Urban Wiesław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Urban Wiesław
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Jakość produktu
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wiedza jako symulator rozwoju, 2. Uealstycznienie jako sposób rozowju przedsiębiorstwa, 3. Budowanie kompetencji przedsiębiorstwa, 4. kompetencje przywódcze w przedsiębiorstwach o zasiegu globalnym, 5. rozwój kompetencji pracowniczych, 6. system motywowania pracowników jako czynniki rozwoju przedsiębiorstwa, 7. Rola technologii i systemów informatycznych w rozwoju przedsiębiorstwa, 8. Systemy pomiatu wyników działalności przedsiębiorstwa, 9. Zaufanie jako warunek kooperacji przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości; R.2 Dobrze wiedzieć, co się dzieje; R.3 Panta rhei w biznesie; R.4 Ucz się od innych; R.5 Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzeniu kreatywności pracowników; R.6 Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP; R.7 W usługach jakość też jest ważna; R.8 Matematycznie udowodniona doskonałość, czyli o Six Sigma; R.9 Kontroling - system wczesnego ostrzegania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Istota, znaczenie i rodzaje lojalności klientów: 1. Definiowanie lojalności klientów; 2. Znaczenie lojalności klientów dla przedsiębiorstwa; 3. Specyfika lojalności klientów względem różnych klientów; 4. Lojalność wyłączna i multilojalność; 5. Lojalność klientów w stosunku do usług i dóbr materialnych; R. II. Modele lojalności klientów: 1. Model lojalności w literaturze marketingowej; 2. Wpływ postawy na zachowanie; Dwutorowy model zachowań lojalnościowych klientów; R. III. Motywy lojalności klientów: 1. Znaczenie motywów lojalności oraz motywacji; 2. Charakterystyka motywów lojalności; 3. Właściwości motywów lojalności klientów; 4. Możliwość identyfikacji motywów lojalności klientów przez przedsiębiorstwo; 5. Wykorzystanie motywów lojalności w wybranych typach działalności; R. IV. Typologia lojalności klientów: 1. Istota i rodzaje typologii lojalności klientów; 2. Znaczenie zaufania, zaangażowania i przyzwyczajenia do lojalności klientów; 3. Charakterystyka typów lojalności na podstawie mechanizmów wewnętrznych klientów; R. V. Dynamika lojalności klientów: 1. Zróżnicowanie ujęć dynamiki lojalności klientów; 2. Czynniki wpływające na zmianę postawy lojalności; 3. Zmiany postaw lojalności klientów w czasie relacji z firmą; R. VI. Pomiar lojalności klientów: 1. Założenia pomiaru lojalności klientów; 2. Pomiar zachowań nabywczych klientów; 3. Pomiar zachowań niezwiązanych bezpośrednio z zakupami; 4. Pomiar podzielności lojalności klientów; 5. Pomiar wartości finansowych; 6. Pomiar motywów i innych wewnętrznych mechanizmów lojalności klientów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług /Wiesław Urban. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.Czym jest jakość usług?; 2. Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów; 3.Jakość a sukces firmy; 4. Pomiar doświadczeń klientów; 5. Metoda zdarzeń krytycznych; 6. Metoda tajemniczego klienta; 7. Pomiar procesów usługowych; 8. Mapa jakości P/P; 9. Lean Service; 10. Kultura organizacyjna firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kluczowym problemem wielu współczesnych organizacji jest dążenie do osiągnięcia trwałych korzyści dzięki dobrze przeprowadzonym i trafnie dobranym metodom doskonalenia. W pracy podjęto próbę dowiedzenia tezy, że tylko działania doskonalące operacje, które prowadzą do realnej poprawy przepływu strumienia wartości w organizacji, przynoszą przedsiębiorstwu trwałe korzyści, bowiem jedynie szybszy, sprawniejszy oraz bardziej produktywny przepływ wartości w przedsiębiorstwie daje trwałe korzyści konkurencyjne oraz ekonomiczne. Zaniedbanie tego ważnego punktu odniesienia podczas wprowadzania projektów doskonalenia organizacji prowadzi do niepotrzebnego ryzyka ponoszenia strat oraz zawodu z nadziei pokładanych we wdrażanych metodach.Monografia prezentuje dotychczasowe osiągnięcia naukowe i aplikacyjne dotyczące metod i technik wykorzystywanych w zarządzaniu przepływem wartości w systemach produkcyjnych oraz usługowych, z uwzględnieniem fazy przepływu prowadzącego do powstania nowego produktu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej