Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(35)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(37)
Autor
Grucza Bartosz
(3)
Drobniak Adam
(2)
Dylewski Marek (1965- )
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Flasiński Mariusz
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Krawiec Frank
(2)
Lipa Michał
(2)
Lock Dennis
(2)
Ogonek Krzysztof
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Betts Alan
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Burton Celia
(1)
Cadle James
(1)
Carboni Joel
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Duncan William
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gałoński Józef
(1)
Glinka Beata
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gorzałczyńska-Koczkodaj Małgorzata
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Guranowski Adrian
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hormess Markus
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Johnston Robert
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kowalczyk Filip
(1)
Król Magdalena B
(1)
Lawrence Adam
(1)
Leśniowski Tomasz
(1)
Magdison Jason (1964- )
(1)
Mancuso Sandro
(1)
Martin Robert C
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Mee Robert
(1)
Michael Norma
(1)
Milsom Peter
(1)
O'Connell Fergus
(1)
Pawlak Marek
(1)
Phillips Joseph
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rice David
(1)
Rosiński Jerzy
(1)
Schneider Jakob
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Slack Nigel
(1)
Snedaker Susan
(1)
Sobańska Irena
(1)
Sosnowski Mirosław
(1)
Sońta-Drączkowska Ewa
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stafford Rendy
(1)
Stickdorn Marc
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Szymbor Jerzy
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wysocki Robert K. (1941- )
(1)
Yeates Donald
(1)
Young Michael
(1)
Zawadzka Anna
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Ćwik Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(45)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(45)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie projektami
(41)
Przedsiębiorstwo
(13)
Projektowanie
(9)
Zarządzanie
(8)
Systemy informatyczne
(7)
Organizacja
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Informatyka
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Decyzje
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Projekty
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zespół projektowy
(2)
Badania naukowe
(1)
Baza danych
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Design thinking
(1)
Dobre praktyki
(1)
Finanse publiczne
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Koszty
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie
(1)
Nowy produkt
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Programowanie ekstremalne
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Project
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Projektowanie zrównoważone
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Scrum
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systems thinking
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transakcja terminowa
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zapasami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Controlling działalności badawczo-rozwojowej, 3. Controlling projektów, 4. Controlling logistyki, 5. Controlling produkcji, 6. Controlling kosztów produkcji, 7. Controlling personalny, 8. Controlling marketingu i sprzedaży, 9. Eko-controlling przedsiębiorstwa, 10. Controlling finansowy, 11. Controlling inwestycji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podstawy zarządzania projektami; R.2 Funkcjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.3 Instytucjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.4 Personalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.5 Metody zarządzania projektami: Systematyzacja metod zarządzania projektami; Metodyki zarządzania projektami; Techniki zarządzania projektami; Opis przykładu "Rozwój konstrukcyjny produktu X"; Techniki organizacji zespołu projektowego; Techniki opisu struktury projektu; Technika harmonogramów; Techniki sieciowe- charakterystyka ogólna; Technika CPM; Technika MPM; Technika PERT; Technika PERTCOST; Technika GERT; Technika planowania zasobów opar ta na technice CPM; Technika CPM-COST; Technika linii równowagi LOB; Techniki drzewa zależności; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie projektami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktury organizacyjne - podstawowe informacje, 2. Projektowanie i analiza struktur organizacyjnych, 3. Tradycyjne i współczesne konfiguracje strukturalne, 4. Wpływ struktur organizacyjnych na procesy decyzyjne i przetwarzania informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Wyd. 2 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Cz. I Faza pierwsza- Co powinieneś wiedzieć i co uczy nić, aby sporządzić schemat zarządzania projektem:1. Przegląd technik i strategii; 2. Nieco więcej na te mat uruchomienia projektu; 3. Sprawdzenie wykonalności 4. Ludzie: terminologia. procesy; problemy. Cz. II Faza druga- Planowanie szczegółowe i harmonogram czasowy: 5. Rozpoczyna się opracowanie planu szczegółowego: 6. Przygotowanie planu zadań projektowych i zasobów. Cz. III Uruchomienie planu- 7. Uruchomienie projektu, monitorowanie i kontrola. Cz. IV Faza czwarta- 8. Zamknięcie projektu i przegląd powykonawczy. Cz. V Negocjacje, konsultanci i kontrakty, komputery; 9. Negocjacje; 10. Konsultanci i kontrakty; 11. Jak najlepiej wykorzystać komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem, Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy koncepcji zarządzania projektami. 1. Charakterystyka zarządzania projektami. 2. Specyfika projektów ekonomicznych i organizacyjnych. 3. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. 4. Planowanie przebiegu i zasobów projektu. 5. Standardowe metody oceny projektów. 6. Metody oceny agregatowej w diagnozie i projektowaniu. Część II: Metodyki badawcze w praktyce projektowania. 7. Ogólne zasady i koncepcje projektowania. 8. Projektowanie strategii zarządzania. 9. Ryzyko i wykonalność projektów. 10. Metody analizy procesów. 11. Metodyka zarządzania programami i projektami europejskimi. 12. Organizacja systemu zarządzania jakością. 13. Metodyka projektowania zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. 14. Projektowanie organizacji systemów referencyjnych zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. DLACZEGO PROJEKTOWANIE USŁUG?: 1.1. Czego pragną klienci?; 1.2. Wyzwania dla organizacji; 1.3. Dlaczego projektowanie usług jest najlepszą odpowiedzią?; 2. CZYM JEST PROJEKTOWANIE USŁUG?: 2.1. Definicje projektowania usług; 2.2. Różne spojrzenia; 2.3. Korzenie i rozwój; 2.4. Czym nie jest projektowanie usług?; 2.5. Zasady projektowania usług - nowe spojrzenie; 3. PODSTAWOWE NARZĘDZIA DO PROJEKTOWANIA USŁUG: 3.1. Dane badawcze; 3.2. Persony; 3.3. Mapy podróży; 3.4. Mapy systemów; 3.5. Prototypy usług; 3.6. Szablon modelu biznesowego; 4. GŁÓWNE CZYNNOŚCI W RAMACH PROJEKTOWANIA USŁUG: 4.1. W poszukiwaniu procesu projektowania usługi; 4.2. Główne schematy w procesie projektowania; 4.3. Prezentacja najważniejszych czynności w metodach projektowania usług TiSDD; 5. BADANIA: 5.1. Proces badawczy w projektowaniu usług; 5.2. Metody zbierania danych; 5.3. Metody wizualizacji, syntezy i analizy danych; 5.4. Studia przypadków; 6. IDEACJA: 6.1. Pomysły; 6.2. Decyzje; 6.3. Proces ideacji; 6.4. Metody ideacji; 6.5. Studia przypadków; 7. PROTOTYPOWANIE: 7.1. Proces prototypowania usług; 7.2. Metody prototypowania; 7.3. Studia przypadków; 8. IMPLEMENTACJA: 8.1. Od prototypu do produkcji; 8.2. Projektowanie usług a zarządzanie zmianami; 8.3. Projektowanie usług a tworzenie oprogramowania; 8.4. Projektowanie usług a zarządzanie produktem; 8.5. Projektowanie usług a architektura; 8.6. Studia przypadków; 9. PROCES PROJEKTOWANIA USŁUG I ZARZĄDZANIE NIM: 9.1. Zrozumieć proces projektowania usług: przyspieszony przegląd; 9.2. Planowanie pod kątem procesu projektowania usług; 9.3. Zarządzanie procesem projektowania usług; 9.4. Przykłady: szablony procesów; 9.5. Studia przypadków; 10. PROWADZENIE WARSZTATÓW: 10.1. Najważniejsze pojęcia związane z facylitacją; 10.2. Style i role w facylitacji; 10.3. Czynniki sukcesu; 10.4. Najważniejsze techniki facylitacji; 10.5. Metody prowadzenia warsztatów; 10.6. Studia przypadków; 11. TWORZENIE PRZESTRZENI DLA PROJEKTOWANIA USŁUG: 11.1. Rodzaje przestrzeni; 11.2. Organizowanie przestrzeni; 11.3. Przestrzeń - potrzebna czy niepotrzebna?; 11.4. Studia przypadków; 12. OSADZANIE PROJEKTOWANIA USŁUG W ORGANIZACJACH: 12.1. Pierwsze kroki; 12.2. Skalowanie; 12.3. Dążenie do biegłości; 12.4. Sprinty projektowe; 12.5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Operations and processes; 2. Operations strategy; 3. Supply network design; 4. Process design 1 - positioning; 5. Process design 2 - analysis; 6. Designing the innovation process; 7. Supply chain management; 8. Capacity management; 9. Inventory management; 10. Resource planning and control; 11. Lean synchronization; 12. Quality management; 13. Improvement; 14. Risk and resilience; 15. Project management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
1. Finanse publiczne a gospodarka; 2. Formalnoprawne podstawy funkcjonowania sektora finansów publicznych; 3. Aktywność sektora publicznego w aspekcie gospodarowania środkami publicznymi; 4. Problemy stanowienia danin publicznych; 5. Procesy decyzyjne w sektorze publicznym; 6. Redystrybucja budżetowa; 7. Ewaluacja zadań i odpowiedzialności w sektorze publicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Zrównoważony rozwój 1. Istota zrównoważonego rozwoju 1.1. Dlaczego zrównoważony rozwój? 1.2. Ewolucja modeli zrównoważonego rozwoju 1.3. Dlaczego organizacje podejmują się stosowania zrównoważonych praktyk? 1.4. Cele zrównoważonego rozwoju 1.5. United Nations Global Compact 1.6. Zrównoważony rozwój jako czynnik wpływu 2. Zrównoważony rozwój a projekty 2.1. Zrównoważone projekty 2.2. Zrównoważone zarządzanie projektami 2.3. Standard GPM P5TM dotyczący zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu projektami 2.4. Kierownicy projektów zrównoważonych 3. Etyka, zasady i wartości 3.1. Podstawowe koncepcje 3.2. Zapewnienie etycznego łańcucha dostaw 3.3. Etyka i zrównoważony rozwój 3.4. Zasady i zrównoważony rozwój 3.5. Wartości i zrównoważony rozwój Część II. Metodyka PRiSM 4. Podstawy PRiSM 4.1. Koncepcje zarządzania projektami 4.2. Cykl życia projektu PRiSM 4.3. Kluczowe produkty PRiSM 5. Zarządzanie fazą cyklu życia projektu PRiSM 5.1. Planowanie podstawowe 5.2. Personel 5.3. Produkty projektu 5.4. Ryzyko i szanse 5.5. Koszty i finanse 5.6. Czas i harmonogram 5.7. Plany zarządzania 6. Procesy wspierające 6.1. Zaangażowanie interesariuszy 6.2. Szacowanie 6.3. Tworzenie zespołu 6.4. Monitorowanie i kontrola skuteczności 6.5. Kontrola zmian 6.6. Zarządzanie konfiguracją 6.7. Zrównoważone zamówienia 6.8. Zarządzanie kwestiami problematycznymi Część III. Pełne wykorzystanie PRiSM 7. Ład 7.1. Co to jest ład? 7.2. Poziomy ładu mające wpływ na projekty 7.3. Charakterystyka dobrego ładu 7.4. Dlaczego ład projektowy jest ważny? 7.5. Wpływa braku ładu 7.6. Ład w zakresie ról w zarządzaniu projektami 7.7. Ustalanie zasad ładu 8. Zarządzanie korzyściami 8.1. Definicje 8.2. Proces zarządzania korzyściami 8.3. Zarządzanie zrównoważonym rozwojem i korzyściami 8.4. Wartość dodana z zarządzania korzyściami 9. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi 9.1. Proces zarządzania zmianami organizacyjnymi 9.2. zrównoważony rozwój a OCM 9.3. Modele zmian 9.4. OCM a zarządzanie projektami 10. Zarządzanie wartością 10.1. Definicje 10.2. Korzyści z zarządzania wartością 10.3. Zarządzanie wartością wymaga kompromisów 10.4. Proces zarządzania wartością 10.5. Zaangażowanie interesariuszy 10.6. Określanie nośników wartości 10.7. Profil wartości 11. Myślenie systemowe 11.1. Podstawowe koncepcje 11.2. Przyjmowanie myślenia systemowego 11.3. Zastosowanie myślenia systemowego Część IV. Normy 12. Normy wspierające zrównoważone projekty 12.1. Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna 12.2. Systemy zarządzania środowiskowego 12.3. Systemy zarządzania energią 12.4. Odpowiedzialność społeczna 12.5. Systemy zarządzania działaniami antykorupcyjnymi 12.6. Zrównoważony rozwój w społecznościach 12.7. Zrównoważone zamówienia 12.8. Systemy zarządzania jakością 12.9. Systemy zarządzania aktywami 12.10. Zarządzanie ryzykiem i szansami 13. Standardy ładu zarządzania projektami 13.1. Standardy ładu 13.2. Standardy zarządzania projektami 13.3. Standardy zarządzania programami 13.4. Standardy zarządzania portfelami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektowe, czyli jak pogodzić strategię firmy i procedury projektowe; 2. Optymalizacja przepływu materiałów wraz z reorganizacja obszaru przygotowania produkcji; 3. Zarządzanie ryzykiem w projektach realizowanych w ministerstwie; 4. Biuro zarządzania projektami w praktyce; 5. Wdrożenie wymagań ustawy Sarbanesa-Oxleya; 6. Reorganizacja przedsiębiorstwa; 7. Podejście adaptacyjne czy kaskadowe? Przykład zarządzania interesariuszami w wyborze formuły realizacji projektu; 8. Struktura zespołu zarządzania projektem jako jeden z czynników powodzenia projektu; 9. Opracowanie i wdrożenie indywidualnej metodyki zarządzania projektami w Centrum nauki Kopernik; 10. Wdrożenie systemu opieki medycznej dla pracowników przedsiębiorstwa; 11. Komunikacja, zarządzanie zmiana oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
1.Zarządzanie projektem, podstawowe problemy, 2.Rachunkowość zarządcza, 3.Narzędzia rachunkowości zarządczej w zarządzaniu kontraktami długoterminowymi, 4.Ryzyko i metody jego redukcji w zarządzaniu kontraktami, 5.Wycena przychodów, kosztów i wyników kontraktów długoterminowych dla potrzeb sprawozdań finansowych według regulacji krajowych i międzynarodowych, 6.Problemy ewidencji kosztów, przychodów i wyników kontraktów długoterminowych w kontekście prawa bilansowego i prawa podatkowego, 7.Rachunkowość kontraktów długoterminowych w warunkach zintegrowanego systemu informatycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2001. - 302, [1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Przedmowa; Podziękowania; O autorze; CZĘŚĆ I. IDEOLOGIA I PODEJŚCIE. Rozdział 1. Tworzenie oprogramowania w XXI wieku: Starszeństwo; Nowa rzeczywistość; Rozdział 2. Agile, czyli zwinność: Dyscypliny Agile ukierunkowane na proces; Dyscypliny ukierunkowane na technikę; Na czym polega bycie zwinnym?; Manifest Agile; Czas wdrażania zasad Agile; Kac agilowy; Zwinność a rzemiosło programowania; Podsumowanie; Rozdział 3. Software Craftsmanship: Lepsza metafora; Co mówi Wikipedia?; Definicja osobista; Definicja krótka; Wykraczając poza definicje; Rzemiosło, zawód, inżynieria, nauka czy sztuka; Historia idei Software Craftsmanship; Podsumowanie; Rozdział 4. Podejście rzemieślnicze: Kto rządzi Twoją karierą?; Nadążanie za postępem; Za kim podążać?; Praktyka, praktyka, praktyka; Wiedzieć, czego się nie wie; Nie samą pracą człowiek żyje; Podsumowanie; Rozdział 5. Bohaterowie, życzliwość i profesjonalizm: Nauka mówienia "NIE"; Wysuwanie propozycji; Oświecone kierownictwo; Podsumowanie; Rozdział 6. Oprogramowanie działające: Działanie oprogramowania to jeszcze nie wszystko; Pielęgnowanie ogrodu; Ukryte zagrożenie; Niewłaściwe poczucie czasu; Kod zastany; Podsumowanie; Rozdział 7. Praktyki techniczne: Właściwy produkt kontra właściwe wykonanie; Kontekst; Historia programowania ekstremalnego; Praktyki i wartości; Odpowiedzialność; Pragmatyzm; Podsumowanie; Rozdział 8. Długa droga: Opowieść brazylijskiego nastolatka; Koncentracja i wytrwałość; Praca jako inwestycja; Samodzielność, mistrzostwo i cel; Kariera w ramach firmy; Podsumowanie; CZĘŚĆ II. PEŁNA TRANSFORMACJA. Rozdział 9. Rekrutacja: Typowy opis stanowiska pracy; Zbyt zajęci, by przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną; Bez opisów stanowiska pracy; Rekomendacje; Współpraca ze środowiskiem; Definiowanie skutecznych kryteriów wyboru; Rekrutacja proaktywna; Podsumowanie; Rozdział 10. Rozmowa kwalifikacyjna z programistą-rzemieślnikiem: Negocjacje biznesowe; Rozpoznawanie efektywnego partnerstwa; Dobra rozmowa kwalifikacyjna; Sztuka wyboru; Przyjmowanie do zespołu istniejącego a przyjmowanie do zespołu zupełnie nowego; Ćwiczenia w kodowaniu przed rozmową kwalifikacyjną; Każdy powinien umieć przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne; Z deweloperami powinni rozmawiać deweloperzy; Podsumowanie; Rozdział 11. Antywzorce rozmowy kwalifikacyjnej: Nie wymądrzaj się; Nie dawaj łamigłówek do rozwiązania; Nie zadawaj pytań, na które nie znasz odpowiedzi; Nie próbuj udowadniać kandydatowi, że jest głupcem; Nie blokuj internetu; Nie każ pisać kodu na papierze; Nie stosuj algorytmów; Nie przeprowadzaj telefonicznych rozmów kwalifikacyjnych; Podsumowanie; Rozdział 12. Koszt niskiego morale: Kac agilowy - niskie morale; Koszty zatrudniania deweloperów pracujących od 9.00 do 17.00; Ograniczenia wynikające z braku motywacji; Zaszczepianie pasji; Podsumowanie; Rozdział 13. Kult uczenia się: Zła motywacja; Tworzenie kultu uczenia się; A jeśli towarzystwo jest oporne?; Podsumowanie; Rozdział 14. Wprowadzanie zmian technicznych: Rodzaje sceptycyzmu; Bądź przygotowany; Od czego zacząć?; Strach i niekompetencja; Jak przekonać kierownika?; Jak przekonać zespół do stosowania metodyki TDD?; Jak przekonać sceptyków?; Czy naprawdę powinno nas to wszystko obchodzić?; Podsumowanie; Rozdział 15. Rzemiosło pragmatyczne: Jakość jest zawsze oczekiwana; Obalanie mitu jakości kosztownej i czasochłonnej; Refaktoryzacja; "Jedyny" sposób tworzenia oprogramowania; Pomaganie stronie biznesowej; W projektach informatycznych nie chodzi o nas; Wybitny kontra przeciętny; Cztery zasady prostoty; Rzemiosło a pragmatyzm; Podsumowanie; Rozdział 16. Kariera programisty-rzemieślnika: Bycie rzemieślnikiem; Rozwój kariery; Drogi i kamienie milowe; Różnorodność prac; Misja; Dodatek A. Mity na temat rzemiosła i dalsze wyjaśnienia; Deweloper-rzemieślnik a zwykły deweloper; Elitaryzm; Terminator, czeladnik i mistrz; Mistrz rzemiosła; Klapki na oczach; Rzemiosło a XP; Przywiązanie do praktyk; Agile coachowie i kierownicy; Nauka zawodu programisty; Problem z metaforą; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2002. - 302, [1] s. : il. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse)
1. Nowa perspektywa finansowa w okresie programowania 2007-2013; 2. Planowanie i przygotowanie projektu; 3. Instrumenty i formy zarządzania finansami wspomagające realizację projektu europejskiego; 4. Budżetowanie kosztów i podatków w projekcie europejskim jako instrument zarządzania finansami; 5. Planowanie finansowe projektu europejskiego; 6. Analiza ekonomiczna i finansowa projektu europejskiego; 7. Monitoring i ewaluacja projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej; 8. Audyt i kontrola finansowa projektu europejskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; 1. Czy twój projekt naukowy jest zarządzany? 1.1. Czym jest projekt naukowy? 1.2. Czym jest zarządzanie projektem naukowym? 1.3. Przykład; Jak planować projekt naukowy? 2.1. Najważniejszy element projektu naukowego 2.2. Jak sformułować cel dla własnych badań? 2.3. Jak prawidłowo odróżnić cel, środki i rezultaty projektu naukowego? 2.4. Rezultaty projektu naukowego 2.5. Działania projektowe. Harmonogramowanie 3. Harmonogram projektu naukowego – budowanie zespołu 3.1. Osoby zaangażowane w projekt naukowy 3.2. Role w projekcie naukowym i kategorie współpracowników 3.3. Specyfika konsorcjum 3.4. Tworzenie zespołu projektowego 4. Zasoby i logistyka projektu naukowego 4.1. Wynajem pomieszczeń 4.2. Potrzeby w zakresie urządzeń i materiałów 4.3. Logistyka projektu naukowego 5. Sprawy kadrowe projektu naukowego 5.1. Na jakich zasadach ogólnych mogą pracować członkowie zespołu badawczego? 5.2. Z jakiej puli sfinansujesz pracę zespołu badawczego? 5.3. Jakie są rodzaje zatrudnienia? 5.4. Ile kosztuje zatrudnienie jednego pracownika? 5.5. Czy specjalista ds. kadr i księgowy to ta sama osoba? 5.6. Kilka rad praktycznych związanych z decyzjami kadrowymi 5.7. Budżet projektu naukowego 5.8. Jak mogą wyglądać wytyczne budżetowe udostępniane przez instytucje finansujące? 5.9. Sporządzenie wstępnej wersji budżetu 5.10. Co jeszcze warto uwzględnić przy opracowaniu budżetu? 5.11. Definitywna wersja budżetu 6. Dobry początek i prawidłowa realizacja projektu naukowego 6.1. Dokumentacja projektu naukowego 6.2. Oprawa prawna projektu naukowego 6.3. Plan Zarządzania Danymi 6.4. Inne procedury wstępne projektu naukowego 6.5. Zasady efektywnej realizacji projektu naukowego 7. Monitoring i kontrola, czyli jak nadzorować projekt naukowy 7.1. Monitorowanie projektu naukowego 7.2. Kontrola projektu naukowego 7.3. Analiza ryzyka projektu naukowego 7.4. Narzędzia ułatwiające monitoring i kontrolę projektu naukowego 8. Zakończenie i zamknięcie projektu naukowego 8.1. Ewaluacja projektu naukowego – definicja i struktura 8.2. Wyniki ewaluacji projektu naukowego – kiedy i jak je wdrażać? 8.3. Jak sporządzić raport finansowy z projektu naukowego? 8.4. Ewaluacja merytoryczna projektu naukowego 8.5. Inne kategorie ewaluacji projektu naukowego 8.6. Kiedy można uznać projekt naukowy za zamknięty? 9. Profesjonalne prowadzenie badań naukowych 9.1. Kim jest profesjonalny naukowiec? 9.2. Co różni doktora od magistra? 9.3. Co potrafi profesjonalny naukowiec? 9.4. Co to znaczy „prowadzić badania”? 9.5. Czym jest doktorat? 9.6. Co robić, by być innowacyjnym naukowcem? 9.7. Normy jakości badań 9.8. Podstawowe metody badawcze 9.9. Etyczne aspekty doktoratu i publikowania 10. Relacje międzypokoleniowe w zespole badawczym – zasady i wyzwania 10.1. Pod kierunkiem mentora – zaufanie i praca 10.2. Naukowe relacje międzypokoleniowe; Glosariusz; Bibliografia; Słowo końcowe; Podziękowania; O autorze; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej