Gołębiowski Tomasz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Gołębiowski Tomasz
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Przedsiębiorstwo
(4)
Ceny
(1)
Ekorozwój
(1)
Giełda
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Giełda towarowa
(1)
Globalizacja
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rynek
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Materiały Konferencyjne)
Referat wprowadzający - Brdulak H., Gołębiowski T.: Przedsiębiorstwo wobec wyzwań globalizacji. R.1 Konkurencyjność przedsiębiorstw a globalizacja - wybrane zagadnienia: -Krawiec F.: Komponent globalizacyjny w kompleksowej strategii firmy; -Antoszkiewicz J.D.: Rozwój przedsiębiorczości w celu skutecznego konkurowania w warunkach globalizacji; -Simpson D.: Uwarunkowania kulturowe a proces pozyskiwania kapitału ludzkiego w dobie globalizacji; -Wiktor W.: Nisza rynkowa jako strategia konkurowania w warunkach globalizacji rynku; -Adamkiewicz-Drwiłło H.G.: Adaptacja rynkowa przedsiębiorstwa jako czynnik poprawy jego konkurencyjności; -Sobczyk G.: Strategie konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; -Fonfara K.: Marketing partnerski w warunkach konkurencji na rynkach zagranicznych; -Cisielski M.: Globalizacja a logistyczne aspekty konkurencyjności; -Witek-Hajduk M.K.: Silna marka jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa na rynku; -Figiel A.: Wpływ efektu kraju pochodzenia produktu na kształtowanie strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa; -Sadza P.: Wpływ technologii informatycznych na strategie konkurencyjne przedsiębiorstw(wybrane aspekty). R.2 Polskie przedsiębiorstwa wobec globalizacji: Perspektywy partycypacji krajowych przedsiębiorstw w procesach globalizacyjnych; proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w świetle wyników badan bezpośrednich; Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw krajów spoza UE- badania porównawcze; Od marketingu globalnego do marketingu międzykulturowego- szansa czy zagrożenie dla polskich przedsiębiorstw; Bariery realizacji marketingowych strategii przetrwania (na przykładzie globalnego rynku tytoniowego); Działalność korporacji transnarodowych a kreowanie i dyfuzja innowacji- doświadczenia Polski; Formy współpracy w proce się tworzenia i wdrażania innowacji w Polsce; Sojusze strategiczne polskich przedsiębiorstw - wyniki badań; Internacjonalizacja i globalizacja funduszy venture capital i ich znaczenie dla przedsiębiorstw pol.; Koszty zew. procesów logistycznych a konkurencyjność przedsiębiorstw; Polskie przedsiębiorstwa usługowe wobec globalizacji; Scenariusze rozwoju polskiego transportu lot niczego w świetle globalizacji i integracji; Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji; Rozwój marketingu internetowego w przedsiębiorstwach działających na pol. rynku (Synteza badań empirycznych - analiza przypadków). R.3 Zarządzanie potencjałem społecznym w przedsiębiorstwie oraz polityka gospodarcza państwa w kontekście globalizacji i integracji: Zarządzanie potencjałem społecznym jako istotny element wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; Kapitał ludzki w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw; Współpraca szkół wyższych z praktyką gospodarczą- uwarunkowania i zakres; Idea społecznej odpowiedzialności korporacji a konkurencyjność przedsiębiorstw; Globalizacja gospodarki światowej - nowe możliwości czy nowe zagrożenia dla transformującej się gospodarki Polski; Współczesne koncepcje kapitalizmu globalnego i aliansowego; Polityka gospodarcza i działalność samorządu gospodarczego a konkurencyjność przedsiębiorstw pol. w dobie integracji z UE -wyniki badań empirycznych; Wspieranie innowacyjności przedsiębiorstw warunkiem wzrostu ich konkurencyjności; Lokalne systemy produkcyjne jako stymulatory innowacyjności Konkurencyjność pol. przedsiębiorstw po wprowadzeniu wspólnej waluty w UE; Liberalizacja rynku energii w UE - wybrane aspekty; Globalizacja a specyfika biznesowe go otoczenia firm w polskim euroregionie morskim "Bałtyk"; System promocji polskich przedsiębiorstw na rynku litewskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Relacje transakcyjne i kooperacyjne z interesariuszami a rozwój przedsiębiorstwa. 2. Uwarunkowania prawne (regulacje) a możliwości zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. 3. Uwarunkowania (relacje) finansowe jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw. 4. Aspekty społeczne, etyczne i ekologiczne w relacjach przedsiębiorstwa z jego interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka marketingu na rynku instytucjo nalnym. R.2 Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym. R.3 Decyzje strategiczne w marketingu na rynku instytucjonalnym. R.4 Kształtowani produktu i asortymentu na rynku instytucjonalnym. R.5 Kształtowanie cen. R.6 Systemy dystrybucji w marketin gu B2B. R.7 Promocja na rynku instytucjonalnym. R.8 Aspekty organizacyjne w marketingu na rynku instytucjo nalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Modele biznesu - aspekty teoretyczne: 1. Model biznesu - przegląd koncepcji teoretycznych, 2. Koncepcja modelu biznesu przyjęta w pracy, Cz.II Badania empiryczne modeli biznesu polskich przedsiębiorstw: 3. Analiza wyników badań aniketowych polskich przedsiębiorstw, 4. Identyfiakcja i analiza modeli biznesu polskich przedsiębiorstw, 5. Modele biznesu poslkich przedsiębiorstw - analiza przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Ogólna ch-ka giełd: Istota rynków formalnych i nieformalnych; Giełda jako rynek; Rodzaje giełd; Rola giełdy w gospodarce światowej. R. 2 Giełdy towarowe: Pojęcie i rodzaje giełd towarowych; Giełda towarowa jako instytucja; Towary giełdowe; Standardy towarowe, kontrakty, notowania giełdowe; Rodzaje transakcji giełdowych; Technika realizacji transakcji giełdowych; Najważniejsze giełdy towarowe; Giełdy towarowe w Polsce; Polskie przedsiębiorstwa handlu zagranicznego na giełdach towarowych. R. 3 Giełdy pieniężne: Giełdy papierów wartościowych; Giełdy financial futur es; Giełdy opcji finansowych. R. 4 Giełdy frachtowe: Specyfika międzynarodowego obrotu usługami transportowymi; Ogólna ch-ka giełd frachtowych; Organizacja i funkcjonowanie Giełdy Bałtyckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej