Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(80)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(78)
E-booki
(13)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(52)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(55)
Czytelnia
(63)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Doński-Lesiuk Jakub
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Karkowski Tomasz Adam
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Motowidlak Urszula
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(2)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Darnall Russell W
(1)
Dehghani Zhamak
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle Peter
(1)
Fertsch Marek
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Godala Magdalena
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Harry Mikel
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Huczek Antoni
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jazdon Andrzej
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kijowski Jacek
(1)
Kim W. Chan
(1)
Kliber Jiři
(1)
Klimczak Inga
(1)
Kolman Romuald
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konodyba-Szymański Bogumił
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kramer Matthias (1959- )
(1)
Krawiec Frank
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Lachowski Lech
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Martin William B
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nandakumar Mangalam
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pešlová Františka
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Robinson Chris
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(91)
Arabia Saudyjska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(92)
angielski
(1)
Temat
Jakość produktu
(49)
Zarządzanie jakością
(42)
Przedsiębiorstwo
(19)
Marketing
(18)
Jakość
(9)
Certyfikacja zgodności
(8)
Produkt turystyczny
(8)
Usługi turystyczne
(8)
Normy ISO 9000
(7)
Nowy produkt
(7)
Produkcja
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Turystyka
(7)
Jakość usług
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie produktem
(6)
Badania marketingowe
(5)
Normalizacja
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Marketing strategiczny
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Organizacja
(3)
Produkt*
(3)
Usługi
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Hotelarstwo
(2)
Innowacje
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty jakości
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka*
(2)
Marketing-mix
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Opakowania
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Produkty ekologiczne
(2)
Przemysł
(2)
Rolnictwo ekologiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza rynku
(1)
Branding (marketing)
(1)
Certyfikacja jakości
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyrektor
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekonomika przemysłu
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Kadry
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kontrola jakości
(1)
Koszty
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lokowanie produktu
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metodologia
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczta
(1)
Polityka cenowa
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Polityka ochrony środowiska
(1)
Prawo autorskie
(1)
Produkt (prawo)
(1)
Promocja handlowa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Czechy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Podróże i turystyka
(6)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
93 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
. The improvement of reading of machines across the use of method SMED; 2. Identification of the areas liable to distortions in a glassworks plant; 3. Improving quality of gall chain elements; 4. Analysis of the production process the basis of the concrete block production; 5. high standard capability of battery housing manufacture; 6. Improvement of the wrapping foil production; 7. Assessment and concrete products quality improvement; 8. Problems of production management in window production company in staff's judgment; 9. Effectiveness of machine exploitation for clothing production; 10. Modernity of filling machine in the aspect of exact packing; 11. Estimation and improvement of tank elements; 12. structure of human resources and effectiveness of machinery operation in a joinery company; 13. Rolling mill efficiency in screw threads rolling process; 14. Production and quality improvement of sections; 15. Estimation and bread quality improvement; 16. Efficiency of exploitation and components modernity of machines; 17. Production and quality of providing with warm water; 18. Analysis of determinants of quality of the cast - a body of a gas valve; 19. Production and quality of bulb bur; 20. Practise of calculation TPM coefficients
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie jakości, jej cechy i determinanty, 2. Metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 3. Koszty jakości jako ekonomiczny miernik oceny jakości w przedsiębiorstwie, 4. Miejsce kosztów jakości w rachunku kosztów przedsiębiorstwa, 5. Ewidencja i analiza kosztów jakości, 6. Zarządzanie kosztami jakości, 7. Wyniki badań dotyczących rachunku kosztów jakości w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach - czynniki sukcesu. 2. Modele rozwoju nowego produktu i ich uwarunkowania. 3. Metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu. 4. Metody realizacji oraz kontroli procesu rozwoju nowego produktu. 5. Ograniczanie ryzyka strategii rozwoju nowego produktu. 6. Zarządzanie portfelem projektów w procesie rozwoju produktów. 7. Pomiar kompetencji firm w zakresie innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Dostęp do danych jest warunkiem rozwoju niejednej organizacji. Aby w pełni skorzystać z ich potencjału i uzyskać dzięki nim konkretną wartość, konieczne jest odpowiednie zarządzanie danymi. Obecnie stosowane rozwiązania w tym zakresie nie nadążają już za złożonością dzisiejszych organizacji, rozprzestrzenianiem się źródeł danych i rosnącymi aspiracjami inżynierów, którzy rozwijają techniki sztucznej inteligencji i analizy danych. Odpowiedzią na te potrzeby może być siatka danych (Data Mesh), jednak praktyczna implementacja tej koncepcji wymaga istotnej zmiany myślenia.

Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny - jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowania wysokopoziomowej architektury komponentów siatki danych, a także przedstawiono wskazówki i porady dotyczące ewolucyjnej realizacji siatki danych w organizacji. Tematyka ta została potraktowana wszechstronnie: omówiono kwestie technologiczne, organizacyjne, jak również socjologiczne i kulturowe. Dzięki temu jest to cenna lektura zarówno dla architektów i inżynierów, jak i dla badaczy, analityków danych, wreszcie dla liderów i kierowników zespołów.

W książce:

  • wyczerpujące wprowadzenie do paradygmatu siatki danych
  • siatka danych i jej komponenty
  • projektowanie architektury siatki danych
  • opracowywanie i realizacja strategii siatki danych
  • zdecentralizowany model własności danych
  • przejście z hurtowni i jezior danych do rozproszonej siatki danych

Siatka danych: kolejny etap rozwoju technologii big data!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Fenomen Six Sigma. 1. Dlaczego Six Sigma?; 2. Droga do Szmaragdowego Grodu; 3. Lepiej, czyli taniej; Z doświadczeń innych firm: GE Quality 2000; 4. Benchmarking: poszukiwanie najlepszych 5. Credo Six Sigma: zmienić możemy tylko to, co zmierzy my; 6. Demaskowanie "Ukrytych fabryk"; Z doświadczeń innych firm: Polaroid błyszczy dawnym blaskiem; 7. Strategia przełomu; 8. Mierzenie rezultatów w skali sigma; Z doświadczeń innych firm: Jak w General Electric wykorzystano Six Sigma do udoskonalenia strategicznego pro duktu; 9. Wdrażanie i realizacja strategii Six Sigma; 10. Uczestnicy Six Sigma: championi, master black belts black belts i green belts; 11. Black belts; Z doświadczeń innych firm: Droga Allied Signal do Six Sigma; 12. Six Sigma i sektor usług; 13. Wytyczne przy doborze projektów; 14. Psychologia Six Sigma; 15. Przygotowanie organizacji do Six Sigma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Statystyczne uregulowanie procesów produkcyjnych; 2. Zdolność jakościowa procesów produkcyjnych; 3. Statystyczna kontrola odbiorcza; 4. Wybrane metody statystyki opisowej wykorzystywane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 5. Plan jakości procesu produkcyjnego; 6.Nadzór metrologiczny nad wyposażeniem do kontroli, pomiarów i badań procesów produkcyjnych; 7. Audity i przeglądy procesów produkcyjnych; 8. Zarządzanie konfiguracją w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 9. Zarządzanie ryzykiem w procesach produkcyjnych; 10. Eksploatacyjna weryfikacja jakości produkcyjnej wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 136)
Strategia konkurencji jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw; Przesłanki konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw; Pojęcie strategii konkurencji; Istota dobrej strategii konkurencji; Metoda tworzenia strategii konkurencji; Podstawy informacyjne strategii konkurencji; Sposób opracowania informacji o konkurentach; Typy strategii konkurencji; Wybór obszaru działań konkurencyjnych; Wybór typu relacji z konkurentami; Wybór rodzaju przewagi konkurencyjnej; Sytuacyjne strategie konkurencji; Strategia konkurencji badanych przedsiębiorstw przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Produkt: Produkt - element marketingu; Produkty konsumpcyjne; Produkty przemysłowe. Cz.II Marka i opakowanie: Dobra marka podstawą sukcesu; Opakowanie produktu - chroni, informuje czy promuje? Cz.III Zarządzanie produktem: Cykl życia produktu; Strategie marketingowe typu produkt-rynek; Jak analizować konkurencyjność produktów? Zarządzanie produktem to także wybór strategii; Strategie nowego produktu; Jak zarządzać produktami w firmie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Zarządzanie organizacja wg norm ISO serii 9000; R.2 Procesowy system zarządzania; R.3 Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000; R.4 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa; R.5 Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM; R.6 Od kierownika do przywódcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. , 2012. - 522, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozwój działań na rzecz jakości; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych; 3. Znaczenie klienta w systemach jakości; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością; 7. Wybrane techniki sterowania jakością; 8. Zarządzanie jakością według normy ISO 9001; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów; 11. Zarządzanie środowiskowe; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP); 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ); 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uakltual. - 8 dodruk. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 371 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Żywność. Jakość. Technologia)
1. Jakość żywności i czynniki ją kształtujące, 2. Ustawodawstwo żywnościowe dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego i systemów jego zapewniania, 3. Charakterystyka wy branych systemów i zasad zarządzania związanych z jakością, 4. Wprowadzenie do integracji systemów zarządzania jakością w produkcji żywności, 5. Integracja systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 6. Integracja systemów zarządzaniu, dotycząca jakości środowiska i bhp, 7. Integracja systemów zarządzania - zalety i rozwiązania, 8. Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN-ISO serii 9000:2001, 11. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12. Informatyzacja systemu zarządzania jakością, 13. Możliwości wykorzystania oprogramowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością.
rozwiązania, 8.Praktyka zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w produkcji żywności przez system HACCP, 9. Integracja systemów zarządzania bezpieczeństwem zdrowo tnym i jakością żywności w łańcuchu żywnościowym, 10. Integracja systemu HACCP i systemu według normy PN-EN ISO serii 9000:2001, 11.Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przemyśle spożywczym, 12.Informatyzacja syste mu zarządzania jakością, 13.Możliwości wykorzystania o programowania komputerowego w systemowym zarządzaniu jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług /Wiesław Urban. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.Czym jest jakość usług?; 2. Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów; 3.Jakość a sukces firmy; 4. Pomiar doświadczeń klientów; 5. Metoda zdarzeń krytycznych; 6. Metoda tajemniczego klienta; 7. Pomiar procesów usługowych; 8. Mapa jakości P/P; 9. Lean Service; 10. Kultura organizacyjna firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej