poszukiwanie szans; 5. Konkurowanie z rywalami; 6. Określanie modelu biznesowego; 7. Analizowanie strategii korporacyjnej; 8. Myślenie globalne; 9. Odpowiedzialne postępowanie; 10. Dbanie o realizację strategii; 11. Zarządzanie wiedzą; 12. Zapewnianie przywództwa; 13. Tworzenie osobistych strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - [5 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2011]. - 377, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczneZarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej