Koronkiewicz Paweł (1973- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Baza danych
(1)
C (język programowania)
(1)
Języki programowania
(1)
Komputeryzacja
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Programy komputerowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
Zawiera: Wprowadzenie; Dla kogo przeznaczona jest ta książka?; Wiemy, co sobie myślisz; Wiemy także, co sobie myśli Twój mózg; Wyobrażamy sobie, że Czytelnik tej książki jest uczniem; Metapoznanie: myślenie o myśleniu; Oto co zrobiliśmy; Oto co możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa; Kilka ostatnich spraw, o których musisz wiedzieć; Zespół recenzentów technicznych; Podziękowania; ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie do wzorców projektowych. Witamy w krainie wzorców projektowych: Wszystko rozpoczęło się od prostej aplikacji o nazwie KaczySim; Ale teraz nasze kaczki muszą LATAĆ; Ale coś poszło strasznie nie tak...; Józek rozmyśla o dziedziczeniu...; A może by tak interfejs?; Co byś zrobił na miejscu Józka?; Jedyny pewny element procesu wytwarzania oprogramowania; Zerowanie problemu...; Oddzielanie tego, co się zmienia, od tego, co pozostaje niezmienione; Projektowanie zachowań Kaczki; Implementacja zachowań klasy Kaczka; Integracja zachowań klasy Kaczka; Testowanie kodu klasy Kaczka; Dynamiczne ustawianie zachowania; Kompletny diagram hermetyzowanych zachowań; Relacja MA może być lepsza od JEST; Rozmawiając o wzorcach projektowych...; Zasłyszane w lokalnym barze szybkiej obsługi...; Zasłyszane w sąsiednim boksie; Potęga wspólnego słownika wzorców; W jaki sposób mogę używać wzorców projektowych?; Narzędzia do Twojej projektowej skrzynki narzędziowej; ROZDZIAŁ 2. Wzorzec Obserwator. Jak sprawić, by Twoje obiekty były zawsze dobrze poinformowane: Ogólne spojrzenie na aplikację monitorującą warunki pogodowe; Spotkanie ze wzorcem Obserwator; Wydawca + prenumeratorzy = wzorzec Obserwator; Definicja wzorca Obserwator; Siła luźnych powiązań; Projektowanie stacji meteorologicznej; Implementacja stacji meteorologicznej; Włączamy zasilanie stacji meteorologicznej; Podglądanie wzorca Obserwator w naturze; Pisanie kodu aplikacji, która odmieni nasze życie; Wróćmy do prac nad aplikacją meteorologiczną; Jazda próbna nowego kodu; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; Reguły projektowe – wyzwanie; ROZDZIAŁ 3. Wzorzec Dekorator. Dekorowanie obiektów: Witamy w "Star Café"; Reguła otwarte-zamknięte; Spotkanie z wzorcem Dekorator; Konstruowanie zamówień przy użyciu dekoratorów; Definicja wzorca Dekorator; Dekorujemy nasze napoje; Tworzymy kod aplikacji "Star Café"; Tworzenie klas napojów; Tworzenie kodu klas dodatków; Podajemy kawy; Dekoratory w świecie rzeczywistym: obsługa wejścia-wyjścia w języku Java; Dekorowanie klas pakietu java.io; Tworzenie własnych dekoratorów obsługi wejścia-wyjścia; Testowanie nowego dekoratora strumieni wejścia-wyjścia; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 4. Wzorzec Fabryka. Wypieki obiektowe: Identyfikacja zmiennych elementów aplikacji; Hermetyzacja procesu tworzenia obiektów; Budujemy prostą fabrykę pizzy; Tworzymy definicję "wzorca" Prosta Fabryka; Nowa struktura klasy Pizzeria; Zezwalamy klasom podrzędnym na podejmowanie decyzji; Deklarowanie metody typu Fabryka; Wreszcie nadszedł czas na spotkanie ze wzorcem Metoda Wytwórcza; Spojrzenie na równoległe hierarchie klas twórców i produktów; Definicja wzorca Metoda Wytwórcza; Sprawdzamy zależności między obiektami; Reguła odwracania zależności; Stosowanie reguły DIP; Rodziny składników...; Budujemy fabryki składników pizzy; Aktualizacja kodu klas Pizza; Odwiedzamy lokalne oddziały naszej sieci pizzerii; Czego udało się nam dokonać?; Definicja wzorca Fabryka Abstrakcyjna; Porównanie Metody Wytwórczej oraz Fabryki Abstrakcyjnej; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 5. Wzorzec Singleton. Obiekty jedyne w swoim rodzaju: Analiza klasycznej implementacji wzorca Singleton; Fabryka czekolady; Definicja wzorca Singleton; Ups, mamy problem...; Jak sobie radzić z wielowątkowością?; Czy możemy ulepszyć działanie wielowątkowości?; A w międzyczasie w fabryce czekolady...; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 6. Wzorzec Polecenie. Hermetyzacja wywołań: Automatyka w domu i zagrodzie; Przegląd dostarczonych klas; Krótkie wprowadzenie do wzorca Polecenie; Od baru do wzorca Polecenie; Nasze pierwsze polecenie; Zastosowanie polecenia; Przypisywanie poleceń do gniazd; Implementujemy SuperPilota; Implementacja poleceń; Sprawdzamy możliwości naszego SuperPilota; Nadszedł wreszcie czas, aby przygotować trochę dokumentacji...; Co robimy?; Sprawdzamy poprawność działania przycisku Wycofaj; Implementacja mechanizmu wycofywania przy użyciu stanów; Dodajemy mechanizm wycofywania do poleceń sterujących wentylatorem; Każdy pilot powinien mieć tryb Impreza!; Stosowanie makropoleceń; Kolejne zastosowania wzorca Polecenie - kolejkowanie żądań; Kolejne zastosowania wzorca Polecenie - żądania rejestracji; Wzorzec Polecenie w rzeczywistych zastosowaniach; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 7. Wzorce Adapter i Fasada. Zdolność adaptacji: Adaptery są wszędzie wokół nas; Adaptery obiektowe; Jeśli coś chodzi jak kaczka i kwacze jak kaczka, to musi może być kaczką indykiem opakowanym w adapter kaczki..; Testujemy adapter dla indyka; Wzorzec Adapter bez tajemnic; Definicja wzorca Adapter; Adaptery obiektów i klas; Adaptery w świecie rzeczywistym; Adaptujemy interfejs Enumeration do wymagań interfejsu Iterator; Nie ma to jak kino domowe; Oglądanie filmów (wersja dla prawdziwych twardzieli); Światła, kamera, fasada!; Konstruujemy fasadę naszego systemu kina domowego; Implementujemy uproszczony interfejs; Czas na seans (wersja soft, dla całej rodziny); Definicja wzorca Fasada; Reguła ograniczonej interakcji; Jak zrazić do siebie przyjaciół, czyli interakcje między obiektami; Wzorzec Fasada kontra reguła ograniczania interakcji; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 8. Wzorzec Metoda Szablonowa. Hermetyzacja algorytmów Czas na nieco więcej kofeiny...; Tworzymy klasy reprezentujące kawę i herbatę (w języku Java); Kawa i herbata, czyli klasy abstrakcyjne; Posuńmy nasz projekt o krok dalej...; Wyodrębnianie metody recepturaParzenia(); Co udało się nam osiągnąć?; Spotkanie z wzorcem Metoda Szablonowa; Co nam daje zastosowanie metody szablonowej?; Definicja wzorca Metoda Szablonowa; Stosujemy haczyk we wzorcu Metoda Szablonowa...; Zastosowanie haczyka; Reguła Hollywood a wzorzec Metoda Szablonowa; Wzorzec Metoda Szablonowa w dziczy...; Sortowanie przy użyciu wzorca Metoda Szablonowa; A teraz musimy posortować parę kaczek...; Czym jest metoda compareTo()?; Porównywanie kaczek z innymi kaczkami; No to posortujmy sobie trochę kaczek; Robimy maszynę do sortowania kaczek; Zabawy z ramkami; Tworzenie niestandardowej listy przy użyciu klasy AbstractList; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 9. Wzorce Iterator i Kompozyt. Zarządzanie kolekcjami: Z ostatniej chwili - fuzja baru Obiadowo i restauracji Naleśnikarnia; Przegląd pozycji menu; Implementacja specyfikacji kelnerki: podejście pierwsze; Czy można hermetyzować iteracje?; Poznajemy wzorzec Iterator; Dodawanie iteratora do ObiadowoMenu; Poprawiamy kod kelnerki; Testowanie kodu; Przegląd aktualnego rozwiązania; Uproszczenia po wprowadzeniu interfejsu java.util.Iterator; Wzorzec Iterator – definicja; Struktura wzorca Iterator; Reguła pojedynczej odpowiedzialności; Poznajemy interfejs Iterable; Usprawniona pętla for Javy; Rzut oka na klasę ObiadManiaMenu; Iteratory i kolekcje; Czy kelnerka jest już gotowa?; Wzorzec Kompozyt; Projektujemy menu bazujące na wzorcu Kompozyt; Implementacja klasy MenuSkładnik; Implementacja klasy PozycjaMenu; Implementacja klasy Menu; A teraz testujemy...; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 10. Wzorzec Stan. Stan obiektu: Guma do żucia i Java; Maszyny stanowe 101; Piszemy kod; Test wewnętrzny; Wiedziałeś, że to jest blisko... prośba o zmianę!; Kłopotliwy stan rzeczy; Nowy projekt; Definiowanie interfejsów i klas reprezentacji stanu; Nowa wersja automatu sprzedającego; Przyjrzyjmy się nowej klasie AutomatSprzedający...; Implementowanie kolejnych stanów; Definicja wzorca Stan; Została jeszcze promocja 1 z 10; Kończymy implementowanie promocji; Wersja demo dla prezesa; Weryfikacja projektu...; Niemal zapomnieliśmy!; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 11. Wzorzec Pośrednik. Kontrola dostępu do obiektu: Kod monitora; Testowanie monitora; Zdalne wywołania metod 101; Przygotowanie klasy AutomatSprzedający do pracy w charakterze usługi zdalnej; Dodanie wpisu do rejestru RMI...; Definicja wzorca Pośrednik; Przygotuj się na pośrednika wirtualnego; Projektowanie wirtualnego pośrednika do wyświetlania okładek; Kod klasy PośrednikObrazków; Wykorzystanie mechanizmów Java API do stworzenia pośrednika chroniącego; Swatanie w Obiektowie; Implementacja interfejsu Osoba; Teatrzyk - ochrona podmiotów; Z lotu ptaka - budowanie dynamicznego pośrednika klasy Osoba; Zoo pośredników; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; Kod przeglądarki okładek; ROZDZIAŁ 12. Wzorce złożone. Łączenie wzorców: Współdziałanie wzorców; Powrót kaczek; Co zrobiliśmy?; Widok z lotu kaczki - diagram klas; Król wzorców złożonych; Poznajemy wzorzec Model-Widok-Kontroler; Przyjrzyjmy się bliżej…; Model-Widok-Kontroler jako zestaw wzorców; Wykorzystujemy MVC do sterowania beatem...; Piszemy kod elementów; A teraz spójrzmy na rzeczywistą klasę BeatModel; Widok; Implementowanie widoku; A teraz kontroler; Łączymy wszystko w całość...; Eksplorujemy możliwości wzorca Strategia; Adaptowanie modelu; Testujemy...; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; ROZDZIAŁ 13. Lepsze życie dzięki wzorcom. Wzorce projektowe w praktyce: Wzorzec projektowy – definicja; Bliższe spojrzenie na definicję wzorca; Niech moc będzie z Tobą; A więc chcesz zostać autorem wzorców projektowych; Porządkowanie wzorców projektowych; Myślenie wzorcami; Głowa pełna wzorców; Nie zapominaj o potędze wspólnego słownictwa; Gang Czterech w Obiektowie; Podróż dopiero się zaczyna...; Zoo pełne wzorców; Walka ze złem przy użyciu antywzorców; Twoja projektowa skrzynka narzędziowa; Wyjeżdżamy z Obiektowa; DODATEK: Pozostałe wzorce: Most; Budowniczy; Łańcuch Odpowiedzialności; Pyłek; Interpreter; Mediator; Memento; Prototyp; Odwiedzający; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Wprowadzenie. 1.1. Pierwsze kroki. 1.2. Zmienne i wyrażenia arytmetyczne. 1.3. Instrukcja for. 1.4. Stałe symboliczne. 1.5. Znakowe operacje wejścia-wyjścia. 1.6. Tablice. 1.7. Funkcje. 1.8. Argumenty - przekazywanie jako wartość. 1.9. Tablice znaków. 1.10. Zmienne zewnętrzne i zakres zmiennych. Rozdział 2. Typy, operatory i wyrażenia. 2.1. Nazwy zmiennych. 2.2. Typy danych i ich rozmiar. 2.3. Stałe. 2.4. Deklaracje. 2.5. Operatory arytmetyczne. 2.6. Operatory porównania i logiczne. 2.7. Konwersja typów. 2.8. Inkrementacja i dekrementacja. 2.9. Operatory bitowe. 2.10. Operatory i wyrażenia przypisania. 2.11. Wyrażenia warunkowe. 2.12. Priorytety operatorów i kolejność wykonywania obliczeń. Rozdział 3. Sterowanie wykonywaniem programu. 3.1. Instrukcje i bloki. 3.2. if-else. 3.3. else-if. 3.4. switch. 3.5. Pętle while i for. 3.6. Pętla do-while. 3.7. break i continue. 3.8. goto i etykiety. Rozdział 4. Funkcje i struktura programu. 4.1. Funkcje – podstawy. 4.2. Zwracanie wartości innych niż int. 4.3. Zmienne zewnętrzne. 4.4. Zakres. 4.5. Pliki nagłówkowe. 4.6. Zmienne statyczne. 4.7. Zmienne rejestrowe. 4.8. Struktura blokowa. 4.9. Inicjalizacja. 4.10. Rekurencja. 4.11. Preprocesor języka C. Rozdział 5. Wskaźniki i tablice. 5.1. Wskaźniki i adresy. 5.2. Wskaźniki i argumenty funkcji. 5.3. Wskaźniki i tablice. 5.4. Arytmetyka adresów. 5.5. Wskaźniki znakowe i funkcje. 5.6. Tablice wskaźników, wskaźniki do wskaźników. 5.7. Tablice wielowymiarowe. 5.8. Inicjalizacja tablic wskaźników. 5.9. Wskaźniki a tablice wielowymiarowe. 5.10. Argumenty wiersza poleceń. 5.11. Wskaźniki do funkcji. 5.12. Rozbudowane deklaracje zmiennych i funkcji. Rozdział 6. Struktury. 6.1. Struktury – podstawy. 6.2. Struktury i funkcje. 6.3. Tablice struktur. 6.4. Wskaźniki do struktur. 6.5. Struktury cykliczne (odwołujące się do siebie). 6.6. Wyszukiwanie w tabelach. 6.7. typedef. 6.8. union. 6.9. Pola bitowe. Rozdział 7. Wejście i wyjście. 7.1. Standardowe operacje wejścia-wyjścia. 7.2. printf - formatowanie danych wyjściowych. 7.3. Listy argumentów o zmiennej długości. 7.4. scanf - formatowane dane wejściowe. 7.5. Dostęp do plików. 7.6. stderr i exit - obsługa błędów. 7.7. Wierszowe operacje wejścia-wyjścia. 7.8. Inne funkcje. Rozdział 8. Interfejs systemu UNIX. 8.1. Deskryptory plików. 8.2. Niskopoziomowe operacje wejścia-wyjścia - odczyt i zapis. 8.3. open, creat, close, unlink. 8.4. lseek - dostęp swobodny. 8.5. Przykład - implementacja fopen i getc. 8.6. Przykład - listy zawartości katalogów. 8.7. Przykład - mechanizm alokacji pamięci. Dodatek A. Opis języka C. A.1. Wprowadzenie. A.2. Konwencje leksykalne. A.3. Zapis składni. A.4. Identyfikatory obiektów. A.5. Obiekty i L-wartości. A.6. Konwersje. A.7. Wyrażenia. A.8. Deklaracje. A.9. Instrukcje. A.10. Deklaracje zewnętrzne. A.11. Zakres i wiązanie. A.12. Przetwarzanie wstępne. A.13. Gramatyka. Dodatek B. Standardowa biblioteka języka C. B.1. Wejście i wyjście. B.2. Wykrywanie klas znaków. B.3. Ciągi znakowe. B.4. Funkcje matematyczne. B.5. Funkcje narzędziowe. B.6. Diagnostyka. B.7. Listy argumentów o zmiennej długości. B.8. Skoki odległe. B.9. Sygnały. B.10. Data i godzina. B.11. Ograniczenia określane przez implementację. Dodatek C. Podsumowanie zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej